A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

twani

#7700
Citaat van: Onder013 op december  3, 2013, 20:27:28
Ik zie jou nog wel eens zo'n Devialet bijna alles in één doos aanschaffen met zo af en toe een bugje om het spannend te houden :xmas:
Dat vind ik het meest emotieloze product dat ik ken. Heel erg sophisticated en goed, evenzo steriel en emotieloos.

Hetzelfde geldt voor de klank zo begrijp ik uit de testen. Strak maar nogal steriel.

Erg goed waarschijnlijk, ik hou er niet van. Geef mij maar een nietige 12 "kromme" en vervormende watts.

Eigenlijk net als een vrouw, klopt alles is er niets meer aan. Ik kan reuze gefascineerd raken door een afwijkende vorm van bijv een neus of een karaktervolle kaaklijn bij een vrouw. Perfectie is dikwijls saai.

Bas Akkerman

#7701
Ik ga zaterdag eens beluisteren wat voor karakter die Devialette heeft en indien karakterloos, of ze evengoed kan boeien. :music:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  3, 2013, 19:50:44
Oke oke, een eerste update :).  Hij draait en het is flink wennen aan de Apple software :nopompom:


Dankzij Jan z'n, per pm, nogal lijvige "1e hulpgids voor MM sukkels" kreeg ik dat redelijk snel voor elkaar.

Vanavond maar eens de "Pure Music" softwareschil om iTunes heen implementeren.

Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat ik met de Remote App niet de internetradio kan bedienen.

Hij geeft, na via de MM de opdracht gegeven te hebben, wél de zender aan die dan speelt, een andere kiezen of bladeren via remote lukt echter niet :nopompom:

Hij blijft maar "laden" zo meldt het scherm.

Al bij al een voor mij redelijk begin :D. Dwz, het draait hetgeen al méér is dan ik had verwacht voor elkaar te krijgen.


Het tweaken en pielen moet nu langzaam z'n beslag krijgen...

Dat wennen aan de Apple software had ik ook, maar na een aantal uurtjes ''stoeien'' komt het wel goed  ;)
Goed te horen dat je toch wat voordeel heb kunnen halen uit mijn redelijk uitgebreide hulpgids  ;D

Is het overigens al gelukt om via de iTunes server op de NAS bestanden af te kunnen spelen ?
Het door jou omschreven probleem met internetradio bedienen via de Remote app heb ik volgens mij nog niet ondervonden, maar ik luister maar zelden radio.
Af en toe zet ik hem op Slam FM voor de vrouw des huize, maar thats all. Zal binnenkort eens testen bij mij hoe het werkt met de Remote app.

Het leukste gaat nog komen als je Pure Music heb geïnstalleerd, want de instelmogelijkheden daarvan zijn legio te noemen.
(zie ook mijn linkje naar de Pure Music review van 6Moons)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

Citaat van: twani op december  3, 2013, 21:02:48Eigenlijk net als een vrouw
Bij versterkers is het meer geaccepteerd om regelmatig te wisselen.

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december  3, 2013, 21:23:38
Ik ga zaterdag eens beluisteren wat voor karakter die Devialette heeft en indien karakterloos, of ze evengoed kan boeien. :music:
Waarom Bas?

AbZ


twani

Citaat van: AbZ op december  3, 2013, 21:33:57
Bij versterkers is het meer geaccepteerd om regelmatig te wisselen.
En alhoewel een dure bezigheid nog altijd stukken goedkoper dan het wisselen van vrouwen :P

twani

#7707
Citaat van: AbZ op december  3, 2013, 21:45:15
Groetjes doen aan Bantoinette.
Ja doe van mij ook maar :D. Als ie niet meteen opendoet moet je even flink "bonken" op de deur, zit ie vast in z'n "huilhoekkie" :laugh:

twani

Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2013, 21:28:18
Dat wennen aan de Apple software had ik ook, maar na een aantal uurtjes ''stoeien'' komt het wel goed  ;)
Goed te horen dat je toch wat voordeel heb kunnen halen uit mijn redelijk uitgebreide hulpgids  ;D

Is het overigens al gelukt om via de iTunes server op de NAS bestanden af te kunnen spelen ?
Het door jou omschreven probleem met internetradio bedienen via de Remote app heb ik volgens mij nog niet ondervonden, maar ik luister maar zelden radio.
Af en toe zet ik hem op Slam FM voor de vrouw des huize, maar thats all. Zal binnenkort eens testen bij mij hoe het werkt met de Remote app.

Het leukste gaat nog komen als je Pure Music heb geïnstalleerd, want de instelmogelijkheden daarvan zijn legio te noemen.
(zie ook mijn linkje naar de Pure Music review van 6Moons)

"Redelijk wat voordeel" is écht té zwak uitgedrukt Jan, ik heb letterlijk je stappenplan gevolgd  :D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  3, 2013, 21:49:37
"Redelijk wat voordeel" is écht té zwak uitgedrukt Jan, ik heb letterlijk je stappenplan gevolgd  :D

Kijk,daar doen we het voor  :thumbs-up:

Morgen op de zaak nog even een nieuwe aluminium 5083 H111 kwaliteit ''baseplate'' van 200x200x25 mm. zagen voor een nieuw experimentje  8)
Moet ik er gelijk maar twee maken Theo ?  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: twani op december  3, 2013, 21:02:48
Dat vind ik het meest emotieloze product dat ik ken. Heel erg sophisticated en goed, evenzo steriel en emotieloos.

Hetzelfde geldt voor de klank zo begrijp ik uit de testen. Strak maar nogal steriel.

Erg goed waarschijnlijk, ik hou er niet van. Geef mij maar een nietige 12 "kromme" en vervormende watts.

Eigenlijk net als een vrouw, klopt alles is er niets meer aan. Ik kan reuze gefascineerd raken door een afwijkende vorm van bijv een neus of een karaktervolle kaaklijn bij een vrouw. Perfectie is dikwijls saai.

Vandaar dat we iets met Citroën hebben Theo 8)

twani

#7712
Citaat van: AbZ op december  3, 2013, 21:45:15
Groetjes doen aan Bantoinette.
Jaah, hij kan het wel die Abel. Wisselt onnavolgbaar, en op achteloze wijze, heerlijk botte opmerkingen af met mierzoete humor :laugh:

twani

Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2013, 21:56:35
Kijk,daar doen we het voor  :thumbs-up:

Morgen op de zaak nog even een nieuwe aluminium 5083 H111 kwaliteit ''baseplate'' van 200x200x25 mm. zagen voor een nieuw experimentje  8)
Moet ik er gelijk maar twee maken Theo ?  :D
Ik durf het bijna niet te vragen, ik wil wél betalen!!!

twani

#7714
Citaat van: Onder013 op december  3, 2013, 21:56:46
Vandaar dat we iets met Citroën hebben Theo 8)
Die hebben inderdaad standaard een afwijkende neus en zijn niet perfect :D

Wel een leuk product ;)

Deleted Member 2


YamahaRXV

Citaat van: twani op december  3, 2013, 21:58:00
Ik durf het bijna niet te vragen, ik wil wél betalen!!!

Dat komt later wel  :P  Eerst eens kijken of hetgeen ik in mijn hoofd heb ook gaat werken  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  3, 2013, 21:59:35
Die hebben inderdaad standaard een afwijkende neus en zijn niet perfect :D

Wel een leuk product ;)

Maar een aantal weken geleden heb ik als bijrijder best wel comfortabel gezeten in dat leuke product  8)
Ook de rijstijl van de bestuurder in kwestie viel mij (ondanks sommige beangstigende berichtgevingen hier) alleszins mee  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#7718
Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2013, 22:03:01
Dat komt later wel  :P  Eerst eens kijken of hetgeen ik in mijn hoofd heb ook gaat werken  :angel:
Ik zou al blij zijn als ik het oude exemplaar van je mag overnemen :)

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  3, 2013, 22:11:53
Ik zou al blij zijn als ik het oude exemplaar van je mag overnemen :)

Dat is ook bespreekbaar hoor  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2013, 22:14:46
Dat is ook bespreekbaar hoor  :)
Dat weet ik, ik hoor wel als je zo ver bent. En...ik wil ervoor betalen anders voelt het niet lekker...

twani

Er is klankverschil tussen Windows en Apple....

Spotify klinkt vérder buiten de speakers, kanaalscheiding lijkt (nóg) beter voor elkaar.

Had dit niet zo verwacht eigenlijk :nopompom:

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  3, 2013, 23:15:51
Er is klankverschil tussen Windows en Apple....

Spotify klinkt vérder buiten de speakers, kanaalscheiding lijkt (nóg) beter voor elkaar.

Had dit niet zo verwacht eigenlijk :nopompom:

In het voordeel/nadeel van..... Theo ?

Btw, mooie topictitel weer  ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Waar ik zeer benieuwd naar ben zijn de klankmatige verschillen tussen het afspelen van je NAS bestanden op de Windows laptop en de MM met Pure Music   ;)

Als ik wat meer tijd heb (waarschijnlijk pas aankomend weekend  :() ga ik eens aan de slag met de "less is more" optie in Pure Music.
Kwam vanavond tot de conclusie dat ik daar helemaal nog niet mee bezig geweest ben.... :nopompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2013, 23:42:15
In het voordeel/nadeel van..... Theo ?

Btw, mooie topictitel weer  ;) ;D
In het voordeel van het "fruitje" ;D