X-Fi 2020 XFI EN HIFI.NL SLAAN HANDEN IN EEN Dutch Audio Event

Gestart door morca, mei 22, 2012, 18:07:41

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Fleetwood

ik ga morgen voor de 1e keer daar is kijken, laat me verrassen :-)
pioneer pdp-4280XA + Xtrend 10000
en nog wat andere zooi int kastje... :-)

Bas Akkerman

Citaat van: Rudy1968 op september 25, 2015, 07:06:44
Voor de bas tests is Yello/Touch mijn klassieker, Malia/Convergence of Boris Blank/Electrified zijn ook mooie voorbeelden.
Scoren btw ook niet slecht in de loudness database (transition).
Die dingen horen we al zo vaak op shows.

Vind het lastig om iets te noemen. Insides van John Hopkins bijvoorbeeld of Transmalinnia van Lumerians, iets van Chris Isaak, Talk Talk of Massive Attacks Mezanine. Paolo Fresu of Astor Piazolla kan ook fijn zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

martin778

JM Jarre - Oxygene/Equinoxe/Rendezvous! Nog nooit gehoord op een audio show.

patsijb

nog n mooie tip
Jewel - grey matter (live) vinyl van album this way

CCR zou trouwens ook wel leuk zijn om eens te horen

Rudy1968

Citaat van: Bas Akkerman op september 25, 2015, 09:37:44
Die dingen horen we al zo vaak op shows.

Vind het lastig om iets te noemen. Insides van John Hopkins bijvoorbeeld of Transmalinnia van Lumerians, iets van Chris Isaak, Talk Talk of Massive Attacks Mezanine. Paolo Fresu of Astor Piazolla kan ook fijn zijn.

Ja, daar heb je wel gelijk in.
Daarvoor neem ik dan een CD'tje mee van Infected Mushroom, maar die komt in de database niet zo goed uit de verf.

PS: Massive Attack / Mezzanine / Angel (track 1) is ook erg  mooi en hoort thuis bij de klassiekers!

Robiwan

#481
Citaat van: Bas Akkerman op september 25, 2015, 09:37:44
Die dingen horen we al zo vaak op shows.

Vind het lastig om iets te noemen. Insides van John Hopkins bijvoorbeeld of Transmalinnia van Lumerians, iets van Chris Isaak, Talk Talk of Massive Attacks Mezanine. Paolo Fresu of Astor Piazolla kan ook fijn zijn.

goede keus.

She Sells Sanctuary/The Cult, Glorybox/Portishead, Stella/Jam and Spoon, Alive and Kicking/Simple Minds, Overpowered/Roisin Murphy
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

GPO

Ik ben er helaas niet bij. Heb alweer sinds dinsdag de griep, dus lijkt me niet zo verstandig om met mijn snothoofd in die krappe ruimtes met al die mensen te staan....  :clapping:

Veel plezier gewenst voor diegene die gaan. Als de tracks gedraaid worden die hier voorgesteld worden dan komt het met de muziek wel goed!!!

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten


martin778

Moet je de kaartjes via internet bestellen of kan het ook gewoon ter plekke bij de kassa?

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Mitch--

Zie jullie morgen! Ik ga ook een dagje buurten! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

 Ik heb al verschillende mensen aangesproken..... Maar geen een die Bas heet...en dat terwijl ze wel een rode neus hebben.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

En inmiddels toch gevonden! Leuk om je even te zien.
Er zijn inderdaad een hoop rolstoelers. Moet ik dus weer op zoek naar iets anders om me te onderscheiden... ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Vandaag geweest en net weer thuis.

Mijn 1e indrukken. Parkeerplaats bijna vol, lange rij voor de ingang (was er om 10.30 uur), drukke ruimtes en nog te weinig niet audiofiele tingel tangel muziek :D

Hoogtepunten(tjes) o.a. set met Magico speakers, kleine Rega set, Resolution audio met Harbeth, kleine set bij Rik Stoet, Rosita, en nog  enkele
Minder: ..... laat ik aan andere over. 
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Deleted User

Steinway Lyngdorf was er niet, hoewel wel aangekondigd. De "bewegwijzering" kon vele malen beter :-)

Robiwan

Citaat van: jazzman op september 26, 2015, 17:00:54
Steinway Lyngdorf was er niet, hoewel wel aangekondigd. De "bewegwijzering" kon vele malen beter :-)

Klopt, maar heb zodoende m'n halfuurtje beweging per dag wel gehad :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Xander32

... ik weet alweer genoeg; laat het voorbij gaan. Erg herkenbaar van de vorige keer dat ik er was.

Citaat van: LPlover op september 26, 2015, 16:58:59
Vandaag geweest en net weer thuis.

Mijn 1e indrukken. Parkeerplaats bijna vol, lange rij voor de ingang (was er om 10.30 uur), drukke ruimtes en nog te weinig niet audiofiele tingel tangel muziek :D

Hoogtepunten(tjes) o.a. set met Magico speakers, kleine Rega set, Resolution audio met Harbeth, kleine set bij Rik Stoet, Rosita, en nog  enkele
Minder: ..... laat ik aan andere over.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robiwan

Citaat van: Xander32 op september 26, 2015, 17:24:23
... ik weet alweer genoeg; laat het voorbij gaan. Erg herkenbaar van de vorige keer dat ik er was.

ach het is toch meer een event om wat indrukken op te doen en mensen te ontmoeten, ik zou gewoon gaan!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Ian G

Is dit puur audio of zijn er ook nog wat videogerelateerde zaken aanwezig? Ik herinner me van een paar jaar terug dat epson ook een stand had.

chansig

Sony icm JBL heeft wel een mooie demo met 4k.

Topper was voor mij Rebel met ML. Als je vervolgens gaat zoeken naar de prijs neemt het enthousiasme wel af. Audio Note vond ik echt ruk. Iets minder ruk vond ik Harbeth. Audio weer erg goed.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

martin778

3 jaar geleden was AN ook extreem ruk en toen ook de duurste set van de hele show.

Wat stond er van JBL, alleen HT spul?

Robiwan

Citaat van: chansig op september 26, 2015, 17:46:53
Sony icm JBL heeft wel een mooie demo met 4k.

Topper was voor mij Rebel met ML. Als je vervolgens gaat zoeken naar de prijs neemt het enthousiasme wel af. Audio Note vond ik echt ruk. Iets minder ruk vond ik Harbeth. Audio weer erg goed.

Gr. Hans

en die DAC (incl. pre) van MSB, te koop voor 110.000 euro :crazy: :D

Sony met 4 K beamer was oke, alleen niet met het concert van Adele. Geluid stond te hard en beeld was blurry.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2