A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Maximus_Aurelius

Citaat van: twani op november 10, 2015, 21:18:46
Ik wil natuurlijk wel dat er de juiste warmte van die vloer afkomt.  Ben benieuwd of je deze vloerverwarming ook moet ínspelen :D

:D :D

Voordat optimale rendement er uit komt eerst minimaal 600 uur voor verwarmen, daarna wordt het steeds beter qua warmte  :D. De warmte komt meer lucht tussen en krijgt daardoor diepere accenten  wat resulteert in meer warmte tussen de voeten  :tongue2:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Mitch--

Iedere dag naar de sportschool?! Zozo!  :worship:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Leeuwarden

Ik denk iedere dag aan de sportschool.  8)

twani

Citaat van: Mitch-- op november 10, 2015, 21:32:00
Iedere dag naar de sportschool?! Zozo!  :worship:

Iedere dag💪💪💪💪

Mitch--

Citaat van: twani op november 10, 2015, 21:35:46
Iedere dag💪💪💪💪

Pas je nog in de overhemden?! Of moet je de spierballen uitsnijden hehe
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op november 10, 2015, 21:37:22
Pas je nog in de overhemden?! Of moet je de spierballen uitsnijden hehe


Die schrijf ik geregeld af Mitch :tounge2:




Mitch--

Wow!  :o

Ga je trouwens nog voor een netwerk met de Audioquest Carbon CAT700? Ben heel benieuwd naar die kabel, mocht je nog een stukje overhouden houd ik me aanbevolen :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op november 10, 2015, 21:51:32
Wow!  :o

Ga je trouwens nog voor een netwerk met de Audioquest Carbon CAT700? Ben heel benieuwd naar die kabel, mocht je nog een stukje overhouden houd ik me aanbevolen :)

De CAT700 Forest loopt dóór de vloer nu.  Carbon bewaar ik voor de "finale aansluitingen".

Van Switch naar MacMini en NAS bijvoorbeeld....

Mitch--

Citaat van: twani op november 10, 2015, 22:15:44
De CAT700 Forest loopt dóór de vloer nu.  Carbon bewaar ik voor de "finale aansluitingen".

Van Switch naar MacMini en NAS bijvoorbeeld....

Goeie keus, wel erg kostbaar om de Carbon in volle lengtes te gebruiken! Hier loopt je jouw bekende Belden onder de grond, en van de switch naar nas en switch naar Linn,
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#12659
Citaat van: Mitch-- op november 10, 2015, 22:17:43
Goeie keus, wel erg kostbaar om de Carbon in volle lengtes te gebruiken! Hier loopt je jouw bekende Belden onder de grond, en van de switch naar nas en switch naar Linn,

De Belden ligt bij mij ook op diverse plaatsen in het huis nog.  Prima kabel, zal niet minder zijn dan de Audioquest kabels schat ik in.  Als het al hoorbaar zou zijn dan :tounge2:


Ik leg het eigenlijk ook puur voor de gemoedsrust neer.  Ik geloof er namelijk verder niets van daar substantiële verschillen in te horen.

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 10, 2015, 21:21:26
Overigens zit ik te wachten op het moment dat het lichaam zegt "bekijk het maar" :alien: :alien:


Momenteel druk op het werk 6 dagen in de week, 18.10 thuis, eten, 19.00 sportschool, 20.15 klussen tot 23.00, en dat al 3 weken achtereen iedere dag incl de zondagen :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Precies die ''ingrediënten'' waren voor mij een aantal jaren geleden dé reden dat het lichaam instortte en er dus een zware ziekte van pfeiffer werd geconstateerd  :nopompom:
Gevolg; leverwaarden zeer slecht, totaal uitgeblust voor 3 maanden, en compleet uit shape door een opbouw van vele jaren van 92 kg naar 77 kg te duikelen.
In die tijd dacht ik dus dat ik de hele wereld aan kon, maar dat bleek toch even tegen te vallen...

Belangrijk is dus dat je toch aan de nodige rust uren komt, maar dat hoef ik jou denk ik niet te vertellen Theo  ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op november 10, 2015, 22:49:23
Precies die ''ingrediënten'' waren voor mij een aantal jaren geleden dé reden dat het lichaam instortte en er dus een zware ziekte van pfeiffer werd geconstateerd  :nopompom:
Gevolg; leverwaarden zeer slecht, totaal uitgeblust voor 3 maanden, en compleet uit shape door een opbouw van vele jaren van 92 kg naar 77 kg te duikelen.
In die tijd dacht ik dus dat ik de hele wereld aan kon, maar dat bleek toch even tegen te vallen...

Belangrijk is dus dat je toch aan de nodige rust uren komt, maar dat hoef ik jou denk ik niet te vertellen Theo  ;)

Ik weet het Jan :).   Geluk is wel dat ik al Pfeiffer heb gehad toen ik 21 was, die sla ik even over dus :laugh:

vieze freddie

Citaat van: twani op november 10, 2015, 21:42:59

Die schrijf ik geregeld af Mitch :tounge2:


wat een verkoper al niet moet doen om al die dolgedraaide cactus kopers van zich af te slaan :P
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

twani

De verbouwing vordert gestaag, het 1e akoestische paneel (de diy versie maar inmiddels uitgerust met verlichting) hangt op z'n plek.

Het hele interieur is (op last van de directie :D) omgetoverd in de beachlook.....





twani


twani

Inmiddels is de keuze voor absorptiepanelen ook gevallen.  Hier heb ik er 6 stuks van besteld...



Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Former member 78

Net zoveel pagina's als de E60 M aan pk's :D

twani

Citaat van: ArjanR1 op november 19, 2015, 21:24:20
Net zoveel pagina's als de E60 M aan pk's :D

Maar deze pagina's blijven héél :D

Former member 78

Dan ga je maar vanaf de 507 naar de M5 F10 qua pagina's :D

twani

Citaat van: ArjanR1 op november 19, 2015, 21:32:03
Dan ga je maar vanaf de 507 naar de M5 F10 qua pagina's :D

Ik had er nog niet bij stilgestaan maar 507 pagina's is eigenlijk best wel veel voor zo'n onzintopic als dit

Bama

En een van de mooiste BMW's ooit de 507.

twani

Citaat van: Bama op november 19, 2015, 21:47:38
En een van de mooiste BMW's ooit de 507.


Scherp Bama :). Het is ook die auto waar Chris Bangle z'n inspiratie vandaan haalde toen hij (oa) mijn Z4 ging tekenen.   Ook de Z8 is er op geïnspireerd ....





YamahaRXV

Citaat van: twani op november 19, 2015, 21:12:37
Inmiddels is de keuze voor absorptiepanelen ook gevallen.  Hier heb ik er 6 stuks van besteld...




Apart, maar zeker mooi  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Oud lid

Ik vind die panelen ook wel mooi. Kun je ook mooi in een interieur verwerken.

Erwin B