Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Gestart door Atmoz, juni 21, 2013, 09:31:34

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

silent cinema

#175
Stephan,

Wat zie ik op marktplaats, verkoop je je speakers?

http://link.marktplaats.nl/726839358

ps: Top set en huis, complimenten  :thumbs-up:
Sony 75" - Sonos - B&W

RubenV.

Niet zo netjes van Private Hifi om Stephan z'n foto te gebruiken. Al kan ik natuurlijk niet ontkennen dat je er de speakers wellicht wat vlotter mee verkoopt  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Atmoz

Citaat van: RalphH op oktober  7, 2013, 15:40:06
"As ge 't nie mir wit...pur en kit" ;D

;D hahaha, dat vind ik altijd wel een goede ja :D
Maar dan wel als het écht niet anders kan :angel: :angel:


Citaat van: silent cinema op oktober  7, 2013, 21:48:00
Stephan,

Wat zie ik op marktplaats, verkoop je je speakers?

Uhhhhhh :o Nee, niet dat ik weet... hehe :baaa: :baaa:


Citaat
http://link.marktplaats.nl/726839358

"Marktplaatsers weer he"... zullen we maar zeggen :devil: ;)


Citaat
ps: Top set en huis, complimenten  :thumbs-up:

Thanks voor de complimenten :worship:


Citaat van: RubenV. op oktober  7, 2013, 21:51:28
Niet zo netjes van Private Hifi om Stephan z'n foto te gebruiken. Al kan ik natuurlijk niet ontkennen dat je er de speakers wellicht wat vlotter mee verkoopt  :D

Haha, tja :)

Maar, nog erger: het zijn niet eens dezelfde speakers... Hij gebruikt mijn foto van 803 Diamonds om 804 Diamonds te verkopen >:( Das meer een probleem voor de koper lijkt me.
Hij verwacht redelijk grote speakers, terwijl de 804 toch écht een STUK kleiner zijn :o (als je ze naast elkaar zet eet de 803 de 804 helemaal op :threadclosed:)

Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Heb je nou praatjes dat die van jou groter is Stefan :D :D

Tis een HT forum geen dating site :P

Atmoz

Citaat van: Raymond187 op oktober  8, 2013, 09:47:57
Heb je nou praatjes dat die van jou groter is Stefan :D :D

Tis een HT forum geen dating site :P

:angel: :D :D

Zou wel leuk zijn een dating-topic hier op HT-forum, of zou dat niet hard lopen? :police: :nopompom:

Greetings,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

silent cinema

Citaat van: Atmoz op oktober  9, 2013, 10:03:21
:angel: :D :D

Zou wel leuk zijn een dating-topic hier op HT-forum, of zou dat niet hard lopen? :police: :nopompom:

Greetings,

Atmoz


Voor hardlopen is er al een topic :-)

Sony 75" - Sonos - B&W

donaldk

De bestaande dating topics hier lopen niet bepaald hard.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2 met meet greet

Atmoz

Citaat van: silent cinema op oktober  9, 2013, 21:14:16
Voor hardlopen is er al een topic :-)

lol ;D :baaa:


Citaat van: donaldk op oktober 10, 2013, 00:02:08
De bestaande dating topics hier lopen niet bepaald hard.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2 met meet greet

Tja, daar is dit forum eigenlijk ook niet voor he..
Ik ga van 't weekend wel weer opstap, dan komt het misschien eerder goed :devil: :laugh:
Of niet hahahahha :hehe:

Greetz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz


Citaat van: MechanicalAnimal op augustus 30, 2013, 10:10:31
Fantastische foto's Atmoz  :pompom: echt heel leuk te zien en te lezen, keep up the good work!!!

klein vraagje.......je hebt om die aders een kabelbindertje zitten....ligt er toevallig in jouw huis nog een stukkie krimpkous? Om 't ff af te maken?

+

Citaat van: Atmoz op augustus 31, 2013, 14:40:30
Haha, das inderdaad een goeie. Het ligt ERGENS in huis... Maar ik ben nog (lang) niet eraan toe gekomen om alle dozen met hobbyspullen uit te pakken.
Maar thanks voor de tip, ik ga dat zeker nog netjes maken :)

+

Citaat van: MechanicalAnimal op augustus 31, 2013, 23:21:12

en dat stukkie krimpkous dat komt nog wel...realiseerde me niet dat je nog in de verhuisdozenparade zat  :D

=





Done O0


Verder ben ik vandaag officieel begonnen met het

home theater

Dat wilt zeggen: ik ben de ruimte aan het opruimen waar 't allemaal gaat gebeuren.
Tot op dit moment stond de kamer vol met dozen en andere verhuis-stuff.
Tijd dat 't dus opgeruimd wordt zodat ik mijn plannen wat 't HT betreft kan gaan realiseren ---> WOEI :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: *kriebel* *kriebel* droom droom... ahhhh :wub:

Zo, ik ga snel weer naar boven opruimen :D

Fijne avond allemaal,

Atmoz


Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Martijnst1990

Citaat van: Atmoz op oktober 11, 2013, 19:16:26
+

+

=





Done O0


Verder ben ik vandaag officieel begonnen met het

home theater

Dat wilt zeggen: ik ben de ruimte aan het opruimen waar 't allemaal gaat gebeuren.
Tot op dit moment stond de kamer vol met dozen en andere verhuis-stuff.
Tijd dat 't dus opgeruimd wordt zodat ik mijn plannen wat 't HT betreft kan gaan realiseren ---> WOEI :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: *kriebel* *kriebel* droom droom... ahhhh :wub:

Zo, ik ga snel weer naar boven opruimen :D

Fijne avond allemaal,

Atmoz
Gaaf, goed nieuws! 8) Kijk nu al uit naar de vorderingen met bijbehorende foto's! :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Atmoz

Citaat van: Martijn90 op oktober 11, 2013, 20:37:51
Gaaf, goed nieuws! 8) Kijk nu al uit naar de vorderingen met bijbehorende foto's! :D

:D ik kijk zelf ook uit naar de vorderingen :angel:

Ben zelf heel benieuwd hoe dit gaat verlopen... "vroeger" had ik veel meer tijd om dingen aan te pakken. Nu lijkt het wel alsof ik al deze "extra's" erbij moet doen, heel vreemd ik kan het niet uitleggen, maar ik ben er niet helemaal bij zegmaar zoals toen-der-tijd. Echt vreemd en soms heel frustrerend. Ik zou me gewoon fulltime willen opsluiten met m'n tools in die ruimte boven om alles in één slag af te maken, lekker klussen, hobby'en alles uitdenken. Heerlijk :) Maar voor je 't weet is het alweer maandag c.q. druk druk @ work :(

En anderzijds liggen er nog meer projecten te wachten... In de tuin moet nog vanalles gebeuren, daar zijn van de week nog een aantal spullen voor binnen gekomen:

Breaking Bad in 't zuiden des lands:









Mvg,

85Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

VlisChris

Die afsluiting ook :D 8)

Prachtige humor 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ProXius

- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

HTip

Briljante fotoserie :headbanging: en super dat je HT niet alleen bij een droom blijft O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Atmoz


:D

Ik ben blij dat er een start is gemaakt.
Maar daarmee samengaand komt ook de stormvloed van ideeën eraan.
Merk 't nu al: "hmzz, zou ik daar dat maken, of dat?, of allebei?! "
Welke kleuren, welke stijl, welke meubels, welke frontspeakers (heb de KEF Q11's verkocht), etc...

Misschien is een plan maken toch wel belangrijk bij zo'n groot project :angel: :devil:

Een dezer dagen maar eens wat uittekenen...

Greetz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Martijnst1990

Echt geweldige foto's! :D

Kan me voorstellen dat het heel erg gaat kriebelen nu om zo snel mogelijk aan de slag te gaan en het "af" krijgen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Loondijke

Het volgende project staat alweer voor de deur zie ik wel! Gave foto's en ben nu al benieuwd hoe het eruit zal zien.

En dan met name de verrassende gadgets dit je erin gaat verwerken  :xmas:
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

klaasje11

Citaat van: Christiaan S op oktober 11, 2013, 22:34:29
Die afsluiting ook :D 8)

Prachtige humor 8)

+1!

ik kan nu al niet wachten op het resultaat, weet jeal wat voor een reciever je gaat gebruiken?
Elac FS57.2 -- Sony TA-N55 ES -- Aristona Voorversterker -- Luxman T-240 -- Sony CDP-M19 -- Sony MDS-JE500 -- Beyer Dynamic DT 770 Pro -- Choseal Q-854 -- Roccat ISKU -- Roccat SAVU -- jaren 70 Philips broodrooster

larzie

Wat lekkere koekjes bij het klussen:



:laugh:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Atmoz

Citaat van: Martijn90 op oktober 12, 2013, 12:13:04
Echt geweldige foto's! :D

Thanks :)

Citaat
Kan me voorstellen dat het heel erg gaat kriebelen nu om zo snel mogelijk aan de slag te gaan en het "af" krijgen ;)

Precies! Maar: haastige spoed is zelden goed. Ik verwacht dan ook niet 1, 2, 3 klaar te zijn ermee.
En ik ken mezelf onderhand gelukkig goed genoeg: dan heb ik een idee om iets zo of zo te maken, en gaande weg komen er weer allerlei veranderingen, uitbreidingen, meer gadgets, etc, etc...
Dat kost erg veel werk en tijd, en maakt dingen soms ontzettend ingewikkeld. Het kan gewoon nooit genoeg zijn of eens "normaal" zoals m'n pa vaker tegen me zegt. "waarom moet jij toch altijd alles zo... ?"  ..... tja, geen idee :angel: :D lekker knutselen toch O0 O0


Citaat van: Loondijke op oktober 13, 2013, 10:46:20
Het volgende project staat alweer voor de deur zie ik wel! Gave foto's en ben nu al benieuwd hoe het eruit zal zien.

En dan met name de verrassende gadgets dit je erin gaat verwerken  :xmas:

Ik ben ook zeer benieuwd naar het eindresultaat. Gek is dat, normaal maak je een tekening en een planning, en dan weet je wel ongeveer hoe 't gaat worden...
Nu weet ik dat echter niet, want ook al maak ik een tekening, het veranderd toch weer gaandeweg  ;D Ik ben dus zelf ook zéér benieuwd :pompom: :pompom:

Citaat van: klaasje11 op oktober 16, 2013, 18:59:08
+1!

ik kan nu al niet wachten op het resultaat, weet jeal wat voor een reciever je gaat gebruiken?

Ja. In het begin nog mijn "oude" vertrouwde Marantz SR8002. Die staat nog steeds bij m'n neefje op zolder stof te happen, dus tijd dat hij weer eens aan geslingerd wordt 8)
Voor zover ik me kan herinneren (het is al best een tijd geleden) kwam daar altijd een heel aardig geluidje uit :laugh:

Citaat van: larzie op oktober 16, 2013, 19:37:50
Wat lekkere koekjes bij het klussen:



:laugh:

Lol, Pinkman-cookies :bigsmile:


Gisteren weer flinke vooruitgang in de tuin gemaakt.
Maar wat een TROEP is dat polyester toch zeg. OMG het ruikt echt zo ontzettend chemisch... nog nooit met zo'n troep gewerkt zeg.
Zodra het uitgehard is, is het wel mega sterk.

Om ervoor te zorgen dat ik niet dood ging in de chemische lucht heb ik een "frisse lucht installatie" gemaakt:



M'n moeders panty is de "intake" :D :D






Wel sjiek om eens met polyester gewerkt te hebben. Kun je echt vanalles mee maken. Weer wat ideeën voor in de toekomst opgedaan..

En omdat ik 's avonds en als het regent toch niet stil kan zitten ben ik vorige week gestart met een "tussendoor-project".
Ook dit is (helaas) uitgegroeid van een één dag mini-project naar een redelijk groot weken-project >:( ;D

In de ruimte waar het Home Theater komt:



Ik hoop dit binnenkort af te hebben, en er meer over te kunnen vertellen. Denk dat het wel in de smaak gaat vallen bij sommigen :clapping:

Groet / fijne zondag allemaal,

Atmoz





Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Syphon

Vet verslag weer, ga zo door.

diceman

Je bent met van alles bezig en komt met geniale oplossingen ( soms simpele)  :headbanging: lees elke keer weer met een smile jouw postings.
Frisselucht intake  O0  :worship: je moet er maar op komen.

Raymond187

Ik ben jaloers op je handigheid  :worship:

LuPo

Gave foto serie. Breaking Bad! :worship:

Ik ben benieuwd naar je vorderingen.