A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Dura

#13625
Ik heb ook een alles-in-1; zie mijn sign. De integratie  is erg mooi gedaan, de volumeregeling van de Bluesound app bedient bijvoorbeeld het volume van de versterker (ipv van de bron, zoals bij een aparte Bluesound streamer) en de NAD ab ondersteunt ook het streamer gedeelte. Geluid vind ik zelf erg mooi vooral het hoog is helder maar zacht, en het laag is strak, geen greintje digitalis. Techniek is vergelijkbaar met de Lyngdorf, een digitale versterker, itt de Devialets, die een klasse A vv en een klasse D ev hebben.
Om te zien is de NAD niet bijzonder helaas.

Lijken me fantastische speakers, die Heco's.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Doubleoz

Citaat van: twani op februari  7, 2016, 08:56:08
Dank je ...   Majik DSM, inderdaad ook zo'n geweldenaar. Heerlijk ook al die dig. inputs waar je je overige gear ín kan steken...

Klopt, met name die HDMI aansluitingen zijn erg fijn om alle apparatuur op aan te sluiten. Maar de Naim Unitiqute blijft ook een indrukwekkend apparaat!
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

twani

Omdat het bruine B&O dressoir qua kleur nét iets te veel detoneerde met de overige kleurstelling vandaag op jacht geweest naar nieuw dressoir.


Is een witte geworden. Tevens 3 brocante panelen van één bij één meter elk gescoord, deze ter decoratie en diffusie.

Oh ja, ook nog 2 Bonsai rakkers :tounge2:.

Morgen alles maar eens plaatsen/ophangen :)




BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

twani


BJF

Vanavond net eentje in elkaar gezet die ik eerder vandaag had gekocht  ;)
Ik laat de plint eronder weg, staat te tv nét even fijner op hoogte vind ik.
NAD M10 V2
Elac FS247

twani

Citaat van: BJF op februari  7, 2016, 23:05:34
Vanavond net eentje in elkaar gezet die ik eerder vandaag had gekocht  ;)
Ik laat de plint eronder weg, staat te tv nét even fijner op hoogte vind ik.
Dan kun jij me wel vertellen waar dat vage beugeltje (met sleuren) rechtsachter voor is? :D

BJF

Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, daarmee zet je de kast vast aan de muur erachter. Om te voorkomen dat ie voorover kiepert als je een la opentrekt. Zit bij vrijwel elke IKEAkast.
Ik heb hem trouwens niet gebruikt, als mijn tv (achter) op het kastje staat is er contragewicht zat.
NAD M10 V2
Elac FS247

twani

#13633
Citaat van: BJF op februari  8, 2016, 07:12:28
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, daarmee zet je de kast vast aan de muur erachter. Om te voorkomen dat ie voorover kiepert als je een la opentrekt. Zit bij vrijwel elke IKEAkast.
Ik heb hem trouwens niet gebruikt, als mijn tv (achter) op het kastje staat is er contragewicht zat.

Ah oké :). Dan ben je trouwens wel een lompe boer :D


Ik vind het afwerkingsniveau erg hoog trouwens..... (de prijs in aanmerking genomen uiteraard)

twani

En toen was écht álles wit :D


Geen los draadje of stekkerblok meer in het zicht. Apple tv en tv decoder Digitaal op de Qute aangesloten voor de Netflix avonden.

Letterlijk één voor alles.  Heerlijk! :)



lynch1979

Citaat van: twani op februari  8, 2016, 11:39:22
En toen was écht álles wit :D


Geen los draadje of stekkerblok meer in het zicht. Apple tv en tv decoder Digitaal op de Qute aangesloten voor de Netflix avonden.

Letterlijk één voor alles.  Heerlijk! :)




Netjes Theo  :pompom:

Straalt enorm veel rust uit  :yinyang:

DofN

Ik zie anders nog een kabel liggen. Wit en tamelijk essentieel, maar toch :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

lynch1979


twani

Citaat van: doorofnight op februari  8, 2016, 12:04:49
Ik zie anders nog een kabel liggen. Wit en tamelijk essentieel, maar toch :)

Misschien toch ook maar eens aan de Bluetooth adaptor :D

chansig

Mmm.....ik vind het vorige meubel mooier. Dus huppakee terug ermee. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op februari  8, 2016, 12:17:14
Mmm.....ik vind het vorige meubel mooier. Dus huppakee terug ermee. :D

Gr Hans

Die heb ik ook nog. Wie weet morgen :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  8, 2016, 11:39:22
En toen was écht álles wit :D


Geen los draadje of stekkerblok meer in het zicht. Apple tv en tv decoder Digitaal op de Qute aangesloten voor de Netflix avonden.

Letterlijk één voor alles.  Heerlijk! :)




Dat ziet er tip top uit zo... strak, minimalistisch, en mooi in harmonie met de interieurkleuren en de Heco,s  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Sjaudio


Staaled

Het klopt helemaal zo. :)
Heb je de remparachute al uitgeworpen ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

op eigen verzoek verwijderd.


twani

En zo weinig draadjes hou je dan nog maar over in het dressoir :D







Jumping Jack

De naim zit toch in een ongefilterd blok Twani? De groene-lampjes-brigade houdt namelijk niet van filtering  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#13648
Citaat van: Jumping Jack op februari  8, 2016, 15:27:18
De naim zit toch in een ongefilterd blok Twani? De groene-lampjes-brigade houdt namelijk niet van filtering  ;).
De Naim zit als enige in het (achterste op de foto) ongefilterde blok, dit met de originele Yingyang kabel :D

twani

Citaat van: Jumping Jack op februari  8, 2016, 15:27:18
De naim zit toch in een ongefilterd blok Twani? De groene-lampjes-brigade houdt namelijk niet van filtering  ;).

Die dikke zogenaamd audiofiele kabel/stekker voorop is van mijn televisie.  Zinloos maar ach.....