Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Gestart door Atmoz, juni 21, 2013, 09:31:34

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Atmoz

Citaat van: Raymond187 op mei 23, 2014, 12:30:11
2e sub voor eventuele staande golven op te vangen. Meer output druk opbouw. En omdat het kan  :headbanging:

Tja, als het geluid (en/of de beleving) écht beter daardoor wordt, dan natuurlijk wel :)

Citaat
1 gepoorte met een 15" driver. 70L kist  :headbanging:
Doet het ook beft natuurlijk.

Wat is "gepoorte"? Dat er zo'n poort (uitgang/buis) op zit?
En 70L komt dus erop neer: hoe groter, hoe beter? Hoe meer klankkast, hoe beter een sub is? (mits alle andere factoren natuurlijk ook allemaal in orde zijn)


Citaat van: RalphH op mei 23, 2014, 13:49:58
Valt mee hoor. Als je wat je hoort in een grafiek terugziet, dan wordt het wel wat begrijpelijker.
Meetresultaten lezen snap je vrij vlot, wat er mee te doen, is een heel ander verhaal. Ik ben niet verder gekomen dan schuiven een subje erbij zetten en met REW de fases goed inregelen ;D.

Tja, das al een heel stuk meer dan ik zelf ben gekomen. Ik moet me er nog volledig over in gaan lezen.
En door jou en Raymond zit ik nu weer met kosten om zelf een dikke sub (of zelfs 2) te gaan maken :D :hehe: :angel: :clapping:

Citaat
Om met 1 sub (waar dan ook in de ruimte) op de luisterplek een goed resultaat krijgen, is zonder aanpassingen redelijk onbegonnen werk denk ik. Welke aanpassingen je exact zou moeten doen, dat durf ik ook niet te zeggen. Met wat rondlezen kom ik op veel forums (bijv hometheatershack, gearslutz) tot de conclusie dat je niet vlug teveel bass-trapping in een ruimte maakt. Mgoe, zoals al aangegeven, dat zijn vrij volumeuze constructies en dat moet je maar willen.
Je kunt voor professioneel advies gaan natuurlijk en bijv. Thingman bij je thuis uitnodigen. Een mailtje naar realtraps of GIK kan wellicht ook nog wat licht op de zaak werpen.
Voordeel is dat je nu vrij blanco begint en dus nog allerlei kanten op kan.

Wow, je weet wel waarover je het hebt he.
Ik had dus echt nog nooit over al dit alles gehoord.... "gearslutz" hahaha O0 voel ik me wel bij thuis denk ik :)

Citaat
In Den Bosch. bezoekje moet wel kunnen dus.

:worship:

Citaat
Let wel dat ik ook maar een hobbyist ben. Kan leuk een grafiekje maken en een beetje de boel afstellen, maar akoestisch advies kan ik niet echt geven. Ben zelf niet verder gekomen dan een paar dempingspanelen voor de hoge tonen (wel met redelijk resultaat) en een paar ongelukkig geplaatste 244 traps van GIK. Meer zit er gewoon ff niet in vanwege de huidige inrichting en mogelijkheden van de ruimte.

Geen probleme natuurlijk  :)

Sjiek man! Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen!!


Citaat van: denoontje op mei 23, 2014, 13:59:17
Vette shit hoor die upgrade....

Thanks O0


Citaat
En bij ralph klinkt het prima met die 2subs in zijn ht.

En wat hij zegt..rare gewaarwording als de bas verdwijnt op de luisterplek....en in de hoek wapper je weg....

Hmzz, ik kan me er zo 1, 2, 3 niets bij voorstellen, maar wil het wel graag eens testen :pompom:

Citaat van: HTip op mei 23, 2014, 14:04:22
Hele gave upgrade Stephan!! O0

Danke Philip!! ;)

Citaat
Om alvast van het 4K-gebeuren te kunnen genieten kun je naast je PS4 ook de zgn. "Mastered in 4K" BD's aanschaffen of op een andere manier verkrijgen ;)

Wat ik ervan heb begrepen is dat de Sony VW500 deze kan "uitpakken" tot 4K en dus een bijna native 4K beeld ervan maakt. Zo'n beetje zoals pkzip werkt voor bestanden. Het wordt gecomprimeerd tot 2K met een algoritme wat ook in de VW500 aanwezig is.



Klopt. Ik had er al vanalles over gelezen/bekeken op diverse review video's.
Echt mooi om te zien hoe e.e.a. werkt!

Citaat van: RalphH op mei 23, 2014, 14:06:28
En wapperende broekspijpen willen we net op de luisterplek ;D ;D

Lol :pompom:

Citaat van: Raymond187 op mei 23, 2014, 14:40:25
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=119769.0

Voila topic die je nodig hebt :)

Toppie! Thanks!

Citaat van: jantje112 op mei 23, 2014, 15:32:22
Ik vraag me wel af, sinds ik jaren geleden een oude sony crt bij je dumpte.. wat ben je voor werk gaan doen om deze hobby's allemaal te bekostigen :):)

Haha, das alweer een tijdje geleden he ;)
Ik werk als software programmeur!


...en in de vrije tijd:

Citaat
Webcam girl :D: D

...althans, dat zou Ray willen ::)
;)

Citaat van: Syphon op mei 23, 2014, 16:22:46
Heel heel vet! Eind van het jaar komt de eerste 4K bluray dus hopelijk gaat het dan snel voor jou  :coffee:

Thanks!!
Ja, en in de tussentijd dus gewoon het internet afstruinen voor leuk 4K materiaal.
Maar ook "gewone" 1080p Bluray's zouden STUKKEN beter uitzien door de 4K upscaler in dit apparaat (Reality Creation2)

Ich bin gespannt  8)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RalphH

#351
Citaat van: Atmoz op mei 23, 2014, 16:39:20
En door jou en Raymond zit ik nu weer met kosten om zelf een dikke sub (of zelfs 2) te gaan maken :D :hehe: :angel: :clapping:

Gheghe.
Nou, t hoeft vooralsnog niet zo mega hoor. Ik zit zelf redelijk "on a budget" met een nieuwe xxls400 (tegenwoordig ook wel tweedehands te verkrijgen) en een tweedehands SVS (voor de wapperende broekspijpjes).
MAAR, t gaat r om wat je zelf wilt natuurlijk. Ga gewoon eens bij wat mensen luisteren wat er mogelijk is, geeft je ook ff een beter beeld. Ben er zelf gaandeweg door wat toevalligheden en met wat prutsen een beetje ingekomen en als ik dan denk hoe ik begon in de tuinkamer in vergelijk met hoe ie nu klinkt/voelt en de smile die dat af en toe op mijn kop tovert... :bigsmile:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Citaat van: Atmoz op mei 23, 2014, 16:39:20
"gearslutz" hahaha O0 voel ik me wel bij thuis denk ik :)

Eerste keer dat ik op een linkje klikte, vroeg ik me lichtelijk af waar ik terecht ging komen ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Atmoz

 :D lol

Maareh, het hoeven dus ook niet 2 dezelfde subs te zijn?
Gewoon één kleinere ter ondersteuning zoals ik het begrijp?

En dan een splitter gebruiken zodat ze beide op de receiver kunnen?
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RalphH

In mijn geval is het zo dat waar de ene geen output geeft op de luisterplek, de ander dat opvangt.

Kijk maar eens naar de grafieken. De sub linksachter geeft onder de 30 haast geen output, de sub rechts tegen de wand, doet dat wel.
Samenwerkend geeft dat dus een redelijk strak verloop in je laagweergave (op de luisterplek/sweetspot).
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Teejoo

Citaat van: Atmoz op mei 23, 2014, 09:55:22
Zo... ::)

Het is weer tijd voor een U.P.G.R.A.D.E.   8)

Hij komt eraan  :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

O0 SONY VW500 4K projector  O0




Mooi hoor!

Atmoz


Citaat van: RalphH op mei 24, 2014, 11:16:28
In mijn geval is het zo dat waar de ene geen output geeft op de luisterplek, de ander dat opvangt.

Kijk maar eens naar de grafieken. De sub linksachter geeft onder de 30 haast geen output, de sub rechts tegen de wand, doet dat wel.
Samenwerkend geeft dat dus een redelijk strak verloop in je laagweergave (op de luisterplek/sweetspot).

Zou een B&W ASW650 http://link.marktplaats.nl/m811341291 iets zijn voor in m'n HT?
Een vriend van me verkoopt deze :)


Citaat van: Teejoo op mei 24, 2014, 16:18:46
Mooi hoor!

O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Jonguhhh, sub bouwen jij. Jij bent zo handig. Voor dat geld bouw je een sub die 2x zoveel presteert. Jij bent de levende BOB de bouwer   :worship: was ik maar zo handig.

Wat is je URL als webcam slut  ^^

RalphH

Hij blijft bouwen zo :).

An sich wel een leuke sub om eens mee te beginnen en te kijken wat 't doet in de ruimte denk ik. Of je er geweld van kunt verwachten, geen idee.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Atmoz

Citaat van: Raymond187 op mei 25, 2014, 13:22:49
Jonguhhh, sub bouwen jij. Jij bent zo handig. Voor dat geld bouw je een sub die 2x zoveel presteert. Jij bent de levende BOB de bouwer   :worship: was ik maar zo handig.

Haha ;D
Tja, het is een beetje wat Ralph hieronder al zegt... Zo BLIJF ik aan de geng ;)
Moet (c.q. wil ik) ook wel, maar er is nog zooooveel te doen...

Enne "voor welk geld" bedoel je? Hij kost me niet zoveel he ;)

Citaat
Wat is je URL als webcam slut  ^^

PM!
:angel: :tongue2:

Citaat van: RalphH op mei 25, 2014, 14:07:20
Hij blijft bouwen zo :).

Exactemundo!

Citaat
An sich wel een leuke sub om eens mee te beginnen en te kijken wat 't doet in de ruimte denk ik. Of je er geweld van kunt verwachten, geen idee.

Hmzzz, zou zo'n BK XXL400 al beter zijn?

Ik heb ook nog m'n REL Q200E (volgens mij met 8" driver)

Beide zou ik dan kunnen inzetten...
Tja, twijfel twijfel...

Als ik écht _niets_ aan zo'n B&W ASW650 heb, dan moet ik hem niet kopen, maarja.... :wacko:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

mrdj

Citaat van: Atmoz op mei 25, 2014, 14:57:04
Haha ;D
Tja, het is een beetje wat Ralph hieronder al zegt... Zo BLIJF ik aan de geng ;)
Moet (c.q. wil ik) ook wel, maar er is nog zooooveel te doen...

Enne "voor welk geld" bedoel je? Hij kost me niet zoveel he ;)

PM!
:angel: :tongue2:

Exactemundo!

Hmzzz, zou zo'n BK XXL400 al beter zijn?

Ik heb ook nog m'n REL Q200E (volgens mij met 8" driver)

Beide zou ik dan kunnen inzetten...
Tja, twijfel twijfel...

Als ik écht _niets_ aan zo'n B&W ASW650 heb, dan moet ik hem niet kopen, maarja.... :wacko:

Ik was vorige week al compleet weggeblazen maar nu lees ik je stap naar 4K en denk ik holy F* (fudge)

Sub misschien niets voor jou maar ik ga toch even kijken bij die vriend van je want ik zoek iets in die richting :)

klaasje11

SODEJU!
Ik, als Sony fan, wordt helemaal jaloers van die 4K beamer!


Ik ben benieuwd naar hoe die DIY subwoofer eruit komt te zien...
Elac FS57.2 -- Sony TA-N55 ES -- Aristona Voorversterker -- Luxman T-240 -- Sony CDP-M19 -- Sony MDS-JE500 -- Beyer Dynamic DT 770 Pro -- Choseal Q-854 -- Roccat ISKU -- Roccat SAVU -- jaren 70 Philips broodrooster

Atmoz

Citaat van: mrdj op mei 25, 2014, 17:48:07
Ik was vorige week al compleet weggeblazen maar nu lees ik je stap naar 4K en denk ik holy F* (fudge)

Lol O0
Ik denk dat ik zelf ook weggeblazen word zodra dat ding hier is :o 8)
Als het goed is komt'ie deze week.... woei :worship: :pompom: :clapping: :headbanging: :popcorn: :hehe:

Citaat
Sub misschien niets voor jou maar ik ga toch even kijken bij die vriend van je want ik zoek iets in die richting :)

Heb je interesse? :)


Citaat van: klaasje11 op mei 25, 2014, 20:25:18
SODEJU!
Ik, als Sony fan, wordt helemaal jaloers van die 4K beamer!

Ik, als niet direct Sony fan, ook hihihi :worship:

Citaat
Ik ben benieuwd naar hoe die DIY subwoofer eruit komt te zien...

Lol, wil je me een bepaalde weg opsturen? ;)

Ik krijg inmiddels het gevoel dat ik maar beter zelf die sub(s) kan gaan maken, anders stel ik hier bepaalde mensen teleur >:D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

MegaJ

Zo er is flink wat gebeurd in deze thread de afgelopen dagen zie ik  ;D

Gefeliciteerd met de 4K beamer!
Ik heb ook de BK 400 XXLS sub die Ralph noemt, is een fijne sub voor een goede prijs. Alhoewel een sub bouwen volgens mij ook goed te doen moet zijn. Ik heb het nooit gedaan maar wat ik gelezen heb is als je de specs van de woofer weet en die invult in winISD kun je een berekening maken voor de benodigde inhoud van de "kist". Maar volgens mij wordt er ook altijd opgegeven wat een goede inhoud is voor de sub voor bij de betreffende woofer.

Ik ga ook maar eens de nieuwe REW downloaden, die berekeningen van Ralph zien er goed uit, leuk
om mee te stoeien. En als het goed is kan het programma nu ook de benodigde PEQ filters voor mijn UMC-200 berekenen voor room correctie  8)

Ik ga je draadje weer even in de gaten houden en uiteraard ongevraagd mee discussiëren  :tounge: Succes met alle bouwsels en verbouwingen (alvast).
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

Raymond187

#364
Citaat van: RalphH op mei 25, 2014, 14:07:20
Hij blijft bouwen zo :).

Hij is nog niet getrouwd. Mijn gedachte...maak daar gebruik van  :headbanging:

@Stepffffffffzzzzzzzzzz,
Als hij er echt weinig voor vraagt €100 ofzo dan kan het geen kwaad om deze uit te proberen. Dan krijg je een idee. Wel goed plaatsen en in/afstellen. Anders krijg je een verkeerd beeld.


PS. Einde ongevraagd advies :D .... :angel:

Atmoz

Citaat van: MegaJ op mei 25, 2014, 21:43:19
Zo er is flink wat gebeurd in deze thread de afgelopen dagen zie ik  ;D

Dat kun je wel zeggen inderdaad :D

Citaat
Gefeliciteerd met de 4K beamer!

Thanks!! :pompom:

Citaat
Ik heb ook de BK 400 XXLS sub die Ralph noemt, is een fijne sub voor een goede prijs. Alhoewel een sub bouwen volgens mij ook goed te doen moet zijn. Ik heb het nooit gedaan maar wat ik gelezen heb is als je de specs van de woofer weet en die invult in winISD kun je een berekening maken voor de benodigde inhoud van de "kist". Maar volgens mij wordt er ook altijd opgegeven wat een goede inhoud is voor de sub voor bij de betreffende woofer.

Tja, ik ben dus nu aan het twijfelen over dit alles... zijn op dit moment zoveel opties... En de ruimte is nog niet eens af, dus testen/uitproberen is er niet eens bij op dit moment.

Citaat
Ik ga ook maar eens de nieuwe REW downloaden, die berekeningen van Ralph zien er goed uit, leuk
om mee te stoeien. En als het goed is kan het programma nu ook de benodigde PEQ filters voor mijn UMC-200 berekenen voor room correctie  8)

Ja, ik ga daar ook zeker snel mee aan de slag :)

Citaat
Ik ga je draadje weer even in de gaten houden en uiteraard ongevraagd mee discussiëren  :tounge: Succes met alle bouwsels en verbouwingen (alvast).

Top! En thanks :clapping:

Citaat van: Raymond187 op mei 26, 2014, 08:43:13
Hij is nog niet getrouwd. Mijn gedachte...maak daar gebruik van  :headbanging:

lol O0 (nog lang niet trouwens.... ;))

Citaat
@Stepffffffffzzzzzzzzzz,
Als hij er echt weinig voor vraagt €100 ofzo dan kan het geen kwaad om deze uit te proberen. Dan krijg je een idee. Wel goed plaatsen en in/afstellen. Anders krijg je een verkeerd beeld.

Ik ga het me eens op 'n rijtje zetten allemaal :)

Over "op een rijtje zetten" gesproken...
Ik heb wilde m'n onderschrift aanpassen, maar het past voor geen meter meer.
Ook een afbeelding ervan maken gaat niet lukken --> wordt te breed:



Wat moet ik nu? :D
(kom niet met "iets verkopen" ;D ;D ;D)

Citaat
PS. Einde ongevraagd advies :D .... :angel:

P.S. Over en uit, sluiten maar
P.S.2. bedankt!!
P.S.3. een gameconsole
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

over je onderschrift... iets verkopen? ;D ;D ;D

Wat je kan doen is alleen de merken vermelden, zoals ik. Of gewoon niet alle ruimtes vermelden ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Atmoz

Citaat van: HTip op mei 26, 2014, 13:11:13
over je onderschrift... iets verkopen? ;D ;D ;D

:devil: ;D

interesse? :angel:

Citaat
Wat je kan doen is alleen de merken vermelden, zoals ik. Of gewoon niet alle ruimtes vermelden ;D

Tja, misschien is dat de enigste optie inderdaad. Of zou het mogelijk zijn om meer (dan 500) karakters te kunnen kopen? :D
Ik wil best wel weer eens investeren in HT-forum hoor!

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187


HTip

Citaat van: Atmoz op mei 26, 2014, 13:35:20
:devil: ;D

interesse? :angel:
;D Heb even genoeg gekocht de afgelopen dagen/weken :-X

Citaat
Tja, misschien is dat de enigste optie inderdaad. Of zou het mogelijk zijn om meer (dan 500) karakters te kunnen kopen? :D
Ik wil best wel weer eens investeren in HT-forum hoor!

:worship: Ik denk niet dat op je meer ruimte in je onderschrift kan "kopen"...

Ik heb 2 links, waarbij 1 naar mijn showcase in het aparte deel van het HTforum wijst. Wellicht is dat een idee...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Atmoz

#370
Citaat van: Raymond187 op mei 26, 2014, 14:05:27
Je nieuwe onderschrift

Atmoz high end kringloop

:D :D

;D haha :clapping:


Citaat van: HTip op mei 26, 2014, 14:41:42
;D Heb even genoeg gekocht de afgelopen dagen/weken :-X

Dat kan ik me voorstellen Philip :)

Citaat
:worship: Ik denk niet dat op je meer ruimte in je onderschrift kan "kopen"...

Ik heb 2 links, waarbij 1 naar mijn showcase in het aparte deel van het HTforum wijst. Wellicht is dat een idee...

Goede tip!

Want mag dat trouwens zoals ik het nu hebt? (volgens de beschrijving wat erbij staat wel, maar die schuifbalk is niet helemaal lekker? Of?)


Even wat anders:

Waar 'o waar zit die programmeur die wij met ons bedrijf nog zoeken?
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142698.0

Is er dan echt niemand die hier lekker in het zuiden wilt komen werken?

Ken je misschien iemand die hier interesse in heeft? En gun je hem deze SUPER baan, met zeer goed salaris?
Dan graag een PM :) Alvast thanks!!! :worship:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

klaasje11

Elac FS57.2 -- Sony TA-N55 ES -- Aristona Voorversterker -- Luxman T-240 -- Sony CDP-M19 -- Sony MDS-JE500 -- Beyer Dynamic DT 770 Pro -- Choseal Q-854 -- Roccat ISKU -- Roccat SAVU -- jaren 70 Philips broodrooster

LittleNinja

We zien je hier opgroeien van innovatieve student naar succesvolle early addopter.

Gave aanwinst man! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Atmoz

#373
Citaat van: klaasje11 op mei 28, 2014, 08:04:34
Misschieeeen...  ;D

Haha :)


Citaat van: LittleNinja op mei 28, 2014, 13:50:08
We zien je hier opgroeien van innovatieve student naar succesvolle early addopter.

Hehe "een succesvolle early adaptor" ... wat is dat?
Iemand die met succes veel nieuwe stuff aanschaft? O0 O0 :clapping:

Citaat
Gave aanwinst man! 8)

Thanks! En: eensch!!!!111 :pompom: :clapping: :angel: :D

Bij deze nog wat pr0n ;D











:inlove:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

sj0er-D