A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

twani


twani


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

#10428
Zojuist de 2 NOS buisjes geplaatst in respectievelijk de Micro 25pré en de 7 Power.

- NOS ECC83   RCA in de pré
- NOS. 12AX7   Mullard in de power.

Nou oké, het móóiste kon kennelijk nog mooier.   :pompom:

Bakken met "buizenmagie" slingert de Croft Combi met de NOS buisjes de kamer in.

Ik nog meer blij.

Zie je nog net een buisje vrolijk gloeien on de motorkap van de lelijke Croft kastjes :D


twani

#10429
Citaat van: Staaled op september 20, 2014, 20:22:26
Gidge- Autumn bells is wel wat voor jou. :music:

Gonna try, THX ;)

twani

#10430
Via Spotify een "best tracks" lijst er doorheen aan net jagen van "Gidge"

Dat is inderdaad behoorlijk "Monolake" alike ;)


Leuke tip dus......  tHX

twani

Mmmm..... best wel grappig dat er ná een omschrijving van de gewenste klank, door Henk Huitema van Triple M Audio aan de hand van zijn expertise 2 buisjes worden opgestuurd, die compleet "matchen" met mijn smaak.

De man kan kennelijk erg goed anticiperen op hetgeen ik mooi vind.

Anyway, der Klang ist Himmlisch :pompom:

Kingpin

En je wilde nog wel geen nosjes ;)
Mooi dat het goed uitpakt.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

#10433
Citaat van: Kingpin op september 20, 2014, 20:58:35
En je wilde nog wel geen nosjes ;)
Mooi dat het goed uitpakt.

Zeg niet dat ik niet naar je heb geluisterd :)


Het is (voor mij) overigens moeilijk te beschrijven wat er nu allemaal zo ánders is, maar ik weet zeker dat er nóg wat meer "sfeer' in het geluid zit.

Precies gelijk TripleM voorspelde zodra NOS gebruikt...

twani

Even lekker "schimmig en donker" doen :music:


Aphex Twin:

Bas Akkerman


Citaat van: Staaled op september 20, 2014, 20:22:26
Gidge- Autumn bells is wel wat voor jou. :music:
Dat ga ik straks ook eens proberen, dank je!

Theo, op de show in België hoorde ik deze:
https://soundcloud.com/the-acid-sounds

Vooral 'Creeper', heerlijk!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op september 21, 2014, 09:50:38
Dat ga ik straks ook eens proberen, dank je!

Theo, op de show in België hoorde ik deze:
https://soundcloud.com/the-acid-sounds

Vooral 'Creeper', heerlijk!

Thx Bas, vanavond doen ;)

twani


twani


twani


Joris1971

#10440
Ik ken maar 1 nummer van die mike

Shadow on the wall

Oh nee nog 1, Tubular bells, dat zenuwmuziekje als het spannend werd bij Bassie en adriaan  ;)

twani


twani


YamahaRXV

Was je vanmiddag aan het proefrijden Theo ?  8)
(Zie zilvergrijze Citroen met kenteken 7-KPN-20)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#10444
Nou ik zélf niet, heb ,m wel meegegeven aan een klant voor een proefrit......

Is wél een demo van ons ;) wáár zag je 'm?

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

#10446
Citaat van: twani op september 25, 2014, 07:42:07
Nou ik zélf niet, heb ,m wel meegegeven aan een klant voor een proefrit......

Is wél een demo van ons ;) wáár zag je 'm?

Toch zat jij met smetteloos wit overhemd gisterenmiddag rond 16.30 u achter het stuur van deze demo rijdend voor het pand van het Motorhuis Haarlem met iemand naast jou zittende (klant ?)..... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op september 25, 2014, 08:22:31
Toch zat jij met smetteloos wit overhemd gisterenmiddag rond 16.30 u achter het stuur van deze demo rijdend voor het pand van het Motorhuis Haarlem met iemand naast jou zittende (klant ?)..... ;D

Mmm ja, dat klopt wel. Ik was het automatisch inparkeren aan het demonstreren. Daarna heeft meneer de auto meegenomen. 

En vwb Polen.... Tja, in de autobranche roept men dan: "goed gestolen is ook verkocht" :D

twani

#10449
Enne, je had best even bij me binnen mogen lopen hoor :) 

Had je nog een lekkere bak Cappuccino kunnen scoren...


Of praat je niet meer met me omdat ik niet in dure kabels geloof :tounge2: