A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

scrutinizer

Citaat van: twani op november 19, 2015, 21:57:04

Scherp Bama :). Het is ook die auto waar Chris Bangle z'n inspiratie vandaan haalde toen hij (oa) mijn Z4 ging tekenen.   Ook de Z8 is er op geïnspireerd ....




De Z8 zeker......

Z4 is vanaf 09 in handen van 2 vrouwtjes..... ;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Citaat van: scrutinizer op november 20, 2015, 09:55:16
De Z8 zeker......

Z4 is vanaf 09 in handen van 2 vrouwtjes..... ;D

Ik heb (gelukkig) nog de echte Chris Bangle E85

YamahaRXV

Hoe staat het inmiddels met de verbouwing Theo, klinkt er al muziek uit de set in de woonkamer...?  :unsure:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op november 22, 2015, 13:48:01
Hoe staat het inmiddels met de verbouwing Theo, klinkt er al muziek uit de set in de woonkamer...?  :unsure:

Uhhh nee :D.  Gisteren CAT 7 geconfectioneerd met Telegartner .

Vloer ligt, TV hangt, het is secuur bekabelen en afwerken nu...

Hier een pica van de Telegartner aan de Belden 1885 EH die ik gebruik als hoofdaanvoer...






Mitch--

Citaat van: twani op november 22, 2015, 16:05:15
Uhhh nee :D.  Gisteren CAT 7 geconfectioneerd met Telegartner .

Vloer ligt, TV hangt, het is secuur bekabelen en afwerken nu...

Hier een pica van de Telegartner aan de Belden 1885 EH die ik gebruik als hoofdaanvoer...


Lekker klusje, die Telegartner werken te gek!! Hier ook net een netwerk verbouwing, even de NAS naar de meterkast verplaatst, pffffff paste natuurlijk net niet dus met wat kunst en vliegwerk toch voor mekaar gekregen:)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Beide "Nassen" staan nu in het keukenkastje :D :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 22, 2015, 18:33:51
Beide "Nassen" staan nu in het keukenkastje :D :D

:o :blink: 

Tussen de flessen Ajax en mister Proper.....?  :D

Maar het begint er zo langzamerhand op te lijken. Is dat een Ziggo modem waar de Telegartner met Belden op aangesloten zit ?
Overigens prima keuze, die Belden 1885 met Telegartner, speelt hier nog zeer goed  :music:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mitch--

Citaat van: YamahaRXV op november 22, 2015, 19:55:04
:o :blink: 

Tussen de flessen Ajax en mister Proper.....?  :D

Maar het begint er zo langzamerhand op te lijken. Is dat een Ziggo modem waar de Telegartner met Belden op aangesloten zit ?
Overigens prima keuze, die Belden 1885 met Telegartner, speelt hier nog zeer goed  :music:

Welke kabel gebuik jij nu Jan met de Devialet? De Meicords zijn eruit toch?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: YamahaRXV op november 22, 2015, 19:55:04
:o :blink: 

Tussen de flessen Ajax en mister Proper.....?  :D

Maar het begint er zo langzamerhand op te lijken. Is dat een Ziggo modem waar de Telegartner met Belden op aangesloten zit ?
Overigens prima keuze, die Belden 1885 met Telegartner, speelt hier nog zeer goed  :music:

Is inderdaad het Ziggo modem Jan.   :)


YamahaRXV

Citaat van: Mitch-- op november 22, 2015, 20:13:46
Welke kabel gebuik jij nu Jan met de Devialet? De Meicords zijn eruit toch?

De Meicords waren te kort in de nieuwe setting en heb ik verkocht.
Ik had de Belden 1885 ENH hier al lang in gebruik, voorzien van de Telegartner connectoren en deze zijn mij klankmatig altijd al zeer goed bevallen.
Vanaf de NAS tot aan de Netgear router zit een Belden, en vanaf de router naar de Devialet tevens een Belden met Telegartner.
Aan de Moon 180 MiND met Teddy Pardo zit nu een Jenkins (Supra) cat 7, maar die haalde het klankmatig niet bij de Belden...
Opvallend detail is dat de Jenkins cat 7 met Telegartner connectoren nu veel beter klinkt als met de connectoren waar deze standaard mee geleverd wordt  :unsure:

Verder stream ik naar uiterste tevredenheid met AIR op de Devialet, klinkt waanzinnig goed i.c.m. Roon op een Asus Windows 8.1. laptop  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mitch--

Citaat van: YamahaRXV op november 22, 2015, 20:52:09
De Meicords waren te kort in de nieuwe setting en heb ik verkocht.
Ik had de Belden 1885 ENH hier al lang in gebruik, voorzien van de Telegartner connectoren en deze zijn mij klankmatig altijd al zeer goed bevallen.
Vanaf de NAS tot aan de Netgear router zit een Belden, en vanaf de router naar de Devialet tevens een Belden met Telegartner.
Aan de Moon 180 MiND met Teddy Pardo zit nu een Jenkins (Supra) cat 7, maar die haalde het klankmatig niet bij de Belden...
Opvallend detail is dat de Jenkins cat 7 met Telegartner connectoren nu veel beter klinkt als met de connectoren waar deze standaard mee geleverd wordt  :unsure:

Verder stream ik naar uiterste tevredenheid met AIR op de Devialet, klinkt waanzinnig goed i.c.m. Roon op een Asus Windows 8.1. laptop  :headbanging:

Cool! Heb je nog een bepaalde speciale manier om ze aan te sluiten? Bijvoorbeeld de discussie om de mantel wel of niet aan te sluiten?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

YamahaRXV

Citaat van: Mitch-- op november 22, 2015, 21:27:58
Cool! Heb je nog een bepaalde speciale manier om ze aan te sluiten? Bijvoorbeeld de discussie om de mantel wel of niet aan te sluiten?

De mantel van de Belden slechts aan één zijde (bronzijde) contact laten maken met het Telegartner connector ''chassis''  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mitch--

Citaat van: YamahaRXV op november 22, 2015, 21:36:54
De mantel van de Belden slechts aan één zijde (bronzijde) contact laten maken met het Telegartner connector ''chassis''  ;)

Check, zit hier dan hetzelfde :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Oud lid

Hallo Twani,

Heb je die houten panelen al opgehangen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet.

Erwin B

twani

Citaat van: Erwin B op november 23, 2015, 22:10:18
Hallo Twani,

Heb je die houten panelen al opgehangen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet.

Erwin B

Nog niet Erwin....  Zodra plaats ik foto's :)

Martin!!!

#12693
Al vaker hier besproken en door velen van ons in allerlei luistertests betrokken Jean Pierre van Marcus Miller.

Gisterenavond heb ik dit nummer live mogen horen en aanschouwen in de Lantaren Venster in Rotterdam,  fenomenaal, kippenvel, fantastische ervaring!

Wat een geweldige artiest, performer en dito muzikanten die hij bij zich had.....

Nog even een snapshot met de meester zelf  :worship:
mainly British stuff

R


YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op november 26, 2015, 16:34:53
Al vaker hier besproken en door velen van ons in allerlei luistertests betrokken Jean Pierre van Marcus Miller.

Gisterenavond heb ik dit nummer live mogen horen en aanschouwen in de Lantaren Venster in Rotterdam,  fenomenaal, kippenvel, fantastische ervaring!

Wat een geweldige artiest, performer en dito muzikanten die hij bij zich had.....

Nog even een snapshot met de meester zelf  :worship:

Leuk te lezen dat je het goed naar je zin heb gehad, maar ik snap eerlijk gezegd niet de essentie van het specifiek hier plaatsen van deze informatie/foto ??  :unsure:
....kan mij plaatsen voorstellen waar deze info beter op zijn plek is...en mogelijk meer gewaardeerd wordt  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op november 26, 2015, 18:00:27
Leuk te lezen dat je het goed naar je zin heb gehad, maar ik snap eerlijk gezegd niet de essentie van het specifiek hier plaatsen van deze informatie/foto ??  :unsure:
....kan mij plaatsen voorstellen waar deze info beter op zijn plek is...en mogelijk meer gewaardeerd wordt  ;)

:thumbs-up:

twani

#12697
Citaat van: Martin!!! op november 26, 2015, 16:34:53
Al vaker hier besproken en door velen van ons in allerlei luistertests betrokken Jean Pierre van Marcus Miller.

Gisterenavond heb ik dit nummer live mogen horen en aanschouwen in de Lantaren Venster in Rotterdam,  fenomenaal, kippenvel, fantastische ervaring!

Wat een geweldige artiest, performer en dito muzikanten die hij bij zich had.....

Nog even een snapshot met de meester zelf  :worship:

Leuk dat je genoten hebt Martin :pompom: 

Jou herken ik, Marcus ook, maar wie is die gepensioneerde onderwijzer die er links bíj staat? :blink: :D

Jumping Jack

 ;D dat is niet netjes Theo. Dat is Marcus' moeder.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8