A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Xander32

#6850
Citaat van: AbZ op september 25, 2013, 00:32:39
Toch wel mooi dat er eerst gerapporteerd wordt hoe de bank klinkt  :clapping:

;D


Prioritering ...

Enne, erg sfeervol zo. Ook aan de verlichting is duidelijk aandacht besteed.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: AbZ op september 25, 2013, 00:32:39
Toch wel mooi dat er eerst gerapporteerd wordt hoe de bank klinkt  :clapping:
En tevens de eerste audio upgrade waar je je vrouw blij mee maakt :D

AbZ

Is die bank inmiddels een beetje ingespeeld?

Binnenkort aan de OTA, gok ik?

twani

Citaat van: AbZ op september 27, 2013, 18:15:19
Is die bank inmiddels een beetje ingespeeld?

Binnenkort aan de OTA, gok ik?
Wel minder "lucht" tussen de instrumenten, deze bank is groter dan de vorige :D


Ota is coming indeed...... ;)

twani

Kan ik trouwens bi-wiren met een korte lengte van 1,30 meter?  Dwz. 4 aders van 1,30 meter per kant?  Ik heb begrepen dat je de 4708 kort moet houden ivm de geringe diameter, is er dan ook een minimale lengte wellicht?

AbZ

Citaat van: twani op september 27, 2013, 18:35:58
Kan ik trouwens bi-wiren met een korte lengte van 1,30 meter?  Dwz. 4 aders van 1,30 meter per kant?  Ik heb begrepen dat je de 4708 kort moet houden ivm de geringe diameter, is er dan ook een minimale lengte wellicht?
Er is eigenlijk nooit een minimale lengte, behalve als je meer (Naim) kabel wil verkopen.
Ik zou het eerst gewoon single wire proberen voordat je gaat knippen.  Kan ook meevallen.

twani

Citaat van: AbZ op september 27, 2013, 18:58:28
Er is eigenlijk nooit een minimale lengte, behalve als je meer (Naim) kabel wil verkopen.
Ik zou het eerst gewoon single wire proberen voordat je gaat knippen.  Kan ook meevallen.
Is ook weer waar....

twani

"kiss" is alweer een week of 16 oud en ongeveer op de helft van z'n uiteindelijke totaalgewicht...

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op september 28, 2013, 19:31:59
Weet je al hoe je hem gaat bereiden?
Is dat wat je regulier doet met Vlamingen? :D

En zulke onaardige dingen heb ik over jouw kinderen nooit gezegd nick :nopompom:

Deleted Member 2

Citaat van: twani op september 28, 2013, 19:41:37
Is dat wat je regulier doet met Vlamingen? :D

En zulke onaardige dingen heb ik over jouw kinderen nooit gezegd nick :nopompom:

Bereiden is toch met een 'lange ij'? ???


AbZ

LoL @ vlamingen ;D

Citaat van: Onder013 op september 28, 2013, 19:53:36
Bereiden is toch met een 'lange ij'? ???
Dat hangt van je behoeften af...

twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op september 28, 2013, 19:30:54
"kiss" is alweer een week of 16 oud en ongeveer op de helft van z'n uiteindelijke totaalgewicht...

En dat is nou het mooie van dit topic......het kan werkelijk alle kanten opgaan; van mooie zelfbouwprojecten tot aan met konijnen met mooie striping toe  :clapping:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


Xander32

Zie ik hier de voorbereidingen betreft het grote Ht Forum BBQ Festijn 2014?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robiwan

Citaat van: twani op september 28, 2013, 19:30:54
"kiss" is alweer een week of 16 oud en ongeveer op de helft van z'n uiteindelijke totaalgewicht...

Wat een mooi beest Twani :) :)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

Dank je. Mits je een tuin hebt kan ik iedereen zo'n "monster" aanraden. Heel sociaal, intelligent en lief. Ligt ondanks z'n pas 16 weekjes s'avonds gewoon 2 uur lang bij ons op de bank TV te kijken en bij mijn zoontje op bed te "chillen".

Het is wel een "ras" beestje (Lotharinger) en komt uit Limburg bij een liefhebber, boer, fokker weg. Kost slechts 25 eurootjes....


Hier: http://www.lotharinger.nl.        De kleine hoeve.....

twani


AbZ

Wist niet dat er konijnen werden gefokt op tvkijkvaardigheid  8)
De hamster heeft jullie verlaten?  :confused:

twani

Citaat van: AbZ op september 29, 2013, 09:02:13
Wist niet dat er konijnen werden gefokt op tvkijkvaardigheid  8)
De hamster heeft jullie verlaten?  :confused:
Jij bent lekker in vorm Abel ;D


De hamsters James Vlasveld en Gerrit Koetje zijn er beiden ook nog hoor, ook schatten.

twani

Oh ja Kiss heet "kiss" vanwege z'n gelijkenis met deze gasten... ;)





Toch nog weer een link met muziek ;D

Jumping Jack

Erg leuk, tot ie z'n tanden in je kabels zet  ;D. We hebben ook nog een (dwerg)konijntje gehad. Dat was een humeurig en asociaal beest dat overal aan zat te knagen! De cavia die we nog hebben gehad daarentegen... Super aanhankelijk maar niet zindelijk te krijgen (itt een konijntje).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op september 29, 2013, 09:21:55
Erg leuk, tot ie z'n tanden in je kabels zet  ;D. We hebben ook nog een (dwerg)konijntje gehad. Dat was een humeurig en asociaal beest dat overal aan zat te knagen! De cavia die we nog hebben gehad daarentegen... Super aanhankelijk maar niet zindelijk te krijgen (itt een konijntje).
Ik zou ook de kabels van mijn baasje opeten als ik wist dat ie me in de pan wil gooien :D