A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Een etmaal verder; ben je nou nog niet weg ?

::)


Citaat van: twani op november 11, 2016, 11:34:06
Wegens het geheel verloren gaan van interesse in het forum zal mijn aanwezigheid op het forum zich in de toekomst in ieder geval beperken tot een minimum, indien het geval slechts tot het meelezen.

De drie hoofdredenen:

-Kleinburgerlijke wijze van modereren waardoor een aantal (vooral de wat meer assertieve) leden zich slechts met de nodige omzichtigheid op het forum kunnen bewegen.

-Gebrek aan interessante input mede veroorzaakt dat discussies niet diep genoeg kunnen worden uitgediept vanwege inkadering door moderatie.

-resulterend in een totaal gebrek aan leesplezier waardoor deze beslissing totaal niet zwaar valt.

Ik zeg: de ballen ;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Citaat van: Perfectionist op november 11, 2016, 22:00:15
En die context was dat ik/wij het verschrikkelijk jammer vinden als zeer gewaardere mensen/leden vertrekken, hetgeen gebeurd is, door de manier van posten van Twani.


Je stelt het alsof het allemaal een gegeven is....maar dat is natuurlijk niet zo. Die mensen kunnen de manier van posten niet handelen of vinden die uitermate storend. Dat kan net zo goed als dat er mensen zijn die blijven en zich niet storen aan de manier van posten van Twani.

Daarnaast vind ik dat je Twani dan ook teveel eer geeft. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: Christiaan S op november 11, 2016, 22:33:11
Het belang van de meerderheid prevaleert boven dat van een enkel persoon.
Dat is nu eenmaal in het belang van het forum.

Mwahhh....het belang van de meerderheid binnen het mod team. Anders zou je een referendum moeten gaan houden rond iedere beslissing mbt ban of waarschuwing.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op november 11, 2016, 23:29:41
Je stelt het alsof het allemaal een gegeven is....maar dat is natuurlijk niet zo. Die mensen kunnen de manier van posten niet handelen of vinden die uitermate storend. Dat kan net zo goed als dat er mensen zijn die blijven en zich niet storen aan de manier van posten van Twani.

Daarnaast vind ik dat je Twani dan ook teveel eer geeft. :D

Gr. Hans

Já, dat verdien ik zeker niet :D

J.A.F._Doorhof

5 mensen klagen tegen een lid
Dit betekend in 99% van de gevallen dat 10-20 zich storen aan het gedrag.
20 vs 1. Dus 20 is meerderheid.

Geloof me, de mods die we nu hebben is een gebalanceerde samenstelling. Zeker niet soft of makkelijk maar hier is duidelijk over gesproken een paar jaar geleden en toen vond de meerderheid dat er een strak beleid moest zijn en ik denk dat we met onze regels een strak beleid hebben dat losjes gehanteerd word. Veel word gewoon toegelaten maar als er klachten komen grijpt het team pas in.

Drukt niemand op die knop zal er waarschijnlijk niets gebeuren.
Bij 1 melding ook nog niet .... daarna gaan we toch maar eens kijken en dan volgt overleg en vaak pbs. Dus verhalen van "ik was ineens gebanned" zijn absoluut niet waar. Er is altijd wat aan vooraf gegaan.

In mij optiek moeten we allemaal eens wat minder snel gefrustreerd Zijn. Dat scheelt ons werk en ook mensen die we gedwongen worden te bannen.

Ten opzichte van de politie is er een groot verschil. Het modteam patroeieerd niet maar reageer alleen als 112 gebeld word :)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

i2Paq

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 11, 2016, 19:27:21
Mannen gaan niet zeuren maar erkennen wanneer ze fout zijn
Kinderen geven altijd iemand anders de schuld.
Mannen passen zich aan aan de omgeving waarin ze zich bewegen.

Zo lust ik er nog wel meer.
Er zijn fora waar heel veel mag en waar de ene scheld partij de andere opvolgt en mods maar wat toekijken. En er zijn fora waar steen gemodereerd word. Wij proberen in het midden te zitten en daardoor voor iedereen een leuke plek te maken.

Jammer genoeg zijn het vaak de mensen die denken dat zij de regels bepalen die zich laten horen en niet de tevreden bezoekers. Want ik denk dat die wel de meerderheid hebben

Ja, zo lust ik er nog wel een.

Nog even en al wat niet conform het gedachtengoed van de mods is, is populistisch dus fout.

Zij die klagen dragen het een goed hart toe, zij die niet klagen blijven of gaan weg.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

J.A.F._Doorhof

Beter lezen.
De mods geven alleen gehoor aan regels en klachten.
Verder heeft het niets met topics of meningen te maken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

i2Paq

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 12, 2016, 00:25:19
Beter lezen.
De mods geven alleen gehoor aan regels en klachten.
Verder heeft het niets met topics of meningen te maken.

Daar denk ik anders over.

Maar ik zal er verder geen woorden aan vuil maken.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

J.A.F._Doorhof

En gelukkig mag iedereen dat denken. En zelfs posten en dan krijg je ook nog uitleg en antwoorden ;)

Maar inderdaad sommige dingen moet je gewoon naast je neerleggen en lekker genieten van het forum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

morca

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 12, 2016, 00:25:19
Beter lezen.
De mods geven alleen gehoor aan regels en klachten.
Verder heeft het niets met topics of meningen te maken.
Klachten komen soms ook voort uit onkunde.
En als je dan maar uit wil blijven leggen waarom regent het soms ook klachten over je.
Dat is ook niet goed imo,heb dat zelf meegemaakt.
Dan zouden degene die het niet snappen gelijk.moeten krijgen tov 1 persoon die het wel snapt.
En dat maakt het forum.weer minder correct qua info.
Dat soort forum.moeten we ook niet willen imo.

Verder snap ik niet dat iemand met zo.n groot topic,zoveel aanspraak en vrienden hier met zoveel bombari aan moet kondigen dat hij vertrekt......
Voor de 2e keer dacht ik zelfs.....jammer.

Count your blessings,not that one time it fails
Dat snap ik echt niet

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: morca op november 12, 2016, 01:39:38
Klachten komen soms ook voort uit onkunde.
En als je dan maar uit wil blijven leggen waarom regent het soms ook klachten over je.

Lijkt mij stug dat iemand een RTM gaat doen op inhoud...

Misschien ligt de 'onkunde' bij jezelf?

op eigen verzoek verwijderd.

#14886
Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 11, 2016, 23:46:56
5 mensen klagen tegen een lid
Dit betekend in 99% van de gevallen dat 10-20 zich storen aan het gedrag.
20 vs 1. Dus 20 is meerderheid.

Het gaat toch gewoon om de inhoud? Als een bericht daarmee voldoet aan de geldende normen en waarden van dit forum kan het best zijn dat iemand zich er mateloos aan stoort maar dat is dan toch gewoon een gevalletje 'jammer dan'?

Of is het hier 'meeste stemmen tellen' in plaats van 'gelijke monniken, gelijke kappen'?


J.A.F._Doorhof

Het gaat PUUR om toon.
Ook al weet de hele wereld dat rood betekend stoppen dan mag best iemand blijven beargumenteren dat het een suggestie is. Als hij/zij dat maar netjes doet.

Zodra er aanvallen, frustraties etc naar boven komen dat is vaak wanneer de rtm binnen komen. En dan gaan we kijken. Zien we niets fouts dan blijft het staan. Zien we inderdaad gedrag dat buiten de normen van de massa valt dan zal er een waarschuwing volgen of een verzoek. Daarna ligt het aan degene die de post gedaan heeft.

NIEMAND heeft OOIT zomaar een ban gekregen.
Het maakt dan ook vaak best verdrietig als ik dat soort opmerking zie. De normale bezoekers weten vaak niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan en zo krijg je hele vreemde scheve ideeen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

En of de toon verkeerd is wordt bepaald aan het aantal klagers. Aangezien er niets gedaan wordt op het moment er niemand klaagt.

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen zich daadwerkelijk storen en hoeveel niet.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Ik stoor me in ieder geval aan oeverloos door gezoek :)
Laten we aub weer doorgaan met de dingen die echt belangrijk zijn.

Je mag me vertrouwen dat we echt serieus naar klachten kijken en alleen ingrijpen als het echt nodig is. En dan in veel gevallen degene die we aanspreken het er ook wel mee eens is. Maar soms.... tja.

En nu aub weer terug naar ht.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 12, 2016, 08:22:20
...Zien we inderdaad gedrag dat buiten de normen van de massa valt dan zal er een waarschuwing volgen of een verzoek...

Serieus?

Dus het is echt meeste stemmen tellen?

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

#14892
Baardmannetje, je kan natuurlijk overal wat achter zoeken, en dat is nu net het soort "misverstand" waar de problemen van komen.
Als ik zeg links dan denk jij rechts, als ik zeg rechts dan denk jij links.

Ik denk dat dit admin team zeer evenwichtig is, goed met elkaar overlegd en ALLEEN een beslissing neemt als er SAMENSPRAAK is geweest, en dan is het niet "de meeste stemmen gelden" we zijn namelijk geen peuters, maar het is een kwestie van kan dit ja of nee, en meestal zijn we het er wel allemaal mee eens, en bij een niet UNANIEME mening word er vaak niets gedaan of bv alleen iets aangepast of een pb gestuurd.

Het zou leuk zijn als mensen niet proberen het modteam te ontwrichten (en dit is in het algemeen dus niet naar iemand persoonlijk)
pb's openbaar maken, admins aanvallen etc. allemaal dingen die in de regels betekenen DIRECTE ban, het feit dat we toch onszelf verdedigen en uitleg geven geeft denk ik MEER dan aan dat het zo slecht nog niet is als sommige ons doen geloven.

Hoe heet dat ook al weer.... oh ja demoniseren van een team.
Ik vind dat het team dat niet verdiend.
en nogmaals dit is een ALGEMENE opmerking niet een persoonlijke.

We krijgen soms echt veel "shit" over ons heen.
Een goede discussie mag altijd. Ben je het niet eens met bv iets wat ik post mail me dan gewoon ik kijk er nog een keer naar en zal het dan aanpassen als ik vind dat je gelijk heb.

Met het hele modteam is gewoon te communiceren. We zijn geen politie of dictatorschap maar het forum moet wel leuk zijn voor iedereen. Dus dan is het soms zuur voor iemand.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Dus degene die nu reageert is verkeerd bezig ?

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Laten we dit maar even op slot gooien he, voordat er dingen gezegd worden die het niet waard zijn.
Ben het nu wel een beetje zat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Perfectionist

Topic is weer open.
Een beter forum begint bij jezelf.

morca

#14896
Edit.
Laat ook maar.
Ga hier geen woorden meer aan vuilmaken.

En lekker de leuke dingen hier meer aantrekken .

genesis

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 11, 2016, 20:09:15
Tja.
Ik heb geleerd dat ik altijd een eigen mening mag en moet hebben maar dat in sommige kringen het niet verstandig is die te ventileren. Dat maakt je zeker geen fake persoon, maar ik ga online bv niet zeggen dat ik blij ben dat club x of y gewonnen heeft. Puur omdat ik weet dat ik dan bepaalde mensen tegen me in het harnas werk en dat is die mening me niet waard.

Heb ik een mening of een punt die ik belangrijk genoeg vind zal ik die zeker melden maar ik doe dan dat wel aangepast aan de omgeving waarin ik ben.

Als een agent me aanhoud en aanspreekt op mijn gedrag dan kan ik op 2 manieren mijn mening geven.

1. Sodemieter op en ga boeven vangen ik vind dat ik niets fout doe
2. OK je vind dus dat ik iets fout doe. Leg me dat dan eens uit want ik zie dat anders.

1. Betekend nachtje in hotel met hard bed en tralies (nee geen ervaring mee)
2. Betekend of een waarschuwing/Boete omdat meneer/mevrouw inderdaad gelijk had OF een excuus omdat hij/zij het verkeerd gezien had.

Laat ik je nu vertellen dat ik al verschillende keren op manier 2 een conflict en eventuele boete ben ontlopen.
Beide maken me geen fake persoon want ik geef mijn mening.

Nummer 1 maakt me een persoon die schijt heeft aan alles behalve hoe ik het wil
Nummer 2 maakt me een persoon met een eigen mening maar die het beschaaft uitlegd.

Nummer 2 zal waarschijnlijk nooit in de problemen komen. Maar kan zeer zeker wel een keer een waarschuwing of bekeuring krijgen.

Mee eens Frank, dat maakt je tot een volwassen persoon met levenservaring, die tevens zijn medemens respecteerd.

En toch kan je zo ook authentiek zijn/blijven.

'What you see is what you get' bezigde ik vroeger ook met regelmaat, net zoals 'ik moet altijd oprecht zijn en de waarheid zeggen', nou daar ben ik nog wel eens van terug gekomen, bv met name nadat de persoon in kwestie me aangaf dat die 'waarheid' jaren van het leven mede had ingekleurd en dat was nooit mijn bedoeling geweest. :-\

Mijn inziens hoord de uitspraak 'what you see is what you get' bij mensen met 'minder levensjaren/ervaring op de teller'. Btw absoluut niet denigrerend bedoeld.

Genesis
Carpe Diem

J.A.F._Doorhof

Laten we het zo zeggen.
Vroeger was ik wat feller als ik overtuigd was van mijn gelijk.
Tegenwoordig heb ik al snel iets van "joh laat maar lekker"
In sommige situaties moet ik wel reageren mbt mijn werk of omdat ik als forum eigenaar aanwezig ben. Maar met aanverwante dingen heb ik al snel het motto "dan niet. Heb mijn energie voor andere leukere dingen te besteden"
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

Citaat van: genesis op november 13, 2016, 02:54:15
Mee eens Frank, dat maakt je tot een volwassen persoon met levenservaring, die tevens zijn medemens respecteerd.

En toch kan je zo ook authentiek zijn/blijven.

'What you see is what you get' bezigde ik vroeger ook met regelmaat, net zoals 'ik moet altijd oprecht zijn en de waarheid zeggen', nou daar ben ik nog wel eens van terug gekomen, bv met name nadat de persoon in kwestie me aangaf dat die 'waarheid' jaren van het leven mede had ingekleurd en dat was nooit mijn bedoeling geweest. :-\

Mijn inziens hoord de uitspraak 'what you see is what you get' bij mensen met 'minder levensjaren/ervaring op de teller'. Btw absoluut niet denigrerend bedoeld.

Genesis

Ik zie dat proces compleet andersom verlopen eigenlijk.  Met het stijgen der jaren wordt hetgeen een ander van mij vindt steeds minder belangrijk. 

Het fijne is dat de mensen die dichtbij mij staan me daarom juist erg kunnen waarderen, incl mijn werkomgeving.

Veel mensen hebben behoefte aan duidelijkheid. Welnu, die krijg je van mij altijd :D