Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Mooie uitbreiding van jouw set :thumbs-up:.

Citaat van: Raymond187 op september 17, 2015, 14:16:07
Thanks heren.

Zo...best ritje was dat zeg. Geen files gelukkig via de A73. FF op en neer. denk 3.5 uur gereden.

Hoppahhh


Speakers hebben jaren op zolder gestaan, maar in de doos dus niet beschadigd oid.

Ik ben er erg blij mee. Denk qua speakers de beste tussen oplossing.

En aangezien ik afgelopen zaterdag geen pech heb gehad met pokeren zijn deze speakers betaald door me maten  :headbanging: :headbanging: hehehe

Vanavond neerzetten en ARC weer inmeten en afstellen. Zin in  :clapping: :clapping:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Raymond187

Zeker. Ben ook blij ze eindelijk gevonden te hebben. Nou alleen alles goed instellen en de rears moeten omhoog. Met de Soundcare spikes gaan ze wel 5cm omhoog misschien nog een tegel eronder.

high-q

Ik gebruik deze voor mijn rears:

http://www.atacama-audio.co.uk/p/sl200i-speaker-stands-pair?pp=24




Stonden voorheen 637's op en nu m'n TD8's . Heb de spikes eronder weg gehaald
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Die zijn 20cm hoog. Weet niet of dat weer wat te hoog is. De 638 zijn 10cm hoger dan de 637. De TDs zijn weer 2cm hoger dan de 638.

Hhmm gewoon eens op zolder snuffelen. Misschien dat daar iets ligt waar ik ze op kan plaatsen en luisteren of 20cm hoger beter is dan 10cm.

RalphH

Mooi man, atacama  ;D

Mogen best een stuk boven oorhoogte staan, de rears trouwens.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

GPO

maar ik heb nog geen foto's gezien van je speakers alleen maar een paar dozen?

no pictures so it didn't happen....  O0


Verder lijkt de sub weinig toe te voegen aan je fronts? Valt namelijk ook hard af onder de 30 Hz.

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Raymond187

Picutres komen nog. Heb wat meer licht in huis nodig. Anders krijg je net zukke foto's als Maz die maakt  :tounge2:

Waar zie jij op de laatste afbeelding dat de sub hard afvalt bij 30hz? Er is een dip van 3 a 4 db, maar ARC trekt dat wel recht.

De REW meeting geeft helaas wel aan dat er op de luisterplek het afvallen van de 30hz begint idd   :( :( Ik heb de sub in elke hoek geplaatst en gemeten. Waar hij nu staat is de kleine dip.

Als ik Ralph hiernaar toe kan lokken met een lekker biertje dan nog eens goed meten met REW.  :pompom:

RalphH

Citaat van: Raymond187 op september 18, 2015, 10:29:52
Als ik Ralph hiernaar toe kan lokken met een lekker biertje dan nog eens goed meten met REW.  :pompom:

PM'ed you Chief ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Check  O0

Tuur doet ff zuur en moet zo nodig op vakantie  :nopompom:

:D

HHmm vanavond filmpie koekeloeren dus.....wat voor snaaivoer erbij kauffen??

Durum doner is wel lekker.
Maar een goed kaas plateau ook. We hebben uber lekkere dessert wijn uit Frankrijk meegenomen  :wub:
Of gewoon chips en koud speciaal biertje erbij

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Ook lekker, maar niet om 22:00.

Dim sum is ook wel lekker  :clapping:

RalphH

Citaat van: Raymond187 op september 18, 2015, 16:01:35
Ook lekker, maar niet om 22:00.

Wedden?!
Laatst gedaan. Bieren in de tuin, Q aan, stukkies vlees (picanha) in hapklare reepjes gesneden...aiaiai, betere snack is er niet wat mij betreft ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje


Raymond187

Zo net toch maar de htpc kast en BR-ROM gekocht.

Ik gebruik de huidige CPU, MOBO, SSD, RAM en VGA kaart. Als ik de VGA kaart hoor dan vervang ik deze wel, maar verwacht het niet.

Besteld bij afuture. Nadeel z zijn niet vlot met leveren dus zal het spul niet voor zaterdag hebben.

Ff kijken of ik Win7 of win10 gebruik.

Uiteraard Kodi erop.

Raymond187

rrarrhhh

ZIjn er een paar leuke films uit.
Tomorrowland, Jurasic park en nog 1 die ik wilde zien.....knalt vrijdag de i-net modem uit ze broek. Nou..ga jij maar proberen om de Ziggo helpdesk aan de foon te krijgen...niet dus. Vanochtend om 7 uur gebeld. Modem is stuk krijg dus een nieuwe opgestuurd. Vrijdag moet ik hem ontvangen.

Nog geen tijd gehad om foto's te maken  :-X maar geluid uit de rears klinkt echt wel beter zo. Geluid kan je niet onthouden, maar de bubbel is iets beter geworden. Zit er nu midden in vanuit de 2 hoofd zit plaatsen  :thumbs-up:

Enige nadeel nu weer is de sub...deze begint te brommen als hij gewoon aanstaat en niks doet. Al geprobeerd om hem in een andere WCD/andere groep aan te sluiten, maar helaas hetzelfde. Uiteraard is de sub uit garantie.

high-q

Terminator Genisys en San Andreas zijn ook uit met HD-audio.

Zuur van je modem, zul je altijd zien dat je zoiets overkomt als je ergens naar uit kijkt  :nopompom:
Mooi van de bubbel man, mooie upgrade dus!

Bromt de sub ook als er geen kabel tussen zit naar je versterker?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RalphH

Das dubbel zuur.
Bromt de woofert, of de versterker? Ook zonder signaalkabel? EDIT, The Q was me voor ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Citaat van: high-q op september 28, 2015, 10:37:43
Terminator Genisys en San Andreas zijn ook uit met HD-audio.

Ja zag ze wel staan dat ik vrijdag op me werk was. Maar kreeg al geen VPN connectie naar huis toe, zodat ik de DL aan kon zetten.

Citaat van: high-q op september 28, 2015, 10:37:43

Bromt de sub ook als er geen kabel tussen zit naar je versterker?
Citaat van: RalphH op september 28, 2015, 10:38:12
Das dubbel zuur.
Bromt de woofert, of de versterker? Ook zonder signaalkabel? EDIT, The Q was me voor ;D
Ja geloof van wel, want ook als de receiver uit staat hoor ik hem brommen. Ik zet de sub dan gewoon uit.

Raymond187

Internet doet het weer thuis. Had gelezen dat bij de Ubee modem de power supply nog wel eens de geest geeft. Adapter van een ouwe router erin en BAM....Alleen werkt VPN niet. Denk dat ik een ander public IP heb gekregen. Ach....Krijg deze week de spullekes binnen voor de HTPC en dan die in elkaar freubelen en dit weekend kino kieken.


Frido

Citaat van: Raymond187 op september 28, 2015, 10:00:44
rrarrhhh

ZIjn er een paar leuke films uit.
Tomorrowland, Jurasic park en nog 1 die ik wilde zien.....knalt vrijdag de i-net modem uit ze broek. Nou..ga jij maar proberen om de Ziggo helpdesk aan de foon te krijgen...niet dus. Vanochtend om 7 uur gebeld. Modem is stuk krijg dus een nieuwe opgestuurd. Vrijdag moet ik hem ontvangen.

Nog geen tijd gehad om foto's te maken  :-X maar geluid uit de rears klinkt echt wel beter zo. Geluid kan je niet onthouden, maar de bubbel is iets beter geworden. Zit er nu midden in vanuit de 2 hoofd zit plaatsen  :thumbs-up:

Enige nadeel nu weer is de sub...deze begint te brommen als hij gewoon aanstaat en niks doet. Al geprobeerd om hem in een andere WCD/andere groep aan te sluiten, maar helaas hetzelfde. Uiteraard is de sub uit garantie.

Citaat van: high-q op september 28, 2015, 10:37:43
Terminator Genisys en San Andreas zijn ook uit met HD-audio.

Zuur van je modem, zul je altijd zien dat je zoiets overkomt als je ergens naar uit kijkt  :nopompom:
Mooi van de bubbel man, mooie upgrade dus!

Bromt de sub ook als er geen kabel tussen zit naar je versterker?

Heren,

Dat lijken mij ook hele toffe films. Zou ze ook graag willen downloaden en zien.
Mag ik vragen wat jullie daarvoor gebruiken?

Ben zelf in het bezit van glasvezel, Synology DS212j en een Dune HD Smart D1.
Zou het daarmee kunnen werken?

Raymond187

Ja daar werkt het mee.

Je kan beide gebruiken. Torrents of NZB oid.

Frido

Citaat van: Raymond187 op september 30, 2015, 13:39:21
Ja daar werkt het mee.

Je kan beide gebruiken. Torrents of NZB oid.

Echt? top!
En wat voor software gebruik jij dan om films te zoeken en/of te downloaden?
Raad je mij torrents of NZB aan?

high-q

Citaat van: Frido op september 30, 2015, 13:57:18
Echt? top!
En wat voor software gebruik jij dan om films te zoeken en/of te downloaden?
Raad je mij torrents of NZB aan?

https://www.binaries4all.nl/

;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge


RalphH

Ben zelf niet heilig, maar dit forum (en dit topic) is denk ik niet de plek om een uiteenzetting te gaan geven hoe het beste illegale activiteiten uit te voeren...(?)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer