Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

twani

Saaie "vogel" die Akkerman :P. Zit daar thuis een beetje tevreden te "wezen" met z'n setje ;D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 16, 2013, 19:17:13
Saaie "vogel" die Akkerman :P. Zit daar thuis een beetje tevreden te "wezen" met z'n setje ;D
Haha, ja... eigenlijk wel... Steeds meer en meer eigenlijk! Akoestiek zoals gezegd is nu het speerpunt. Maar daar ga ik pas serieus mee verder als ik een baan heb. Nou ja, de gordijnen in de kelder na mijn verjaardag afstoffen en die weer ophangen. Dat is een gratis upgrade en ééntje waar ik wel nieuwsgierig naar ben.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Hiep hiep hoera, weer een jaartje erbij van harte Bas....................  :pompom: :clapping: :headbanging:
mainly British stuff

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

Gratuliere Bas! :pompom:  dat we nog maar vele jaren van jouw aanwezigheid mogen genieten. :nowink:

Deleted Member 2



tompj

Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

AbZ


RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Dank jullie! Volgend jaar een apart hifi-feestje? :P
Weust en ik praatten vandaag even over hifi en je zag de rest van de visite ons glazig aankijken. ;D

Er ligt financieel al een klein stukje vloerkleed, maar ik ga ook een acteercursus doen. Heb ik erg veel zin in!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op januari 19, 2013, 22:25:31
Was gezellig, en de blikken waren leuk :)
Zeker! De training van vandaag viel in het bevroren water, want we zijn vrij snel al weer huiswaarts gekeerd. Het feestje had achteraf nog wel langer mogen duren dus... ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Spelen jullie buiten dan? Lijkt mij toch niet met dit weer.

Zoals jullie moe waren gisteravond had het toch niet veel langer geduurd.
Dan had ik het licht uit kunnen doen ;)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

MVG

Beste Bas,

een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! Ik had het nog niet opgemerkt helaas, een beetje mosterd na de maaltijd zo  :nopompom: Maar goed, weer een goed jaar erbij!  :pompom:

Bas Akkerman

Citaat van: weust op januari 20, 2013, 18:23:02
Spelen jullie buiten dan? Lijkt mij toch niet met dit weer.

Zoals jullie moe waren gisteravond had het toch niet veel langer geduurd.
Dan had ik het licht uit kunnen doen ;)
Haha, we zijn geen avondmensen inderdaad, maar ik had gerust nog even door willen gaan.
We spelen inderdaad niet buiten, maar er werd behoorlijk wat sneeuw verwacht en de bondscoach vond het niet verantwoordelijk om te laat terug te reizen. Vandaar. ;)

Citaat van: MVG op januari 20, 2013, 19:11:14
Beste Bas,

een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! Ik had het nog niet opgemerkt helaas, een beetje mosterd na de maaltijd zo  :nopompom: Maar goed, weer een goed jaar erbij!  :pompom:
Dank je! Mij valt dat soort dingen ook nooit op of veel te laat inderdaad. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MVG

Citaat van: Bas Akkerman op januari 20, 2013, 19:51:52

Dank je! Mij valt dat soort dingen ook nooit op of veel te laat inderdaad. ;D

We kunnen elkaar met meer van dat soort dingen een hand geven   ;) ;D

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

We zijn trouwens druk aan het zoeken naar de gordijnen, maar ik ben bang dat ze bij mijn ouders liggen... :huh2:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

frank2

Hoi Bas,

Ik heb net je gehele geschiedenis gelezen, blijft een interessante materie.
Ik zag dat je ook een USB kabel gebruikt van Transparent. Als je het interessant vind kun je die kabel meenemen en vergelijken hier met paar andere soorten die ik nu te leen heb. Misschien ontdek je dat jou huidige kabel heel goed is of dat een andere kabel juiste beter/mooier is.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren