A Woman’s Nightmare

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

Vorige topic - Volgende topic

WickedGame

Luister je ook wel eens iets anders?

Dark Ambient kan ik best waarderen, maar soms is even een uitstapje wel prettig  ;D

twani

.
Citaat van: WickedGame op november  2, 2016, 09:27:04
Luister je ook wel eens iets anders?

Dark Ambient kan ik best waarderen, maar soms is even een uitstapje wel prettig  ;D

Overdag zeker wel, s'avonds kan ik eigenlijk geen muziek "velen" waar een beat in zit..

Heb dit echt nodig om de dag compleet van me af te laten glijden.

Aard van het beestje zeg maar :)

twani

Wegens het geheel verloren gaan van interesse in het forum zal mijn aanwezigheid op het forum zich in de toekomst in ieder geval beperken tot een minimum, indien het geval slechts tot het meelezen.

De drie hoofdredenen:

-Kleinburgerlijke wijze van modereren waardoor een aantal (vooral de wat meer assertieve) leden zich slechts met de nodige omzichtigheid op het forum kunnen bewegen.

-Gebrek aan interessante input mede veroorzaakt dat discussies niet diep genoeg kunnen worden uitgediept vanwege inkadering door moderatie.

-resulterend in een totaal gebrek aan leesplezier waardoor deze beslissing totaal niet zwaar valt.

Ik zeg: de ballen ;)

DofN

Jammer, ik had veel plezier aan het uitwisselen van muziektips. De door jouw geposte albums vielen hier meestal al erg goed en andersom sloeg het ook weleens aan. Dat ga ik missen.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindersteker: Bryston 3B³ SST³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile + ORC binaural software (bass absorbers en akoestiek)

morca

Dat is niet leuk te lezen
Van welk lid dan ook hopelijk zien we je later nog terugeen.
Ondertussen veeel luisterplezier :music:

Xander32

Interesses veranderen nou eenmaal met de mens mee; 't ga je goed (oprecht).

Citaat van: twani op november 11, 2016, 11:34:06
Wegens het geheel verloren gaan van interesse in het forum zal mijn aanwezigheid op het forum zich in de toekomst in ieder geval beperken tot een minimum, indien het geval slechts tot het meelezen.

De drie hoofdredenen:

-Kleinburgerlijke wijze van modereren waardoor een aantal (vooral de wat meer assertieve) leden zich slechts met de nodige omzichtigheid op het forum kunnen bewegen.

-Gebrek aan interessante input mede veroorzaakt dat discussies niet diep genoeg kunnen worden uitgediept vanwege inkadering door moderatie.

-resulterend in een totaal gebrek aan leesplezier waardoor deze beslissing totaal niet zwaar valt.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

i2Paq

Citaat van: twani op november 11, 2016, 11:34:06

De drie hoofdredenen:

Daar valt niet veel aan toe te voegen.

Nu zijn moderators op alle fora zo wie zo meestal de gebeten hond.

Hoewel op dit en het groene fora in mijn optiek nogal bevooroordeeld gemodereerd wordt.

Citeer

Het ga je goed!

Maar vooral: veel luisterplezier!

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

LuPo

met zoveel bombarie aankondigen doet mij anders vermoeden. Desalniettemin adieu!

RubenV.

Waar moet ik dan zijn om B&O restauratie projecten te bezichtigen? Anyway, Theo het gaat je goed en veel luisterplezier  :music:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

chansig

Tsja.....ik snap wel wat je zegt. Leesplezier en postplezier is er bij alleen nog wel.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

twani

Citaat van: LuPo op november 11, 2016, 11:52:08
met zoveel bombarie aankondigen doet mij anders vermoeden. Desalniettemin adieu!

Ik lees in mijn post geen enkele vorm van bombarie terug. Eigenlijk is het niet meer dan een korte samenvatting van wat feitjes...

Overigens heeft Perfectionist mij recent via PM te kennen gegeven dat hij me liever kwijt dan rijk is op het forum. 

Aangezien ik hetzelfde voel lijkt het me een ideale win/win situatie waarvoor dus geen traan gelaten hoeft te worden. 

Een printscreen van deze PM heb ik nog wel beschikbaar voor de liefhebbers overigens.

chansig

Ow...dat zou alles behalve erg netjes zijn. Ook niet om de post te versturen onder liefhebbers.

Maar maak je ajb niet druk....haal je brede schouders op, adem door en let it go. Ik kreeg in mijn ogen van de week een onterechte waarschuwing, incl een persoonlijk aanname/overtuiging van desbetreffende mod over mijn reacties op waarschuwingen die ik kreeg, de waarschuwing is uiteindelijk teruggedraaid. De aanname/overtuiging zal nog wel bestaan. Dus helemaal k*t is het allemaal niet. :D

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

snopper

heel jammer ... ik ben een van de voorstanders van een beetje controversie en ook een stevige, gefundeerde discussie. In sommige topics zie ik inderdaad dat er niet veel meer mag en dat de groep van reageerders uit mijn zicht ook kleiner wordt (misschien klopt dit niet, maar is mijn gevoel). Ik heb ook het ook een aantal keer gehad dat ik een reactie wel geschreven had, maar niet gepost had ..

Heel jammer, had graag wat meer bijdrages van je gezien. Dat je ook zo per PB wordt aangeschreven heb je hopelijk bij de mods aangebracht. Echt jammer, maar begrijpelijk.

het allerbeste
Snopper

i2Paq

Citaat van: twani op november 11, 2016, 12:05:22
Overigens heeft Perfectionist mij recent via PM te kennen gegeven dat hij me liever kwijt dan rijk is op het forum. 

Wauw, ik weet van anderen die dit ook deden en een permban kregen.

Een forum is geen democratie, maar om het nu meteen tot een dictatuur te maken....

twani

Citaat van: i2Paq op november 11, 2016, 12:59:00
Wauw, ik weet van anderen die dit ook deden en een permban kregen.

Een forum is geen democratie, maar om het nu meteen tot een dictatuur te maken....

Een permban is prima, geen enkele angst voor..... :)

twani

Citaat van: chansig op november 11, 2016, 12:11:51
.

Maar maak je ajb niet druk....
Gr. Hans

Dat is het juist Hans, het boeit me helemaal niet meer :tounge2:  Dus drukmaken?  nee.....

chansig

Niet dat ik je weg wil hebben maar wanneer ga je stoppen dan ?

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

twani

Citaat van: chansig op november 11, 2016, 12:11:51
Ow...dat zou alles behalve erg netjes zijn. Ook niet om de post te versturen onder liefhebbers.

Maar maak je ajb niet druk....haal je brede schouders op, adem door en let it go. Ik kreeg in mijn ogen van de week een onterechte waarschuwing, incl een persoonlijk aanname/overtuiging van desbetreffende mod over mijn reacties op waarschuwingen die ik kreeg, de waarschuwing is uiteindelijk teruggedraaid. De aanname/overtuiging zal nog wel bestaan. Dus helemaal k*t is het allemaal niet. :D

Gr. Hans

Een waarschuwing Hans?  Waarvoor dan?  Er is in jouw geval toch helemaal niets waarvoor je überhaupt gewaarschuwd zou moeten worden..

Het is overigens wel precies wat ik bedoel.  Zo vond ik Joris ook een smaakmaker van jewelste. Af en toe flink buiten de lijntjes kleurend maar o zo leuk.

Waarom deze smaakmaker om wat futiliteiten permanent bannen, ik mis 'm gewoon....( op het forum dan  :D)

Het forum is een ouwe mannenclubje geworden en daar wil ik niet (langer meer) actief onderdeel van zijn ...

twani

Citaat van: chansig op november 11, 2016, 14:57:40
Niet dat ik je weg wil hebben maar wanneer ga je stoppen dan ?

Gr. Hans

Zal ik het nú doen Hans?   :D

i2Paq

Citaat van: twani op november 11, 2016, 14:54:38
Een permban is prima, geen enkele angst voor..... :)

Ik bedoelde meer dat een dergelijk bericht via een PM versturen anderen een permban opleverden.

twani

Citaat van: doorofnight op november 11, 2016, 11:36:32
Jammer, ik had veel plezier aan het uitwisselen van muziektips. De door jouw geposte albums vielen hier meestal al erg goed en andersom sloeg het ook weleens aan. Dat ga ik missen.

Ik ook DON ;)  Dank voor alle gave tips die je me hebt gegeven...

twani

Citaat van: i2Paq op november 11, 2016, 15:04:02
Ik bedoelde meer dat een dergelijk bericht via een PM versturen anderen een permban opleverden.

Ah zo :)

Hans47

Ik begrijp je,  same here,  al ben ik met tot nu toe stille trom niet meer aanwezig, gezien het Brillenboer / Kharma dealer en al het andere geneuzel zo langzamerhand op het forum totaal geen  interesse meer om te lezen of bij te dragen anders dan af en toe een fototje van  nieuwe aanwinsten  ;D ;D ;D ;D ;D

chansig

Citaat van: twani op november 11, 2016, 15:02:12
Een waarschuwing Hans?  Waarvoor dan?  Er is in jouw geval toch helemaal niets waarvoor je überhaupt gewaarschuwd zou moeten worden..

Het is overigens wel precies wat ik bedoel.  Zo vond ik Joris ook een smaakmaker van jewelste. Af en toe flink buiten de lijntjes kleurend maar o zo leuk.

Waarom deze smaakmaker om wat futiliteiten permanent bannen, ik mis 'm gewoon....( op het forum dan  :D)

Het forum is een ouwe mannenclubje geworden en daar wil ik niet (langer meer) actief onderdeel van zijn ...

Niet belangrijk waar ik hem voor kreeg. Hetgeen ik poste was alleen verkeerd overgekomen.

Joris had voor mij ook niet geband hoeven te worden (ook al heeft hij mij via een ander forum zijn ban op zijn eigen bekende wijze mij verweten). Net zoals dat Raphie de laatste keer van mij ook niet geband hoefde te worden. Maar goed....ik ben geen mod dus ik kan er alleen iets van vinden.

Wanneer je stopt met posten moet je helemaal zelf weten. Ik zou gewoon wachten tot 31 december 00.00 uur... :D

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

chansig

Ik vind het "blaat" gehalte op momenten erg hoog. Onderbuikgevoelens van mensen die zich miskend voelen in het gehoord worden van hun mening. Wanneer je hier dan inhoudelijk op reageert dan wordt dit gevoel schijnbaar alleen maar groter.

Zoals in mijn topic al werd vastgesteld....ik heb geen eigen mening. Dus da's dan weer mazzel.

Gr. Hans
Coax AQ Carbon