Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

W.Otter

Citaat van: Rowdy op december 10, 2013, 17:56:17
Heb je mooi gedaan.
Heb de kabel zelf ook, maar dan puur de kabel. Vind hem al mooi genoeg zonder de kabelkous, krimpkous, enz. Heb hem ook bi-wired aangesloten, op dezelfde manier als jij.

Qua geluid kan ik met je mee gaan. Heb de Myryad M-serie i.c.m. Triangle Comete Anniversary, maar geen spoortje van scherpte.

dat er dan toch zoveel verschil in kabels kan zitten? het is een raar fenomeen. Ik weet niet of ik het nou wiel horen of dat het er daadwerkelijk is.

afwerking heeft daar niets mee te maken, dat is een mankement van mijzelf ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Citaat van: W.Otter op december 11, 2013, 00:18:09
nou ja, het is wel weer een beetje oude koeien uit de sloot halen maar goed.
iedereen heeft een andere mening en de manier waarop men behandeld wil worden. Als jij bij de visboer voor niet zo aardig persoon uitgemaakt wilt worden dan kan dat natuurlijk een manier van omgang zijn die je prefereert. tevens heeft die ondernemer ook klanten die daar niet zo happig op zijn, dat moet je als ondernemer zien en je daar op aanpassen.

Wat LuPo beschrijft is ook hoe ik het ervaar.
Ten eerste heb ik er richting Erik geen probleem van gemaakt, ik heb het zelf opgelost zonder te denken; daar bestel ik niet weer (in tegen deel)
ten tweede reageert hij zelf op mijn post waar uit een discussie ontstaat, vervolgens reageer ik daarop (los gaan is bij mij wat anders) en het is niet naar wens. Dit heeft niets te maken met mijn topic en dat ik hier koning ben, helemaal niet. Jullie komen hier en als ik hier met een spreekwoordelijke scepter ga zwaaien komen jullie hier niet.
Dat is nou juist het probleem van de discussie, ik heb een wens en die wordt niet in acht genomen, als ondernemer kan je dit de kop kosten op lange termijn. Als je doodleuk doet waar je zelf zin in hebt dan loop je een keer tegen de lamp.

dat die lamp nou net even dichterbij stond dan je had gezien moet je niet ineens verontwaardigt wegduiken en het er niet mee eens zijn waar je belandt.

dat is mijn punt ook, het gaat niet om het product, het gaat er om hoe de klant het bij het verkeerde eind heeft terwijl dit te absurd voor woorden is.
Als ik wil dat die krimpkous er strak omheen zit dan kun je dat toch respecteren? Als je het er niet mee eens bent prima, maar ik heb er toch helemaal niet moeilijk over gedaan? ik ben zelf naar de winkel geweest om het naar mijn idee goed te maken. Niets geen kwaad woord over Jouwhifi, je had mijn wensen gewoon verkeerd begrepen. kan gebeuren.

als je dan de 'discussie' aangaat dan moet je niet ineens terugkrabbelen omdat er misschien wel eens slecht gesproken gaat worden over je bedrijf.

je bent sponsor op een openbaar forum, dat doe je bewust omdat er hier veel gepraat wordt over je product en je hier veel klandizie vandaan haalt. Maar wees je er ook van bewust dat er misschien wat negatiefs voorbij kan komen. Als je dan zelf olie op het vuur gaat gooien is het helemaal makkelijk om op een gegeven moment te zeggen; het wordt me te heet onder de voeten ik wil het verder bespreken via PM.

daar zitten de ergernissen bij mij.

Amen! En we gaan weer over HiFi praten. :D

De Canare staat hier ook op de shortlist. Komt in een nieuw huisje wel.. ;)
Ik denk niet dat ik hier nog heel lang woon dus dat vind ik zonde!

cardas49

#1502
Citaat van: W.Otter op december 11, 2013, 00:19:27
bedankt  :D
kijk hier hou ik van, toch nog even objectief en het over dingen hebben die er écht toe doen.
een prachtige kabel! erg prettig om naar te luisteren!

Ik geef soms mijn mening over een discussie in een topic, maar probeer het wel te scheiden van datgene waar we hier uiteindelijk voor zijn: enthousiasme en info over de hobby delen.

Citaat van: W.Otter op december 11, 2013, 00:21:21
dat er dan toch zoveel verschil in kabels kan zitten? het is een raar fenomeen. Ik weet niet of ik het nou wiel horen of dat het er daadwerkelijk is.

afwerking heeft daar niets mee te maken, dat is een mankement van mijzelf ;)

Kabels gaat uiteindelijk over het beperken van verlies. De ene kabel doet dat anders dan de andere, wat flinke verschillen tot gevolg kan hebben. Ik zeg specifiek kan, want tussen sommige LS kabels hoor ik ook geen verschil. Maar vergelijk maar eens een Kimber 8TC met een standaard Belden. Of Cardas met Inakustik. Daar zijn de verschillen dusdanig groot dat het soms net lijkt of er andere speakers staan. Eea is ook afhankelijk van je set, want het verschil zal bij de 1 meer opvallend zijn dan bij de ander.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

W.Otter

en wat zou er dan zo verschillend zijn tussen de Canare en de W&M? daar de W&M dikkere aders heeft en beter is afgeschermd is het geen bi-wire.
zou het vervangen van die standaard bruggen op je luidsprekers zoveel uitmaken?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

quattronl

Citaat van: W.Otter op december 11, 2013, 10:38:09
zou het vervangen van die standaard bruggen op je luidsprekers zoveel uitmaken?
Dat kan idd veel uitmaken ja.
Mijn Totem dealer zei me ook al dat de standaard bruggetjes op de Totems ook ruk zijn. Go figure!
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Eddye

Citaat van: quattronl op december 11, 2013, 12:24:08
Dat kan idd veel uitmaken ja.
Mijn Totem dealer zei me ook al dat de standaard bruggetjes op de Totems ook ruk zijn. Go figure!
Kwam hij vervolgens met een alternatief (wat je weer moet aanschaffen)?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

W.Otter

haha scherp ;)

tja het is vrij logisch, het is gewoon een bare-wire in feite. Geen idee of het van koper is, het geeft wel aan waarom met name het mid/hoog is verbeterd en het laag niet zo zeer.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

cardas49

Citaat van: W.Otter op december 11, 2013, 10:38:09
en wat zou er dan zo verschillend zijn tussen de Canare en de W&M? daar de W&M dikkere aders heeft en beter is afgeschermd is het geen bi-wire.
zou het vervangen van die standaard bruggen op je luidsprekers zoveel uitmaken?

Het is niet alleen de dikte van afscherming die mee speelt. Het type materiaal en de manier van afschermen is ook bepalend. Ik ben zelf gestopt met kabels op uiterlijk / dikte etc te vergelijken en daar conclusies uit af te leiden, want dan ga je de mist in. Schijn bedriegt vaak. Brugjes heb ik zelf weinig ervaring mee. Heb altijd bi-wire of single wire toegepast, afhankelijk van de terminals op de speakers.

Ik heb ook een W&M LS-01 gehad, en het verschil tussen die kabel en Canare vond ik indertijd niet zo heel erg groot. Maar dat was op andere (veel goedkopere) luidsprekers dus eigenlijk zou ik het opnieuw moeten testen. Het zou me niets verbazen als de uitkomst nu verschilt. Ik vond de 01 zelf best een mooie kabel, maar hij was te stug, kon 'em niet goed kwijt.

Maar test maar eens 2 tegengestelde kabels, dan zul je horen hoe groot het verschil tussen kabels kan zijn. Ik heb nog een setje Belden en Inakustik liggen, Mocht je een keer wat willen lenen, geef maar een gil.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

W.Otter

zowel de afscherming en dikte van de aders is groter bij W&M. De Canare heeft eigenlijk geen afscherming, er zit geen koperen mantel tussen o.i.d. Het zijn puur 4 draden in een plastic omhulsel.

de W&M werd mij ook te stug, dit is een mooi flexibel kabeltje.
met bruggen bedoel ik de standaard plaatjes achter op een bi-wire luidspreker.

dus mijn vergelijk ging met single wire en standaard bruggetjes of bi-wire.

ik zou best eens wat willen proberen met wat verschillende kabels. Kijken of het echt zo'n verschil maakt en of dat verschil dan ook mijn smaak is.
je woont zeker niet in de buurt ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

cardas49

Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

W.Otter

De laatste tijd ben ik bezig geweest met de verlichting in mijn huis. Daar dit eerder nog met een KaKu systeem ging wil ik het eenvoudiger, zuiniger en homogener.
Alle verschillende soorten gloeilampen, halogeen en spaarlampen geven een verstoord licht.

een aantal producten op de proef gehad.

Mijn oog viel als eerste op Philips Hue, wegens de prijs heb ik andere producten eerder geprobeerd aangezien dit aantrekkelijker was in prijs en mijn wensen.
Ik beschik niet over een iOs of Android telefoon/tablet dus het moest bedienbaar zijn met een AB.

Eerste alternatief was de Applamp, Deze waren te verkrijgen in DualWhite en RGB. Ik vind kleur niet zo bijzonder dus ben voor de dual white gegaan. Hoewel het systeem erg prettig werkt en er een fysieke AB bij zit waren de stappen van wit licht naar sfeerlicht niet sfeervol genoeg. Het licht bleef 'klinisch' en ongezellig.

Daarna Philips LivingWhites geprobeerd. Ook hier een fysieke AB, daarnaast spaarlamp achtig licht dus de verwachting was dat deze warmer waren dan de LED variant van Applamp. Niets was minder waar, ook hier was het gele licht op volle sterkte zeer prettig. Werd dit licht gedimd dan werd het er steeds ongezelliger van. Het licht werd witter naar mate je het dimde.

Dit was dus ook niet de oplossing. Ik zeg altijd tegen mezelf, goedkoop is duurkoop en dit bevestigd mijn vermoedens weer. Jammer want nu ben ik toch genoodzaakt (eerste wereld probleem) de Philips Hue aan te schaffen. Het voordeel lijkt me hiervan dat de lampen een betere spreiding hebben van het licht, de community erg levendig is en dat Philips deze lijn van lampen blijft verbreden in verschillende fittingen.
Daarnaast werkt het met ZigBee light link en is er ook de mogelijkheid om er in de toekomst ook plezier van te hebben.

De fysieke AB wou ik eerder oplossen door een Livingcolors AB te kopen of een tablet.
Ik wist niet dat logitech Ultimate er ook mee overweg kan, dus overweeg ik om mijn huidige harmony weg te doen en de ultimate aan te schaffen. Zo hoef ik geen nieuwe tel/tablet te kopen en kan ik alsnog met een fysieke AB het licht bedienen. Tevens geen extra AB voor licht en audio/video.

De starterskit is besteld en hopelijk maakt de Hue mij wel enthousiast over LED verlichting en het gemak ervan.

zijn er nog meer mooie toepassingen waar ik niet van op de hoogte ben?

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

danielo

#1511
Citaat van: W.Otter op december 19, 2013, 14:59:59
Dit was dus ook niet de oplossing. Ik zeg altijd tegen mezelf, goedkoop is duurkoop en dit bevestigd mijn vermoedens weer. Jammer want nu ben ik toch genoodzaakt (eerste wereld probleem) de Philips Hue aan te schaffen. Het voordeel lijkt me hiervan dat de lampen een betere spreiding hebben van het licht, de community erg levendig is en dat Philips deze lijn van lampen blijft verbreden in verschillende fittingen.
Daarnaast werkt het met ZigBee light link en is er ook de mogelijkheid om er in de toekomst ook plezier van te hebben.

De fysieke AB wou ik eerder oplossen door een Livingcolors AB te kopen of een tablet.
Ik wist niet dat logitech Ultimate er ook mee overweg kan, dus overweeg ik om mijn huidige harmony weg te doen en de ultimate aan te schaffen. Zo hoef ik geen nieuwe tel/tablet te kopen en kan ik alsnog met een fysieke AB het licht bedienen. Tevens geen extra AB voor licht en audio/video.

De starterskit is besteld en hopelijk maakt de Hue mij wel enthousiast over LED verlichting en het gemak ervan.

zijn er nog meer mooie toepassingen waar ik niet van op de hoogte ben?

ben deze week ook met de Hue aan de slag, heb 3 normale lampen, 1 strip en een livingcolor. Ben aan het testen met de ultimate remote, iOS and android. Meeste dingen werken wel maar perfect is het niet zo kan je met de ultimate niet alles doen en zijn vooral de strip en living color dingen niet gelijk aan de normale (600lumens) lampen. Ik denk dat ik uiteindelijk vooral de gewone lampe ga gebruiken omdat dan dingen consistent zijn.

Als er vragen zijn hoor ik het wel, ik ben niet super diep aan het testen maar zoals je weet heb meestal wel gadgets voorhanden om mee te testen (vreemde afwijking noem het maar R&D).

Grootste probleem met de 'friends of Hue' bloom and strip is de colorshift die je krijgt. Anders dan de gewone Hue is de manier van mengen van de kleuren een stuk minder uniform. Je krijgt als je niet uitkijkt een hele maffe colorshift op objecten die mij de neiging geven om een 3d bril te zoeken met rood en groen glas van 20 jaar terug :)

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

W.Otter

Ik heb de hue nu ook een paar dagen de hue en ik moet zeggen dat het een erg prettig systeem is! Ik ben best benieuwd naar de strip en de bloom.. heb je wat meer gebruikerservaring ? Ook in combi met de ultimate?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Xander32

Ik heb hier een setje Canare 4s8 biwire liggen, mag je gerust een x lenen.

De W&M kabel heb ik steevast als te donker ervaren, ben er absoluut geen fan van. Het geluid loopt dicht, versmeert, geen sprankeling ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

W.Otter

Inmiddels de betaling gedaan voor een RMB1575!!
morgen wordt de RB1572 opgehaald en volgens mij komt er dan een einde aan mijn stereo topic..
eindelijk de CMC2 van sap voorzien ik ben heel benieuwd  O0
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

darkman76

Citaat van: W.Otter op januari 28, 2014, 10:53:51
Inmiddels de betaling gedaan voor een RMB1575!!
morgen wordt de RB1572 opgehaald en volgens mij komt er dan een einde aan mijn stereo topic..
eindelijk de CMC2 van sap voorzien ik ben heel benieuwd  O0

Het einde van een tijdperk...   :)
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

Rha007

 Nice, sap genoeg zou ik zeggen  :pompom:
Ben benieuwd hoe het gaat klinken.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

W.Otter

Citaat van: darkman76 op januari 28, 2014, 11:08:20
Het einde van een tijdperk...   :)

nou ja, tijdperk is ook wat overdreven ;)
ik merk dat ik de afgelopen tijd weer meer films/series kijk dan muziek luister. de overgang van stereo naar surround is voor mij ook logisch.
daarnaast kijk ik nog wel erg veel concerten, ik ben denk ik gewoon visueel ingesteld ;)

toch is het altijd de overweging waard om te kijken, steek ik meer geld in een goede stereo set of splits ik het op en verspreid ik het geld voor 5.1.

Citaat van: Rha007 op januari 28, 2014, 11:10:32
Nice, sap genoeg zou ik zeggen  :pompom:
Ben benieuwd hoe het gaat klinken.

en nog twee kanalen over voor nu  :tounge2: volgende aanschaf zal dan wel in de vorm van twee CM5's komen dan.. ;)

oja bijna vergeten, heb inmiddels ook 5 Hue lampen, een Galaxy Tab 3 7.0 en een mooi schilderij aan de huiselijke upgrades toegevoegd ;)
het is even wat stil geweest hier in dit topic :P
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Mooie aankopen W.Otter! Kun je mooi met je topic in het PHC gedeelte komen. :P

Vooral die Hue set lijkt mij ook interessant. Ik heb al een LivingColors 2 en die bevalt zeer goed.

Rha007

#1519
Citaat van: W.Otter op januari 28, 2014, 11:15:58
...oja bijna vergeten, heb inmiddels ook 5 Hue lampen, een Galaxy Tab 3 7.0 en een mooi schilderij aan de huiselijke upgrades toegevoegd ;)
het is even wat stil geweest hier in dit topic :P
Idd stil geweest, maar niet stil gezeten zo te lezen  :clapping:

Btw W. heb je nog S&W aangeschaft?
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

MegaJ

Mooi ding zo'n 1575 zowel de looks als de specs!
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

W.Otter

Citaat van: LuPo op januari 28, 2014, 11:35:03
Mooie aankopen W.Otter! Kun je mooi met je topic in het PHC gedeelte komen. :P

Vooral die Hue set lijkt mij ook interessant. Ik heb al een LivingColors 2 en die bevalt zeer goed.

ja ik zal even een transfer aanvragen  ;D

Ik ben helemaal fan van Hue, eerst een starterskit aangeschaft met 3 lampen die ik toch wat duur vond. Twee weken daarna echter nog een starterskit gekocht en de Bridge die er bij zit voor 60 euro verkocht op MP binnen 24 uur. dus 3 lampen voor 140 euro erbij.
dus het aspect van ze zijn duur was er na een dag al af. Erg mooi in gebruik, het wit-spectrum is erg prettig en alle bijkomende functies, roadmap en community maakt het toekomstgericht! aanrader.

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: Rha007 op januari 28, 2014, 11:48:18
Idd stil geweest, maar niet stil gezeten zo te lezen  :clapping:

Btw W. heb je nog S&W aangeschaft?

nee het leven gaat gewoon door ;)
toch even meer gaan genieten van series/films/concerten/muziek i.p.v. het constant er over te hebben.

de tablet was een beetje noodzaak voor de Hue verlichting maar de wereld van Apps is erg leuk (ik ben een Nokia gebruiker)

de upgrade zat er al een tijdje aan te komen sinds ik al 6 maanden een CMC2 heb staan en een meubel heb laten maken daarvoor alleen was het met de decembermaanden toch wat duurder. Daarnaast is het ook wel leuk om eens wat andere kleine upgrades te kopen die je bezig kunnen houden.

toch eindelijk budget voor de 1575. Daarna zal het rustig worden in upgradeland voor mij. Een setje CM5's staan nog op de verlanglijst en wellicht een leuke 15inch sub in de vorm van Velodyne spreekt mij erg aan. Af en toe mis ik nog een beetje punch met de BK sinds de kamer waar deze dienst doet 3 keer zo groot is geworden.

Toch ben ik ook nog erg gecharmeerd van de spl1200ultra. Hoewel ik nog geen idee heb of deze genoeg punch bied. Vermogen en xmax is hoger maar het blijft een 12inch gesloten sub.

daar ga ik me de komende tijd maar eens in verdiepen.

oja, een volgend 'probleem' doet zich voort in de bekabeling naar de rears, ik heb vloerverwarming dus gaten boren in de vloer wordt mij afgeraden.
ik kan onder de plinten geen kabels kwijt aangezien er teveel obstakels in de weg zitten als deuren, schuifpui etc.

ik dacht zelf aan flatcables onder de laminaat vloer. Hierbij moet ik de vloer er wel gedeeltelijk uithalen.
zijn er nog andere opties?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: Rha007 op januari 28, 2014, 11:48:18
Idd stil geweest, maar niet stil gezeten zo te lezen  :clapping:

Btw W. heb je nog S&W aangeschaft?

help me out for a second; S&W?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: MegaJ op januari 28, 2014, 13:31:00
Mooi ding zo'n 1575 zowel de looks als de specs!

nagenoeg dezelfde specs die ik al heb met de 1572 natuurlijk maar het stapeltje Rotels groeit lekker door zo  ;D
nu het beest nog netjes zien weg te werken in het meubel, hopelijk waren mijn berekeningen goed doordacht!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF