A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Oud lid

Citaat van: twani op december 30, 2015, 20:09:48
Tja, waarom wél :D. Er is geen haast bij, sterker nog, al wil niemand ze hebben vind ik het ook prima.

Mensen die enthousiast kunnen zijn over de Harbeths mogen me PM'en voor een "bottom down" prijs.

Inruil, korting, betaling in 2 of 3 termijnen, het kan allemaal bij ome Theo :tounge2:

Ik gun ze de liefhebber :)

Het lijkt de autohandel wel. ;D

Erwin B

Jumping Jack

En dan dik incashen bij elk onderhoud  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op december 30, 2015, 21:17:25
En dan dik incashen bij elk onderhoud  ;D.

Ze zijn onderhoudsvrij :tounge:  Alan Shaw roept hierover dat je één set voor het leven koopt.

Schijnt dat de beste man max 5 (driver) units per jaar voor garantie moet vervangen....

Als je dan weet hoeveel setjes er per jaar de fabriek verlaten zegt dat wel iets...

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december 30, 2015, 20:09:48
Tja, waarom wél :D. Er is geen haast bij, sterker nog, al wil niemand ze hebben vind ik het ook prima.

Mensen die enthousiast kunnen zijn over de Harbeths mogen me PM'en voor een "bottom down" prijs.

Inruil, korting, betaling in 2 of 3 termijnen, het kan allemaal bij ome Theo :tounge2:

Ik gun ze de liefhebber :)
Ik ga toch even streng zijn. :devil: Een vraagprijs blijft verplicht, net als posten in de markt. Anders gaan anderen jouw voorbeeld volgen. De service is natuurlijk wel helemaal top! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Dus als je in een topic meldt dat je een apparaat gaat wisselen ben je verplicht dat hier in de markt te plaatsen  :-X.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#12930
Bij deze zijn ze niet meer te koop via het forum. (Als ze al op enige wijze te koop stonden hier)


Ik wil ik er überhaupt geen enkele vraag over ontvangen die verband zou kunnen houden met een eventuele aan of verkoop van deze speakers.


Liefhebbers onder elkaar noemen ze dat. :wacko:


BJF

Kom op, niet zo 'aangebrand', het is de laatste dag van het jaar. Bas heeft een punt(je) in zijn rol als moderator. Noem gewoon de prijs die je ook op MP hanteert en het is opgelost. Álle liefhebbers weer tevreden  ;)
NAD M10 V2
Elac FS247

knubbe

Citaat van: Bas Akkerman op december 31, 2015, 06:59:42
Ik ga toch even streng zijn. :devil: Een vraagprijs blijft verplicht, net als posten in de markt. Anders gaan anderen jouw voorbeeld volgen. De service is natuurlijk wel helemaal top! :thumbs-up:

Is dit serieus???
Heeft Joris meteen antwoord op zn vraag..
Niet zo gek dat mensen voortaan direct naar marktplaats gaan, wel jammer  :nopompom:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Joris1971

Citaat van: Bas Akkerman op december 31, 2015, 06:59:42
Ik ga toch even streng zijn. :devil: Een vraagprijs blijft verplicht, net als posten in de markt. Anders gaan anderen jouw voorbeeld volgen. De service is natuurlijk wel helemaal top! :thumbs-up:

Sorry maar dit slaat helemaal nergens op, ik vroeg het gewoon uit nieuwsgierigheid.
Twani is niet verplicht een verkooptopic hier aan te maken.
Hij vermeld gewoon dat zijn Harberths op mp te koop staan en dat er waarschijnlijk ruimte is voor onderhandeling

Dat jij dan het  :police: gaat spelen vind ik persoonlijk nogal overdreven.

twani

Citaat van: BJF op december 31, 2015, 07:53:22
Kom op, niet zo 'aangebrand', het is de laatste dag van het jaar. Bas heeft een punt(je) in zijn rol als moderator. Noem gewoon de prijs die je ook op MP hanteert en het is opgelost. Álle liefhebbers weer tevreden  ;)
Bas heeft helemaal geen "puntje", ik vind het de grootst mogelijke onzin. 

Beter kunnen ze in de marktsectie naar de semi commerciëlen kijken die daar puur op handelsbasis bezig zijn.  Een Flavio bijv, en zo nog een paar mega véélaanbieders....


Lijkt me zinniger dan een liefhebber, die graag wil dat zijn geliefde luidsprekers bij een andere liefhebber terechtkomen en daartoe puur op incidentele basis vermeld dat zijn speakers te koop zijn, met een onzinnige mod interventie lastig te vallen.

Enfin laat ook eigenlijk maar, gelukkig hebben we marktplaats nog :D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december 27, 2015, 15:27:31
[...]

Link naar marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/luidsprekers/m1005294129-harbeth-shl-5-in-eucalyptus.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Dit is simpelweg iets voor de markt en dat is bekend met alle voorwaarden. Als we het bij jou goed gaan keuren, moet het overal.

Het staat ook los van andere aanbieders waar we achter de schermen mee bezig zijn
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#12936
Citaat van: Bas Akkerman op december 31, 2015, 10:35:06
Dit is simpelweg iets voor de markt en dat is bekend met alle voorwaarden. Als we het bij jou goed gaan keuren, moet het overal.

Het staat ook los van andere aanbieders waar we achter de schermen mee bezig zijn

Dan zou ik het forum nog maar eens keer doorspitten, staat bomvol met soortgelijke situaties.

Zelfs forumsponsoren melden te pas en te onpas in alle mogelijke - en dus niet daartoe bestemde - topics dat ze een bepaald apparaat te koop hebben.

Ik zal het strak in de gaten houden en iedere vergelijkbare situatie mod raporteren.  Succes ermee.


chansig

Citaat van: twani op december 31, 2015, 10:43:44

Ik zal het strak in de gaten houden en ieder vergelijkbare situatie mod raporteren.  Succes ermee.

:D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani


twani

Net bericht gekregen dat de Heco`s volgende week binnenkomen

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 31, 2015, 16:36:21
Net bericht gekregen dat de Heco`s volgende week binnenkomen

Mooi nieuws, beetje inspelen die handel en genieten maar  :music: :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

De (New) Statements? Die zijn huge  ::). Diens geluid;waarschijnlijk ook groots.
Volgens mij ook veel ls. voor de euris. Ben benieuwd hoe deze het gaan doen t.o.v. de Harbeths.


Citaat van: twani op december 31, 2015, 16:36:21
Net bericht gekregen dat de Heco`s volgende week binnenkomen
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#12942
Citaat van: Xander32 op december 31, 2015, 16:48:30
De (New) Statements? Die zijn huge  ::). Diens geluid;waarschijnlijk ook groots.
Volgens mij ook veel ls. voor de euris. Ben benieuwd hoe deze het gaan doen t.o.v. de Harbeths.

Daarvan heb ik de goedkopere (maar net zo grote) broer van gehad, de Celan 901 XT. Was een erg fijne speaker, rustig en voloptueus van klank.

Die echter wordt het niet, wél de nieuwe Direkt, 95dB in het wit Xander ;)


De Harbeths zal ik er volgende week nog wel naast hebben, kan prima vergelijken dus :)

Foto's staan op een van de vorige pagina's (516) van dit topic... Zie je ook mijn oude Heco's nog.

Mede door mijn eerdere ervaringen met Heco durf ik de stap best aan, fijne speakers toch wel..

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op december 31, 2015, 07:18:18
Dus als je in een topic meldt dat je een apparaat gaat wisselen ben je verplicht dat hier in de markt te plaatsen  :-X.
Als je er een link van marktplaats bij zet en aangeeft dat mensen een PM voor de prijs kunnen sturen? Ja, dan is het een post voor de markt.

Citaat van: twani op december 31, 2015, 10:43:44
Dan zou ik het forum nog maar eens keer doorspitten, staat bomvol met soortgelijke situaties.

Zelfs forumsponsoren melden te pas en te onpas in alle mogelijke - en dus niet daartoe bestemde - topics dat ze een bepaald apparaat te koop hebben.

Ik zal het strak in de gaten houden en iedere vergelijkbare situatie mod raporteren.  Succes ermee.


Dat gaan we zeker bekijken. Het betekent niet dat je je daardoor dan ineens niet meer aan de regels hoeft te houden, omdat anderen dat niet doen. Regels lijken soms alleen voor anderen te gelden. ;)

Genoeg geknald,  dat is er buiten al.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#12944
Citaat van: Bas Akkerman op december 31, 2015, 19:38:21
Als je er een link van marktplaats bij zet en aangeeft dat mensen een PM voor de prijs kunnen sturen? Ja, dan is het een post voor de markt.
Dat gaan we zeker bekijken. Het betekent niet dat je je daardoor dan ineens niet meer aan de regels hoeft te houden, omdat anderen dat niet doen. Regels lijken soms alleen voor anderen te gelden. ;)

Genoeg geknald,  dat is er buiten al.

Zoals gezegd, ik hou het scherp in de gaten.

Verder succes met de speurtocht zal ik maar zeggen😉

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 31, 2015, 20:41:11
Zoals gezegd, ik hou het scherp in de gaten.

Verder succes met de speurtocht zal ik maar zeggen😉

:D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

 ;D :clapping:.

Twani, en anderen: alvast mijn beste wensen voor 2016! Moge het een goed jaar worden.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Theo en alle andere forumleden:

Een zeer mooi, vredelievend, en vooral gezond 2016 toegewenst !

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Theo, Twani, Drone  ;)

Een heel mooi en geweldig 2016, dat geldt uiteraard voor iedereen lid van het ht forum.

twani

Citaat van: lynch1979 op december 31, 2015, 22:06:27
Theo, Twani, Drone  ;)

Een heel mooi en geweldig 2016, dat geldt uiteraard voor iedereen lid van het ht forum.
Dank vrienden👍👍👍

Uiteraard jullie allemaal heel veel gezondheid gewenst in het nieuwe jaar🎉🎉🎉🎉🎉