JL Audio Topic . Nieuwe dealer in NL.

Gestart door morca, juni 13, 2013, 22:49:42

Vorige topic - Volgende topic

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

pameijer

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

morca

Heey die duikt qua budget onder de E serie zo te zien.
Ben benieuwd JL begint bijna het hele marktsigment opeens te beslaan.
Goed bezig !!!

yorkie13

dat je die gemist hebt  :D

mooie compacte subwoofers, ben benieuwd wat ze in NL gaan kosten

Passion4Sound

Citaat van: RA SUBS op september 15, 2014, 17:28:03
dat je die gemist hebt  :D

mooie compacte subwoofers, ben benieuwd wat ze in NL gaan kosten

Ik ben er al mee bezig om uit te vinden wat de prijzen in Nederland gaan worden en wanneer ze leverbaar zijn.

Als ik wat weet zijn jullie de eerste

Grtz,

Alex
Passion4Sound

Maro

Goed bezig, goed dat JL zo wat breder bekend wordt. Zijn echt waanzinnige subs en verdienen een groter publiek.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Passion4Sound

Beste Leden,

De JL Audio subwoofers 2015.

In April 2015 zullen de volgende twee serie leverbaar zijn,

de JL Audio Dominion:

•   8inch JL Audio Dominion
  • 10inch JL Audio Dominion

De JL Audio Dominion zal dus in 8inch en 10inch worden uitgebracht en verkrijgbaar zijn in de Blach Ash en Piano Gloss uitvoering.
Kenmerken van de JL Audio Dominion: prijs/kwaliteit onverslaanbaar, heeft een enorme punch vanuit een zeer kleine behuizing met geweldige controle en definitie, hierbij heeft de behuizing een geweldige afwerking.

De "nieuwe" JL Audio Fathom line v2:

• JL Audio Fathom F110v2
  • JL Audio Fathom F112v2
  • JL Audio Fathom F113v2
  • JL Audio Fathom F212v2

De opvolger van de super succesvolle Fathom serie, de JL Audio Fathom v2,

De belangrijkste kenmerken:

• 20% meer vermogen
  • Alle Digitale signaal processing met een 18 bands D-ARO
  • Dezelfde hoogwaardige "Black Magic" afwerking die we gewend zijn van JL Audio

Beide JL Audio serie's zijn vanaf april 2015 verkrijgbaar
Over de prijzen is er nog niet veel te vinden, wel is er een indicatie dat de goedkoopste telg uit de Dominion serie in Amerika vanaf 799us aangeboden wordt. Het gaat hier dan om de 8inch uitvoering, 10inch begint bij 1099us.
Let wel, dit is een indicatie!! Helaas is er nog niets duidelijk over de Nederlandse prijzen.

ik houd jullie op de hoogte,

grtz,

Alex
Passion4Sound

morca

Nice!! ik heb de startpost iets aangepast.
Als je de prijzen weet,ook vd V2 dan zal ik de startpost verder aanpassen. ;)

Ben benieuwd wat de nieuwe type,s gaan brengen,naast jouw beschrijving :music:

Vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Maro

Ben benieuwd wat de nieuwe F112v2 gaat kosten. Zit er sterk aan te denken om er een tweede bij te kopen.
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Maro

Passion4Sound

Citaat van: Maro op september 16, 2014, 23:10:34
Je wordt er hebberig van.  :D

Mijn portemonee doet nu al pijn en ik heb nog niets gekocht  ;D
Wel heel nieuwsgierig..

knubbe

Leuk om te lezen Alex! Bedankt voor het delen.
Ben vooral benieuwd wat de V2's gaan brengen.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Raymond187

Citaat van: Maro op september 16, 2014, 22:38:06
Ben benieuwd wat de nieuwe F112v2 gaat kosten. Zit er sterk aan te denken om er een tweede bij te kopen.
Als 1tje niet goed genoed is hoe goed zijn ze dan  :tongue2:

Ejorne

Citaat van: Raymond187 op september 17, 2014, 09:02:16
Als 1tje niet goed genoed is hoe goed zijn ze dan  :tongue2:

Eenzaam is het sleutelwoord. Ze staan in hun prijsklasse, samen met een paar moeilijk verkrijgbare subwoofermerken, eenzaam aan top.
En 1 sub in huis is ook zo eenzaam.

Dus vrij logisch allemaal...  :hehe:

Passion4Sound

Citaat van: Ejorne op september 17, 2014, 09:06:20
Eenzaam is het sleutelwoord. Ze staan in hun prijsklasse, samen met een paar moeilijk verkrijgbare subwoofermerken, eenzaam aan top.

^^ ;D

road rebel

Dus ook de Exxx gaat eruit?
hmmm... Als iemand zijn Fxxx v1 of Exxx wegdoet, stuur maar een pmmetje  ;D

Staaled

Ik ben het half met je eens. Compact en volwaardig als voorwaarden , ja.
Kun/mag  ;)  je groter is er nog beter.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Maro

Ik heb het idee dat met een twee sub set up het laag beter, mooier verdeeld wordt over de ruimte. Het gaat me niet om een enorme BOOM te creëren. Alhoewel dat ook met 1 F112 geen probleem is  :D Hoe goed ik hem nu ook geïntegreerd heb, ik blijf opmerken dat het laag aanwijsbaar meer uit de omgeving van de sub komt. Met films is dit geen probleem maar in stereo zou ik het liever wat breder hebben. 

Maro

Citaat van: morca op september 17, 2014, 17:43:09
Die ene woofer heeft al aardig impact op je gemaakt Wim,zo te horen  :clapping:

Denk de beste Hifi aankoop ever. :worship:  Ik ben verder erg tevreden met mijn set. Heb geen idee wat er verder aan te verbeteren valt. Toch blijf je zoeken naar upgrade mogelijkheden en dan is een tweede F112 wel het summum maar het moet wel echt een aanvulling/verbetering zijn anders is het een dure gadget.