A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Jumping Jack

Ze zijn wel behoorlijk breed die Zero's, maar mocht ik ze kunnen plaatsen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Onder013 op februari  6, 2014, 21:28:33
Heb ik allemaal gemist ???
Ik ook, waren leden van de RTM brigade denk ik :tounge2:

Overigens zijn juist dát de mensen waardoor het modereren zo'n heftige job is....

Linx

Citaat van: beunky op februari  6, 2014, 20:36:40
Als Bernstein haastig klinkt, zou ik Klemperer proberen... Die is in geen geval haastig ;)

Ook zijn Mattheüspassie is prachtig, zonder haast en een uur langer dan Bach het bedoelt schijnt te hebben (althans, volgens onder andere Gardiner). Ik denk dan: als Bach dat gehoord zou hebben, zou ie het misschien wel veel mooier vinden dan wat ie zelf bedacht heeft...

U heeft verstand van klassieke muziek?

twani

Citaat van: Jumping Jack op februari  6, 2014, 21:30:29
Ze zijn wel behoorlijk breed die Zero's, maar mocht ik ze kunnen plaatsen...
Ik denk zeker dat dit "een" concept voor de toekomst is ;)

lynch1979

Citaat van: twani op februari  6, 2014, 21:32:33
Ik kan Hans z'n vervelende opmerkingen altijd "hooglijk" waarderen juist en mis 'm nú al ;)

Nog 3 dagen wachten, dan is het gemis weer voorbij.....weet alleen niet voor hoelang  ;)

twani

#8630
Citaat van: lynch1979 op februari  6, 2014, 21:34:52
Nog 3 dagen wachten, dan is het gemis weer voorbij.....weet alleen niet voor hoelang  ;)
Dat zal er zeer vanaf hangen "hoe breed" het nieuw te bepalen speelveld zal zijn ;)


GRTheo :D

twani

#8631
Als ik nu eens water bij de wijn doe en zeg dat ik de "tieten" wég doe als de auto's mogen blijven, is dat een goed compromis voor het modteam?

Escalatie hoeft voor mij namelijk ook niet zo, zonde van de energie.

Sonority audio

Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

Deleted Member 2

Citaat van: twani op februari  6, 2014, 21:37:45
GRTheo :D

Is Monique niet thuis of wil je niks meer van dames weten?

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  6, 2014, 21:31:02
Ik ook, waren leden van de RTM brigade denk ik :tounge2:

Overigens zijn juist dát de mensen waardoor het modereren zo'n heftige job is....

Brigade leden met een donkere kant en met last van manische depressie...  :-X
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op februari  6, 2014, 20:37:45
Goed plan, gaan we zeker afspreken... kijken of we Henk nog een beetje Naim liefhebber kunnen maken  :tongue2: :pompom:

De FA-220 DIN-DIN ligt hier overigens op jou te wachten  :)

Ben zeer benieuwd  :thumbs-up: wat FA-220 DIN-DIN doet t.o.v. standaard Lavender........ is het uiteindelijk niet jouw definitieve keuze geworden Jan?
mainly British stuff

twani

Even helemaal terug on topic: Vanmiddag op de zaak mooi confectioneer materiaal op de kop getikt voor diverse diy kabel klusjes in de nabije toekomst.

Martin!!!

Citaat van: Onder013 op februari  6, 2014, 20:41:29
Overigens heb ik de reinigingsmiddelen en de toepassing daarvan met de platenreiniger verder geperfectioneerd. Het is fantastisch te horen hoe ook zeer oude en vervuilde LP's na één wasbeurt klinken. Zelfs LP's die 40 jaar lang "nat afgespeeld" zijn, zijn na één wasbeurt weer schoon en afspeelbaar.
Dus Martin......

Daar moeten we het onder het genot van een hapje, drankje en een stukje muzikale  8)  muziek maar eens uitgebreid over hebben dan  :clapping:
mainly British stuff

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  6, 2014, 21:44:14
Brigade leden met een donkere kant en met last van manische depressie...  :-X
En dat is nu precies een kant die ik niet bezit, dat laatste al helemaal niet ;D

Deleted Member 2

Citaat van: Martin!!! op februari  6, 2014, 21:46:45
Daar moeten we het onder het genot van een hapje, drankje en een stukje muzikale  8)  muziek maar eens uitgebreid over hebben dan  :clapping:

Na de vakantie van Jan en mijn bezoek aan de witte jassen brigade iets afspreken? ;D

YamahaRXV

Citaat van: Sonority audio op februari  6, 2014, 21:41:16
Jan nog geflitst?  :ohmy:

Nope, als je je gewoon aan de max. snelheid houdt hoef je ook niet bang te zijn voor liefdesbrieven vanuit Leeuwarden  :closedeyes:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

#8641
Citaat van: Onder013 op februari  6, 2014, 21:49:54
Na de vakantie van Jan en mijn bezoek aan de witte jassen brigade iets afspreken? ;D

Lijkt me gezellig Henk, moet je voor lange tijd naar de witte jassen brigade?
mainly British stuff

Sonority audio

Citaat van: YamahaRXV op februari  6, 2014, 21:52:35
Nope, als je je gewoon aan de max. snelheid houdt hoef je ook niet bang te zijn voor liefdesbrieven vanuit Leeuwarden  :closedeyes:
:thumbs-up:
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op februari  6, 2014, 21:44:48
Ben zeer benieuwd  :thumbs-up: wat FA-220 DIN-DIN doet t.o.v. standaard Lavender........ is het uiteindelijk niet jouw definitieve keuze geworden Jan?

hmm, ik ben er nog niet helemaal goed over uit.... wacht eigenlijk op een ''second opinion''  ;)
Hij klinkt zonder meer goed, maar dat doet de Chord ook, alleen ''anders''....

Smaakkwestie denk ik  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op februari  6, 2014, 21:58:05
hmm, ik ben er nog niet helemaal goed over uit.... wacht eigenlijk op een ''second opinion''  ;)
Hij klinkt zonder meer goed, maar dat doet de Chord ook, alleen ''anders''....

Smaakkwestie denk ik  ;)

Dat maakt me nog nieuwsgieriger  ;)
mainly British stuff

YamahaRXV

#8645
Citaat van: twani op februari  6, 2014, 21:45:53
Even helemaal terug on topic: Vanmiddag op de zaak mooi confectioneer materiaal op de kop getikt voor diverse diy kabel klusjes in de nabije toekomst.

Laat mij raden, massief zilveren litzen die hier ''bare'' doorheen gaan en rondom een isolatie van lucht genieten ?  ;D

Zo ja, probeer dan ook meteen de Eichmann Silver Bullit rca connectoren er bij Theo  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op februari  6, 2014, 21:59:36
Dat maakt me nog nieuwsgieriger  ;)

Heb je weer iets leuks om naar uit te kijken Martin  :P
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: Martin!!! op februari  6, 2014, 21:53:28
Lijkt me gezellig Henk, moet je voor lange tijd naar de witte jassen brigade?

Er komt een pm aan ;)

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

AbZ

Citaat van: Perfectionist op februari  6, 2014, 19:07:57En we houden graag in enige zin zaken on topic. Een showcase topic moet gaan over de set van de eigenaar, en als er af en toe een zijstraat wordt behandeld prima, maar niet structureel... Forum moet een beetje modereerbaar blijven. Ik hoop op jullie begrip!
Ben wel eens kritisch op moderatie  :angel:  en wel met alle plezier  :D  maar deze uitleg vind ik iig prima  :thumbs-up:   
Lijkt me volmaakt zinloos om dit aan te grijpen voor een 'principiele' discussie...
maar misschien ben ik weer veel te begripvol en tolerant vandaag.

Citaat van: beunky op februari  6, 2014, 20:36:40
Als Bernstein haastig klinkt, zou ik Klemperer proberen... Die is in geen geval haastig ;)

Ook zijn Mattheüspassie is prachtig, zonder haast en een uur langer dan Bach het bedoelt schijnt te hebben (althans, volgens onder andere Gardiner). Ik denk dan: als Bach dat gehoord zou hebben, zou ie het misschien wel veel mooier vinden dan wat ie zelf bedacht heeft...
Het was een willekeurige greep (uit Wiener Phil box set) maar bedankt voor de tips!

@Onder, muzikaliteit zit in muziek en mensen, niet in spullen.  De rest is marketing en/of misverstand (gaat goed samen).