A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Pjotr27 op juni 10, 2014, 16:39:25
Echt heel mooi.... laat het maar niet aan mijn vrouw zien, die wil vast ook zo`n meubel..

Ohw nou, ik durf het bijna niet te vragen.....maar zullen we dan van vrouw ruilen? :tounge2:  Die van mij is maar lastig te enthousiasmeren voor de het wat meer smaakvolle genre op meubelgebied :nopompom:

Die is meer van de Riviera Maison/Ikea stijl (of juist geen stijl :D)

Mitch--

Citaat van: twani op juni 10, 2014, 17:47:23
Ohw nou, ik durf het bijna niet te vragen.....maar zullen we dan van vrouw ruilen? :tounge2:  Die van mij is maar lastig te enthousiasmeren voor de het wat meer smaakvolle genre op meubelgebied :nopompom:

Die is meer van de Riviera Maison/Ikea stijl (of juist geen stijl :D)

Oo daar past het design van de Crofts prima bij ;) hehe
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Pjotr27

Citaat van: twani op juni 10, 2014, 17:47:23
Ohw nou, ik durf het bijna niet te vragen.....maar zullen we dan van vrouw ruilen? :tounge2:  Die van mij is maar lastig te enthousiasmeren voor de het wat meer smaakvolle genre op meubelgebied :nopompom:

Die is meer van de Riviera Maison/Ikea stijl (of juist geen stijl :D)

Ik zal het eens voorstellen  :P
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mitch--

Is er al groen licht uit engeland theo?!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op juni 15, 2014, 10:42:40
Is er al groen licht uit engeland theo?!

Héé dat is toevallig, krijg nog geen half uur geleden een mailtje van Wim Rodenburg van Audiomaat. :)

De Crofts staan op de testbank bij Glenn, zullen eind deze week in NL aankomen ;)

Mitch--

Citaat van: twani op juni 15, 2014, 21:44:54
Héé dat is toevallig, krijg nog geen half uur geleden een mailtje van Wim Rodenburg van Audiomaat. :)

De Crofts staan op de testbank bij Glenn, zullen eind deze week in NL aankomen ;)

:pompom:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Toch nog maar even (nog een keer) een nieuw dressoir gebouwd. Kon niet wennen aan het vorige brouwsel, bovendien had ik het idee dat het best wel te krap zou worden met de 2 nieuwe Croft componenten die naast elkaar zullen komen te staan.

Eind deze week zullen ze er zijn, tegen die tijd hoop ik dat Erik ook mijn stekkerblok en netkabels klaar heeft.....

Joris1971

#9957
Netjes hoor, maar hoe zien die crofts eruit?

twani

Citaat van: Joris1971 op juni 16, 2014, 21:28:55
Netjes hoor, maar hoe zien die crofts eruit?
Lelijk en nietszeggend vooral eigenlijk, beetje het tegenovergestelde van jouw Mimetism zeg maar :D

AbZ

Citaat van: twani op juni 16, 2014, 21:35:04
Lelijk en nietszeggend vooral eigenlijk, beetje het tegenovergestelde van jouw Mimetism zeg maar :D
;D  Veel mensen vinden Croft juist wel stijlvol.  Ik ook.

Mitch--

en het design meubel dan theo, geannuleerd?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op juni 16, 2014, 21:59:57
en het design meubel dan theo, geannuleerd?
Dat staat nu beneden in het souterrain niets te doen....   Volgens Monique heb ik een dressoir "tik"...

Ik ben bang dat ze gelijk heeft :D

Mitch--

Citaat van: twani op juni 16, 2014, 22:02:18
Dat staat nu beneden in het souterrain niets te doen....   Volgens Monique heb ik een dressoir "tik"...

Ik ben bang dat ze gelijk heeft :D

het begint wel die vorm aan te nemen hehe ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jumping Jack

Citaat van: twani op juni 16, 2014, 22:02:18
Dat staat nu beneden in het souterrain niets te doen....   Volgens Monique heb ik een dressoir "tik"...

Ik ben bang dat ze gelijk heeft :D

Pfff, moet je nu weer vanaf nul beginnen met het inspelen van het dressoir...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op juni 16, 2014, 22:21:03
Pfff, moet je nu weer vanaf nul beginnen met het inspelen van het dressoir...
Ik doe niet aan "inspelen" weet jij ook best wel Nick, vette onzin allemaal :D

Jumping Jack

Heb je wel eens een ingespeeld dressoir vergeleken met een nieuw exemplaar?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Je moet er wel voor openstaan...

en niet te snel wisselen, dus daar heb je een probleem.

Jumping Jack

Klopt, als ze openstaan klinkt het allemaal wat luchtiger. Ach, bij Theo heerst de onvrede.   ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

#9969
 :coffee:

twani

Citaat van: Jumping Jack op juni 16, 2014, 22:38:01
Klopt, als ze openstaan klinkt het allemaal wat luchtiger. Ach, bij Theo heerst de onvrede.   ;)
Integendeel, er heerst hier een weldadige audiofiele rust die z'n weerga niet kent.

Ik volg de ongebreidelde upgrade-drang van vele medeforummers met gepaste interesse, om te gieren welhaast soms :)


Kom vanwege de onduidelijke censuur die te pas en te ónpas op het forum voorbijtrekt eigenlijk ook nauwelijks meer búiten m'n eigen topic.

Af en toe vertoont het forum heel enge trekjes dus ik blijf hier veilig bínnen :D







eddy135

Citaat van: twani op juni 16, 2014, 22:58:50
Integendeel, er heerst hier een weldadige audiofiele rust die z'n weerga niet kent.

Ik volg de ongebreidelde upgrade-drang van vele medeforummers met gepaste interesse, om te gieren welhaast soms :)


Gelukkig doe je zelf ook lekker mee!

Of is Croft geen upgrade? :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

#9972
Citaat van: eddy135 op juni 16, 2014, 23:09:50
Gelukkig doe je zelf ook lekker mee!

Of is Croft geen upgrade? :D
Goed gezien, komt naast mijn Leben als 2e versterker te staan.  Gewoon omdat ik het leuk vind om 2 versterkers met nogal uiteenlopend karakter te hebben.

Zal ze afwisselend, en vooral afhankelijk van de stemming, inzetten.


Xander32

Citaat van: twani op juni 16, 2014, 23:15:29
Goed gezien, komt naast mijn Leben als 2e versterker te staan.  Gewoon omdat ik het leuk vind om 2 versterkers met nogal uiteenlopend karakter te hebben.

Zal ze afwisselend, en vooral afhankelijk van de stemming, inzetten.


... decadent  ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Jumping Jack

Ik was je natuurlijk maar wat aan het plagen Twani  ;). Ik weet dat je een tevreden man bent.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs