KHARMA TOPIC , ultra high end uit Nederland!!!!

Gestart door Mr.M, januari 30, 2013, 21:32:30

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: Ruud- op december 26, 2013, 22:30:46
En hoe verhouden de Kharma's zich ten opzichte van de KEF LS50?
gooie vraag, want hij heeft de ls50  van kef  bij  cock van sonore ook gehoord. ben ook zeer benieuwd naar zijn ervaring met de ls50.
of het met kharmas te vergelijken zijn weet ik niet, heb ze zelf nooit gehoord, vriend van mij wel en hij is aan sparen voor een set kharma, hahahah
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Bama

Citaat van: Hanzz op december 26, 2013, 17:45:17
En hier foto van de oude setup met de Kharma's.

Gr, Hans

Zou ik een mooi surround setje mee kunnen maken :)

Mr.M

Citaat van: Bama op december 26, 2013, 22:40:04

duure surround set wordt het.. met een prijskaart van over de 30k.hahahah

dan heb je j de tweede duurste surround speakers op JAN ROTTERDAM na. met de prachtige mini exquisit rear speakers. :clapping: :pompom: :wub:

dat vind ik leuk aan kharma bezitters, ze kunnen aparte dinge doen wat af en toe over de top is. hahah prachtig om te zien...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

AbZ

Sonore Statement had ik nog nooit van gehoord.
Lijkt sterk op de Dali Megaline qua concept, en een of twee andere merken/modellen, waar ik ff niet op kan komen. 
Zal vast leuk zijn...

Ruud-

Citaat van: maz op december 26, 2013, 22:36:57
gooie vraag, want hij heeft de ls50  van kef  bij  cock van sonore ook gehoord. ben ook zeer benieuwd naar zijn ervaring met de ls50.
of het met kharmas te vergelijken zijn weet ik niet, heb ze zelf nooit gehoord, vriend van mij wel en hij is aan sparen voor een set kharma, hahahah
Volgens mijn bron heeft Hans de KEF LS50 zelf ook.
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Mr.M

Citaat van: Bama op december 26, 2013, 22:40:04
je bedoelt je 3.2 naar achtere en de grotere broer 2,3 dimond naar voren?
het is wel de gooie kleur ,beide parelmoer wit,  :inlove:

Mr.M

even uit je showcase geleend..de kharmas van BAMA foto 1
foto 2 is kharma 2.3 dimond van hanz
mooie ht kan je maken .kwa kleur passen ze goed bij elkaar de 3.2 en 2 .3.

foto 3 de exquisit (rear speakers )van jan

Mr.M

Citaat van: AbZ op december 26, 2013, 22:53:03
Sonore Statement had ik nog nooit van gehoord.
Lijkt sterk op de Dali Megaline qua concept, en een of twee andere merken/modellen, waar ik ff niet op kan komen. 
Zal vast leuk zijn...

de conus van de  gekke speakers hebben geen foam rand ze zweven in de lucht als waren. om de de conus zo licht mogelijk te houden...heel apart speaker..

paaj

Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

LABO

Citaat van: maz op december 26, 2013, 23:06:29
even uit je showcase geleend..de kharmas van BAMA foto 1
foto 2 is kharma 2.3 dimond van hanz
mooie ht kan je maken .kwa kleur passen ze goed bij elkaar de 3 en 2 .

foto 3 de exquisit (rear speakers )van jan

Mijn voorkeur gaat uit na die van Hanz (de Exquisit spreekt mij minder aan (en dan heb ik het niet over de sound haha)) / Wit is toch ook wel heel erg mooi :-)
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Citaat van: LABO op december 26, 2013, 23:40:32
Mijn voorkeur gaat uit na die van Hanz (de Exquisit spreekt mij minder aan (en dan heb ik het niet over de sound haha)) / Wit is toch ook wel heel erg mooi :-)
Ik vind parelmoer wit mooiste kleur van kharma, dan de bronz dan obergien en zwart. Zwart en obegien zijn wel de makkelijkste kleuren om te combineren met verschillende interieurs  ,voorall  als je ze wilt verkopen,waarde vaster.maar in mijn optiek niet zo bijzonder  ..beetje standaard,
Bij een bijzonder product hoort een bijzonder kleur vind ik, En geen massa kleur,   maar ja dat ben ik.

murena

En dit zijn de best klinkende kharma,s :butbut: :butbut:
kharma DB7-S se en kharma enigma signature bekabeling en Sugden DAP800 en Sugen FBA800 versterkers,
Audio analogue CD

Mr.M

:blink:

Van de vracht wagen gevallen is in geval van speakers geen gunstig koopje... :tounge2:

Zijn de stands nog heel?

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

Alvast een fijne jaarwisseling en  de beste wenzen in 2014,  :pompom: de groeten uit geile VEGAS ,,waar "alles groter ,mooieren beter "is.hahaha  voorall NEP..

Bama

Mr.M

Hierbij enkele fotos uit grote neppe vegas. Vanuit de ces..
Moet zeggen sat er aardig wat indrukwekkende spullen tussen zitten...

Mr.M

En met peter natuurlijk...en iedereen krijgt de groeten van peter en charles..
Dit zijn foto van opstelling met de nieuwe DB11 EN ze hebben all een prijs gewonnen ermee.
Moet wel zeggen klinkt goed..maar deze zijn echt groot.

AbZ

Mr.M

Citaat van: AbZ op januari  9, 2014, 06:51:33
Vermoedelijk een feestje gehad.
Gooie feest geweest waarschijnlijk.. En een hele dure,,

AbZ

Citaat van: maz op januari  9, 2014, 07:17:00
Gooie feest geweest waarschijnlijk.. En een hele dure,,
jaaa gewoon ff lekker losgaan  :headbanging:  moet kunnen  ;D

Jumping Jack

Haha, Maz je bent op de foto's al even enthousiast als in je postings. Nog veel plezier in Las Vegas.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op januari  9, 2014, 08:40:42
Haha, Maz je bent op de foto's al even enthousiast als in je postings. Nog veel plezier in Las Vegas.
Inderdaad! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Ik heb letterlijk 45 min over gedaan om de ces gedeelte met audio te vinden.terwijl ik wist dat peter op de. 29ste verdieping zat..ongeloofelijk hoe groot de venetian hotel is..

Uiteindelijk blijkt dat vanaf de 29ste verdieping tot 35 ste alle audio te zitten..ik heb een hele dag over een verdieping gedaan! Ziek..

Eenmaal binnen gelopen bij kharma was  wederzijds blijdschap denk ik.
ik weet niet of ik blijer was om kharma hier te zien of hun mij en me vriendin.hahah...(Ik denk dat de meeste blijer waren om me vriendin te zien)iedereen die ik sprak had zoiets van yes hoef geen engels te lullen..
Vincent die greep de kans en verdween  met me vriendin ..(om haar de andere kamers te laten zien in de hal)jaaa jaaaa..Het is echt  lache hier met de heren en dames van kharma,ze hebben 52 uur gedaan om hierheen te vliegen ivm slecht weer en uitval van vluchten, uitendelijk de laatste stukje van 600 km een auto gehuurd en gereden.hahaha.als je dan nog eens heele dagen van 09.00 tot 19.00 in een ruimte moet gaan staan dan  bezorgd dat heele leuke momenten op...2 deuren verder staat silltech en chrystal cable, ook nederlands , sylltech gaat ook met een speakerlijn komen.heb het even gehoord gister en klonk niet onaardig.
Ik ga maar opstaan want het is 9 uur s ochtends hier..

Gr uit vegas