A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: RubenV. op oktober  8, 2014, 13:12:44
Gaaf! Kan er weer gehobbyd worden  ;)

In dit geval zal dat slechts een kwestie zijn van het "in de Thinner schuren" met waterproof schuurpapier en daarna in de Danish Oil zetten...

twani


twani

Volgende object op het program...

Het zeer zeldzame Bang en Olufsen MC40 Cabinet...

Gaat niet meevallen maar gaat ook lukken..

eddy135

Citaat van: twani op oktober  9, 2014, 00:04:22
Volgende object op het program...

Het zeer zeldzame Bang en Olufsen MC40 Cabinet...

Gaat niet meevallen maar gaat ook lukken..
Die platenspeler heb ik alvast voor je... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Staaled

Pas je wel op met verzamelen ?  :unsure:
Voordat je het weet heb je een rondhuppelende papegaai . :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

#10530
Citaat van: Staaled op oktober  9, 2014, 09:30:55
Pas je wel op met verzamelen ?  :unsure:
Voordat je het weet heb je een rondhuppelende papegaai . :D

:D 

Ik ben geen handelaar zoals MAZ dat duidelijk wél is....    Dit soort artikelen worden door mij slechts uit emotionele overwegingen aangekocht en gaan dientengevolge daarna ook niet meer de deur uit.

Ik heb niet, of iig nauwelijks het idee dat MAZ überhaupt ergens over nadenkt :nowink:

Ik heb al een heel groot konijn :tounge2:

Staaled

Gelukkig maar .....anders is dit je voorland. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani


Jumping Jack

Zó heel veel keuze in foto's 'man met konijn op de schouder' was er nu eenmaal niet  :tounge2:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#10537
Citaat van: Jumping Jack op oktober  9, 2014, 14:53:18
Zó heel veel keuze in foto's 'man met konijn op de schouder' was er nu eenmaal niet  :tounge2:.

Je hebt op "de Google" naast 'konijn" en "man" vast óók "onderkin" als zoekterm ingevuld, dat beperkt de keuze heel erg :D

Sailor Jan

Net een heerlijk stukje konijn gegeten...kan eventueel morgen wel een foto van de mama en of broertjes sturen...:angel:
Wees lief voor jezelf

twani

Citaat van: Sailor Jan op oktober  9, 2014, 19:54:07
Net een heerlijk stukje konijn gegeten...kan eventueel morgen wel een foto van de mama en of broertjes sturen...:angel:

En dat heeft zin dan? 

Er zijn trouwens ook mensen die goed voor hun diertjes zorgen en ze NIET opeten.

Enfin, is je eigen keuze, maar verder wel een redelijk zinloze toevoeging in het topic van een dierenliefhebber.

Sailor Jan

Citaat van: twani op oktober  9, 2014, 20:33:42
En dat heeft zin dan? 

Er zijn trouwens ook mensen die goed voor hun diertjes zorgen en ze NIET opeten.

Enfin, is je eigen keuze, maar verder wel een redelijk zinloze toevoeging in het topic van een dierenliefhebber.

Mijn schoonouders zorgen goed voor hun konijnen, scharrelkippen en andere dieren(duiven, af en toe schapen en koeien). Maar gebruiken ze ook voor het eten net zoals wij in NL ook koeien, varkens en kippen eten. Helaas hebben niet iedereen in de wereld het geld om konijnen alleen als huisdieren te gebruiken.
Wees lief voor jezelf

twani

Citaat van: Sailor Jan op oktober  9, 2014, 20:51:55
Mijn schoonouders zorgen goed voor hun konijnen, scharrelkippen en andere dieren(duiven, af en toe schapen en koeien). Maar gebruiken ze ook voor het eten net zoals wij in NL ook koeien, varkens en kippen eten. Helaas hebben niet iedereen in de wereld het geld om konijnen alleen als huisdieren te gebruiken.

Laten we het erop houden dat ik dít konijn NIET voor consumptie heb aangeschaft......


Dan kan bovendien iedereen ook wel z'n hond, kat of papegaai op gaan vreten... :devil:


twani


twani


twani


twani

De 1e eigen foto's van het nieuwe Bang&Olufsen meubel. Op één van de foto's is ook goed te zien waarom dit model de Compact wordt genoemd....

Het meubel is hier nog "as it is", nog niet opgeknapt dus....

twani

.

RZeemering

Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Sailor Jan

Wees lief voor jezelf

Staaled

Ik heb zo'n idee dat je mogelijk David Lindley erg leuk vindt.
Teksten zijn vaak hilarisch , muziek is goed doortimmerd en de man zelf is cool.
Word ik telkens weer vrolijk van. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)