Mijn set is af

Gestart door Bama, december 9, 2012, 13:52:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joris1971

Citaat van: Bama op december 24, 2014, 18:38:02
Over service gesproken, Jan van BB&G vertrekt nu pas bij mij, het is kerstavond!

Heeft vanmiddag nog een Akurate DSM gebracht en even ingesteld zodat het begin er al is.

Op de Anthem moet ik even wachten, is besteld.

Super service en dito apparaat  :wub:

Bama

@midcall, ik hoop niet dat je gelijk hebt wat dat kleuren betreft want dat zoek ik echt niet, 2 x sf speakers weg gedaan omdat die teveel kleurden naar mijn zin.

Bama

Ik zette mijn Akurate ds op marktplaats en werd een uur later gebeld. Heb je hem nog?
Eh, ja. Mooi kom ik er nu aan en ik betaal contant. Duurde iets langer want man kwam vanuit Friesland maar hij was binnen 5 min weer buiten.
Meen me te herinneren dat er hier 1 heel lang te koop heeft gestaan?

Bel ik mijn zwager op, je was toch gek op mijn arcam set je kan hem overnemen. Die is dus ook weg nu.

Ruimt lekker op.

Joris1971

Citaat van: Bama op december 24, 2014, 19:56:19
Ik zette mijn Akurate ds op marktplaats en werd een uur later gebeld. Heb je hem nog?
Eh, ja. Mooi kom ik er nu aan en ik betaal contant. Duurde iets langer want man kwam vanuit Friesland maar hij was binnen 5 min weer buiten.
Meen me te herinneren dat er hier 1 heel lang te koop heeft gestaan?

Bel ik mijn zwager op, je was toch gek op mijn arcam set je kan hem overnemen. Die is dus ook weg nu.

Ruimt lekker op.

Kijk zo kan het ook!  :clapping:

denoontje

#479
Mooie handel zo met kerst en veel luisterplezier met de linn akurate dsm.
Dat zal wel gaan lukken 😉

Dirk

Citaat van: Bama op december 24, 2014, 19:00:43
Ben voor de demo unit gegaan, gewoon 5 jr garantie gekregen. Ze gaan zelf naar de exact uitvoering.
dat zijn idd de mooie deals  8)  (idem vwb al die units van mensen die naar een Exakt Klimax switchen btw ;))
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

LABO

Geweldige Kerst Ton  :xmas:  Die is ADSM is er ook een die ik in overweging heb  :inlove:
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Bama

#482
ik denk dat alleen de verpakking al serieus geld kost :)

Bama

#483
Dingetjes zijn echt als nieuw.
Komende week even langs een marmerboer om een steen te laten zagen waar ze dan op komen te staan.


Zodiac

Zeer fraai!
Gefeliciteerd. Ik hoor graag over je ervaringen!
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Bama

Zit nu weer alles te lezen over de Arcam udp411 en ga misschien zaterdag kijken voor een betere demo. Wil toch meer zien wat betreft de streaming mogelijkheden. Als hij hetzelfde af kan spelen als mijn Dune en net zo makkelijk is dan gaat deze er ook nog komen denk ik.

BuSpu


HappySound

Citaat van: Bama op december 25, 2014, 13:36:53
Dingetjes zijn echt als nieuw.
Komende week even langs een marmerboer om een steen te laten zagen waar ze dan op komen te staan.
Laat dan ook wat plankjes multiplex zagen voor op het marmer, want marmer is eigenlijk te hard voor onder eindversterkers of dergelijke andere audio apparaten. :)
Jmlab-Alcor speakers-squeezebox touch-Teac DSD DAC-Belles 21a voorversterker-Nuforce ref-9 V3 SE mono blokjes- Heaven's Gate LS kabels-twistedpair netkabels+rca interlinks+AudioQuest Columbia XLR-"schone"aarding

Mr.M

Goed bezig ton.  Zo zie je maar. Mooie spul verkoopt zichzelf..

Have fun..fijne kerst dagen.

En die Kharma EV ziet er prachtig uit..
**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bama

Citaat van: HappySound op december 25, 2014, 20:23:51
Laat dan ook wat plankjes multiplex zagen voor op het marmer, want marmer is eigenlijk te hard voor onder eindversterkers of dergelijke andere audio apparaten. :)

Wist ik niet, dan maar iets anders zoeken, bedankt voor de tip

HappySound

Marmer + multiplex werkt wel heel goed  ;) Of gewoon dikke houten plankjes. Nog een stuk goedkoper ook.
Het is zeker bij dit soort eindversterkers wel heel belangrijk om een stabiele en goede ondergrond te hebben. (hout is ideaal!)

Ik speel zelf met Nuforce ref-9 V3 SE eindversterkers.


Jmlab-Alcor speakers-squeezebox touch-Teac DSD DAC-Belles 21a voorversterker-Nuforce ref-9 V3 SE mono blokjes- Heaven's Gate LS kabels-twistedpair netkabels+rca interlinks+AudioQuest Columbia XLR-"schone"aarding

Bama

Eerst maar wat vibropods kopen om te beginnen

Mr.M

Citaat van: Xander32 op december 25, 2014, 21:08:10
Weg rust  :nopompom: ...



:)
Volgens mij heet dit rust bij ton...anders is het onrust...
**UNDER CONSTRUCTION**

Bama

Ondelegschijfjes gekocht van cold ray, een hdmi kabel en nog een optische kabel van audioquest.

Nog een demo gehad van de arcam udp411 maar verkoper gaf aan dat een Dune een stuk flexibeler is dan de Arcam en veel meer types bestanden slikt.
Misschien maar een keer terug gaan met een harde schijf met wat bestanden en wat proberen.

BuSpu

Citaat van: Bama op december 27, 2014, 18:22:04
Ondelegschijfjes gekocht van cold ray, een hdmi kabel en nog een optische kabel van audioquest.

Nog een demo gehad van de arcam udp411 maar verkoper gaf aan dat een Dune een stuk flexibeler is dan de Arcam en veel meer types bestanden slikt.
Misschien maar een keer terug gaan met een harde schijf met wat bestanden en wat proberen.
Ziet er strak uit !!

Bama

Ben de zolder aan het opruimen en versterkers en logitech spullen e.d in de verkoop gezet.
Kijk ik op marktplaats en hier in de marktsectie en dan kan ik het weer niet laten, setje JK speakers gekocht, een iets ander model dan waar ik destijds mee begonnen ben (staat voorin dit topic) en die komen dan achter een erg fraai luxman setje wat ik ook net gekocht heb bestaande uit receiver en cd speler. 

Mijn vrouw zei je bent lekker aan het opruimen. :)

Bama

En bij jouw hifi een stekkerblok besteld, deze keer met 12 aansluitingen en vergulde bals stekker.
Als het meubel weer is ingericht ga ik ook nog nieuwe netsnoeren bestellen zodat het deze keer wat strakker er in komt te staan.

Mijn meubel leeggehaald en onvoorstelbaar wat een kabelbende er uit kwam.

Bama

#498
Wat netwerk kabels en nog een xlr interlink gekocht, ik had nog niks gekocht van het jaar.

En bij Henk de JK speakers opgehaald. Lekkere bak koffie gehad en hij heeft me laten verbazen met de sound :).
Heb nu 2 sets speakers van Nederlandse bodem bedacht ik me daar.

Robiwan

#499
Citaat van: Bama op januari  3, 2015, 13:32:50
Wat netwerk kabels en nog een xlr interlink gekocht, ik had nog niks gekocht van het jaar.

En bij Henk de JK speakers opgehaald. Lekkere bak koffie gehad en hij heeft me laten verbazen met de sound :).
Heb nu 2 sets speakers van Nederlandse bodem bedacht ik me daar.

High end Lan kabel, moet niet gekker worden zeg :crazy:
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2