A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Sirius666

Citaat van: twani op maart 17, 2016, 22:27:50
Lijkt me meer een kwestie van het probleem dáár laten waar het hoort.

Waarom zou Naim een Netflix probleem moeten oplossen dan?

Hmmm. Ik zou eerder zeggen dat ik niet begrijp waarom Netflix rekening dient te houden met dergelijke fabrikanten. Kip...ei...zoiets.

Staaled

Als het klopt wat ik laatst gelezen heb over hoe het bij Netflix reilt en zeilt werken ze daar écht continu aan verbetering.
Rucksichtlos.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 17, 2016, 22:29:40
De Franse denk/handelswijze ben ik wel redelijk bekent mee :D

Dat geloof ik graag...  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: twani op maart 17, 2016, 22:27:50
Lijkt me meer een kwestie van het probleem dáár laten waar het hoort.

Waarom zou Naim een Netflix probleem moeten oplossen dan?

Omdat zij graag hebben dat hun klanten gewoon lekker kunnen Flixen zonder dat de audiofiele echtgenoot stampij loopt te maken omdat zijn curieuze High End streamert het niet doet?

:P

notoxus

Hoi

Bedankt voor de info betreffende de netflix/naim combi. Ik ga dit in de gaten houden.
Over de 3d sound van de unitiqute ben ik ook enthousiast.
Bij de albums van boris brechja komt het in mijn kamer het goed uit.
Zelf heb ik een voorkeur voor zijn oude werk met de naim spat er eraf. Top apparatus.

Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

twani

Citaat van: notoxus op maart 19, 2016, 08:21:08
Hoi

Bedankt voor de info betreffende de netflix/naim combi. Ik ga dit in de gaten houden.
Over de 3d sound van de unitiqute ben ik ook enthousiast.
Bij de albums van boris brechja komt het in mijn kamer het goed uit.
Zelf heb ik een voorkeur voor zijn oude werk met de naim spat er eraf. Top apparatus.

De Qute is fantastisch, zondermeer....     Eens even kijken wanneer Netflix de bug eruit heeft kunnen halen....

JeroenGRT

Mooi om te lezen....een tevreden naim gebruiker  ;)
Ik heb nog geen netflix maar zal het zeker onthouden, bij mij is de superuniti sinds aanschaf niet meer van de stroom geweest....probleemloos.

Ik vond de ruimtelijkheid van de naim iets minder dan mijn vorige vv/ev combi maar nu ik dit gewend ben is het eigenlijk prima. De roger waters cd is inderdaad wel erg indrukwekkend, surround sound uit 2 speakers :-)
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Joris1971

Heb je de Naim dan niet bedraad aangesloten???

Gaat het via wifi?

twani

#14058
Citaat van: Joris1971 op maart 20, 2016, 10:14:04
Heb je de Naim dan niet bedraad aangesloten???

Gaat het via wifi?

Bedraad, er zijn verder geen problemen overigens. Zolang de Netflix App niet aangetrapt wordt op een IOS device is de Naim zo stabiel als wat :)


Ik heb niks met wifi hier :)

twani

Maar weer eens een obscuur Drone/Dark Ambient albumpje opgezet van mijn favoriete platenlabel "Dead Meat Industry"


Niet voor iedereen, U zijt gewaarschuwd  :D



Bas Akkerman

De Unitiqute ken ik niet, de Beolabs ook niet. Maar ik kan me ook voorstellen dat het te maken heeft met de laatste die een ander afstraalgedrag hebben met al die kleine luidsprekertjes. Of is dit weer eens een klok-en-klepelverhaal? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Staaled

De Beolabs zouden zich wel eens als een semi-linesource kunnen gedragen.
Dat zorgt idd voor een groots beeld.

Pinpoint nauwkeurigheid loopt dan wat terug.
Theo's (muziek)voorkeur kennende is dat helemaal naar wens, als ik mij niet vergis. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

DofN

Ik noem pinpoint "focus" :) Daarom ook mijn vraag eerder.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Staaled

Citaat van: doorofnight op maart 22, 2016, 14:32:16
Ik noem pinpoint "focus" :) Daarom ook mijn vraag eerder.
Focus is bij jou al ingecalculeerd. ;)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Staaled op maart 22, 2016, 14:30:48
De Beolabs zouden zich wel eens als een semi-linesource kunnen gedragen.
Dat zorgt idd voor een groots beeld.

Zou deze speakers bezetting al tot de lijnbronnen gerekend kunnen worden?

Ik denk dat de breedte of beter smalte van de baffle in de geval ook meespeelt?

Staaled

#14065
Citaat van: Baardmannetje op maart 22, 2016, 14:44:57
Zou deze speakers bezetting al tot de lijnbronnen gerekend kunnen worden?

Ik denk dat de breedte of beter smalte van de baffle in de geval ook meespeelt?
Het eerste zou dus best kunnen.

Er zitten een viertal midunits naast de tweeter.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

Wat ik ervan weet is dat een smalle baffle met kleine units later , dus hoger in frequenties,directioneel wordt.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

Jullie zitten allen behoorlijk op het juiste spoor :)

De middelste twee midwoofers zitten bij wijze van time alignment nét even anders in de Baffle dan de twee buitenste exemplaren.  Enigszins in het verzet tov elkaar zeg maar.

De smalle Baffle zorgt er tevens voor dat de klank enorm goed lóskomt van de luidsprekers maar óók (inderdaad) licht diffuser wordt gepresenteerd.

Mijn muziekvoorkeur sluit wonderwel aan bij deze wijze van presentatie zo ben ik mij terdege bewust.

Rockers zullen wellicht helemaal niets met deze speakers kunnen aanvangen.

Bewonderenswaardig jullie technische kennis in deze :worship:

twani

Citaat van: Staaled op maart 22, 2016, 14:30:48
De Beolabs zouden zich wel eens als een semi-linesource kunnen gedragen.
Dat zorgt idd voor een groots beeld.

Pinpoint nauwkeurigheid loopt dan wat terug.
Theo's (muziek)voorkeur kennende is dat helemaal naar wens, als ik mij niet vergis. :)

100% :thumbs-up:

Jumping Jack

Hoe breed zijn die penta's? Mijn facts hebben ook maar een baffle van 15,5cm  :).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op maart 22, 2016, 20:29:19
Hoe breed zijn die penta's? Mijn facts hebben ook maar een baffle van 15,5cm  :).

Speaker 21cm

Baffle krap 15cm.....

Sirius666

Citaat van: twani op maart 21, 2016, 21:13:35
Maar weer eens een obscuur Drone/Dark Ambient albumpje opgezet van mijn favoriete platenlabel "Dead Meat Industry"

Het vlees is van koud naar dood gegaan? :P





brtram

Citaat van: Sirius666 op maart 23, 2016, 19:06:05
Het vlees is van koud naar dood gegaan? :P

Ach, dat is weer eens andersom  :D

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#14074
Citaat van: Bas Akkerman op maart 23, 2016, 19:58:41


(Wederom) sorry.

Ík heb een béter gebit, maar verder............ :bigsmile: