Goede CD/DVD lezer/brander om CD-R te rippen???

Gestart door sandervg, februari 18, 2013, 22:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Dirk

Citaat van: sandervg op februari 24, 2013, 00:13:25
@Dynky: helaas is die  Samsung SE-S084D niet meer te koop. Bedankt voor je aanbod om 'm te lenen. Kom ik misschien op terug (woon in Utrecht). Kun je je CD-R's er ook meestal mee branden?
dat kan ik je niet zeggen (ik brand er nooit mee), maar rippen doet hij zover ik heb ondervonden alles
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

sandervg

Citaat van: Dynky op februari 24, 2013, 10:00:17
dat kan ik je niet zeggen (ik brand er nooit mee), maar rippen doet hij zover ik heb ondervonden alles
Ik bedoel ook het rippen van CD-R's :-). Maar dat gaat dus goed?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Dirk

heb er niet veel, maar ook die deed hij idd zonder problemen
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Pjotr27

Citaat van: RalphH op februari 24, 2013, 00:20:38
Je kunt ook een interne drive (desktopformaat) in een externe case (ide/sata) met USB aansluiting zetten.
Daar ben ik ook al een tijdje naar op zoek, heb nog een plextor premium cd brander liggen die ik graag op een laptop wil aansluiten.... dus tips welkom.....
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Hanky Panky

Samsung en Pioneer maken nog steeds externe drives (USB)
Ik gebruik al een paar jaar een externe Samsung om software op onze mini-pc's te installeren.

Plexstor heeft nu de Plex Easy en Samsung heeft voor 4,5 tientjes een DVD-brander met een 10/100 netwerkaansluiting, de Samsung SE-208BW

Externe bay? Zoiets?

(edit: pioneer = plextor)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Hanky Panky

Citaat van: morca op maart  4, 2013, 18:45:38
Pioneer maakte ook erg goeie drive,s ivm cd,s inlezen weet ik nog.

Sorry, zat met mijn hoofd bij mij TV toen ik Pioneer typte, moest Plextor zijn  :D

Pio heeft zo te zien geen externe drives.

Wel zijn er een aantal externe Blura-drives van verschillende merken. Wel pittig aan de prijs, zo'n externe BR van Plextor kost bijna 200 piek  :o
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.