A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

ant66

Citaat van: Mitch-- op januari 27, 2014, 12:43:21
je hoeft het niet te lezen
Ben het volledig met je eens. maar het begint eentonig tot irritant te worden. het is bij mij maar een gewoon setje met kleine luidsprekers die mischien voor hem goed linken. naar mijn weten  is bij hem nog niemand thuis geweest om het te beluisteren. dus nodig eens wat mensen bij je uit zou ik zeggen. ;)

pietjepc

Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 12:40:20
De foto's in dit topic blijven wel steeds hetzelfde, de eeuwige zelfde foto's van je setje of  half blote dames.
Begint eentonig te worden.
Hopelijk vind jij diezelfde rust die Twani nu heeft gevonden ;)

Lion of Judah

Citaat van: ant66 op januari 27, 2014, 12:55:27
Ben het volledig met je eens. maar het begint eentonig tot irritant te worden. het is bij mij maar een gewoon setje met kleine luidsprekers die mischien voor hem goed linken. naar mijn weten  is bij hem nog niemand thuis geweest om het te beluisteren. dus nodig eens wat mensen bij je uit zou ik zeggen. ;)
Dan komt bij mij meteen de vraag omhoog wat voor "ongewoon" setje je zelf hebt en hoe dat klinkt volgens de mensen die bij jou zijn wezen luisteren. Gewoon uit interesse.
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

AbZ

Citaat van: Lion of Judah op januari 27, 2014, 13:15:17
Dan komt bij mij meteen de vraag omhoog wat voor "ongewoon" setje je zelf hebt en hoe dat klinkt volgens de mensen die bij jou zijn wezen luisteren. Gewoon uit interesse.
Ik gok op Von Schweikert en Devialet.

ant66

#8304
Citaat van: Lion of Judah op januari 27, 2014, 13:15:17
Dan komt bij mij meteen de vraag omhoog wat voor "ongewoon" setje je zelf hebt en hoe dat klinkt volgens de mensen die bij jou zijn wezen luisteren. Gewoon uit interesse.
Ik kraak zijn setje niet af. Ben gewoon zeer benieuwd of mensen wel eens bij hem geluisterd hebben. dan pas kun je zeggen hoe zijn set klinkt.  ;)

ant66


evilniek

Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 12:40:20
De foto's in dit topic blijven wel steeds hetzelfde, de eeuwige zelfde foto's van je setje of  half blote dames.
Begint eentonig te worden.

Ik kijk liever naar mooie plaatjes dan dat ik het zoveelste audiofiele relaas van ene Frank moet doorspitten.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.


garmtz


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Deleted Member 2


thebest106

Citaat van: ant66 op januari 27, 2014, 13:22:05
Ik kraak zijn setje niet af. Ben gewoon zeer benieuwd of mensen wel eens bij hem geluisterd hebben. dan pas kun je zeggen hoe zijn set klinkt.  ;)

Ik draai met dezelfde dac als twani en dan klinkt bij mij goed. En als ik dan een vergelijking maak tussen de componenten die er achter staan (Leben CS300/Harbeth SHL-5) ten opzichte van (HK pm665/ tannoy precision 6.2) dan kan ik prima begrijpen dat de rust is ingedaald (dan moet wel mooi klinken :music:)

tompj

#8314
Citaat van: ant66 op januari 27, 2014, 12:55:27
naar mijn weten  is bij hem nog niemand thuis geweest om het te beluisteren. dus nodig eens wat mensen bij je uit zou ik zeggen. ;)
Toch wel! Twani heeft me eerder gastvrij ontvangen. Zijn 'gewone setje' klinkt fantastisch. Niet alleen fraai spul (duurder is niet zomaar beter), maar ook nog eens vrij compromisloos opgesteld. Dat kunnen, afgaand op de gemiddelde huiskamerfoto, er niet velen zeggen.
Die siliconenparade hoeft voor mij overigens ook niet zo...
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

#8315
Citaat van: frank2 op januari 27, 2014, 12:40:20
De foto's in dit topic blijven wel steeds hetzelfde, de eeuwige zelfde foto's van je setje of  half blote dames.
Begint eentonig te worden.

Mijn set is natuurlijk niet al te hoogwaardig maar "bespeelt" zéker méér dan één toon :D


Is Anita soms boos op je geworden toen je plaatjes zat te kijken in mijn topic Frank  :police:



twani

Citaat van: ant66 op januari 27, 2014, 13:22:05
Ik kraak zijn setje niet af. Ben gewoon zeer benieuwd of mensen wel eens bij hem geluisterd hebben. dan pas kun je zeggen hoe zijn set klinkt.  ;)

Een onderdeel van de "mentale groei" welke een mens doormaakt is ook het feit dat je géén bevestiging van buítenaf nodig hebt om tevreden te kunnen zijn.

Jezelf tevreden maken moet je zelf doen ;)


MVG

#8317


[/quote]
Citaat van: ant66 op januari 27, 2014, 12:55:27
Ben het volledig met je eens. maar het begint eentonig tot irritant te worden. het is bij mij maar een gewoon setje met kleine luidsprekers die mischien voor hem goed linken. naar mijn weten  is bij hem nog niemand thuis geweest om het te beluisteren. dus nodig eens wat mensen bij je uit zou ik zeggen. ;)

Dan ga je toch lekker ergens anders lezen?  :blink:

Eentonig tot irritant? Dit is Twani z'n topic, dus zijn goed recht om hierin te plaatsen wat hij wil. Ik denk dat er samen met mij, nog vele anderen zijn die hier graag eens komen kijken en lezen om even te ontsnappen aan de soms veel te serieuze discussies aangaande de hobby. Why so serious? vraag ik me wel eens af.  :devil: Als een groot deel van de bezoeker hier wat positiever en minder serieus zou zijn zou zijn of haar belevingswereld een stukje gezelliger zijn  ;) 

En dan z'n kleine setje... Ik heb een nog kleiner setje, en ik durf erom te wedden dat zowel Twani als ik heel wat meer tevreden zijn dan de gemiddelde HT forum bezoeker met een klein setje. En die tevredenheid is een heel groot goed. Daar is menig audiofiel met z'n gouden kabeltjes stiekem nog jaloers op... En wij maar lachen en toekijken hoe menigeen steeds zotter wordt  :devil: Wij draaien gewoon nog een plaatje of 2, heb je veel meer aan!

Dus... ik kom hier graag even loeren, valt er tenminste nog wat te lachen en te bekijken!

Dit dus:

Citaat van: evilniek op januari 27, 2014, 13:23:14
Ik kijk liever naar mooie plaatjes dan dat ik het zoveelste audiofiele relaas van ene Frank moet doorspitten.  ^^

Mitch--

Citaat van: MVG op januari 27, 2014, 14:11:18
Dan ga je toch lekker ergens anders lezen?  :blink:

Eentonig tot irritant? Dit is Twani z'n topic, dus zijn goed recht om hierin te plaatsen wat hij wil. Ik denk dat er samen met mij, nog vele anderen zijn die hier graag eens komen kijken en lezen om even te ontsnappen aan de soms veel te serieuze discussies aangaande de hobby. Why so serious? vraag ik me wel eens af.  :devil: Als een groot deel van de bezoeker hier wat positiever en minder serieus zou zijn zou zijn of haar belevingswereld een stukje gezelliger zijn  ;) 

En dan z'n kleine setje... Ik heb een nog kleiner setje, en ik durf erom te wedden dat zowel Twani als ik heel wat meer tevreden zijn dan de gemiddelde HT forum bezoeker met een klein setje. En die tevredenheid is een heel groot goed. Daar is menig audiofiel met z'n gouden kabeltjes stiekem nog jaloers op... En wij maar lachen en toekijken hoe menigeen steeds zotter wordt  :devil:

Dus... ik kom hier graag even loeren, valt er tenminste nog wat te lachen en te bekijken!

Compleet mee eens! Sinds ik de kabelboom en geneuzel in de marge de deur uit heb gedaan ben ik tevredener met mijn set dan ooit!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

MVG

Citaat van: Mitch-- op januari 27, 2014, 14:13:17
Compleet mee eens! Sinds ik de kabelboom en geneuzel in de marge de deur uit heb gedaan ben ik tevredener met mijn set dan ooit!

En dat is dus mooi werk!  ^^

AbZ


AbZ

Citaat van: twani op januari 27, 2014, 14:03:44
Een onderdeel van de "mentale groei" welke een mens doormaakt is ook het feit dat je géén bevestiging van buítenaf nodig hebt om tevreden te kunnen zijn.

Jezelf tevreden maken moet je zelf doen ;)
Weet niet of dat bij de geadresseerde gaat doorkomen  :-\

lynch1979


Nahpets

Citaat van: AbZ op januari 27, 2014, 14:19:32
Weet niet of dat bij de geadresseerde gaat doorkomen  :-\

Zou eigenlijk een 'open brief' moeten zijn.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

AbZ