welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Boontje

katie melua - piece by piece
&
Norah Jones - Come away with me

Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

Bionica

Citaat van: Bionica op juni 28, 2006, 18:11:41
Oja om de collectie nogmaals (nog steeds niet) compleet te maken:

- Gremlins 2: The Batch
- Jurrasic Park Ultimate dvd box

Inmiddels ontvangen :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

wil

Citaat van: FrenkB op juni 26, 2006, 12:46:27
Is het wat? ;D ;D ;D
Bedankt voor de tip Ruben, maar wat Frenk met zijn ;D's bedoelt weet ik niet ???.

Het is gewoon een prachtige cd!

Natalie Merchant - Ophelia

Het schijnt een HDCD te zijn, klopt dat? Niet dat mijn cd-speler er een decoder voor heeft, maar het logo valt me bij deze voor het eerst op. En nog een vraagje: zijn er verschillende versies van? De mijne is een soort uitvouwbaar digipack met extra pagina. Alleen jammer dat de cd er een beetje knullig ingeschoven is, daar hadden ze wel een echt inklik-ding in mogen maken.

De overtuiging waarmee deze dame zingt is wel erg goed. Veel emotie in de zang en toch volledige controle over de stem. De begeleiding is goed dynamisch en "vol van smaak"  :P

Aanrader!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

R

Citaat van: wil op juni 30, 2006, 17:41:33
Bedankt voor de tip Ruben, maar wat Frenk met zijn ;D's bedoelt weet ik niet ???.

Het schijnt een HDCD te zijn, klopt dat? Niet dat mijn cd-speler er een decoder voor heeft, maar het logo valt me bij deze voor het eerst op. En nog een vraagje: zijn er verschillende versies van? De mijne is een soort uitvouwbaar digipack met extra pagina. Alleen jammer dat de cd er een beetje knullig ingeschoven is, daar hadden ze wel een echt inklik-ding in mogen maken.

De overtuiging waarmee deze dame zingt is wel erg goed. Veel emotie in de zang en toch volledige controle over de stem. De begeleiding is goed dynamisch en "vol van smaak"  :P

Aanrader!

wil

ha ha, je hebt hem eerder dan ikzelf. Hij is wel onderweg. De ;D's van frenkb komen omdat hij de cd's wat dagen eerder hier gedemoëd had.

wil

Citaat van: Ruben op juni 30, 2006, 17:46:09
ha ha, je hebt hem eerder dan ikzelf. Hij is wel onderweg. De ;D's van frenkb komen omdat hij de cd's wat dagen eerder hier gedemoëd had.
Ik had hem heel snel binnen. Op 27 juni is de bieding beëindigd en vandaag binnen! Daar houd ik van ;). Overigens, kan Frenk nog meer demoën? :P

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

R

Citaat van: wil op juni 30, 2006, 17:50:29
Ik had hem heel snel binnen. Op 27 juni is de bieding beëindigd en vandaag binnen! Daar houd ik van ;). Overigens, kan Frenk nog meer demoën? :P

wil

Als het goed is wel

wil

Harmen Fraanje heb ik al (ik geloof zelfs eerder dan hij ;)), Stanley Clarke zal ik eens beluisteren.

:)  wil (handig, mensen met een zelfde smaak, valt me elke keer weer op...)

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

R

Citaat van: wil op juni 30, 2006, 17:53:24
Harmen Fraanje heb ik al (ik geloof zelfs eerder dan hij ;)), Stanley Clarke zal ik eens beluisteren.

:)  wil (handig, mensen met een zelfde smaak, valt me elke keer weer op...)

ja idd. Clarke is ook echt super, vooral de afsluitende live track(die veel en veel te lang is), maar oh zo gaaf.

edit; bol heeft hem vrij goedkoop, hoelang het gaat duren is natuurlijk onbekend ;)

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004000140673&Section=MUSIC&lgl=1&plid=5PuR5LdHuE8AAAEMF0%2ev3SWr&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Hanky Panky

Citaat van: Bolle op juni 30, 2006, 13:42:40
Die film maakt gelijk weer wat jeugdsentiment los! Vaak gezien toen. Kun je even laten weten of het inderdaad 5.1 is en waar je hem kan bestellen?

Menno
is goed, zal hem dit weekend ws wel gaan kijken
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

wil

Citaat van: Ruben op juni 30, 2006, 17:58:32
ja idd. Clarke is ook echt super, vooral de afsluitende live track(die veel en veel te lang is), maar oh zo gaaf.

edit; bol heeft hem vrij goedkoop, hoelang het gaat duren is natuurlijk onbekend ;)

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004000140673&Section=MUSIC&lgl=1&plid=5PuR5LdHuE8AAAEMF0%2ev3SWr&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Ik ben gewoon een E-bay-schaap... :D Ik heb hem al via E-bay besteld (bedrag is hetzelfde), onbeluisterd en wel... :o ik lijk wel gek, ik ben gewoon in een hebberige bui denk ik... ;D

wil

P.s. inmiddels zingt Natalie vrolijk voort en oh wat is/klink ze mooi!  :-*

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

R

Citaat van: wil op juni 30, 2006, 18:10:24
Ik ben gewoon een E-bay-schaap... :D Ik heb hem al via E-bay besteld (bedrag is hetzelfde), onbeluisterd en wel... :o ik lijk wel gek, ik ben gewoon in een hebberige bui denk ik... ;D

wil

P.s. inmiddels zingt Natalie vrolijk voort en oh wat is/klink ze mooi!  :-*

goed bezig ;)

FrankB

;D

Mooi, mensen die genieten van muziek! Moeten we maar eens wat cd's gaan luisteren met z'n 3en Wil & Ruben ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

wil

Citaat van: FrenkB op juni 30, 2006, 18:25:50
;D

Mooi, mensen die genieten van muziek! Moeten we maar eens wat cd's gaan luisteren met z'n 3en Wil & Ruben ;)
Goed plan! Ik ben voor :)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

oud_account_1

De verzameling licht uitgebreid met een paar cd's :)
Systeem van Bol laat alleen maar de titel zien bij de bevestiging, dus verzin er zelf de artiest maar bij.
Stormbringer
100% Columbian
Amused To Death
In Your Honor
Made In Japan
Opiate
Little Earthquakes
Blackwater Park
Mindfields
Led Zeppelin III
Houses Of The Holy
Welcome To The Cruel  World
Led Zeppelin
Avalon
No Quarter: Jimmy Page & Robert Plant Unledded
When Dream And Day Unite
Morrison Hotel (Hard Rock Cafe/Morrison Hotel)
Louder Than Love
In Through The Out Door
Presence
Pocket Full Of  Kryptonite
Coda
Amos Lee
Blue Wonder Power Milk
Voyage To India
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

R

Citaat van: FrenkB op juni 30, 2006, 18:25:50
;D

ha ha, je bent net de deur uit ;D.. Nee lijkt me een goed plan om een keer te doen.

@squadra, is bol.com nu leeg >:D.. Lekkere bestelling.

oud_account_1

Citaat van: Ruben op juni 30, 2006, 18:34:08
@squadra, is bol.com nu leeg >:D.. Lekkere bestelling.
Nee, ze hebben nog her en der wat restjes liggen ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Lucky.L

Citaat van: wil op juni 30, 2006, 17:41:33

En nog een vraagje: zijn er verschillende versies van? De mijne is een soort uitvouwbaar digipack met extra pagina.

wil
Ik heb de dvd-audio [zeer goed van klank]!!

MVG
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

R

FrankB

Heb je die ook al binnen Ruben? Hoe is die, wat minder nerveus?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Frank.V

Ik heb afgelopen donderdag bij mediamarkt de muziek dvd van "Phil Collins Finally.....The First Farewell Tour" gekocht voor maar 15 euro!! Bij de freerecordshop is deze dvd 30 euro  ;D
Ik vind dat deze muziek dvd zeer goed is opgenomen qua muziek en beeld....
Ik heb er dus zeker geen spijt van dat ik deze dvd gekocht heb  :D

Edtbonep

Afgelopen donderdag bij een forumlid een prima luistersessie ondergaan en vervolgens zelf deze twee CD's ook maar even aangeschaft... ;)

Bob Dylan - Oh Mercy.

Albert King en Stevie Ray Vaughan - In Session.

Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

R

Citaat van: FrenkB op juli  1, 2006, 07:41:42
Heb je die ook al binnen Ruben? Hoe is die, wat minder nerveus?

Nee nog niet, wat ik er van gehoord heb totaal anders. Kleine koorbezetting obv jan. Laat wel even weten.

wil

Citaat van: Ruben op juni 30, 2006, 23:45:48
Officium - Hilliard ensemble, garbarek

Hé... deze heb ik ook ooit bijna gekocht. Was toen alleen overboden voor een voor mij te hoog bedrag. Het is er daarna nooit meer van gekomen  ::). Misschien toch nog eens beluisteren...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

BernHardN

K's choice; GREAT SUBCONSCIOUS CLUB

Live; Awake

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Bionica

Citaat van: Bionica op juni 27, 2006, 16:08:25
Vanmiddag nog ff meegenomen:

- Back to the future I
- Back to the future II
- Back to the future III Inmiddels ook binnen :D
- Transporter 2
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen