A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Martin!!! op januari 19, 2015, 19:47:03
Dat ga ik eens uitgoogelen dan......

Dat krijg je hé, als je voornamelijk op de "British Stuff" bent gefocused :tounge2:

twani

Op aanraden van (oa.) Dré besteld :)

knubbe

Heb trouwens ergens gelezen dat je 2 lagen moet aanbrengen, maar ook absoluut niet meer dan 2.
De reden is me even ontschoten  :coffee:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

MechanicalAnimal

Prachtig spul! Heb ik ook op mijn amerikaans notenfineer  :pompom:





2 lagen brengen echt de diepte in het hout naar voren  :popcorn:



Citaat van: knubbe op januari 20, 2015, 13:03:53
Heb trouwens ergens gelezen dat je 2 lagen moet aanbrengen, maar ook absoluut niet meer dan 2.
De reden is me even ontschoten  :coffee:

daarmee schijn je toch weer de eerste laag mee "los te weken" ofzoiets. Ik heb het niet gebprobeerd en  heb braaf 2 lagen aangebracht met een platte brede verniskwast.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

twani

#11454
Oké, twéé lagen dus :alien:

twani

Citaat van: MechanicalAnimal op januari 20, 2015, 14:50:07
Prachtig spul! Heb ik ook op mijn amerikaans notenfineer  :pompom:





2 lagen brengen echt de diepte in het hout naar voren  :popcorn:



daarmee schijn je toch weer de eerste laag mee "los te weken" ofzoiets. Ik heb het niet gebprobeerd en  heb braaf 2 lagen aangebracht met een platte brede verniskwast.

Ik heb jouw bouwverslag geheel gelezen op ZBA ;).  Erg mooi :worship:


Zijn ze ooit afgekomen eigenlijk "MechAn"?   Daar was wat onduidelijkheid over dacht ik :unsure:

twani

Fréé HD Download op Qobuz voor de liefhebber ;)

Huub-13

#11457
Mooie muziek . . . . . mooie opnames!
Maar niet heel erg "Hi-Res" -> 24 Bit - 48 kHz
Denon DBP4010UD | Hifi Rose 250A | Lyngdorf TDAI-3400 | Magnepan 3.7i | Stax SR-009 + 006t buizenversterker

Bas Akkerman

Dank je voor de tip! Een beetje zoals Linn laatst deed.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


twani

Zó... Vanmiddag de filters weer terúg opgehaald bij "Speaker&Co" in Haarlem.

Ze zijn daar gecontroleerd én gemeten. Ik had géén fouten gemaakt want alles was perfect.

Ook de keuze voor 0,8 MM púúr zilverkabel in teflontubing zorgde voor een goedkeurende blik....

Één van de netter gebouwde filters die hij de laatste tijd onder ogen had gehad (zei die :tounge2:)

Best een relaxte zaak daar, je loopt zo maar eens binnen en vindt altijd wel een luisterend oor...

Dit weekend dus maar eens aflakken en díchtbouwen die handel....

twani

Oh ja, onderwel ook begonnen met de bouw van een setje compacte actieve monitoren voor aan de nieuwe iMac van m'n zoon....


Druk, druk, druk....... :)

MVG

Klinkt als een nieuw virus  :clapping: keep going! Wat een prachtwerk!

twani

#11463
Citaat van: MVG op januari 22, 2015, 22:44:58
Klinkt als een nieuw virus  :clapping: keep going! Wat een prachtwerk!

THX MVG ;)


Een fascinerender manier de hobby te bedrijven in ieder geval, dan op je knieën allerlei verschillende kabeltjes "in de hol" van je versterker te duwen, om vervolgens te bezien hoezeer je hersens je in het ootje nemen daar "enorme" klankverschillen  te constateren, séc alléén dan nog omdat jij je van tevoren had voorgenomen ze ook te gaan horen.




Xander32

Maar ben je onderwijl de Klipschen al aan het inspelen?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

MVG

Citaat van: twani op januari 22, 2015, 22:55:24
THX MVG ;)


Een fascinerender manier de hobby te bedrijven in ieder geval, dan op je knieën allerlei verschillende kabeltjes "in de hol" van je versterker te duwen, om vervolgens te bezien hoezeer je hersens je in het ootje nemen daar "enorme" klankverschillen  te constateren, séc alléén dan nog omdat jij je van tevoren had voorgenomen ze ook te gaan horen.

Kan ik me heel goed voorstellen, veel meer eer van je werk! T is dat ik vanavond in de garage nog wat mooi massief hout heb gevonden wat ik wil gaan gebruiken voor een waskom meubel voor in de toilet. Maar eigenlijk wilde ik gaan fineren, om het ook eens te proberen na het zien van jouw werk..

Citaat van: Xander32 op januari 22, 2015, 23:03:46
Maar ben je onderwijl de Klipschen al aan het inspelen?

Zie enkele Posts terug, anders hadden wij het wel geweten denk ik  :D

twani

Citaat van: Xander32 op januari 22, 2015, 23:03:46
Maar ben je onderwijl de Klipschen al aan het inspelen?

Nee, eerst nog lakken en díchtbouwen ....

3 daagjes op flink volume laten tetteren schijnt nodig te zijn.  Vind ik ook lang zat.

Als ze dan nog niet lekker klinken zet ik ze bij grof vuil :alien:

twani

Citaat van: MVG op januari 22, 2015, 23:09:10
Kan ik me heel goed voorstellen, veel meer eer van je werk! T is dat ik vanavond in de garage nog wat mooi massief hout heb gevonden wat ik wil gaan gebruiken voor een waskom meubel voor in de toilet. Maar eigenlijk wilde ik gaan fineren, om het ook eens te proberen na het zien van jouw werk..



Met twéé rechter handen (nou vooruit, anderhalf is ook voldoende) én wat geduld gaat 't prima ;)

HappySound

Jmlab-Alcor speakers-squeezebox touch-Teac DSD DAC-Belles 21a voorversterker-Nuforce ref-9 V3 SE mono blokjes- Heaven's Gate LS kabels-twistedpair netkabels+rca interlinks+AudioQuest Columbia XLR-"schone"aarding

twani


Bas Akkerman

Cool, je gaat gewoon verder met bouwen! Respect voor je handigheid en volharding!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MechanicalAnimal

ff offtopic:

Citaat van: twani op januari 20, 2015, 19:33:27
Ik heb jouw bouwverslag geheel gelezen op ZBA ;).  Erg mooi :worship:

Zijn ze ooit afgekomen eigenlijk "MechAn"?   Daar was wat onduidelijkheid over dacht ik :unsure:

Thanks....ik ben recentelijk weer begonnen met het afmaken na een "ik heb me buik er van vol"-pauze..........ik heb besloten om externe filters door Tony Gee te laten maken zodat ik zelf alleen nog de aansluitingen hoef te maken op de kasten en nog wat kleine dingen.[/i]

Mooi project hoor verder Twani, gaaf! Keep up the good work  :pompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

twani

Citaat van: MechanicalAnimal op januari 23, 2015, 07:57:38
ff offtopic:

Thanks....ik ben recentelijk weer begonnen met het afmaken na een "ik heb me buik er van vol"-pauze..........ik heb besloten om externe filters door Tony Gee te laten maken zodat ik zelf alleen nog de aansluitingen hoef te maken op de kasten en nog wat kleine dingen.


Mooi project hoor verder Twani, gaaf! Keep up the good work  :pompom:

Heel verstandig MECHAN....    Dit project verdiend een mooi einde :pompom:

HappySound

Citaat van: MechanicalAnimal op januari 23, 2015, 07:57:38
ff offtopic:

Thanks....ik ben recentelijk weer begonnen met het afmaken na een "ik heb me buik er van vol"-pauze..........ik heb besloten om externe filters door Tony Gee te laten maken zodat ik zelf alleen nog de aansluitingen hoef te maken op de kasten en nog wat kleine dingen.


Mooi project hoor verder Twani, gaaf! Keep up the good work  :pompom:
Goed idee om de hulp van Tony in te roepen, want dan weet je eigenlijk zeker dat het goed in elkaar komt te zitten  :thumbs-up:
Jmlab-Alcor speakers-squeezebox touch-Teac DSD DAC-Belles 21a voorversterker-Nuforce ref-9 V3 SE mono blokjes- Heaven's Gate LS kabels-twistedpair netkabels+rca interlinks+AudioQuest Columbia XLR-"schone"aarding

MechanicalAnimal

komt goed inderdaad  :pompom:


@twani......wat voor fineer heb jij gebruikt? Wat een prachttekening is dat.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis