Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

clockwork

Citaat van: Bas Akkerman op september 25, 2015, 20:05:51
Yeaaahhh!! Ik heb weer een baan. Weliswaar tijdelijk, tot 1 februari, maar het is wellicht een opstap naar iets nieuws.
Aan het eind van het jaar stapt iedereen weer over van zorgverzekeraar of twijfelt daar aan en het team waar ik kom te werken beantwoordt de telefoontjes van verzekerden die vragen hebben. Wordt een pittige job, maar ik ben benieuwd!

Voor degenen wie het betreft, tot morgen!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Volgens mij kun je dit gemakkelijk aan.  :clapping:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Bas Akkerman

Inhoudelijk wel denk ik, maar ik ben benieuwd hoe ik de wisselende diensten (ook 's avonds en in het weekend) ga ervaren. Heb er zeker zin in!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Gefeliciteerd Bas, veel werkplezier gewenst  :thumbs-up:.


Citaat van: Bas Akkerman op september 25, 2015, 20:05:51
Yeaaahhh!! Ik heb weer een baan. Weliswaar tijdelijk, tot 1 februari, maar het is wellicht een opstap naar iets nieuws.
Aan het eind van het jaar stapt iedereen weer over van zorgverzekeraar of twijfelt daar aan en het team waar ik kom te werken beantwoordt de telefoontjes van verzekerden die vragen hebben. Wordt een pittige job, maar ik ben benieuwd!

Voor degenen wie het betreft, tot morgen!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

remco320


Citaat van: Bas Akkerman op september 25, 2015, 22:26:58
Bedankt en bedankt! :thumbs-up:
Gefeliciteerd! Heftige job in deze tijd waarin weer heel veel gaat veranderen! Mag ik vragen voor wie je gaat werken?

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

frank2

Mooi Bas, jij werk en ik ook weer. Thuis zitten is niet prettig ik weet er alles van. Ik begin 1 oktober. Hopelijk duurt het lange dan februari. Succes
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Deleted Member 2

Citaat van: frank2 op september 26, 2015, 07:11:33
Mooi Bas, jij werk en ik ook weer. Thuis zitten is niet prettig ik weet er alles van. Ik begin 1 oktober. Hopelijk duurt het lange dan februari. Succes

Nou carrière-tijgers Frank en bas, gefeliciteerd en maak er wat van.

Xander32

Frank uiteraard ook gefeliciteerd :thumbs-up:.

Citaat van: frank2 op september 26, 2015, 07:11:33
Mooi Bas, jij werk en ik ook weer. Thuis zitten is niet prettig ik weet er alles van. Ik begin 1 oktober. Hopelijk duurt het lange dan februari. Succes
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

Dat heb je (gelukkig) snel voor elkaar Bas. Gefeliciteerd!
mainly British stuff

Bas Akkerman

Dank jullie wel! Zo wordt geld sparen voor/uitgeven aan de hobby (software en akoestiekmaatregelen) weer een stuk makkelijker.

Citaat van: remco320 op september 25, 2015, 23:03:13
Gefeliciteerd! Heftige job in deze tijd waarin weer heel veel gaat veranderen! Mag ik vragen voor wie je gaat werken?
Voor Achmea, Zilveren Kruis om precies te zijn.

Citaat van: frank2 op september 26, 2015, 07:11:33
Mooi Bas, jij werk en ik ook weer. Thuis zitten is niet prettig ik weet er alles van. Ik begin 1 oktober. Hopelijk duurt het lange dan februari. Succes
Wat een goed nieuws Frank! :thumbs-up: Wat ga je doen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

frank2

Citaat van: Bas Akkerman op september 27, 2015, 07:41:10
Dank jullie wel! Zo wordt geld sparen voor/uitgeven aan de hobby (software en akoestiekmaatregelen) weer een stuk makkelijker.
Voor Achmea, Zilveren Kruis om precies te zijn.
Wat een goed nieuws Frank! :thumbs-up: Wat ga je doen?

Ik wordt project support medewerker, aansturen van monteurs en de complete afhandeling regelen van o.a. omvergereden lantaarnpalen .
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

frank2

Mooiste is eigenlijk dat je weer meedoet aan het arbeidsproces, je doet weer mee. Je staat niet meer aan de kant. We zijn beide nog te jong om al achter de geraniums te gaan zitten en hoewel muziek erg belangrijk is je kunt niet de gehele dag maanden achter elkaar muziek luisteren.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Jumping Jack

Citaat van: frank2 op september 27, 2015, 07:58:51
Ik wordt project support medewerker, aansturen van monteurs en de complete afhandeling regelen van o.a. omvergereden lantaarnpalen .

Kun je meteen die inferieure bekabeling van die lantaarnpalen laten vervangen door c&d   :tounge:.

Gefeliciteerd beide!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: frank2 op september 27, 2015, 08:18:15
Mooiste is eigenlijk dat je weer meedoet aan het arbeidsproces, je doet weer mee. Je staat niet meer aan de kant. We zijn beide nog te jong om al achter de geraniums te gaan zitten en hoewel muziek erg belangrijk is je kunt niet de gehele dag maanden achter elkaar muziek luisteren.
Ik heb genoeg hobby's om mijn dagen te vullen (fitness, muziek, bios, vrienden), dus dat is het probleem niet. Maar het is inderdaad fijn om wat bij te kunnen dragen. Of ik ook echt goed onder een baas functioneer? Daar twijfel ik wel eens aan. In de toekomst zou ik me bijvoorbeeld best meer op mediation willen richten en voor mezelf willen beginnen.

Dan weer over mijn set. Aan de ene kant werd ik echt hebberig van sommige spulletjes, aan de andere kant was ik echt heel blij toen ik gisteren op mijn eigen set weer muziek draaide. Ook al besef ik dat je op shows maar een klein beeld krijgt van de potentie van een set, ben ik gewoon heel tevreden met mijn eigen opstelling.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

remco320


Citaat van: Bas Akkerman op september 27, 2015, 07:41:10
Dank jullie wel! Zo wordt geld sparen voor/uitgeven aan de hobby (software en akoestiekmaatregelen) weer een stuk makkelijker.
Voor Achmea, Zilveren Kruis om precies te zijn.
Wat een goed nieuws Frank! :thumbs-up: Wat ga je doen?
Leuke plek Bas! Aantal van mijn studievrienden hebben hier ook een tijdelijke baan gehad. Zonder gelijk de zwartkijker, galbak of negatieveling te willen zijn... Ga gelijk door met solliciteren binnen of buiten Achmea. Geen van die vrienden kon blijven, want het zijn echt seizoensbanen. Wel biedt het interessante mogelijkheden richting client ondersteuningsrollen zoals MEE en de gemeente.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Citaat van: remco320 op september 27, 2015, 09:20:27
Leuke plek Bas! Aantal van mijn studievrienden hebben hier ook een tijdelijke baan gehad. Zonder gelijk de zwartkijker, galbak of negatieveling te willen zijn... Ga gelijk door met solliciteren binnen of buiten Achmea. Geen van die vrienden kon blijven, want het zijn echt seizoensbanen. Wel biedt het interessante mogelijkheden richting client ondersteuningsrollen zoals MEE en de gemeente.
Oh, maar daar ga ik ook vanuit hoor Remco. Ik zie het meer als een uitbreiding van mijn werkervaring dan een vaste job. Volgens mij heb ik het wel eens eerder gezegd, maar ik heb zelfs nog nooit een vast contract gehad.

Citaat van: doorofnight op september 28, 2015, 21:46:54
Gefeliciteerd met je baan Bas, dat het moge bevallen!
Dank u!. :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz


twani

Citaat van: Jumping Jack op september 27, 2015, 08:18:59
Kun je meteen die inferieure bekabeling van die lantaarnpalen laten vervangen door c&d   :tounge:.

Gefeliciteerd beide!

Pas na een uur of 600 gaan de bewuste palen lekker branden uiteraard  :D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op september 29, 2015, 21:57:06
Pas na een uur of 600 gaan de bewuste palen lekker branden uiteraard  :D
Dit lees ik dan weer heel anders... :crazy:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten