Allerslechtste film ooit

Gestart door CZ79, april 28, 2012, 20:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Loondijke

Citaat van: Midcall op september 28, 2013, 00:02:08
Jullie lijken me allemaal in de war... met Jack the Giant Slayer... Jack the Giant Killer is hele andere koek die aanzienlijk minder smaakt.

Precies. De film met Jack Black vond ik vermakelijk, maar maar deze versie is de Engelse budget versie. Of liever gezegd geen-budget-versie.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

The Foundation

Citaat van: alexander2 op september 27, 2013, 17:26:21
Weer 1 topper kan toegevoegd worden The Purge.

idd , plot is goed , maar ik vond het achteraf wel puur tijdverlies

LuPo

Citaat van: Midcall op september 28, 2013, 00:02:08
Jullie lijken me allemaal in de war... met Jack the Giant Slayer... Jack the Giant Killer is hele andere koek die aanzienlijk minder smaakt.

Ik was niet in de war hoor. Postte hetzelfde als jou een post boven je. :D

squeek

Typisch, weeral een productie van Asylum. Dat bedrijf kopieert al decennia films. Onlangs nog Atlantic rim bijvoorbeeld.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

henrykb

Mag je ook mogelijke kanshebbers hier neerzetten ?
Ik dacht,  ga eens kijken voor natuurfilms in 3D - http://www.beslist.nl/products/dvd-video/r/3d_natuurfilms/
En staat er toch echt bij, en dit moet toch echt wel een goeie kans maken voor slechtste film ooit, maar vind het tegelijkertijd prachtig dat ze gemaakt worden (the boobs to die for  ;D  :clapping:)

Lucky.L

Lijkt mij een goeie inhoudelijke film!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

Robe77

Alhoewel de (tiet)el mij wel enorm aanspreekt, vrees ik ook het ergste !  ;D Las iets terug al iets over the purge.. die mag zeker in dit lijstje niet ontbreken..
Onkyo tx-sr876B / Onkyo bd-sp809B / Kef xq5, xq2c, xq1 / BK Xxls400 FF op Subdude / Philips Full Led 46pfl9704h-12 / Apple TV3 / Ipad 3 / Harmony One / AC Ryan HD / vd Hul Royal Jade / Supra 3.4 Ply / Audioquest Sub1 / WBT.

henrykb

Ja, ik las het.
Kan inderdaad niet zeggen dat ie enorm goed was, maar echt slecht vond ik hem nou ook weer niet.
En wat mij betreft zeker geen slechtste film ooit (en ook niet in mijn top 50 aller tijden).
Maarja, zoals hierboven.. ik kan ook wel films waarderen, die zo slecht zijn dat ze eigenlijk weer leuk worden.
Zoals van weekend zag ik ghost shark op tv ergens.. ook zo weergaloos slecht dat ik blijf hangen, en net zoveel lol heb als in een komedie.

morca

Die Jappen kunnen het beter bij de app houden om de film,s te kijken.
Dat doen ze gelukkig beter~!!

Robe77

Ja helemaal mee eens, sommige slechte films zijn inderdaad echt wel vermakelijk.. Ik blijf ook regelmatig gewoon zitten als ik er zo eentje op heb staan hoor..  Ik denk dat m.b.t. the purge mijn verwachtingen gewoon te hoog waren...
Onkyo tx-sr876B / Onkyo bd-sp809B / Kef xq5, xq2c, xq1 / BK Xxls400 FF op Subdude / Philips Full Led 46pfl9704h-12 / Apple TV3 / Ipad 3 / Harmony One / AC Ryan HD / vd Hul Royal Jade / Supra 3.4 Ply / Audioquest Sub1 / WBT.

alexander2

Citaat van: henrykb op oktober  1, 2013, 10:34:10
Mag je ook mogelijke kanshebbers hier neerzetten ?
Ik dacht,  ga eens kijken voor natuurfilms in 3D - http://www.beslist.nl/products/dvd-video/r/3d_natuurfilms/
En staat er toch echt bij, en dit moet toch echt wel een goeie kans maken voor slechtste film ooit, maar vind het tegelijkertijd prachtig dat ze gemaakt worden (the boobs to die for  ;D  :clapping:)

TOPFILM. :D

RPO

.....to die for.
Wist je toch al?  ;)
Classé SSP-800 + CA-5300, B&W 804S & HTM3S ,PV1 en Kef Q1-tjes. LGOLED77C35, Dune HD UltraVision 4K, QNAP 469L.

N1v3K

Citaat van: RPO op juli 18, 2013, 21:54:53
Ondanks dat het al even stil was hier....
Met stip in de top 10: "Sharknado" (da's dus "shark" met een stukje "tornado"er in).
Het is een SyFy-Channelproductie, dus je  tenen nemen al de gekromde stand aan, máár......deze is écht héél erg  ;D
De "filmposter" zegt het al: "SHARKNADO......Enough said!".

Er gebeurt best veel in deze film, het meeste echter zonder dat je énig idee hebt waarom  ;D
Hoogtepunt: die blonde gozer die "Steve" speelde in Beverly Hills 90210 speelt een hoofdrol. Waarom was mij niet duidelijk, ik ben gaan skippen toen er een door de lucht getransporteerde  haai door het dak van hun SUV aan het bijten was ;D

Veel plezier!
En nu is er dan eindelijk Avalanche Sharks;D
Haaien in de sneeuw.. wat bedenken ze hierna??  :laugh:

CZ79

toch nog een 3.3 gekregen  :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mordante

Films als Super croc vs mega shark. Hansel and Gretel iets over twee kinderen op een school die er achter komen dat ze heks jagers zijn.

Maar er zijn ook slechte high budget films, iets met Sherlock Holmes.

Midcall

Hansel & Gretel was echt niet slecht, maar ook niet heel erg goed... gewoon een middelmatige film bedoeld als simpel vermaak. Gezien de beschrijving van het verhaal lijkt het alsof je de film niet gezien hebt? En Sherlock Holmes die een gemiddelde 7,5 IMDB rating krijgt van 325 duizend mensen lijkt me toch ook niet in dit topic thuis te horen. Kan je toelichten waarom dit een van de allerslechtste films ooit vindt?
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Bas87

Dead or Alive of Botched alle 2 even slecht!

jon81

Hansel en Gretel is gewoon geen serieuze film, en zo moet je er ook niet naar kijken, dan is hij best leuk  :)
LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

paaj

Dat alles is echt niets vergeleken bij de Afrikaanse topfilms Fille Materialiste 1en 2 die ik net in de bus in Benin voorgeschoteld kreeg. :D
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

CZ79

Gisteren irreversible gezien, heel apart, duurde anderhalf uur maar ik heb hem in 20 minuten gezien. Kon alles vooruitspoelen, weet nog niet of ik hem goed of juist heel erg slecht vond

AbZ

Citaat van: cz79 op november  9, 2013, 09:34:08
Gisteren irreversible gezien, heel apart, duurde anderhalf uur maar ik heb hem in 20 minuten gezien. Kon alles vooruitspoelen, weet nog niet of ik hem goed of juist heel erg slecht vond
Kan zeker niet terugspoelen  :(

CZ79

Begint bij het eind en werkt naar het begin van her verhaal toe, dat is dan wel weer aardig bedacht.

Alleen is het bijna niet te volgen met heel apart filmwerk

Peerless Monster

Citaat van: cz79 op november  9, 2013, 14:55:59
Begint bij het eind en werkt naar het begin van her verhaal toe, dat is dan wel weer aardig bedacht.

Alleen is het bijna niet te volgen met heel apart filmwerk

Ik werd er gigantisch zeeziek van (lees misselijk) door er 10 minuten naar te kijken.
Heb hem ook maar afgezet. Voor mij geen doen...
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

CZ79

Heb hem versneld gekeken maar wel helemaal, was ook wel een klein tikketltje grof ;D