Playstation4 PS4

Gestart door skank1, februari 1, 2013, 22:37:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

skank1

Playstation 4 will be anounced on 20 february!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

magicbas

Yay  :pompom:


geen idee of ik hem ga kopen trouwens...speel bijna niet meer op mn ps3 en voor blurays gebruik ik hem ook niet meer.
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

Ettepet

Moet dat ding konstant online zijn, want dan komt ie er zeker niet.

magicbas

Wat bedoel je precies?

Het is bij de PS3 niet noodzakelijk om verbonden te zijn met internet. Ik verwacht dus dat dit ook voor de PS4 geldt, maar zeker weten doe ik dat niet. Zou overigens wel vreemd zijn als dat een vereiste is!
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

Ettepet

De afgelopen paar jaar waren er regelmatig geluiden dat spelcomputers online verbinding nodig zouden gaan hebben (zover ik begreep) vooral vanwege verregaande copyright beveiliging.  Je ziet dat bij veel android software bijvoorbeeld, die niet meer werkt als niet regelmatig contact is met de server.

Witalik

Hoop alleen dat de prijs een beetje schappelijk is. Wat ik wel jammer vind is dat je waarschijnlijk geen oudere spellen erop kan spelen. Maar misschien valt het mee.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

jaco

staat de 4 voor native 4k afspeler ?

Zou wel wat zijn voor de nieuwen 4k displays
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

squeek

Citaat van: jaco op februari  2, 2013, 17:31:19
staat de 4 voor native 4k afspeler ?

Zou wel wat zijn voor de nieuwen 4k displays

Ik denk dat de 4 staat voor het vierde model omdat er reeds drie zijn geweest.  :nopompom:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Erik

Citaat van: squeek op februari  2, 2013, 18:46:36
Ik denk dat de 4 staat voor het vierde model omdat er reeds drie zijn geweest.  :nopompom:
:D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Miesepies

Is toch nog een gerucht ?  Ben benieuwd of het ook waar is...  eerder heeft Sony aangegeven te wachten tot de nieuwe XBOX zou zijn aangekondigd. Zou helemaal grappig zijn, als ze beide op 20 feb de aankondiging doen ;)

skank1

Citaat van: Miesepies op februari  2, 2013, 19:03:07
Is toch nog een gerucht ?  Ben benieuwd of het ook waar is...  eerder heeft Sony aangegeven te wachten tot de nieuwe XBOX zou zijn aangekondigd. Zou helemaal grappig zijn, als ze beide op 20 feb de aankondiging doen ;)

Nee, geen gerucht.
Een feit!

http://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1359696707
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LuPo

Ik ben benieuwd, al game ik de laatste tijd helemaal niet meer. Wellicht PS3 verkopen en een Oppo kopen. :D

Former member 78

#12

Raymond187

Hoorde het op de radio idd. Zou zeker gaaf zijn.

20 feb presentatie ben erg benieuwd.

Ben benieuwd hoe de eerste gam eruit ziet en wat er mooier is dan de huidige psx 3 games.

Jumping Jack

Release zal wss wel eerst voor Japan zijn. Maar €320 klinkt bijna te mooi om waar te zijn  :dontgetit:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Raymond187

Ik zou wel weer echt GAVE turned based RPGs willen zien.

Zelfde style battle's als breath of fire  of eerdere versies van FF. Alleen met de GFX van vandaag  :headbanging:

Thunder

Zomer release gaat zeker niet in de EU worden. Eerst een release in Japan, daarna de VS en als laatste zijn wij pas aan de beurt. Daarnaast mag je er denk ik wel vanuit gaan dat de verkoopprijs niet onder de 399 euro gaat worden. De prijzen zijn zonder BTW en invoerrechten. Als je die er hier bij optelt, dan is 399 euro een realistische startprijs. Dit zou wel een mooie prijs zijn voor een next gen console, gezien het feit dat de PS3 bij launch ongeveer 600 euro kostte.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

JCL

Was de PS3 ook niet zo duur omdat er een toen hele dure blauwe laser in zat? Ik ben wel benieuwd wat ze gaan brengen, ook al denk ik niet dat ik er meteen een ga kopen. Hoewel GT 6 denk ik wel heel snel na de introductie op de markt komt (A)

RubenV.

Ik ga 'm sowieso kopen. Hopelijk komt er dan ergens rond november ook weer een nieuwe Uncharted  :worship:. Voor de eerste Uncharted heb ik destijds speciaal mijn PS3 gekocht.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

MVG

Citaat van: RubenV. op februari  7, 2013, 14:05:23
Ik ga 'm sowieso kopen. Hopelijk komt er dan ergens rond november ook weer een nieuwe Uncharted  :worship:. Voor de eerste Uncharted heb ik destijds speciaal mijn PS3 gekocht.

Same here! Uncharted is fantastisch!

Martijnst1990

Zoals hierboven ook al gezegd, denk ik dat hij misschien voor de zomer uitkomt in Japan, paar maanden later in US en misschien eind dit ajar of zelfs begin 2014 pas in Europa. En 399-450 euro schat ik, wat al een stuk beter is als de PS3 aan het begin.

Citaat van: JCL op februari  7, 2013, 13:33:47
Was de PS3 ook niet zo duur omdat er een toen hele dure blauwe laser in zat? Ik ben wel benieuwd wat ze gaan brengen, ook al denk ik niet dat ik er meteen een ga kopen. Hoewel GT 6 denk ik wel heel snel na de introductie op de markt komt (A)
Ik geloof nooit dat GT6 al zo ver in de maak is dat hij al bijna uit komt. Als je nagaat hoe lang het heeft geduurd voordat GT5 uitkwam :(
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

jerrytoet

Citaat van: RubenV. op februari  7, 2013, 14:05:23
Ik ga 'm sowieso kopen. Hopelijk komt er dan ergens rond november ook weer een nieuwe Uncharted  :worship:. Voor de eerste Uncharted heb ik destijds speciaal mijn PS3 gekocht.
ik kan ook niet wachten! :D :D :D

Martijn76

Waarschijnlijk ook niet backward compatible met de PS3, gezien het feit dat ik hier nog erg veel (ongespeelde) games voor heb liggen denk ik dat ik nog even wacht.

Eerst trouwens de PS3 nog even laten repareren, de BR-lens heeft het nu echt begeven :(

Erik

Citaat van: Martijn90 op februari  7, 2013, 14:20:14
Ik geloof nooit dat GT6 al zo ver in de maak is dat hij al bijna uit komt. Als je nagaat hoe lang het heeft geduurd voordat GT5 uitkwam :(
Reken maar op 1 jaar voordat de PS5 uitkomt :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martijn76

Citaat van: Erik op februari  7, 2013, 14:51:36
Reken maar op 1 jaar voordat de PS5 uitkomt :D

Een mooie lifecycle-verlenger ;)