Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Raymond187

Citaat van: frank2 op november 12, 2013, 19:23:31
Wat zijn jullie toch "modern" , wij zijn gewoon getrouwd. Maar ja ben natuurlijk ook al een "oude zak" met mijn bijna 53 jaar ;D
:D
Denk dat er wel wat in zit in dat woordje modern. "Tegenwoordig" beginnen stelletjes op latere leeftijd aan kinderen ivm carrière maken, reizen, samen veel weg etc etc. Ook is er tegenwoordig veel meer verleiding waardoor er veel meer stellen uit elkaar gaan. Contacten via i-net leggen is erg laag drempelig en veel stappen.

Ik ben later aan kids begonnen, omdat ik er niet kaar voor was. En ik ben van mening dat als je er niet klaar voor bent je er ook niet aan moet beginnen. Er zijn al genoeg kinderen waarvan de ouders uit elkaar zijn  :(

Citaat van: morca op november 12, 2013, 19:32:53
Ach frank wij schelen elkaar net 10 jaar,ik ben nooit getrouwd of wat dan ook.
Die moderne vrouw is imo ook niet altijd zo leuk,ze roddelen teveel,willen alles,en wee als dat eens niet lukt of kan.
Het gaat teveel om geld in deze wereld,ook in relatie,s

Doe mij maar elke 3 mnd een nieuwe,dat is net de tijd die ze nodig hebben om te gaan zeuren.....mijn ervaring dan he.
Maar ik zal wel pech hebben wat dat betreft  ;D
Waarom zoek je dan geen minder moderne vrouw? Mijn vrouw is zeer modern, maar absoluut geen roddelkip. Ze is wel gek op schoenen en tassen, maar die betaald ze zelf  :thumbs-up:

Gewoon geluk hebben dat je iemand tegen komt die goed bij je past. Dan is er ook minder gezeur.

Citaat van: WickedGame op november 12, 2013, 20:15:07
Jeetje wat ben jij een ouwe zak!  ;D :laugh:

Grapje natuurlijk, tja modern is het misschien wel... Ach belangrijkste is dat ik blij met haar ben. En andersom uiteraard ook met mij, enige puntje blijft toch de inrichting. Eenmaal een vrouw in huis en je complete huis gaat op de schop.
Hehehe zei ik meteen al dat je zei dat je ging samenwonen :D LOL
Ze maken het een stuk huiselijker.

Citaat van: frank2 op november 12, 2013, 22:05:19
Klopt, het was hier allemaal zwart, nu is alles beuken, maar wel veeeeeeel gezelliger, een womens touch ;D
:pompom:

WickedGame

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de vrouwelijke touch in huis ook wel wat gezelliger/warmer vind, dan mijn keiharde mannen inrichting zoals ik het had :D

LuPo

Citaat van: WickedGame op november 13, 2013, 08:58:00
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de vrouwelijke touch in huis ook wel wat gezelliger/warmer vind, dan mijn keiharde mannen inrichting zoals ik het had :D

+1 :D

Sinds het vrouwtje bij mij ingetrokken is, is het hier binnen ook wat gezelliger/meer aangekleed geworden en dat kan ik eigenlijk wel waarderen. :blush:

RalphH

Ook een +1.
De HT was anders gewoon een zwarte doos geworden. Sterker nog, zonder de vrouw des huizes was er niet eens een HT in de huidige vorm geweest, ze behoort tot 1 van de 2 hoofdsponsoren. :pompom: :pompom:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Citaat van: RalphH op november 13, 2013, 11:55:09
Ook een +1.
De HT was anders gewoon een zwarte doos geworden. Sterker nog, zonder de vrouw des huizes was er niet eens een HT in de huidige vorm geweest, ze behoort tot 1 van de 2 hoofdsponsoren. :pompom: :pompom:

Ik zal mijn vriendin deze post eens laten lezen. :D Ze is bijna afgestudeerd dus kan vast gaan sparen. :devil:

RalphH

Citaat van: LuPo op november 13, 2013, 11:57:02
Ik zal mijn vriendin deze post eens laten lezen. :D Ze is bijna afgestudeerd dus kan vast gaan sparen. :devil:

Haha, moet je bovenstaande wel weer ff wissn ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

WickedGame

Citaat van: RalphH op november 13, 2013, 11:55:09
Ook een +1.
De HT was anders gewoon een zwarte doos geworden. Sterker nog, zonder de vrouw des huizes was er niet eens een HT in de huidige vorm geweest, ze behoort tot 1 van de 2 hoofdsponsoren. :pompom: :pompom:

Goed deze gaat ook mijn vriendin lezen! Dat snap je natuurlijk wel  :pompom: :clapping:

RalphH

Haha, ze is blij een voorbeeld te kunnen zijn :)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

MVG

Mijn nieuwe speakerset komt ineens een stuk dichterbij  ;D :thumbs-up:

LuPo

Citaat van: RalphH op november 13, 2013, 18:43:20
Haha, ze is blij een voorbeeld te kunnen zijn :)

Kan die van jou niet even met die van mij kletsen? :P

morca

Citaat van: Raymond187 op november 13, 2013, 08:36:52

Gewoon geluk hebben dat je iemand tegen komt die goed bij je past. Dan is er ook minder gezeur.

Heb je helemaal gelijk aan......maar ik ben een geval apart  :clapping:   ;D

RalphH

Citaat van: LuPo op november 13, 2013, 23:22:40
Kan die van jou niet even met die van mij kletsen? :P

Jahoor, neemt ze maar een keer mee. 'k Zet wel vast een flesje wijn klaar om de boel nog wat extra los te weken  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Gewoon 10 polen huren om onder je huis het zand weg te graven. Kan je daar een mancave bouwen :D

Syphon

Raymond,

Jij hebt een beest van een receiver, waarom ben jij voor de Anthem MRX 700 gegaan?
Alles wat ik hoor klinkt heel positief.


frank2

Ik heb dezelfde; het voordeel boven de andere Anthems is een zwaardere versterker en een ringkerntrafo wat het geluid iets meer ruimtelijk maakt tov de 300 en 500.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

morca

Citaat van: RalphH op november 13, 2013, 11:55:09
Ook een +1.
De HT was anders gewoon een zwarte doos geworden. Sterker nog, zonder de vrouw des huizes was er niet eens een HT in de huidige vorm geweest, ze behoort tot 1 van de 2 hoofdsponsoren. :pompom: :pompom:
Kijk dat is nou een vrouw van mijn dromen  ;)

RalphH

Citaat van: morca op november 15, 2013, 17:04:41
Kijk dat is nou een vrouw van mijn dromen  ;)

Was 't van mij ook, maar nu niet meer, ze zit naast me  ;). Maar dan weet je het dus, gewoon blijven dromen, komt het vanzelf goed :pompom:.

Verder ga ik niet teveel reclame maken, bang voor inbrekers die dr meenemen en in een doosje willen stoppen ofzo  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Citaat van: Syphon op november 15, 2013, 10:43:47
Raymond,

Jij hebt een beest van een receiver, waarom ben jij voor de Anthem MRX 700 gegaan?
Alles wat ik hoor klinkt heel positief.
Bedoel je de Yamaha A1?
Die was toe aan vervanging na uhhhh 8+ jaren ofzo dienst te hebben gehad. Prima voor DTS en films hoor.

De Anthem gaat wel een stukje verder. Stereo is een stuk beter. Surround bubble is een stuk beter geworden. ARC is natuurlijk erg goed. En hij zal beter integreren dan de yamaha met andere speakers.


Raymond187

Zo vrouwlief heeft een taart workshop gekregen voor d'r verjaardag van mij en haar zoon :)

Heeft ze nog aardig gedaan ook. En hij is ook nog eens erg lekker.


Nog een paar daagkes en dan is de eerste m&g een feit. Zin aan  :headbanging:

LuPo

Ziet er goed uit! :worship: Zijn die schoen en handtas ook eetbaar?

Raymond187

Ja alles is eetbaar. Behalve de houten plank waar de taart opstaat :D

Raymond187

Zowel Ralph als Marc blijven eten vrijdag....hhmmzzz wat te koken  :blush:

Voor Marc:

Een varkens anus met spruiten als vulling. Dat 45 minuten in de oven. En wat mayo  O0

Ralph:

Apen ogen gefrituurd in stieren bud  :D

:P

Zit te denken aan indo food. Ff kijken wat. Rengdang altijd lekker  :wub:

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november 20, 2013, 14:25:02
Zowel Ralph als Marc blijven eten vrijdag....hhmmzzz wat te koken  :blush:

Voor Marc:

Een varkens anus met spruiten als vulling. Dat 45 minuten in de oven. En wat mayo  O0

Ralph:

Apen ogen gefrituurd in stieren bud  :D

:P

Zit te denken aan indo food. Ff kijken wat. Rengdang altijd lekker  :wub:

je weet mij wel te verrassen met je culinaire hoogstandjes, al is varkensanus niet eens meer origineel gezien laatste het artikel dat inktvisringen in sommige gevallen gepaneerde kringspieren waren... *eet smakelijk*

Raymond187

Dat van die ringen was een HOAX ;)

Ach beetje zout en peper doet wonderen  :shaun:

Raymond187

Bij de weg.... gisteravond was het me eindelijk gelukt met die ***LMS op de NAS. Er zit ergens een bug in de App of NAS OS. Geen idee waar precies.


Maar heb eindelijk alles in kunnen scannen met LMS in 7.7.2. Dus vrijdag Logitec erin prikken en luisteren.

Heeft de Logitec WiFi? Router staat ook op de begane grond dus dekking moet goed genoeg zijn om audio te streamen. Anders de RJ-45 van de Oppo in de Logitec  :thumbs-up: