A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Deleted Member 2

Citaat van: AbZ op februari  6, 2014, 22:22:05

@Onder, muzikaliteit zit in muziek en mensen, niet in spullen.  De rest is marketing en/of misverstand (gaat goed samen).

Je hebt blijkbaar een discussie in het naim draadje gemist waarin ik precies dat stelde.

Perfectionist

#8651
Citaat van: twani op februari  6, 2014, 21:40:43
Als ik nu eens water bij de wijn doe en zeg dat ik de "tieten" wég doe als de auto's mogen blijven, is dat een goed compromis voor het modteam?

Escalatie hoeft voor mij namelijk ook niet zo, zonde van de energie.

Is prima, het laatste wat ik wil is escalatie, maar er is nou eenmaal een forumbeheer, en regels en als je die niet wilt richt je eigen forum op zeg ik. Dan heb je totale vrijheid. Hier zul je toch soms moeten aanpassen en water bij de wijn moeten doen, en begin dat niet met het belachelijke woord censuur....

Overigens is het topic geschoond van al,e opmerkingen nav admin optreden, cf de regels mag je me per PB daarover benaderen. Sorry maar ik trek nu even de lijnen wat strakker. Er kwamen echt reports en ook berichtjes binnen met klachten over dit topic. We houden rekening met alle leden niet alleen met degenen die hier op de koffie komen bij Twani. Volgens mij weet iedereen inmiddels wel dat ik soms iets kordater ben, maar wel echt objectief, althans dat toets ik altijd.

Waarbij alle respect voor dti topic, echt, meestal erg vermakelijk.
Een beter forum begint bij jezelf.

twani

#8652
Citaat van: Perfectionist op februari  6, 2014, 22:30:13
Is prima, het laatste wat ik wil is escalatie, maar er is nou eenmaal een forumbeheer, en regels en als je die niet wilt richt je eigen forum op zeg ik. Dan heb je totale vrijheid. Hier zul je toch soms moeten aanpassen en water bij de wijn moeten doen, en begin dat niet met het belachelijke woord censuur....

Overigens is het topic geschoond van al,e opmerkingen nav admin optreden, cf de regels mag je me per PB daarover benaderen. Sorry maar ik trek nu even de lijnen wat strakker. Er kwamen echt reports en ook berichtjes binnen ket klachten over dit topic. We houden rekening met alle leden niet alleen met degenen die hier op de koffie komen bij Twani.

Waarbij alle respect voor dti topic, echt, meestal erg vermakelijk.
Realistisch en mee eens. Ik zal de scherpe kantjes van mijn gedrag "afslijpen", is de aard van het beestje :tounge2:

Ik mag graag mensen eens uit de "comfortzone' trekken, vooral ook om ze te laten zien dat er verschillende manieren bestaan om tegen het leven aan te kijken.

En tja, de donkere kant van het leven wordt bij mij bewust nóg verder ónderbelicht, ik hou er niet van. We zijn  maar kort op deze aardkloot en "fun" staat erg hoog op mijn lijst, het liefst samen met zoveel  anderen ook nog :pompom:

Ik ben u eenmaal een "het glas is halfvol mannetje", niets is onmogelijk wat mij betreft.

AbZ

#8653
Citaat van: Onder013 op februari  6, 2014, 22:29:21
Je hebt blijkbaar een discussie in het naim draadje gemist waarin ik precies dat stelde.
Ja idd gemist.  Het komt met enige regelmaat weer terug, idd vooral bij Naim en Linn  ;D 
Heb die kijk (of zullen we zeggen: dat gehoor?) ook vaak uitgedragen.

p.s.  Inmiddels ff dat topic gecheckt.  Ben het daar met je eens (vermoed ik) voor wat betreft de kritische kanttekeningen.

Oud lid


We zijn  maar kort op deze aardkloot en "fun" staat erg hoog op mijn lijst, het liefst samen met zoveel  anderen ook nog :pompom:


Dat is, in mijn ogen, de verkeerde insteek. Alleen maar geëntertained willen worden...

Erwin B

twani

Citaat van: Erwin B op februari  6, 2014, 22:47:57
We zijn  maar kort op deze aardkloot en "fun" staat erg hoog op mijn lijst, het liefst samen met zoveel  anderen ook nog :pompom:


Dat is, in mijn ogen, de verkeerde insteek. Alleen maar geëntertained willen worden...

Erwin B
Ik weet niet wat je bedoeld en dat wil ik graag zo houden. Ik wist trouwens niet dat de "donkeren" zo dichtbij waren :blink:

YamahaRXV

Citaat van: Erwin B op februari  6, 2014, 22:47:57
We zijn  maar kort op deze aardkloot en "fun" staat erg hoog op mijn lijst, het liefst samen met zoveel  anderen ook nog :pompom:


Dat is, in mijn ogen, de verkeerde insteek. Alleen maar geëntertained willen worden...

Erwin B

Misschien niet altijd even realistisch nee, maar aan de andere kant wel een stukje gezond ''zelfbehoud'' en waarom eigenlijk ook niet ?  Het leven zit al vol met allerlei negatieve dingen en mensen die daar altijd maar mee bezig zijn en blijven gaan vaak de kant van de hypochonder op.... schiet ook niet echt op want de ziekenhuizen zitten al vol met mensen die meer mankeren ''tussen de oren'' als daadwerkelijk voor de lichamelijke problemen die zij claimen te hebben  ;)

Kost de hele gemeenschap trouwens klauwen vol met geld  :(  En wij met z,n allen maar klagen over telkens duurder wordende premies voor zorgverzekering.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

Citaat van: YamahaRXV op februari  6, 2014, 23:06:14
Misschien niet altijd even realistisch nee, maar aan de andere kant wel een stukje gezond ''zelfbehoud'' en waarom eigenlijk ook niet ?  Het leven zit al vol met allerlei negatieve dingen en mensen die daar altijd maar mee bezig zijn en blijven gaan vaak de kant van de hypochonder op.... schiet ook niet echt op want de ziekenhuizen zitten al vol met mensen die meer mankeren ''tussen de oren'' als daadwerkelijk voor de lichamelijke problemen die zij claimen te hebben  ;)

Kost de hele gemeenschap trouwens klauwen vol met geld  :(  En wij met z,n allen maar klagen over telkens duurder wordende premies voor zorgverzekering.

Ach ja, wie niet zo denkt als jij is gek. Je schrijft het mooi op maar je bent geen haar beter dan de personen op wie je af geeft omdat ze je een idioot en arrogant persoon vinden. Ik zou zelf eens in de spiegel kijken vriend.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Citaat van: Maro op februari  7, 2014, 00:04:13
Ach ja, wie niet zo denkt als jij is gek. Je schrijft het mooi op maar je bent geen haar beter dan de personen op wie je af geeft omdat ze je een idioot en arrogant persoon vinden. Ik zou zelf eens in de spiegel kijken vriend.
Dat is best een heel onvriendelijk stukje tekst :D

Perfectionist

#8659
Is dit nou allemaal weer nodig? Ik heb geen zin alles via waarschuwingen af te dwingen, dus ik zou zeggen pas je teksten naar elkaar aan en maak het wat vriendelijker. Volgens mij alleen maar een teken van volwassenheid als je in tweede instantie iets bijstelt als je in eerst instantie los bent gegaan...
Een beter forum begint bij jezelf.

AbZ

 :withstupid:  Ben het geheel met Maro eens.

Ben zelf trouwens ook idioot en arrogant, maar dat is algemeen bekend  :smile:

Maro

Citaat van: twani op februari  7, 2014, 00:08:35
Dat is best een heel onvriendelijk stukje tekst :D

En dat terwijl ik (net als YamahaRVX) in het echte leven een buitengewoon vriendelijk mens ben. :tounge:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

eddy135

Citaat van: Maro op februari  7, 2014, 00:19:01
En dat terwijl ik (net als YamahaRVX) in het echte leven een buitengewoon vriendelijk mens ben. :tounge:

Maar dat zijn we toch allemaal hier?  :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Maro

#8663
Citaat van: eddy135 op februari  7, 2014, 00:22:58
Maar dat zijn we toch allemaal hier?  :)

Kan niet anders, heb veel mensen via hifi fora ontmoet en stuk voor stuk aardige mensen. Tijd om de jaarbeurs in Utrecht eens af te huren voor de ultimate M&G.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

eddy135

Citaat van: Maro op februari  7, 2014, 00:25:02
Kan niet anders, heb veel mensen via hifi fora ontmoet en stuk voor stuk aardige mensen. Tijd om de jaarbeurs in Utrecht eens af te huren voor de ultimate M&G.  :headbanging:


Fijn dat jij die organisatie op je wilt nemen!   :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Citaat van: Maro op februari  7, 2014, 00:04:13
Ach ja, wie niet zo denkt als jij is gek. Je schrijft het mooi op maar je bent geen haar beter dan de personen op wie je af geeft omdat ze je een idioot en arrogant persoon vinden. Ik zou zelf eens in de spiegel kijken vriend.

Het blijkt duidelijk weer dat ik weinig tot niets goed kan doen voor jou hé ''vriend''  ;)  Ik denk dat het eens tijd wordt om zelf maar eens een flink grote spiegel voor te houden want dan kan je hopelijk tot inzicht komen dat jij je hier in dit topic nogal erg bezig houdt met een meer dan gemiddeld obsessief en uitlokkend gedrag.
En ja, ik zou mij net als jou er ook vanaf kunnen brengen door persoonlijk gerichte beledigingen als idioot en arrogant te gaan uiten aan jouw adres, maar ja dan begeef ik mij op het meer dan trieste en door en door zielige niveau waar jij op zit.  Als de mods hier een beetje orde en rust willen hebben (zoals eerder door Perfectionist aangegeven en gewenst) dan zou ik het niet meer dan normaal vinden dat jij eens goed aangesproken zal worden op je nare en haast obsessieve gedrag hier  :devil:

Man, als je blijkbaar zo,n moeite heb met mijn reply,s in dit topic blijf dan a.u.b. weg hier want het zit je blijkbaar erg hoog allemaal ??
Wordt het niet tijd om je hier opgedane frustraties weer op het Marantz forum neer te knallen (zoals je in het verleden ook al heb gedaan toen het blijkbaar nogal erg interessant was voor jou dat ik een MF M6i versterker voor een Naim had verruild)
Het feit dat je er toen al zo mee bezig was gaf al aan hoe je in mekaar stak en het is minimaal met een factor 2 toegenomen ! Wordt het niet eens tijd om professionele hulp te zoeken voor je probleem  :angel:

Ook toen durfde je termen als ''achterlijk'' te gebruiken, alleen deed je het lekker hypocriet op een ander forum  :worship:
Opvallend was ook dat je nagenoeg nooit in dit topic te vinden was, behalve dus die keer dat je jezelf zo zat te frustreren over mijn versterker switch en de sfeer dusdanig wist te verstieren hier.
Oh wacht, dat is natuurlijk de kern van je probleem....het zit je dus nog steeds hoog die kwestie  ???

In dat geval wens ik je zeer veel sterkte met het oplossen van JOUW probleem  :thumbs-up:


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op februari  7, 2014, 00:10:51
:withstupid:  Ben het geheel met Maro eens.

Ben zelf trouwens ook idioot en arrogant, maar dat is algemeen bekend  :smile:

Had niet anders verwacht van jou, met een ''gedeelde'''antipathie tegen bepaalde personen op het forum.
Ach, laat ik maar niet teveel zeggen anders word ik weer beschuldigd van het feit dat ik bepaalde personen voor ''rotte vis'' uitmaak  :withstupid:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

Citaat van: YamahaRXV op februari  7, 2014, 00:52:08
Het blijkt duidelijk weer dat ik weinig tot niets goed kan doen voor jou hé ''vriend''  ;)  Ik denk dat het eens tijd wordt om zelf maar eens een flink grote spiegel voor te houden want dan kan je hopelijk tot inzicht komen dat jij je hier in dit topic nogal erg bezig houdt met een meer dan gemiddeld obsessief en uitlokkend gedrag.
En ja, ik zou mij net als jou er ook vanaf kunnen brengen door persoonlijk gerichte beledigingen als idioot en arrogant te gaan uiten aan jouw adres, maar ja dan begeef ik mij op het meer dan trieste en door en door zielige niveau waar jij op zit.  Als de mods hier een beetje orde en rust willen hebben (zoals eerder door Perfectionist aangegeven en gewenst) dan zou ik het niet meer dan normaal vinden dat jij eens goed aangesproken zal worden op je nare en haast obsessieve gedrag hier  :devil:

Man, als je blijkbaar zo,n moeite heb met mijn reply,s in dit topic blijf dan a.u.b. weg hier want het zit je blijkbaar erg hoog allemaal ??
Wordt het niet tijd om je hier opgedane frustraties weer op het Marantz forum neer te knallen (zoals je in het verleden ook al heb gedaan toen het blijkbaar nogal erg interessant was voor jou dat ik een MF M6i versterker voor een Naim had verruild)
Het feit dat je er toen al zo mee bezig was gaf al aan hoe je in mekaar stak en het is minimaal met een factor 2 toegenomen ! Wordt het niet eens tijd om professionele hulp te zoeken voor je probleem  :angel:

Ook toen durfde je termen als ''achterlijk'' te gebruiken, alleen deed je het lekker hypocriet op een ander forum  :worship:
Opvallend was ook dat je nagenoeg nooit in dit topic te vinden was, behalve dus die keer dat je jezelf zo zat te frustreren over mijn versterker switch en de sfeer dusdanig wist te verstieren hier.
Oh wacht, dat is natuurlijk de kern van je probleem....het zit je dus nog steeds hoog die kwestie  ???

