welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Edtbonep

Net gekregen van een vriend...

Bob Marley - Live at the Rainbow.

Dit is helaas wel een TV-opname welke van het internet is gehaald.
Maar eens een paar keer beoordelen en dan eens zien of hij de moeite waard is om aan te schaffen. 8)
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

Lucky.L

Citaat van: TheSpeedSkater op juli  6, 2006, 17:46:15
Grrrrrr    >:(>:D

In bestelling            V156      Little Earthquakes - Tori Amos

SBZ-Code Uitleg
V156  Tot onze spijt kunnen wij dit artikel niet binnen de afgesproken tijd aan u leveren. Wij doen ons uiterste best om het zo spoedig mogelijk bij u te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Bol.com  ;)!!

MVG
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

wil

Citaat van: Felixdi op juli  6, 2006, 18:50:22
deze cd blijft trouwens ook nogsteeds 1 van m'n favo's

st. Germain - Tourist

gewoon een lekker ritme samen met pianospel en saxofoon  :) Eigenlijk een combi van jazz en lounge
heerlijk voor bij dit bloedhete ( ;)) weer...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Den Tas

Vandaag nog een paar dvd'tjes gehaalt, waarvan 2 superbits 8)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jean Sibelius

Toegevoegd aan de CD-collectie:

Daft Punk - Musique Vol. 1 | 1993 - 2005
Red Hot Chilli Peppers - Blood Sugar Sex Magik
System of a Down - Steal this album
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

oud_account_1

Citaat van: squadra op juli  6, 2006, 18:16:04
Bij mijn bestelling zaten ook 7 van die V156's.
Ondertussen heb ik er 1 ontvangen (Hooverphonic) , dus ze doen echt hun uiterste best ;)
En ondertussen zijn de meeste cd's binnen, ook die van Tori Amos.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Den Tas

vandaag nog wat dvd's gehaalt(aan solden prijzen :P).
En nog zo een dvd van Terminator 2 met ijzen doosje 8)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

TheSpeedSkater

Citaat van: squadra op juli  7, 2006, 17:01:45
En ondertussen zijn de meeste cd's binnen, ook die van Tori Amos.
Mooi, misschien komt die van mij dan ook snel!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Chris80

Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

Jean Sibelius

Citaat van: Chris80 op juli  7, 2006, 18:44:52
Pink FLoyd - Pulse dvd
Yep... óók aan deze zijde. Helaas waren de gratis T-shirts bij van Leest al op :-[
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

R

Citaat van: FrenkB op juli  1, 2006, 07:41:42
Heb je die ook al binnen Ruben? Hoe is die, wat minder nerveus?

Citaat van: wil op juli  1, 2006, 11:51:52
Hé... deze heb ik ook ooit bijna gekocht. Was toen alleen overboden voor een voor mij te hoog bedrag. Het is er daarna nooit meer van gekomen  ::). Misschien toch nog eens beluisteren...

Inmiddels ontvangen. Werkelijk een heel aparte combi. Het prachtige koor met jan op de sax. Over het geheel vrij rustig, maar best wel lekker eigenlijk. Prima opnamen, dat sowieso. Het ene nummer werkt de combi koor en sax beter dan anderen. Voor een ebay prijsje, best een aanrader.

Hootie

Ozark Henry.

Voor de liefhebber. Ijzersterke teksten en waanzinnig gevarieerde muziek.
Ik raak in vervoering van zijn stem en dan een tekst als: "How does it feel to have a key but not a clue"?

Hootie.
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Paul1967

mikeske

Citaat van: Hootie op juli  8, 2006, 20:38:27

Ozark Henry.

Voor de liefhebber. Ijzersterke teksten en waanzinnig gevarieerde muziek.
Ik raak in vervoering van zijn stem en dan een tekst als: "How does it feel to have a key but not a clue"?

Hootie.

Zeer goede cd  ;)
Heb al zijn andere ook en die zijn ook een voor een goed.

Gekregen voor men verjaardag:

ost - requiem for a dream
ost - the fast and the furious
ost - gladiator
Bob sinclair - western dream
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Paul1967

Zaterdag gekocht de dvd van Tori Amos- Fade to red (the video collection).
Wauw :P zowel qua geluid (o.a. DTS 5.1!) als visueel (de meeste clips zijn echt hoogstandjes).
Twee clips mis ik wel nl Glory of the 80th en Mary. Maar gelukkig valt er genoeg te genieten op 2 dvd's (o.a mijn favo tracks van Little Earthquakes nu in 5.1: ooooo zo mooi 8).

eduard

Citaat van: ht-kabouter op juli 10, 2006, 13:41:06
Zaterdag gekocht de dvd van Tori Amos- Fade to red (the video collection).
Wauw :P zowel qua geluid (o.a. DTS 5.1!) als visueel (de meeste clips zijn echt hoogstandjes).
Twee clips mis ik wel nl Glory of the 80th en Mary. Maar gelukkig valt er genoeg te genieten op 2 dvd's (o.a één van mijn favo tracks Little Earthquakes nu in 5.1: ooooo zo mooi 8).

Heb deze ook vrijdag binnen gekregen samen met welcome to sunny californie. De laaste heb ik al gekeken ook een aanrader.

Ejorne

Van de week Pulse 2006 van Pink Floyd gedownload...

Maar dit is er echt zo eentje die ik orgineel moet hebben!
Wauwie... dit vind ik echt een toppertje.

[oeps]  ::)
deze topic gaat over welke je laatst hebt aangeschaft he?
ik moet deze nog aanschaffen, een beetje offtopic dus, deze reactie sorry...
[/oeps]

Wimpie007

Waar halen jullie meestal je superbit dvd's?
Ik moet er nog altijd de eerste van tegen komen bij de lokale FRS...
Internet-bestellen dan maar weer?
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

R

Citaat van: wimpie007 op juli 10, 2006, 14:30:16
Waar halen jullie meestal je superbit dvd's?
Ik moet er nog altijd de eerste van tegen komen bij de lokale FRS...
Internet-bestellen dan maar weer?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=46238.0

Wimpie007

Thanks Ruben, zodadelijk thuis eens bekijken...
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

HTR

net (na em een keer gedownload te hebben) Robbie williams dvd gekocht,
What we did last summer (live in knebsworth)

Joep

mikeske

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 10, 2006, 17:44:57
net (na em een keer gedownload te hebben) Robbie williams dvd gekocht,
What we did last summer (live in knebsworth)

Zalige dvd, heeft hier al heeeeel veel gespeeld  ;)

dvd's die ik vandaag gekocht heb:

constantine
mulholland drive
the terminal
the forgotten
house of wax
calito's way

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jean Sibelius

In bestelling:
Maxim - Hell's Kitchen
Mathilde Santing - Ballads
Joe Satriani - Engines Of Creation
Joe Satriani - Crystal Planet
The Confidence Mansion