Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

erik s.

 :crazy:
Citaat van: knubbe op december  7, 2013, 21:20:23
Dus je krimpt de kous dan niet strak om de kabel maar met lucht ertussen?
Moet zeggen dat ik dit ook nooit eerder heb gezien en zelf ook niet zou verwachten.
veel fabriekskabels worden zo dikker gemaakt.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

knubbe

#1476
Ik geloof je wel hoor, ik geef alleen mijn mening :)
Ik ben dan ook geen kabel expert en jij duidelijk wel :)

Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom een kabel dikker moet lijken dan dat hij is?
Of dat is dat een beetje vergelijbaar met een paar sokken in je onderbroek?
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

W.Otter

#1477
Citaat van: fokke-gerrit op december  7, 2013, 20:59:40
Ja dan moet je die wensen wel duidelijk maken ze kunnen het niet ruiken! Als Erik zo zijn product aanbied zoals hij het altijd doet en ze zijn er tevreden over en hij monteert de kabel zo altijd af en jij hebt er ander mening over of wil het anders is het jou probleem.

Dag taak kan het worden en dat heeft niks met ga een keer werken voor je centen dom gelul ga maar eens voor 10.000 mensen inkopen die alles verschillend wil hebben

wat heb jij nou van SBRM gegeten, 10000 mensen, hij doet dit er wss naast.
klantenkennis is 1
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

W.Otter

Citaat van: knubbe op december  7, 2013, 21:30:35
Ik geloof je wel hoor, ik geef alleen mijn mening :)
Ik ben dan ook geen kabel expert en jij duidelijk wel :)

Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom een kabel dikker moet lijken dan dat hij is?
Of dat is dat een beetje vergelijbaar met een paar sokken in je onderbroek?
dankje knubbe.

nogmaals het gaat niet om die krimpkous, anders had ik je wel gePMed, je reageert dus je krijgt een antwoord. Dat antwoord is niet wat je verwachtte.
Nee ik ben niet zoals al je klanten, ik heb er ook geen probleem van gemaakt, ik heb mijn eigen krimpkous gekocht.
jij moest zo nodig reageren en dat staat je niet aan want je kent je klant niet.

ik snap de discussie niet :threadclosed:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Kanariepiet

Mee eens, zit in de luchtvaart en daar wordt ook veel met krimpkous gewerkt, zit het los dan is het afkeur :D

Dus in mij ogen hoort een krimpkous ook strak te zitten, zou een kabel ook onmiddelijk terug sturen als dit niet het geval zou zijn.

Citaat van: knubbe op december  7, 2013, 21:06:52
Ermm krimpkous hoort imo ook gewoon strak te zitten..

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Doubleoz

Complimenten voor je meubel. Staat erg mooi!
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

fokke-gerrit

Citaat van: W.Otter op december  8, 2013, 01:11:30
wat heb jij nou van SBRM gegeten, 10000 mensen, hij doet dit er wss naast.
klantenkennis is 1

Daar weet jij helemaal niks van (ik heb het niet over zijn werk wat hij er bij doet gewoon in het algemeen)

Citaat van: W.Otter op december  8, 2013, 01:16:08
dankje knubbe.

nogmaals het gaat niet om die krimpkous, anders had ik je wel gePMed, je reageert dus je krijgt een antwoord. Dat antwoord is niet wat je verwachtte.
Nee ik ben niet zoals al je klanten, ik heb er ook geen probleem van gemaakt, ik heb mijn eigen krimpkous gekocht.
jij moest zo nodig reageren en dat staat je niet aan want je kent je klant niet.

ik snap de discussie niet :threadclosed:

Je begint zelf de discussie en je maakt zelf nogal een grote luchtballon van hoe je reageert maar dat is je goed recht!
Yamaha CX-A5100 | Yamaha MX-A5000 | Monitor Audio Gold GX200 | Monitor Audio Gold GXC150 | Monitor Audio Gold GX50 |

W.Otter

Citaat van: fokke-gerrit op december  8, 2013, 11:19:46
Daar weet jij helemaal niks van (ik heb het niet over zijn werk wat hij er bij doet gewoon in het algemeen)

Je begint zelf de discussie en je maakt zelf nogal een grote luchtballon van hoe je reageert maar dat is je goed recht!

hahaha
wat jij wil

maar prima, iedereen z'n zegje gedaan.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

AbZ

#1487
Citaat van: W.Otter op december  8, 2013, 01:11:30
wat heb jij nou van SBRM gegeten, 10000 mensen, hij doet dit er wss naast.
klantenkennis is 1
SBRM  :blink:  moest ik dus ff opzoeken, http://acronyms.thefreedictionary.com/SBRM
Ik gok op nummer 3 want dat is de enige die eetbaar is.

SBRM   She'll Be Right Mate (Australia)
SBRM   Scope Bound Resource Management (computer science)
SBRM   Sugar Beet Root Maggot (insect)
SBRM   Santa Barbara Rescue Mission (California)
SBRM   School Board Recognition Month (various locations)
SBRM   Small Business Rights Management (intellectual property rights)
SBRM   Senior Business Relationship Manager

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Duutser

Mooie kabels zeg. Ik ben ook opzoek naar nieuwe kabels en deze lijken me wel wat. Ik heb nu een setje monster M1.4s bi-wire kabel van €40,- de meter, 1 paar aders aangesloten. Zou ik er op achteruit gaan?

Heeft bi-wire nog gehoormatig voordelen t.o.v. single wire op de cm9?

W.Otter

ik ken de Monster kabels niet, ik merk een aantal kleine verschillen met mijn vorige kabel.
daar de W&M LS-01 wat rommelig was in het laag en hoog is de Canare heel mooi 'zacht' in het hoog, het middengebied is wat genuanceerder.
het klinkt allemaal net even wat ruimer.

daarnaast is de kabel 13mm dik t.o.v. de 22mm van de W&M. veel soepeler dus.

De W&M was single wire, door de Canare kan ik de klemmen die op de CM9 zitten vervangen, ik denk dat dit het meeste verschil heeft gemaakt.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

cardas49

Het eigen topic mag dan een plek zijn waar de mening van de TS meer in acht genomen wordt dan elders op het forum, maar dat maakt het nog geen vrijkaartje voor het bot bekritiseren en afbranden van forum sponsors. En dat is wel wat jij nu doet.

Als je baas op werk een stevig menigsverschil of een fout met je bespreekt doet hij dat toch ook niet waar anderen bij staan? Heeft niets te maken met zaken "verborgen willen houden achter de schermen" maar met wederzijds respect.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

cardas49

On another note: gefeliciteerd met je nieuwe kabel  :). Heb zelf ook een jaar of 2 de 4S11 gehad en vind het de beste kabel in zijn prijsklasse.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Sonority audio

Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

LuPo

#1494
Jongens, ik weet niet wat jullie preferen maar doe mij maar strak ipv wijd. :D

Ik vind het ook altijd zo'n onzin dat gelijk als je ook maar iets noemt van een sponsor, er wordt geroepen dat je moet PM'en. Als de forumsponsor zelf gaat reageren in het topic dan mag de discussie van de sponsor uit blijkbaar openbaar anders had hij wel ge-PM't om het onder elkaar af te handelen. En als dat dan naar tevredenheid is of je dan daarna de reactie aan wil passen. Dus ik snap ons Ottertje volledig. :D

Rowdy

Citaat van: W.Otter op december  6, 2013, 12:02:26
nieuwe kabels! :D

weg met die stugge W&M LS-01 en wat een genot, flexibele kabels.
afgemonteerd met W&M BS104 cinch banaan stekkers, ook erg prettig! als je de eindversterker naar voren schuift, dat de kabels dan netjes blijven zitten.
verder gebruik gemaakt van een zwarte kabelmantel, krimpkous en viablue sc4/2 en sc4/4 splitters.

ik moet zeggen dat er veel meer rust in het geluid zit, het scherpe van het hoog is er af en het lijkt alsof er veel meer warmte in het geluid zit.
prachtige kabel, hier ga ik erg veel plezier aan beleven!
Heb je mooi gedaan.
Heb de kabel zelf ook, maar dan puur de kabel. Vind hem al mooi genoeg zonder de kabelkous, krimpkous, enz. Heb hem ook bi-wired aangesloten, op dezelfde manier als jij.

Qua geluid kan ik met je mee gaan. Heb de Myryad M-serie i.c.m. Triangle Comete Anniversary, maar geen spoortje van scherpte.

cardas49

Citaat van: LuPo op december 10, 2013, 17:01:11
Jongens, ik weet niet wat jullie preferen maar doe mij maar strak ipv wijd. :D

Ik vind het ook altijd zo'n onzin dat gelijk als je ook maar iets noemt van een sponsor, er wordt geroepen dat je moet PM'en. Als hij zelf gaat reageren in het topic dan mag de discussie van de sponsor uit blijkbaar openbaar anders had hij wel ge-PM't om het onder elkaar af te handelen. En als dat dan naar tevredenheid is of je dan daarna de reactie aan wil passen. Dus ik snap ons Ottertje volledig. :D

Je kan het ook best in je eigen topic bespreken, maar dan ga je niet los.

Hoe zou jij het vinden als een klant bij je terug kwam in de winkel en publiekelijk uit zijn pan ging terwijl er 10 klanten bij stonden? Als de dealer nou niet voor rede vatbaar is, ok.... maar krijg niet de indruk dat dit hier ook maar enigzins van toepassing is.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

LuPo

Citaat van: mark235 op december 10, 2013, 19:58:43
Je kan het ook best in je eigen topic bespreken, maar dan ga je niet los.

Hoe zou jij het vinden als een klant bij je terug kwam in de winkel en publiekelijk uit zijn pan ging terwijl er 10 klanten bij stonden? Als de dealer nou niet voor rede vatbaar is, ok.... maar krijg niet de indruk dat dit hier ook maar enigzins van toepassing is.

Heb jij überhaupt de post van W.Otter gelezen? Dat is nou juist het punt van W.Otter, hij meld het heel netjes. Lees maar:

Citaatde connectoren komen van Erik van jouw hifi eveneens als de kabelmantel, adereindhulzen en krimpkous.

ik moet wel even bij vermelden dat hij me verkeerd advies had gegeven, de krimpkous was te groot en de connectoren waren te klein.

gelukkig was mijn center w&m ls-03 afgemonteerd met de grotere variant connector die ik besteld had. Kwestie van omwisselen.

Als je dan vervolgens de berichten van Erik leest dan kan ik de frustratie van W.Otter goed begrijpen. Hij heeft het zelf opgelost en vervolgens wordt hij nog even fijntjes te kak gezet door Erik. Nee, dan ben je een leuke ondernemer! :worship: :thumbs-up:

W.Otter

nou ja, het is wel weer een beetje oude koeien uit de sloot halen maar goed.
iedereen heeft een andere mening en de manier waarop men behandeld wil worden. Als jij bij de visboer voor niet zo aardig persoon uitgemaakt wilt worden dan kan dat natuurlijk een manier van omgang zijn die je prefereert. tevens heeft die ondernemer ook klanten die daar niet zo happig op zijn, dat moet je als ondernemer zien en je daar op aanpassen.

Wat LuPo beschrijft is ook hoe ik het ervaar.
Ten eerste heb ik er richting Erik geen probleem van gemaakt, ik heb het zelf opgelost zonder te denken; daar bestel ik niet weer (in tegen deel)
ten tweede reageert hij zelf op mijn post waar uit een discussie ontstaat, vervolgens reageer ik daarop (los gaan is bij mij wat anders) en het is niet naar wens. Dit heeft niets te maken met mijn topic en dat ik hier koning ben, helemaal niet. Jullie komen hier en als ik hier met een spreekwoordelijke scepter ga zwaaien komen jullie hier niet.
Dat is nou juist het probleem van de discussie, ik heb een wens en die wordt niet in acht genomen, als ondernemer kan je dit de kop kosten op lange termijn. Als je doodleuk doet waar je zelf zin in hebt dan loop je een keer tegen de lamp.

dat die lamp nou net even dichterbij stond dan je had gezien moet je niet ineens verontwaardigt wegduiken en het er niet mee eens zijn waar je belandt.

dat is mijn punt ook, het gaat niet om het product, het gaat er om hoe de klant het bij het verkeerde eind heeft terwijl dit te absurd voor woorden is.
Als ik wil dat die krimpkous er strak omheen zit dan kun je dat toch respecteren? Als je het er niet mee eens bent prima, maar ik heb er toch helemaal niet moeilijk over gedaan? ik ben zelf naar de winkel geweest om het naar mijn idee goed te maken. Niets geen kwaad woord over Jouwhifi, je had mijn wensen gewoon verkeerd begrepen. kan gebeuren.

als je dan de 'discussie' aangaat dan moet je niet ineens terugkrabbelen omdat er misschien wel eens slecht gesproken gaat worden over je bedrijf.

je bent sponsor op een openbaar forum, dat doe je bewust omdat er hier veel gepraat wordt over je product en je hier veel klandizie vandaan haalt. Maar wees je er ook van bewust dat er misschien wat negatiefs voorbij kan komen. Als je dan zelf olie op het vuur gaat gooien is het helemaal makkelijk om op een gegeven moment te zeggen; het wordt me te heet onder de voeten ik wil het verder bespreken via PM.

daar zitten de ergernissen bij mij.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: mark235 op december 10, 2013, 14:48:29
On another note: gefeliciteerd met je nieuwe kabel  :). Heb zelf ook een jaar of 2 de 4S11 gehad en vind het de beste kabel in zijn prijsklasse.

bedankt  :D
kijk hier hou ik van, toch nog even objectief en het over dingen hebben die er écht toe doen.
een prachtige kabel! erg prettig om naar te luisteren!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF