A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

dre73

Citaat van: twani op januari  4, 2016, 15:23:18
Joris heeft zich in deze uiterst integer opgesteld maar we kwamen er domweg niet helemaal uit, een resultaat waarin Joris helemaal niets te verwijten valt ;)

Ik denk niet dat Joris ze goed had gevonden.......
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Citaat van: dre73 op januari  4, 2016, 19:06:49
Ik denk niet dat Joris ze goed had gevonden.......

De Harbeths kennende óf Joris kennende? :D

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.


twani

#13029
Citaat van: BuSpu op december  7, 2015, 11:27:39
En hoe klinken ze in vergelijk met de Harbeth's ?

Deze vraag stond nog ópen en kan ik na een aantal weken luisteren inmiddels wel beantwoorden..

De gereviseerde Penta's zijn inmiddels wel lós, de reumatiek weer uit de woofers gespeeld zeg maar :D

Grappig om te moeten constateren dat er eigenlijk heel veel Harbeth (SHL5!!!) sound in de Penta's zit.

Vól, rond en met een rijk middengebied, hetgeen ook weer niet helemaal raar is als je weet dat er in een set Penta's 8!!! midwoofers aan het werk zijn, exact ook het gebied waar Harbeth excelleert.

Deze 8 stuks zijn bovendien ten opzichte van elkaar enigszins in het verzet geplaatst bij wijze van time alignment.

Ben er best happy mee als tweede set :)


twani

#13030



Voor de visueel sterken onder ons "time alignment" in beeld.

Let op de twee búitenste midwoofers die iets hóger op het kunststof liggen gemonteerd dan de middelste twéé...

Is te zien aan de dikkere kunststof rand, vooral linksónder nét vóór het klemmetje goed zichtbaar ....

twani


eddy135

Citaat van: twani op januari  5, 2016, 19:23:20

Och, wat stond ik te kwijlen vroeger, bij de B&O dealer waar deze in de etalage stonden... :tongue2:  :tongue2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: eddy135 op januari  5, 2016, 19:29:31
Och, wat stond ik te kwijlen vroeger, bij de B&O dealer waar deze in de etalage stonden... :tongue2:  :tongue2:

Ik kan er nog steeds emotioneel van raken, ze zijn echt gaaf :)

Je moet/mag nog steeds eens langskomen in de vintage kelder :D

twani


twani

#13035
En de bron aan de Penta's is............















iPhone 6 :D.   (Tuneinradio.com')

twani

Nog 5 maandjes keihard bikkelen en dan.............

Zojuist 2 weken Azoren geboekt :)






twani


twani

Hopelijk kom ik géén (in ieder geval niet zoveel) mensen tegen :tounge2:

advr

#13039

Heb ze altijd prachtig gevonden qua geluid en ontwerp...
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Xander32

Mooie bestemming indien je voor de natuur gaat :thumbs-up:, betref cultuur is het er ietwat beperkt. De twee weken zijn ook prima om alles te kunnen zien. Heb er goede herinneringen aan.

Citaat van: twani op januari  5, 2016, 22:50:02
Hopelijk kom ik géén (in ieder geval niet zoveel) mensen tegen :tounge2:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

denoontje

Mooi bestemming...cultuur hebben wij gezien in de vorm van kerkelijke processies....heel het dorp loopt uit. Of je moet houden van stierenrennen.... Ook een groot volksfeest en niet te verwarren met stieren vechten. Verder walvissen natuurpracht en wijn....viel spass

twani

Citaat van: denoontje op januari  6, 2016, 08:27:49
Mooi bestemming...cultuur hebben wij gezien in de vorm van kerkelijke processies....heel het dorp loopt uit. Of je moet houden van stierenrennen.... Ook een groot volksfeest en niet te verwarren met stieren vechten. Verder walvissen natuurpracht en wijn....viel spass

Dank je.

Geen mensen en al helemaal geen geloof graag op mijn vakantie :plain:

maarten1970

Citaat van: dre73 op januari  4, 2016, 19:06:49
Ik denk niet dat Joris ze goed had gevonden.......

Ik vind het niet chique om in een advertentie de nieuwprijs van een nieuwer model te noemen zonder aan te geven dat het gaat om de verkoop van een ouder model.

Joris zal zich vermoedelijk hiervan bewust zijn geweest bij de onderhandelingen. Ik hoop dat de koper zich ook hiervan bewust was, danwel dat hij/zij daarvan in kennis is gesteld.

Jumping Jack

Over welke advertentie heb jij het?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs


Jumping Jack

#13046
"Nu bijna €2100,- ónder de nieuwprijs."

Dus jij gaat er van uit dat er daarmee wordt verwezen naar de nieuwprijs van het nieuwe model? Dat lijkt mij eerder een aanname dan een feit...

Leeftijd van de speakers staat er trouwens ook netjes bij, en nergens wordt er gealludeerd dat het om een SHL5"+" zou gaan.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bama

#13047
Citaat van: maarten1970 op januari  6, 2016, 12:18:19
Ik vind het niet chique om in een advertentie de nieuwprijs van een nieuwer model te noemen zonder aan te geven dat het gaat om de verkoop van een ouder model.

Joris zal zich vermoedelijk hiervan bewust zijn geweest bij de onderhandelingen. Ik hoop dat de koper zich ook hiervan bewust was, danwel dat hij/zij daarvan in kennis is gesteld.

Als je je hier aan ergert stuur je een pm dat is pas chique. Maar als je zelf geen interesse hebt wat is dan überhaupt het nut van je post?
En ze zijn al verkocht ook.
Maar leuk dat je hier op het forum bent gekomen, ik kijk uit naar je bijdragen ;D

maarten1970

Citaat van: Jumping Jack op januari  6, 2016, 12:30:42
"Nu bijna €2100,- ónder de nieuwprijs."

Dus jij gaat er van uit dat er daarmee wordt verwezen naar de nieuwprijs van het nieuwe model? Dat lijkt mij eerder een aanname dan een feit...

Leeftijd van de speakers staat er trouwens ook netjes bij, en nergens wordt er gealludeerd dat het om een SHL5"+" zou gaan.

Wel als je er een foto met de prijslijst 2015 met daarop de SHL5 plus bij zet.

Martin!!!

mainly British stuff