ROTK release

Gestart door MrPink, november 8, 2003, 12:46:45

Vorige topic - Volgende topic

peterrr

@loco
de marantz dv4200 is heel simpel regiovrij te maken dvm van de afstandsbediening,
zo had ik de mijne ook gedaan.(vroeger)

http://www.dvd.reviewer.co.uk/info/multiregion/full/Marantz4200.asp

mvgr peterrr

p.s op nul zetten he ;)
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

LocoJ

Citaat van: peterrr op oktober 22, 2004, 18:30:33
@loco
de marantz dv4200 is heel simpel regiovrij te maken dvm van de afstandsbediening,
zo had ik de mijne ook gedaan.(vroeger)

http://www.dvd.reviewer.co.uk/info/multiregion/full/Marantz4200.asp

mvgr peterrr

p.s op nul zetten he ;)

Wow!! Nooit geweten dat dat zo kon! Thanx, ga ik zeker uitproberen... ennuh uiteraard op nul  ;D
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Nobody

Ik zag net de release gepland staat voor 9 december (in België). Dat is een donderdag, en normaalgezien zijn de meeste releases hier voorzien op een donderdag. Dus in België waarschijnlijk voor 9 december dus! zowel ROTK EE, ROTK EE gift set & EE dvd-box:
http://www.videoland.be/No%20Data/framevdvd.htm

Jinsu

Citaat van: Harry HT op oktober 22, 2004, 13:35:19
10 december is het zover: Dan kunnen we de Lord of The Rings verzameling compleet maken. Hieronder de drie versies, die vanaf 10 december te koop zijn:

Lord of the Rings - Return Of The King Extended (2003) - Van € 49.99 voor € 39.99
Nederlands ondertiteld, 4-DVD, releasedatum: 10/12/2004

Lord of the Rings - Return Of The King Gift Set (2003) - Van € 79.99 voor € 64.99
Nederlands ondertiteld, + Howard Shore bonus DVD & Minas Tirith polystone keepsake
box, releasedatum: 10/12/2004
Linkje   :)

Lord of the Rings - Extended Trilogy (12-DVD) BOX - Van € 149.99 voor € 119.99
Nederlands ondertiteld, releasedatum: 10/12/2004

Hoi,

De R1 versie kost maar 22 Euro :P .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

LocoJ

Citaat van: Jinsu op oktober 26, 2004, 13:13:07

Hoi,

De R1 versie kost maar 22 Euro :P .

MvGr,

Jens

Van de extended versie ??? Dat zou wel errug goedkoop zijn!  :D
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Jinsu

Hoi,

Ja van de extended versie "4-Disc" ;) .

MvGr,

Jens

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

LocoJ

Mag ik dan vragen waar je die gaat kopen? Niet bij die winkel van het linkje toch  ??? :D
The Underground Cinema

Jinsu

Hoi,

Gewoon bij DVDSoon ;) .

MvGr,

Jens

reMC

reMC

woow! Ik kijk net voor het eerst goed op dvdsoon.com

Wat goedkoop allemaal zeg! (goedkoper dan in NL en betere kwaliteit...)

Gelijk maar even een creditcard aangevraagt 8)

Jinsu

Hoi reMC,

Ja, dat is degene die ik bedoel ;) .

MvGr,

Jens

Jos1962

Misschien een stomme vraag, maar goed...   :)

Is er (kwaliteits)verschil tussen de R1 en R2 versies van ROTK? En heeft de R1 versie NL ondertiteling?

Mijn HT:
Receiver: Denon AVR-3803 (zwart)
DVD player: Denon DVD-2900 (zwart)
Fronts: MISSION M35 Center: MISSION M3C2 Rears: MISSION M32 Sub: MISSION M5AS Plasmapaneel: Harsper 42" HP4200 (Samsung)

Roland

Even van de site van dvdsoon gehaald:

CiteerSubtitles :  French
English
Nee dus.

En qua kwaliteitsverschil. Fotr R2 had nogal 'problemen' met het geluid. Met de search kan je hier wel meer over vinden. Of dat met deze versie ook zo is ... ze zullen misschien van hun 'fouten' hebben geleerd.
De R1 release is gewoon een stuk beter te betalen en qua specs zal het waarschijnlijk zo goed als overeen komen.

Een paar weken terug trouwens was ROTK platinum edition bij dvdsoon 30.98 CAD, nu 32.98 CAD. Maar het blijft een koopje op zich :)

Jos1962

Maar het ontbreken van NL ondertiteling is voor velen toch een onneembare hindernis bij R1 releases?

Mijn HT:
Receiver: Denon AVR-3803 (zwart)
DVD player: Denon DVD-2900 (zwart)
Fronts: MISSION M35 Center: MISSION M3C2 Rears: MISSION M32 Sub: MISSION M5AS Plasmapaneel: Harsper 42" HP4200 (Samsung)

LocoJ

Tsja,...is voor mij ook een groot minpunt van R1. :-\ Misschien zijn er wel R1 schijfjes met Ned. ondertiteling ???
Iemand?
The Underground Cinema

bmateijsen

Nee hoor, bij mij staat de ondertiteling bijna altijd uit. Behalve bij Aziatische films ;)

bmateijsen

Citaat van: LocoJ op oktober 28, 2004, 14:28:59
Tsja,...is voor mij ook een groot minpunt van R1. :-\ Misschien zijn er wel R1 schijfjes met Ned. ondertiteling ???
Iemand?

Nee.. bijna niet... zeg 99% van de gevallen

Rody

Het is wel jammer dat R1 en R2Uk releases meestal geen dutch subtitles hebben.
Het scheelt vaak echt veel geld.
Op zich heb ik er meestal niet zo'n problemen mee, meestal zetten we als ik met vrienden een film kijk de engelse subtitles aan en willen we geeneens NLse ondertiteling  :D
Tot groot ongenoegen van sommige dames  :P

Je hebt alleen soms het probleem dat je bepaalde woorden niet kent, maar het verhaal is wel goed te volgen.
Je leert er ook beter Engels door

Nobody

De trailers van de EE verspreiden zich over het internet...

Via de volgende website kun je alvast aan een voorsmaakje geraken ;)

http://www.hdr-see.de/index.html/

Marcel W

Hoera, zojuist heb ik de EE voor €34,95 gekocht bij de Bijenkorf in Utrecht. Officiële release zou pas op 10 december zijn, maar ik las her en der al wat geruchten van winkels die ze al eerder verkochten. En inderdaad: zojuist stonden ze dus al bij de Bijenkorf.
Ik vroeg nog eens extra duidelijk of ze LOTR nu al verkochten, en het antwoord was een volmondig "ja" van de 2 verkopers die er stonden. Bovendien is €34,95 een uitzonderlijk mooie prijs, zeker voor zo'n normaliter dure zaak als de Bijenkorf.

Mijn vrije dagen vandaag en morgen gaan zeer nuttig besteed worden, dat kan ik je verzekeren  ;D

Rappie

Ik weet zowiezo dat 2 vrienden van me de box gaan kopen en aangezien ik de enigste ben met een groot scherm en mooi geluid houden we wel een marathon bij mij thuis :)

Dus koop hem volgend jaar wel een keer als de prijs wat gezakt is voor de box.
Eigenaar van Paulthé

Oracle

Deze kon wel eens lang duur blijven... Uitmelken heet dat... De oude boxen gaan ook nog steeds voor de oorspronkelijke prijs over de toonbank...

Ik koop hem deze week nog! :)

Groet,
Mark

blue-eyes

Ik heb hem gisteren besteld bij FRS in pre order. Wordt thuis afgeleverd. Kost 1,95 extra. Dat heb ik er wel voor over. Kom ik net thuis ligt er een briefje van de TPG........ U was niet thuis?!?!?!?!? Dat zal toch niet? Ik weet zo 123 geen andere zaken die ik besteld heb....

Vanaf de volgende werkdag 10:00 af te halen, dus even wachten tot morgenmiddag. Ben benieuwd!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

blue-eyes

Oeps..... De ladegeleiders voor mijn meubel natuurlijk! Met dank aan onze ijzeren Nico ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Roland

Citaat van: Blue-Eyes op december  7, 2004, 16:44:18
Oeps..... De ladegeleiders voor mijn meubel natuurlijk! Met dank aan onze ijzeren Nico ;)
Het was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk :)