Slaapkamer home theater

Gestart door sandervp, januari 26, 2012, 09:57:04

Vorige topic - Volgende topic

sandervp

ik wil me graag voorstellen ik ben Sander 21 jaar en woon in Spijkenisse en ben nu net een 1 jaar verslaafd geraakt aan het home theater virus. :P
En ben steeds beetje bij beetje aan het uitbreiden. Hieronder een lijstje met wat er al is en wat er nog moet komen.

Front-B&W CM9
Center-B&W CMC2
Subwoofer- Mordaunt Short genie 409w
Surround-Mordaunt Short genie 402
Receiver-Denon AVR-4311
bluray speler-Denon DBP-2012UD
Afstandsbediening- Logitech harmony one

En nog een klein lijstje voor wat er nog moet komen.

Surround- B&W CM5
Subwoofer-B&W ASW10CM

Mijn verzameling films tot nu toe kastje wordt te klein tijd voor nog een kastje er bij.  ::)

Heb alleen een beetje moeite om alles in mijn slaapkamer te passen is maar 20 vierkanten meter pas net.

Dirc

Hoi Sander,

Hier moeten mensen voor inloggen.
Je kan een foto als volgt op het forum zetten:
[img]www.mijnfoto.com/foto1.jpg[/img]

larzie

Precies je moet gewoon de rechtstreekse link naar je foto op die manier als Dirc aangeeft in je tekst toevoegen.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

tommie1

sandervp

Citaat van: Dirc op januari 26, 2012, 09:59:19
Hoi Sander,

Hier moeten mensen voor inloggen.
Je kan een foto als volgt op het forum zetten:
[img]www.mijnfoto.com/foto1.jpg[/img]

Dankjewel het is eindelijk gelukt.  ;D

Martijnst1990

Welkom! :)

En helemaal niet verkeerd zeg, die set van je. Mooie upgrade plannen ook. Veel leesplezier en kijk uit voor het bekende/gevreesde HT virus :D

Edit: Lees net trouwens dat je wat moeite hebt om alles in je 20m2 slaapkamer te krijgen, maar dat moet toch (afhankelijk van de kamerindeling) prima passen? Mijne kamer is in ieder geval ook 20m2 en ik heb een apart HT hoekje en slaap plek kunnen realiseren.

Heb je trouwens ook een overzichtsfoto van je luister- kijkplek?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Dat is al een behoorlijk dikke set man om net te beginnen. Keep it up!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

larzie

Mooie set hoor Sander! Hoe bevalt de set tot nu toe? Zijn er nog dingen die je wat betreft akoestiek zou willen verbeteren? Ik zie bijvoorbeeld een stenen vloer? Is dat wel optimaal of komt er nog een vloerkleed bij?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Yep

Ziet er goed uit, maar eh kom je met zo,n set nog wel aan slapen toe

sandervp

Citaat van: Martijn90 op januari 26, 2012, 19:26:12
Welkom! :)

En helemaal niet verkeerd zeg, die set van je. Mooie upgrade plannen ook. Veel leesplezier en kijk uit voor het bekende/gevreesde HT virus :D

Edit: Lees net trouwens dat je wat moeite hebt om alles in je 20m2 slaapkamer te krijgen, maar dat moet toch (afhankelijk van de kamerindeling) prima passen? Mijne kamer is in ieder geval ook 20m2 en ik heb een apart HT hoekje en slaap plek kunnen realiseren.

Heb je trouwens ook een overzichtsfoto van je luister- kijkplek?

Het nadeel is dat mijn vriendin ook een plekje wil voor haar make-up dus moet een beetje schipperen met de ruimte maar het pas net moet alleen nog een goede plek voor mijn woofer vinden die staat nu achter mijn front speaker maar daar heb ik hem liever niet.

En dit is mijn luister plekje. :P

sandervp

Citaat van: larzie op januari 27, 2012, 08:44:37
Mooie set hoor Sander! Hoe bevalt de set tot nu toe? Zijn er nog dingen die je wat betreft akoestiek zou willen verbeteren? Ik zie bijvoorbeeld een stenen vloer? Is dat wel optimaal of komt er nog een vloerkleed bij?

Het is geen stenen vloer het is parket.
Heb niet zo veel verstand van akoestiek zal het uit maken als ik een vloerkleed gebruik ?

sandervp

Citaat van: Yep op januari 27, 2012, 16:23:51
Ziet er goed uit, maar eh kom je met zo,n set nog wel aan slapen toe

Nee soms niet daar heb ik s'ochtends dan ook echt weer spijt van als de wekker gaat.  :P

larzie

Citaat van: sandervp op januari 27, 2012, 19:38:18
Het is geen stenen vloer het is parket.
Heb niet zo veel verstand van akoestiek zal het uit maken als ik een vloerkleed gebruik ?

De algemene mening is dat een, het liefst hoogpolig, vloerkleed wel degelijk verschil maakt in de akoestiek, maar goed dat zal je voor jouw situatie gewoon moeten proberen :)

Larzie HT

squeek

Tapijt maakt zo ie zo uit. Ik heb gipswanden en stenen vloer wat resulteert in veel galm, tapijtje van 230cm x 160cm doet al heel wat wonderen! In jou kamer gaat dit meer dan genoeg zijn.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |