Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Gestart door papaleo, juli 8, 2011, 22:58:19

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

katwax

Mooi, alvast van uiterlijk, nu nog een meerwaarde van klank en dan is het goed gekozen.
Alvast lekker bezig de laatste tijd, Corona heeft bij jouw wel een ander virus geactiveerd :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

papaleo

Citaat van: katwax op juni 18, 2020, 17:29:20
Mooi, alvast van uiterlijk, nu nog een meerwaarde van klank en dan is het goed gekozen.
Alvast lekker bezig de laatste tijd, Corona heeft bij jouw wel een ander virus geactiveerd :)

Hahaa,ja thx
Ik hou de economie wel draaiende  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Top keuze Leo, gefeliciteerd met je aankoop.
Gaat geweldig klinken in combinatie met de NAD's denk ik. :headbanging:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Marco66

Dat lijkt mij een serieus mooie stap, feli  :clapping:
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Jean Sibelius

Citaat van: papaleo op juni 18, 2020, 16:24:59
Ja dat heb ik zeker, Trinnov is een prachtige machine met veel meer tweak mogelijkheden,die is juist de reden om niet voor een Trinnov (te willen) gaan dat de tweak-ability een te hoge drempel factor voor mij heeft om daarvoor te zijn gegaan ik heb hier heel veel over gelezen en je moet van goede huizen komen om je daar meester in te kunnen worden.

Helder :worship:. Wanneer hoop je de RM60 binnen te hebben? :colgate:

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

morca

Citaat van: papaleo op juni 18, 2020, 15:44:21
Nee,ik heb dat niet gehoord/meegemaakt,maar ik heb mij de laatste maanden behoorlijk ingelezen en er is nog niemand geweest die maar ook iets negatiefs te melden heeft over Lyngdorf...

En...oohja ik heb ook nog een 8805 in 'overcompleet' staan die ik moet gaan slijten... :D
Mooie machine Leo .
Dat zal je wel bevallen.

Die oude kan je hier slijten,geen probleem  ;D

papaleo

#2356
Citaat van: Jean Sibelius op juni 18, 2020, 19:12:57
Helder :worship:. Wanneer hoop je de RM60 binnen te hebben? :colgate:

Maw ik heb jouw hoog zitten met je Trinnov... :worship: :D

Als het goed is volgende week Vrijdag.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2357
Citaat van: morca op juni 18, 2020, 19:21:19
Mooie machine Leo .
Dat zal je wel bevallen.

Die oude kan je hier slijten,geen probleem  ;D

Ja ik heb hier alle vertrouwen in... ;)

Hier...

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=176209.0

Mocht je geïnteresseerd zijn
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Teejoo


Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

skyfox

Wauw, wat een aankoop! Daar ga je zonder twijfel enorm veel plezier van hebben. Ik ben benieuwd wat Roomperfect voor je gaat doen. En hoe de nieuwe processor het geluidsbeeld beïnvloed. Maar nu eerst wachten op levering :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MLCinema

Heel gaaf! Maar je gaat ook een Auro 3D setup realiseren? Ga je met extra front en rear high speakers spelen? En dan ook van monitor audio uit dezelfde range?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

papaleo

#2364
Dank jullie wel... :thumbs-up:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Citaat van: Kamidioblitz op juni 18, 2020, 22:49:13
Heel gaaf! Maar je gaat ook een Auro 3D setup realiseren? Ga je met extra front en rear high speakers spelen? En dan ook van monitor audio uit dezelfde range?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nee,voorlopig nog geen concrete plannen voor...alhoewel het wel eens in mijn hoofd speelt  ::)
Ik denk wanneer ik dit plan thuis zou voorleggen dat mijn koffer al heel snel bij de uitgang zou staan... :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

#2366
Citaat van: papaleo op juni 18, 2020, 23:08:36
Nee,voorlopig nog geen concrete plannen voor...alhoewel het wel eens in mijn hoofd speelt  ::)
Ik denk wanneer ik dit plan thuis zou voorleggen dat mijn koffer al heel snel bij de uitgang zou staan... :D

Gewoon doen Leo, ik neem je spullen wel over voor een zeer speciale prijs, ik ben niet zo moeilijk :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Nee,jij bent niet zo moeilijk heh...,grappenmaker  :tounge:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2368
Er wordt mij 'links en rechts' dezelfde vragen gesteld, waarom juist nu deze keuze?

Ik heb hier thuis een woonkameropstelling voor HT en muziek,voor mij de plek waar ik me niet hoef terug te trekken van mijn familie om te genieten van muziek en films. We luisteren momenteel daar ook vaak naar muziek maar nog meer kijken we daar naar films.
RoomPerfect wordt zeer hoog gewaardeerd voor een multifunctionele open ruimte en minimaliseert de behoefte aan uitgebreide kamerbehandelingen, naar van wat ik er van begrijp...
Ik verwacht dat de MP-60 dan ook gaat uitblinken in het kijken/luisteren van film en muziek, zeker tov van mijn huidige Marantz AV8805 waar ik ook al heel tevreden mee was,wat mijn belangrijkste doel is.
Ook de enigszins eenvoud van de RoomPerfect-installatie is voor mij heel aantrekkelijk zeker in vergelijking met de Trinnov maar ook sommige Dirac-producten die, wil je het met een van deze pre/pro's echt goed ingesteld krijgen,toch wel een professionele installateur vereisen.
De Trinnov Altitude 16 is ook bij mij de revue gepasseerd dit zou een geweldige pre-pro moeten zijn, maar waarschijnlijk met meer tweaken dan dat ik nu zoek.
Ik hoop dan ook, zeker dat ik deze MP60 in de blind heb gekocht dat het goed komt en we straks nog meer kunnen gaan genieten van de muziek en de film in onze HT-huiskamerbioscoop.
Ik denk dan ook dat de Lyngdorf MP-60 al mijn wensen zal gaan vervullen....,maar We zullen het gaan zien en horen
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2369
Maar ook de vraag...; waarom niet voor de Trinnov Altitude-16 en nu wel voor de Lyngdorf MP-60?
De echte Hoofdreden gaf ik al eerder aan hier boven maar er zijn meer, in mijn persoonlijke situatie ,voordelen tov van een Trinnov.

Als je de Trinnov vergelijkt met de Lyngdorf-processor, zie ik deze voordelen tov van de Trinnov;

-Het is een stille, ventilatorloze voorversterker, dus geen 'pc' met meerdere fans, maw hij voegt waarschijnlijk minder ruis toe aan het signaal.
Geen enkele high-end stereo voorversterker zou ooit pc-gebaseerd zijn en meerdere fans in zijn behuizing plaatsen.

-Het behoudt het geluid(lees:karakter) van je luidsprekers in plaats van ze aan te passen aan het/een doel.
Als je al 'geweldige' luidsprekers bezit, zal dit een heel belangrijk punt kunnen zijn.
Het meet en corrigeert de luidsprekers en subs samen voor een naadloze integratie in je ruimte.
RP meet alle 3D-ruimte's, zodat je een veel grotere consistentie van geluid in de hele kamer zal bereiken.

Er zijn al meerdere recente beoordelingen van Lyngdorf-processors door deskundige gebruikers geweest die ook zeer bekend zijn met Trinnov en andere geavanceerde alternatieven.
De meeste/al deze beoordelingen zijn overeengekomen dat de Lyngdorf-processors icm RP een waanzinnige goed eindresultaat neerzet.


En hou me ten goede zou de Trinnov minder omslachtig in te regelen geweest zijn ,wellicht zou dan deze mijn keuze zijn geworden...daar komt nog bij dat ik de MP60 nu voor een hele mooie prijs heb kunnen krijgen...ook niet geheel onbelangrijk  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Jij hebt 10 minuten geleden op AVforums gezeten zie ik ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Citaat van: PascalP op juni 19, 2020, 12:07:19
Jij hebt 10 minuten geleden op AVforums gezeten zie ik ;)

Scherp... ;)

Maar het is precies zoals ik het zag,en nog zie  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

DustinV

Dat word genieten Leo. Veel plezier 👍🏻

Teejoo

Citaat van: papaleo op juni 19, 2020, 09:23:11
Er wordt mij 'links en rechts' dezelfde vragen gesteld, waarom juist nu deze keuze?

Ik heb hier thuis een woonkameropstelling voor HT en muziek,voor mij de plek waar ik me niet hoef terug te trekken van mijn familie om te genieten van muziek en films. We luisteren momenteel daar ook vaak naar muziek maar nog meer kijken we daar naar films.
RoomPerfect wordt zeer hoog gewaardeerd voor een multifunctionele open ruimte en minimaliseert de behoefte aan uitgebreide kamerbehandelingen, naar van wat ik er van begrijp...
Ik verwacht dat de MP-60 dan ook gaat uitblinken in het kijken/luisteren van film en muziek, zeker tov van mijn huidige Marantz AV8805 waar ik ook al heel tevreden mee was,wat mijn belangrijkste doel is.
Ook de enigszins eenvoud van de RoomPerfect-installatie is voor mij heel aantrekkelijk zeker in vergelijking met de Trinnov maar ook sommige Dirac-producten die, wil je het met een van deze pre/pro's echt goed ingesteld krijgen,toch wel een professionele installateur vereisen.
De Trinnov Altitude 16 is ook bij mij de revue gepasseerd dit zou een geweldige pre-pro moeten zijn, maar waarschijnlijk met meer tweaken dan dat ik nu zoek.
Ik hoop dan ook, zeker dat ik deze MP60 in de blind heb gekocht dat het goed komt en we straks nog meer kunnen gaan genieten van de muziek en de film in onze HT-huiskamerbioscoop.
Ik denk dan ook dat de Lyngdorf MP-60 al mijn wensen zal gaan vervullen....,maar We zullen het gaan zien en horen
Ik denk dat je een prima keuze hebt gemaakt! Het is idd ook meer een hifi apparaat wat er niet alleen geweldig uitziet, maar ik denk op basis van mijn stereo Lyngdorf ervaring heel mooi klinkt.

Teejoo

#2374
Citaat van: papaleo op juni 19, 2020, 12:00:38
Maar ook de vraag...; waarom niet voor de Trinnov Altitude-16 en nu wel voor de Lyngdorf MP-60?
De echte Hoofdreden gaf ik al eerder aan hier boven maar er zijn meer, in mijn persoonlijke situatie ,voordelen tov van een Trinnov.

Als je de Trinnov vergelijkt met de Lyngdorf-processor, zie ik deze voordelen tov van de Trinnov;

-Het is een stille, ventilatorloze voorversterker, dus geen 'pc' met meerdere fans, maw hij voegt waarschijnlijk minder ruis toe aan het signaal.
Geen enkele high-end stereo voorversterker zou ooit pc-gebaseerd zijn en meerdere fans in zijn behuizing plaatsen.

-Het behoudt het geluid(lees:karakter) van je luidsprekers in plaats van ze aan te passen aan het/een doel.
Als je al 'geweldige' luidsprekers bezit, zal dit een heel belangrijk punt kunnen zijn.
Het meet en corrigeert de luidsprekers en subs samen voor een naadloze integratie in je ruimte.
RP meet alle 3D-ruimte's, zodat je een veel grotere consistentie van geluid in de hele kamer zal bereiken.

Er zijn al meerdere recente beoordelingen van Lyngdorf-processors door deskundige gebruikers geweest die ook zeer bekend zijn met Trinnov en andere geavanceerde alternatieven.
De meeste/al deze beoordelingen zijn overeengekomen dat de Lyngdorf-processors icm RP een waanzinnige goed eindresultaat neerzet.


En hou me ten goede zou de Trinnov minder omslachtig in te regelen geweest zijn ,wellicht zou dan deze mijn keuze zijn geworden...daar komt nog bij dat ik de MP60 nu voor een hele mooie prijs heb kunnen krijgen...ook niet geheel onbelangrijk  ;)
Heb je ook de post erna gelezen waar dit weerlegt wordt. Ik ben het wel eens dat de Trinnov een iets hogere grondruis heeft. Waardoor dat komt weet ik eigenlijk niet. De fans hoor ik na aanpassing ook alleen met m'n oor bij de unit. De andere punten kloppen gewoon niet. Als iemand letterlijk 3D meet met hun mic is het juist Trinnov??

Sowieso beetje vreemde discussie op AVForum. Het zijn gewoon beide top processors met een iets ander zwaartepunt.

Ik denk dat de Lyngdorf in stereo zelfs iets beter zal zijn als je niet teveel roomeq nodig hebt.

Maar ik weet zeker dat je wat gaat beleven tov de Marantz! Ik had dat al tov de ook erg goede Arcam.

Kortom, je gaat genieten!