A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

WickedGame



Speakers zijn wel gaaf! Verder wel heel vintage en amerikaans... not my cup of tea

Robiwan

Citaat van: WickedGame op februari 14, 2014, 08:21:01


Speakers zijn wel gaaf! Verder wel heel vintage en amerikaans... not my cup of tea

Het uitzicht is natuurlijk ongeevenaard :inlove:
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

RubenV.

Prima uitzicht inderdaad, lekker luisteren met de blik op oneindig.

@Twani: interessant DAC concept. Is deze DAC al eens tegenover commerciele DAC's gezet? Het feit dat deze uitbreidbaar is maakt het wel futureproof  :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

eddy135

 :google:
Citaat van: twani op februari 14, 2014, 07:39:16
De deur staat nú al open ;)

En het raam ook, zie ik....

Tocht dat niet vreselijk?   :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: eddy135 op februari 14, 2014, 12:24:45
:google:
En het raam ook, zie ik....

Tocht dat niet vreselijk?   :D
Is niet mijn "hok" is niet mijn vrouw :nopompom:

VlisChris

Waar woont je deur ongeveer?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Duinrand Zandvoort circuit ;). Ik moet ze eerst nog "effe" bouwen Chris :tounge2:

tompj

Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

MVG


twani


MVG


VlisChris

Citaat van: twani op februari 14, 2014, 19:48:22
Duinrand Zandvoort circuit ;). Ik moet ze eerst nog "effe" bouwen Chris :tounge2:

Doe dat maar ;) En stuur tegen die tijd maar eens een pm. Is een "eindje" uit de weg, maar moet ergens wel te doen zijn denk ik.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Citaat van: twani op februari 14, 2014, 19:48:22
Duinrand Zandvoort circuit ;). Ik moet ze eerst nog "effe" bouwen Chris :tounge2:
Chris houdt van wandelen, dus als hij wandelend naar je toe komt vanuit Zeeland, heb je tijd genoeg om ze in elkaar te zetten Theo. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Trevor2

Citaat van: chansig op januari 27, 2014, 17:06:08
Bantoine terug, Frank die gaat lopen trollen in topics en anderen een spiegel gaat voorhouden, Anita die nog even een duit in het zakje komt doen....moe allemaal nie gekker worden.

Bantoine had ik overigens al voorspeld. Blijft lastig om achter je genomen besluiten te blijven staan.

Keep up the good work Twani...

Gr Hans

Trust me, "Bantoine" is niet terug en komt ook zeker niet terug. Als "Bantoine" hier eens in de maand vijf minuten is dan is 't al veel en bovengemiddeld.

Het was wel even amusant om zojuist 't aantal posts over 'Antoine', 'Bantoine' en 'Bantoinnette' te lezen. Het spijt "Bantoine" dat 'het denken aan' niet wederkerig is want "Bantoine" denkt zelden tot nooit aan of over het HTForum. Nee, "Bantoine" mist dit forum niet en Ant66 is ook zeer zeker niet "Bantoine". Dus compleet paranoïde denken dat "Bantoine" terug is onder dat -of welk account dan ook-, is zeer zeker niet nodig.

"Bantoine" out :exclamation:

twani

#8764
Citaat van: Trevor2 op februari 15, 2014, 16:28:37
Trust me, "Bantoine" is niet terug en komt ook zeker niet terug. Als "Bantoine" hier eens in de maand vijf minuten is dan is 't al veel en bovengemiddeld.

Het was wel even amusant om zojuist 't aantal posts over 'Antoine', 'Bantoine' en 'Bantoinnette' te lezen. Het spijt "Bantoine" dat 'het denken aan' niet wederkerig is want "Bantoine" denkt zelden tot nooit aan of over het HTForum. Nee, "Bantoine" mist dit forum niet en Ant66 is ook zeer zeker niet "Bantoine". Dus compleet paranoïde denken dat "Bantoine" terug is onder dat -of welk account dan ook-, is zeer zeker niet nodig.

"Bantoine" out :exclamation:
Ik denk welhaast jij de enige bent (wie je ook bent) die zich hier druk over maakt.

Goed, verder met belangrijke zaken maar weer :D

twani

Citaat van: Bas Akkerman op februari 15, 2014, 12:04:46
Chris houdt van wandelen, dus als hij wandelend naar je toe komt vanuit Zeeland, heb je tijd genoeg om ze in elkaar te zetten Theo. ;D
Ik zit vooral nog te twijfelen over het materiaal van de kasten...  19mm HDF en dan fineren, óf 19 berken triplex en beitsen in de júiste kleur, vervolgens aflakken met hoogglans botenlak welke vervolgens machinaal wordt gepolijst tot "spiegelniveau"

tompj

Citaat van: twani op februari 15, 2014, 17:22:48
Ik zit vooral nog te twijfelen over het materiaal van de kasten...  19mm HDF en dan fineren, óf 19 berken triplex en beitsen in de júiste kleur, vervolgens aflakken met hoogglans botenlak welke vervolgens machinaal wordt gepolijst tot "spiegelniveau"
Ik zou het een beetje 'vintage' houden qua uitstraling Theo. Ik vind persoonlijk pianolak op Harbeth ook niet mooi.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op februari 15, 2014, 17:26:39
Ik zou het een beetje 'vintage' houden qua uitstraling Theo. Ik vind persoonlijk pianolak op Harbeth ook niet mooi.
Behalve de (voor mij) ietwat té rode gloed vind ik (oa) deze afwerking erg mooi. Dit bedoelde ik ook met het "gepolijste"

Jumping Jack

Mijn fact's hebben zo'n finish. Ik vind het alvast erg mooi.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

tompj

#8769
Citaat van: twani op februari 15, 2014, 17:30:28
Behalve de (voor mij) ietwat té rode gloed vind ik (oa) deze afwerking erg mooi. Dit bedoelde ik ook met het "gepolijste"
Ik neem meteen terug wat ik zei. Erg mooi!
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: Jumping Jack op februari 15, 2014, 17:32:13
Mijn fact's hebben zo'n finish. Ik vind het alvast erg mooi.
That's a Fact ;D

VlisChris

Citaat van: Bas Akkerman op februari 15, 2014, 12:04:46
Chris houdt van wandelen, dus als hij wandelend naar je toe komt vanuit Zeeland, heb je tijd genoeg om ze in elkaar te zetten Theo. ;D

:-X
Ik ben blij dat je mijn conditie en kwaliteiten hoog hebt zitten. Maar ik twijfel nog even of ik die wandeling wil maken.













Twijfel over: nee. Doe ik niet :angel: Als ik ga, pak ik de auto wel ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Of je komt met de "Kite" . Als je nú opstapt ben je, gezien het huidige weer, met een half uurtje bij me :tounge2:

VlisChris

Kun je ZO snel bouwen dan?
Dan betwijfel ik dat ze luisterbaar zijn als ik bedenk dat je nog twijfelt over de materiaalkeus. Of de houtwinkel moet bij jou op zaterdagavond open zijn :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Citaat van: Christiaan S op februari 15, 2014, 19:04:47
Kun je ZO snel bouwen dan?
Dan betwijfel ik dat ze luisterbaar zijn als ik bedenk dat je nog twijfelt over de materiaalkeus. Of de houtwinkel moet bij jou op zaterdagavond open zijn :P
Was ik gemakshalve even vergeten :tounge2: