A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: AbZ op januari 27, 2014, 14:19:32
Weet niet of dat bij de geadresseerde gaat doorkomen  :-\
De geadresseerde heeft vast niet in de gaten dat hij de geadresseerde is :D



frank2

Citaat van: twani op januari 27, 2014, 14:00:11
Mijn set is natuurlijk niet al te hoogwaardig maar "bespeelt" zéker méér dan één toon :D


Is Anita soms boos op je geworden toen je plaatjes zat te kijken in mijn topic Frank  :police:
Frank houd niet van namaak. Puur natuur en niet opgeblazen zoals jij ze plaats. Het lijkt net of je niet je voldoening krijgt bij je ega.
kan ik ook wel begrijpen met blond.  :crazy:

mvg  anita.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

frank2

Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 14:30:47
Frank houd niet van namaak. Puur natuur en niet opgeblazen zoals jij ze plaats. Het lijkt net of je niet je voldoening krijgt bij je ega.
kan ik ook wel begrijpen met blond.  :crazy: En nu weer iets  plaatsen graag want je loopt een dag achter. ;)

mvg  anita.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Jumping Jack

#8329
Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 14:30:47
Frank houd niet van namaak. Puur natuur en niet opgeblazen zoals jij ze plaats. Het lijkt net of je niet je voldoening krijgt bij je ega.
kan ik ook wel begrijpen met blond.  :crazy:

mvg  anita.

Deze reactie is nog veel platvloerser dan sommige van de foto's die hier voorbij komen... En die voorlaatste vind ik eerlijk gezegd meer dan het bekijken waard (en puur natuur).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

frank2

Citaat van: Jumping Jack op januari 27, 2014, 15:09:12
Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 14:30:47
Frank houd niet van namaak. Puur natuur en niet opgeblazen zoals jij ze plaats. Het lijkt net of je niet je voldoening krijgt bij je ega.
kan ik ook wel begrijpen met blond.  :crazy:

mvg  anita.
[/q]

Deze reactie is nog veel platvloerser dan sommige van de foto's die hier voorbij komen... En die voorlaatste vind ik eerlijk gezegd meer dan het bekijken waard (en puur natuur).
Ja hoor die kan nog net. ;)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

frank2

#8331
.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

eddy135

Ik begin de half ontblote dames ook een beetje zat te worden!

Wordt echt tijd dat je de volgende stap zet!  ;)  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Nahpets

En dan een onderschrift hebben ->

CitaatHALF WERK IS EEN GOED BEGIN
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Bantoine terug, Frank die gaat lopen trollen in topics en anderen een spiegel gaat voorhouden, Anita die nog even een duit in het zakje komt doen....moe allemaal nie gekker worden.

Bantoine had ik overigens al voorspeld. Blijft lastig om achter je genomen besluiten te blijven staan.

Keep up the good work Twani...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

#8336
Citaat van: chansig op januari 27, 2014, 17:06:08
Frank die gaat lopen trollen in topics

Gr Hans

?
Moe nie gekker worden inderdaad.
(misschien pas ik mij wel aan, aan het niveau van dit topic....)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

ant66

Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 17:24:54
?
Moe nie gekker worden inderdaad.
(misschien pas ik mij wel aan, aan het niveau van dit topic....)
^^

eddy135

Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 17:24:54
?

(misschien pas ik mij wel aan, aan het niveau van dit topic....)

Keukentrapje nodig?  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

BuSpu

Citaat van: Jumping Jack op januari 27, 2014, 15:09:12
Deze reactie is nog veel platvloerser dan sommige van de foto's die hier voorbij komen... En die voorlaatste vind ik eerlijk gezegd meer dan het bekijken waard (en puur natuur).

^^

chansig

Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 17:24:54
?
Moe nie gekker worden inderdaad.
(misschien pas ik mij wel aan, aan het niveau van dit topic....)

Misschien wel, misschien niet....wil je mijn mening horen ? :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#8342
Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 14:30:47
Frank houd niet van namaak. Puur natuur en niet opgeblazen zoals jij ze plaats. Het lijkt net of je niet je voldoening krijgt bij je ega.
kan ik ook wel begrijpen met blond.  :crazy:

mvg  anita.

Alles mag hier ;)


Edit door admin.

Nee dus. Dit is veel te persoonlijk zoals je nu bezig bent.

VlisChris

@ Anita: ook jij zit op het randje uiteraard.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Ach er gebeurt niks Christiaan. Er valt geen onvertogen woord toch. Waait meestal al snel weer over hier.

Ze mogen mij voor van alles uitmaken, ik vind het prima hoor. :tounge2:







twani

Zo, even Garmt z'n Ambiënt tips copy/past gedaan anders raak ik ze kwijt.


Citaat van: garmtz op januari 27, 2014, 10:41:10
B12, Higher Intelligence Agency, Biosphere, mu-Ziq, Carbon Based Lifeforms, Pete Namlook, Helios, Loscil, Brian Eno, Thomas Koner....

Mitch--

#8346
doe daar nog even Baths bij! album Obsidian is geweldig!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op januari 27, 2014, 22:56:20
doe daar nog even Baths bij! album Obsidian is geweldig!
Die ga ik nu gelijk even "Spotiferen" :tounge2:

twani

Blijft overigens verrassend hoeveel "diepte en podium" sommige goede opnames via Spotify kunnen bevatten.... :blink:

Mitch--

Citaat van: twani op januari 27, 2014, 23:05:09
Blijft overigens verrassend hoeveel "diepte en podium" sommige goede opnames via Spotify kunnen bevatten.... :blink:

wel audiofiele stroom ? ;)

Baths gevonden??
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'