A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Jumping Jack

Citaat van: twani op september 25, 2014, 11:40:05
Mmm ja, dat klopt wel. Ik was het automatisch inparkeren aan het demonstreren. Daarna heeft meneer de auto meegenomen. 

En vwb Polen.... Tja, in de autobranche roept men dan: "goed gestolen is ook verkocht" :D

Heb je dat al voorgehad, dat een "klant" er tijdens een demo vandoor gaat?

Ik herinner mij een testrit bij Volvo. Ik kwam gewoon eens kijken naar wat modellen (jonge tweedehands), waarop de verkoper direct zei: hier zijn de sleutels, rij er maar eens mee. Waarop ik opmerkte dat ik nog maar net geslaagd was voor het rijexamen en mijn rijbewijs nog moest ophalen. "Geen probleem, ze zijn allemaal verzekerd hoor".  ;D. Het was dan nog eens aan het sneeuwen ook maar ik heb wel een testrit gemaakt natuurlijk.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 25, 2014, 11:41:22
Enne, je had best even bij me binnen mogen lopen hoor :) 

Had je nog een lekkere bak Cappuccino kunnen scoren...


Of praat je niet meer met me omdat ik niet in dure kabels geloof :tounge2:

Dat was ook juist de bedoeling (zat tenslotte voor een overleg vanaf 13.15 u aan de overkant bij je in dat ''prestigieuze'' gebouw  ;D) maar er speelden twee dingen mee: ten eerste was het al veel later geworden als verwacht (daardoor 2,5 uur over de terugrit gedaan  :-X) en ten tweede zag ik je met nog iemand (uitgaande van een klant) in de auto zitten dus vond het niet helemaal gepast om op dat moment ''in te haken''. Heb overigens bij het tegemoet rijden (vrij close) nog wel even flink lang en hard geclaxonneerd, niet gehoord ??  :D

Wat betreft het geloof of niet-geloof in kabels, tweaks, en weet ik veel meer kan ik ieders mening of voorkeur volledig respecteren, zolang het allemaal maar met de nodige respect naar mekaar wordt gecommuniceerd. Neem niet weg dat ook als ik zware onvrede zou hebben over iets of iemand toch gewoon face to face toenadering zoek en gewoon een verhelderend en goed gesprek prefereer. In real life vallen mensen juist heel erg mee  :)


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bama

Citaat van: Jumping Jack op september 25, 2014, 11:54:05
Heb je dat al voorgehad, dat een "klant" er tijdens een demo vandoor gaat?

Ik herinner mij een testrit bij Volvo. Ik kwam gewoon eens kijken naar wat modellen (jonge tweedehands), waarop de verkoper direct zei: hier zijn de sleutels, rij er maar eens mee. Waarop ik opmerkte dat ik nog maar net geslaagd was voor het rijexamen en mijn rijbewijs nog moest ophalen. "Geen probleem, ze zijn allemaal verzekerd hoor".  ;D. Het was dan nog eens aan het sneeuwen ook maar ik heb wel een testrit gemaakt natuurlijk.

Heb nog erger meegemaakt. Was niet van plan te gaan proefrijden en had helemaal geen papieren bij me. Verkoper stelde voor toch een proefrit te maken en ik dus weg met de nwe wagen. Kom na een half uur terug en verkoper was weg en niemand wist ergens van.

twani

#10453
Citaat van: YamahaRXV op september 25, 2014, 14:10:16
Dat was ook juist de bedoeling (zat tenslotte voor een overleg vanaf 13.15 u aan de overkant bij je in dat ''prestigieuze'' gebouw  ;D) maar er speelden twee dingen mee: ten eerste was het al veel later geworden als verwacht (daardoor 2,5 uur over de terugrit gedaan  :-X) en ten tweede zag ik je met nog iemand (uitgaande van een klant) in de auto zitten dus vond het niet helemaal gepast om op dat moment ''in te haken''. Heb overigens bij het tegemoet rijden (vrij close) nog wel even flink lang en hard geclaxonneerd, niet gehoord ??  :D

Wat betreft het geloof of niet-geloof in kabels, tweaks, en weet ik veel meer kan ik ieders mening of voorkeur volledig respecteren, zolang het allemaal maar met de nodige respect naar mekaar wordt gecommuniceerd. Neem niet weg dat ook als ik zware onvrede zou hebben over iets of iemand toch gewoon face to face toenadering zoek en gewoon een verhelderend en goed gesprek prefereer. In real life vallen mensen juist heel erg mee  :)

Behalve dat "afgeleefde hoofd" van me, schijn ik in het echt erg mee te vallen :tounge2:


Vwb de kabeltjes:  ik geloof in kabelverschillen, heb ze in mijn eigen set vaak genoeg waargenomen.

Slechts het dol-dwaze en buiten-proportionele uitvergroten van deze verschillen door sommige collega-Forummers doet mij erg irriteren.

Ik ben van mening dat je met kabels een reeds goéd ópspelende set in nuances kunt bíjkleuren, echter niet compleet veranderen.

Volgens mij verschillen we daarin niet eens zo veel van mening......

Verder "No Hard Feelings" hoor.


Oh ja, de 7-KPN-20 is hedenmiddag om 17.30 wel degelijk door mij verkocht :pompom:

Enne...de koffie staat altijd klaar aan de Grijpensteinweg. (Wat een wanstaltige straat is dát hé Jan)

twani

#10454
Citaat van: Jumping Jack op september 25, 2014, 11:54:05
Heb je dat al voorgehad, dat een "klant" er tijdens een demo vandoor gaat?

Ik herinner mij een testrit bij Volvo. Ik kwam gewoon eens kijken naar wat modellen (jonge tweedehands), waarop de verkoper direct zei: hier zijn de sleutels, rij er maar eens mee. Waarop ik opmerkte dat ik nog maar net geslaagd was voor het rijexamen en mijn rijbewijs nog moest ophalen. "Geen probleem, ze zijn allemaal verzekerd hoor".  ;D. Het was dan nog eens aan het sneeuwen ook maar ik heb wel een testrit gemaakt natuurlijk.
Welzeker, diverse malen.  Maar wel gedekt door de verzekering ivm het correct volgen van de procedures, te weten:

-kopie rijbewijs v+a zijde
-klant door het DVS verificatie systeem heenhalen (ivm rijbewijs ingenomen, ongeldig enz)
-proefrit formulier mét handtekening

Blijft een K*T gevoel, dat wel.......

Bas Akkerman

Dat afgeleefde hoofd wil ik nou wel eens zien, dat afgetrainde lijf is alleen maar jaloersmakend. Heb je in de week van 13 oktober tijd om mijn afgetrainde hoofd en afgeleefde lijf te ontvangen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op september 25, 2014, 19:58:31
Dat afgeleefde hoofd wil ik nou wel eens zien, dat afgetrainde lijf is alleen maar jaloersmakend. Heb je in de week van 13 oktober tijd om mijn afgetrainde hoofd en afgeleefde lijf te ontvangen?
Laten we d'r nu maar eens een klap op geven Bas :tounge2:

Maandags is mijn regulier vrije dag, maar als een andere dag beter "valt" ruil ik deze gewoon om. ;)

Woensdagmiddag en vrijdags en zaterdags is lastiger..........

twani

Vannacht richting Berlijn. Monique gaat op voor haar 2e Marathon dit weekend :pompom:



Gesponsord door mijn zwagers ;)

Bas Akkerman

Citaat van: twani op september 25, 2014, 20:17:51
Laten we d'r nu maar eens een klap op geven Bas :tounge2:

Maandags is mijn regulier vrije dag, maar als een andere dag beter "valt" ruil ik deze gewoon om. ;)

Woensdagmiddag en vrijdags en zaterdags is lastiger..........
Als een andere dag kan... Graag! Onder voorbehoud die donderdag dan? Mijn weekje vrij begint al aardig volgepland te raken (wel allemaal leuke dingen!).
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Mijn agenda zegt dan 16 oktober, prima afgesproken. Mail je wel adres Bas ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 25, 2014, 19:44:03
Behalve dat "afgeleefde hoofd" van me, schijn ik in het echt erg mee te vallen :tounge2:


Vwb de kabeltjes:  ik geloof in kabelverschillen, heb ze in mijn eigen set vaak genoeg waargenomen.

Slechts het dol-dwaze en buiten-proportionele uitvergroten van deze verschillen door sommige collega-Forummers doet mij erg irriteren.

Ik ben van mening dat je met kabels een reeds goéd ópspelende set in nuances kunt bíjkleuren, echter niet compleet veranderen.

Volgens mij verschillen we daarin niet eens zo veel van mening......

Verder "No Hard Feelings" hoor.


Oh ja, de 7-KPN-20 is hedenmiddag om 17.30 wel degelijk door mij verkocht :pompom:

Enne...de koffie staat altijd klaar aan de Grijpensteinweg. (Wat een wanstaltige straat is dát hé Jan)

Het afgeleefde hoofd is mij niet echt opgevallen, zag wel een breed grijnzende autoverkoper die zijn klant aan het ''bespelen'' was  :tounge:
Blijkbaar met succes, gezien het feit dat je de betreffende wagen vandaag verkocht heb.

Over een paar weken zit ik weer bij je overburen en zal zeker even tijd vrijmaken om de beloofde cappuccino te komen drinken bij je  :thumbs-up:
Het is inderdaad wel een straat die nogal grauw en ongezellig overkomt ja, met daarbij ook nog eens een Volvo dealer op de hoek die graag zijn auto,s tot grote ergernis van mijn Haarlemse collega,s op de stoep knalt voor hun pand  ;D

Wat betreft onderstaand citaat kan ik het daar nu wel eens mee eens zijn  ;) Ik zie het bezig zijn met kabels meer als het finetunen en vooral klankmatig'' personaliseren'' van een set. De basis moet gewoon al goed aanwezig zijn en een slechte synergie tussen bv een dac en versterker ga je niet wegwerken met bekabeling, dat moge duidelijk zijn.

Citaat van: twani op september 25, 2014, 19:44:03Ik ben van mening dat je met kabels een reeds goéd ópspelende set in nuances kunt bíjkleuren, echter niet compleet veranderen.

Volgens mij verschillen we daarin niet eens zo veel van mening......
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


eddy135

Citaat van: twani op september 25, 2014, 20:24:40
Vannacht richting Berlijn. Monique gaat op voor haar 2e Marathon dit weekend...

Dat afgeleefde hoofd en dat afgetrainde lichaam behoren niet aan dezelfde persoon toe... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: eddy135 op september 26, 2014, 07:58:36
Dat afgeleefde hoofd en dat afgetrainde lichaam behoren niet aan dezelfde persoon toe... ;)
Zeker wel ;)

Bas Akkerman

Citaat van: twani op september 25, 2014, 21:17:52
Mijn agenda zegt dan 16 oktober, prima afgesproken. Mail je wel adres Bas ;)
Tof! Vind je het ook leuk als Mitch mee komt?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#10466
Citaat van: Bas Akkerman op september 26, 2014, 21:41:44
Tof! Vind je het ook leuk als Mitch mee komt?

Neem die "gast" ook maar mee :tounge2:

Als "ie" z'n kat maar thuis laat :D

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'


twani

Nog drie uur te gaan voor de start

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani


twani

Super trots op mijn vrouw :inlove:

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'