In dat geval wens ik je zeer veel sterkte met het oplossen van JOUW probleem  :thumbs-up:


En? Lucht dit op? Wat een frustratie zeg. Ik zie de mod reactie's wel tegemoet. Slaap lekker.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Maro

PS Yamaha kun je even de quote's plaatsen waarin ik je idioot en arrogant noem?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

VlisChris

Het maakt me niets uit wie het schrijft. Maar vanaf hier gaan we allemaal normaal reageren. Er wordt weer een hoop persoonlijke frustratie geuit, en daarmee wordt fors op de man gespeeld. Dat er leden zijn die geen vriendjes willen of kunnen zijn is jammer maar normaal. Maar dat er zo openlijk op de man gespeeld wordt vind ik dan weer NIET normaal en niet acceptabel.

Vecht je onderlinge vetes per pm uit. Of doe verstandig. Laat het voor wat het is.

ooit komt er een dag dat jullie (de mensen die openlijk ruzie aan het zoeken zijn) beseffen dat actie reactie oproept. Breek die keten zelf. Dat kunnen wij niet afdwingen. Dat moeten jullie zelf doen.

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

YamahaRXV

Citaat van: Perfectionist op februari  7, 2014, 00:10:34
Is dit nou allemaal weer nodig? Ik heb geen zin alles via waarschuwingen af te dwingen, dus ik zou zeggen pas je teksten naar elkaar aan en maak het wat vriendelijker. Volgens mij alleen maar een teken van volwassenheid als je in tweede instantie iets bijstelt als je in eerst instantie los bent gegaan...

@Perfectionist  Lees de reply,s maar eens terug en je ziet waar het m.i. meermaals fout gaat.....  volwassenheid is zeker niet het reageren op reply,s met woorden als ''imbeciel'', ''arrogante rechtse bal'', ''idioot en arrogant'' en verwoord door een klein aantal personen die geen van allen actief deelnemen aan de doorgaans interessante, leuke, en normaal verlopende discussies hier en dus alleen maar incidenteel hier actief zijn om te rellen of te muiten.

En nee, ik ben absoluut geen RTM pusher en kan prima mijn eigen zaken regelen en zeker niet alleen van achter een ''veilig en vertrouwd'' toetsenbordje maar als je als mod pretendeer dat je het graag beschaafd en ordelijk wil houden hier dan kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat de fatsoensnormen toch wel redelijk overschreden worden in vergelijking met een stukje goed beargumenteerd tegengas geven waar absoluut niets mis mee is  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Perfectionist

#8671
Het spijt me maar hier worden van twee kanten grenzen overschreden... Oorzaak- gevolg boeit me dan minder, je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Dus koel beiden even maar een dagje af. Echt l^llig dat het zo moet, ipv wat zelfbeheersing.
Een beter forum begint bij jezelf.

twani

Citaat van: AbZ op februari  7, 2014, 00:10:51
:withstupid:  Ben het geheel met Maro eens.

Ben zelf trouwens ook idioot en arrogant, maar dat is algemeen bekend  :smile:
Dat is welhaast het 1e wat me opviel toen je destijds bij mij thuis was :tounge2:

Pinohelmond

Over auto's gesproken, vannacht kwam ik na die fantastische overwinning aanschouwd te hebben tegen Alex Groningen z'n cluppie in de file te staan. Sloot aan achter een Volvo S80 V8, dat geluidje toen we na de wegversmalling van 5-baans naar 1-baan weer het gaspedaal in mochten duwen....  :worship:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Xander32

Citaat van: Pinohelmond op februari  7, 2014, 08:21:49
Over auto's gesproken, vannacht kwam ik na die fantastische overwinning aanschouwd te hebben tegen Alex Groningen z'n cluppie in de file te staan. Sloot aan achter een Volvo S80 V8, dat geluidje toen we na de wegversmalling van 5-baans naar 1-baan weer het gaspedaal in mochten duwen....  :worship:
Een fraai en betrouwbaar 4.4 ontwerp van Yamaha.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT