A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

chansig

Ach de koper is ook verantwoordelijk voor zijn eigen huiswerk.

Daarnaast kan het een simpele niet doordachte geweest zijn van de verkoper geweest zijn. Daarbij weet ik niet wat de vraagprijs voor de speakers is geweest en wat de koper uiteindelijk betaald heeft.

Tsjemig best wel een aantal punten dat wanneer je daar overal het antwoord op zou hebben het mogelijk overbodig maakt om het niet chique te noemen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

maarten1970

Helemaal met je eens dat de koper ook zijn verantwoordelijk heeft bij aankoop.  Best mogelijk dat de transactie verder heel netjes is afgewikkeld, weet niet / geen mening.

Mijn opmerking heeft ook alleen maar betrekking op de advertentie.

Jumping Jack

Tja, het blijft natuurlijk ook een autoverkoper. Dan moet je wel een beetje op je hoede zijn.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Alex Groningen


chansig

Ik "durfde" hem niet te maken.. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Citaat van: maarten1970 op januari  6, 2016, 14:32:07
Helemaal met je eens dat de koper ook zijn verantwoordelijk heeft bij aankoop.  Best mogelijk dat de transactie verder heel netjes is afgewikkeld, weet niet / geen mening.

Mijn opmerking heeft ook alleen maar betrekking op de advertentie.

Maarten, je hebt net 7 posting gedaan op dit forum, je komt net pas kijken... zit dan geen leden af te zeiken die al jarenlang lid zijn!

Jumping Jack

Bwa, aantal dienstjaren hier lijkt mij niet echt een keurmerk te zijn. Desalniettemin stel ik mij ook vragen bij het nut van zijn post.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Pjotr27

Citaat van: twani op januari  5, 2016, 22:47:36
Nog 5 maandjes keihard bikkelen en dan.............

Zojuist 2 weken Azoren geboekt :)



Gaaf, ben er eind oktober nog geweest. Mooie natuur, aardige mensen en de restaurants zijn er nog heel betaalbaar.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

twani

Citaat van: Pjotr27 op januari  6, 2016, 16:57:34
Gaaf, ben er eind oktober nog geweest. Mooie natuur, aardige mensen en de restaurants zijn er nog heel betaalbaar.

Nou dat klinkt goed :)  We hebben er zin an:)

maarten1970

Citaat van: Joris1971 op januari  6, 2016, 15:07:31
Maarten, je hebt net 7 posting gedaan op dit forum, je komt net pas kijken... zit dan geen leden af te zeiken die al jarenlang lid zijn!

Ik had enige kritiek, echter op een advertentie en niet op iemand gericht.  Dat heb ik getracht op een fatsoenlijke manier weer te geven, door niet te overdrijven maar wel te benoemen.

Welke rechten (en plichten) ik met 7 postings heb is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk, maar ik zal de forumregels er nog eens op naslaan en - zo nodig - mijn postgedrag daarop aanpassen.

En verder is het aan een ieder de bewoordingen te kiezen die hem/haar goeddunken...

Maximus_Aurelius

#13060
De rechten en plichten zijn voor iedereen exact hetzelfde. Of je nu 7 postings hebt of 1000 of nog meer.
En sommige gedragen zich met honderden of duizenden postings nog dat ze net komen kijken.  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

chansig

Alleen als je boven de 10.000 posts zit mag je vervelend/zeurderig/of wat dan ook reageren. Staat niet in de regels maar is wel een ongeschreven regel...in ieder geval door mij. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Citaat van: chansig op januari  6, 2016, 18:58:44
Alleen als je boven de 10.000 posts zit mag je vervelend/zeurderig/of wat dan ook reageren. Staat niet in de regels maar is wel een ongeschreven regel...in ieder geval door mij. :D

Gr Hans
Dat is je dan al 1941 keer gelukt. Mooi gemiddelde. :worship: :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

Mijn opvatting in deze is dat je zo af en toe eens wat l*lligs moet doen of posten.
Anders neemt men je echt niet serieus. :yinyang:

Momenteel ben ik de nieuwe LG Oleds aan het afz**ken.
Welverdiend. :thumbs-up: :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

dre73

Citaat van: Jumping Jack op januari  6, 2016, 14:33:10
Tja, het blijft natuurlijk ook een autoverkoper. Dan moet je wel een beetje op je hoede zijn.

8) :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Lodewijk

Citaat van: maarten1970 op januari  6, 2016, 13:53:52
Wel als je er een foto met de prijslijst 2015 met daarop de SHL5 plus bij zet.

Rustaagh Maarten, er is al vele jaren een forumgeweten hier actief.

sultankat

Citaat van: maarten1970 op januari  6, 2016, 18:34:45
Ik had enige kritiek, echter op een advertentie en niet op iemand gericht.  Dat heb ik getracht op een fatsoenlijke manier weer te geven, door niet te overdrijven maar wel te benoemen.

Welke rechten (en plichten) ik met 7 postings heb is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk, maar ik zal de forumregels er nog eens op naslaan en - zo nodig - mijn postgedrag daarop aanpassen.

En verder is het aan een ieder de bewoordingen te kiezen die hem/haar goeddunken...

Zo is dat! En of je nu 7 postings hebt of duizenden, dat doet er niet toe. Ik heb ook niet de indruk dat Maarten liep "af te zeiken". Het venijn lijkt nu eerder van de andere kant te komen.
Het was mij overigens ook al opgevallen dat de prijslijst niet het type vermeldde dat te koop werd aangeboden, maar de beduidend duurdere opvolger.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

YamahaRXV

Wat een gedoe toch allemaal om uiteindelijk een linkje naar een advertentie waarin wel/niet de juiste informatie is weergegeven  :wacko:
Bij een verkoop zijn er m.i. primair gezien nog steeds twee partijen benodigd om tot een deal te komen, en als de deal eenmaal rond is gemaakt mag er toch wel gesteld worden dat zowel verkoper als zeker koper vooraf een voldoende vertrouwd gevoel hebben gehad om nader tot mekaar te komen.
Blijkbaar is het te betalen bedrag voor de kopende partij dus acceptabel geweest...

It takes two to tango  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

notoxus

Hoi theo

Nog bedankt voor het prettige email contact betreffende de harbeths.
Zo te lezen kan jij nog winterjassen verkopen op je volgende vakantieadres.

Groeten
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

DofN

Alvast een goede vakantie, leuke bestemming!

Mooie luidsprekers ook weer! Waarom heet je topic eigenlijk A Woman's Nightmare? Ik vind je sets er altijd heel fraai uitzien en je hebt je woonkamer recent nog netter gemaakt dan dat ie al was.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: notoxus op januari  6, 2016, 22:29:25
Hoi theo

Nog bedankt voor het prettige email contact betreffende de harbeths.
Zo te lezen kan jij nog winterjassen verkopen op je volgende vakantieadres.

Groeten

Graag gedaan :thumbs-up:

twani

Citaat van: doorofnight op januari  6, 2016, 22:31:46
Alvast een goede vakantie, leuke bestemming!

Mooie luidsprekers ook weer! Waarom heet je topic eigenlijk A Woman's Nightmare? Ik vind je sets er altijd heel fraai uitzien en je hebt je woonkamer recent nog netter gemaakt dan dat ie al was.

Dank je wel "DON"

Women Hate big speakers, that's why :D

twani

#13072
De inruil Harbeths zijn binnen :pompom:

Compact 7ES-2 bouwjaar 2012 in kersen (één van de laatste paartjes dus waarschijnlijk voordat de "3" kwam)

Oh ja, ze zijn gewoon te .... hoor :tongue2:

Één exemplaar heeft helaas een minimaal butsje aan de achterzijde, verder nieuw....

De eerste nog slechte avondfoto's, morgen volgen er betere :)






twani


twani