A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  4, 2013, 00:05:12
In het voordeel van het "fruitje" ;D

Kijk, dat is een goed begin van het mooie en (lange) MM tweak "pad"  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2013, 23:42:15
In het voordeel/nadeel van..... Theo ?

Btw, mooie topictitel weer  ;) ;D
Dat geeft verplichtingen. Voel je de druk :sly:.


:)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december  3, 2013, 21:44:20
Waarom Bas?
Voor de leuk. Is al weer even geleden dat ik iets anders dan mijn eigen set heb gehoord. Daarna gaan we naar Depeche Mode, dus lekker muzikaal dagje zo! :happy:

Citaat van: AbZ op december  3, 2013, 21:45:15
Groetjes doen aan Bantoinette.
Zal ik doen. :devil: Maar komt ie ook naar de show dan? Weer eens wat anders dan, ex-forumleden ontmoeten.

Citaat van: twani op december  3, 2013, 23:15:51
Er is klankverschil tussen Windows en Apple....

Spotify klinkt vérder buiten de speakers, kanaalscheiding lijkt (nóg) beter voor elkaar.

Had dit niet zo verwacht eigenlijk :nopompom:
Ik wil voor mijn verjaardag geld vragen als bijdrage aan mijn auto (veiligheidspakket, Tom Tom), maar ik zou het haast voor de aanschaf van een MM gebruiken...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december  4, 2013, 07:20:55
Voor de leuk. Is al weer even geleden dat ik iets anders dan mijn eigen set heb gehoord. Daarna gaan we naar Depeche Mode, dus lekker muzikaal dagje zo! :happy:
Zal ik doen. :devil: Maar komt ie ook naar de show dan? Weer eens wat anders dan, ex-forumleden ontmoeten.
Ex "Gang Member" welhaast. Al die "bans" van 'm :D

gsuk

mag ik vragen wat een J.F. set up is voor een mac mini?
ik overweeg ook een mac mini aan te schaffen,
als ik het goed begrijp is hij ook prima in te zetten als muziek(media speler) moet het perse een nieuwe zijn of is een oudere generatie ook prima?
alvast bedankt
groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

twani

#7730
Citaat van: gsuk op december  5, 2013, 14:05:55
mag ik vragen wat een J.F. set up is voor een mac mini?
ik overweeg ook een mac mini aan te schaffen,
als ik het goed begrijp is hij ook prima in te zetten als muziek(media speler) moet het perse een nieuwe zijn of is een oudere generatie ook prima?
alvast bedankt
groetjes Emile
Hoi Emile,

J.F. zijn de initialen van forumlid YamahaRXV, de mede-eigenaar van dit topic. Jan is in het bezit van erg veel (zélf opgedane) kennis vwb de inzet van een MM als bron en kan je derhalve van zeer veel relevant info voorzien.

Het beste stuur je hem PM, Concrete info gegarandeerd ;)

PS, bekijk ook eens zijn Avatar, geeft je alvast een idee wat er zoal met een MM kán :D

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december  4, 2013, 07:20:55
Voor de leuk. Is al weer even geleden dat ik iets anders dan mijn eigen set heb gehoord. Daarna gaan we naar Depeche Mode, dus lekker muzikaal dagje zo! :happy:
Zal ik doen. :devil: Maar komt ie ook naar de show dan?
Jazeker :D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december  5, 2013, 18:11:50
Jazeker :D
Op een show als een kind zo blij
Daar ben ik heel graag bij
Wat er verder is gebeurd
Krijgt mij niet mee gesleurd
Liever vorm ik mij een eigen beeld
Misschien met een uitkomst niet gedeeld
Wat mij betreft blijft een mug een mug
En spreken we niet meer achter andermans rug

Hoe zit het eigenlijk met de Mac Mini
Is die al gestript tot op de bikini?
Of is het luisteren te verslavend
En blijft de MM voorlopig ongehavend?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ


YamahaRXV

Citaat van: twani op december  5, 2013, 18:05:09
Hoi Emile,

J.F. zijn de initialen van forumlid YamahaRXV, de mede-eigenaar van dit topic. Jan is in het bezit van erg veel (zélf opgedane) kennis vwb de inzet van een MM als bron en kan je derhalve van zeer veel relevant info voorzien.

Het beste stuur je hem PM, Concrete info gegarandeerd ;)

PS, bekijk ook eens zijn Avatar, geeft je alvast een idee wat er zoal met een MM kán :D

Wat een eervolle vermeldingen voor zo,n vrolijke ''rommelaar'' als dat ik ben.... :D

Aan de hand van het aantal verschillende PM,s (m.b.t. de MM en vooral de aluminium ''baseplate) die ik krijg de laatste dagen heb ik sterk het gevoel dat jouw topic aardig in de spotlights staat Theo  ;)

Denk dat ik maar een handeltje ga opstarten... :P

b.t.w. 2 stuks aluminium 25 mm. platen zijn gisteren gezaagd en dat was best een tijdrovend klusje. De eerste is een heel eind ''op weg'' en moet nog voorzien worden van mooie ronde hoeken met een straal van R= 30 mm. en een behandeling voor het spuiten.
Morgen krijg ik (als het goed is...) de Viablue Tri Absorbers binnen en kunnen we weer verder het plannetje uit gaan werken.

Het eindresultaat PM of mail ik wel even  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op december  5, 2013, 19:07:42
maar heb je nu de groetjes gedaan?  :dontgetit:

Waarschijnlijk ook de ha(r)telijke groetjes terug gekregen... :angel: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december  5, 2013, 18:34:49
Op een show als een kind zo blij
Daar ben ik heel graag bij
Wat er verder is gebeurd
Krijgt mij niet mee gesleurd
Liever vorm ik mij een eigen beeld
Misschien met een uitkomst niet gedeeld
Wat mij betreft blijft een mug een mug
En spreken we niet meer achter andermans rug

Hoe zit het eigenlijk met de Mac Mini
Is die al gestript tot op de bikini?
Of is het luisteren te verslavend
En blijft de MM voorlopig ongehavend?
Bah wat een moralistisch geleuter
Bantoinet is toch zeker geen kleuter
Het onderwerp is het niet waard
Het heeft inderdaad bijkant een baard
Vanaf nú laat ook ík het met rust
Bas, je hebt weer een ruzie gesust
De MacMini is nog steeds "as it is"
Daarmee is helemaal niet mis


Gr
"Rel-Piet"




twani

Citaat van: YamahaRXV op december  5, 2013, 19:53:05
Wat een eervolle vermeldingen voor zo,n vrolijke ''rommelaar'' als dat ik ben.... :D

Aan de hand van het aantal verschillende PM,s (m.b.t. de MM en vooral de aluminium ''baseplate) die ik krijg de laatste dagen heb ik sterk het gevoel dat jouw topic aardig in de spotlights staat Theo  ;)

Denk dat ik maar een handeltje ga opstarten... :P

Daar zijn de producten iig wel geschikt voor ;)

YamahaRXV

#7738
Het lijkt warempel een titanenstrijd tussen Theo en Bas
Beiden blijken hierin erg goed en geven vol gas
Bantoinet is nu verleden maar pittige discussies zijn nooit vermeden
Verder met vandaag de dag in het topic waar bijna alles mag
De Mac mini staat nu centraal en het wachten is op Theo zijn verhaal
Klankmatig nu al tevreden of niet
Er liggen nog grote tweaks in het verschiet

Gr. ''de tweak Piet''


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: AbZ op december  5, 2013, 19:07:42
maar heb je nu de groetjes gedaan?  :dontgetit:
Morgen is de grote verzoendag show pas. :smile:

Jan, wat houdt je tegen om iets dergelijks in productie te brengen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op december  5, 2013, 19:53:05
Het eindresultaat PM of mail ik wel even  ;)

Nee joh, gewoon in dit topic plaatsen  :thumbs-up: ;D :pompom:
mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op december  6, 2013, 07:21:00
Jan, wat houdt je tegen om iets dergelijks in productie te brengen?

Hoofdzakelijk tijd Bas.... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#7742
Citaat van: YamahaRXV op december  6, 2013, 20:45:53
Hoofdzakelijk tijd Bas.... ;)
En z'n moralistische "geleuter" :cheesy:




Mmmm, goed lezen is ook een vak :D. Mijn opmerking sloeg dus helemaal nergens op :D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december  6, 2013, 21:08:48
En z'n moralistische "geleuter" :cheesy:




Mmmm, goed lezen is ook een vak :D. Mijn opmerking sloeg dus helemaal nergens op :D
Ga je dadelijk Jan nog uitschelden voor Bas, maar dat moeten we niet hebben! :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december  6, 2013, 21:26:32
Ga je dadelijk Jan nog uitschelden voor Bas, maar dat moeten we niet hebben! :devil:
Gaat niet gebeuren hoor, is een koffiehoek hier, geen Coffeeshop :D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december  6, 2013, 21:40:12
Gaat niet gebeuren hoor, is een koffiehoek hier, geen Coffeeshop :D
Fuck! *Verbergt snel zijn joint achter zijn rug. :satisfied:*
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Hmm, eigenlijk best wel benieuwd hoe Theo zijn MM nu speelt met Pure Music.... :popcorn:

Henk (Onder013) is vandaag bij mij op visite geweest en heeft eindelijk de MM eens goed horen en zien spelen  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mitch--

Citaat van: YamahaRXV op december  7, 2013, 23:43:32
Hmm, eigenlijk best wel benieuwd hoe Theo zijn MM nu speelt met Pure Music.... :popcorn:

Henk (Onder013) is vandaag bij mij op visite geweest en heeft eindelijk de MM eens goed horen en zien spelen  ;)

tis hier nog nooit zo stil geweest, dus denk dat theo behoorlijk tevreden in ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

YamahaRXV

Citaat van: Mitch-- op december  7, 2013, 23:45:54
tis hier nog nooit zo stil geweest, dus denk dat theo behoorlijk tevreden in ;)

''Geen bericht is goed bericht'' ?  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8