A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Deleted Member 2

Had die foto nou niet laten zien! Theo denkt straks dat het hem met helm wel lukt

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op juli 19, 2013, 23:26:00
Had die foto nou niet laten zien! Theo denkt straks dat het hem met helm wel lukt

:P  :D :D

Over foto,s gesproken.... Vanmiddag liep ik op de zaak bij ons nog even het kantoor binnen van een collega die sinds 1,5 jaar ook een beetje besmet is met het audiovirus en zag in een hoek van zijn kantoor tot mijn grote verbazing een foto hangen van iemand die zijn speakerstands aan het vullen was met rijst  :withstupid:  Een aantal sceptische en totaal niet audiofiele collega,s wisten niet wat ze hoorden toen mijn collega aangaf zijn nieuw aangeschafte speakerstands te willen vullen met rijst en verklaarden hem min of meer voor gek  :crazy: De collega in kwestie was lange tijd mikpunt van wat spottende opmerkingen en heeft uiteindelijk dus een foto op het internet gevonden van een persoon die zijn stands aan het vullen was met rijst om zo aan te tonen dat hij zeker niet de enige was die met rijst aan de slag ging  ;)

De persoon op de foto was dus deze  :o   Zit je even niet op het forum, dan zie je wel weer forumleden aan de muur hangen op je werk; het moet toch niet gekker worden... ???



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Is dit theo himself? Zie je hoe cool hij de poten van die spreeuwenkisten vult ;D

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op juli 20, 2013, 00:11:19
Is dit theo himself? Zie je hoe cool hij de poten van die spreeuwenkisten vult ;D

Yep, that,s Theo  ;D   Die Harbeth eigenaren zijn erg handig met vullen  :sigh:
Schiet mij meteen ook een verhaal te binnen over een forumlid waar jij onlangs mee op pad ben geweest.  Iets met zakjes vogelkooi zand en het daarmee niet volledig verdeeld afvullen van stands voor zijn Harbeths...... ;D















En nu ga ik benen maken voordat ik de gehele Harbeth community achter mij aan krijg.... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op juli 20, 2013, 00:27:08
Yep, that,s Theo  ;D   Die Harbeth eigenaren zijn erg handig met vullen  :sigh:
Schiet mij meteen ook een verhaal te binnen over een forumlid waar jij onlangs mee op pad ben geweest.  Iets met zakjes vogelkooi zand en het daarmee niet volledig verdeeld afvullen van stands voor zijn Harbeths...... ;D















En nu ga ik benen maken voordat ik de gehele Harbeth community achter mij aan krijg.... :D

Zet je helm maar op....

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Theo de Harbeth "fluisteraar" :D.  Al bij al een hilarische uiteenzetting van mijn competenties, ik heb er smakelijk om gelachen :clapping:

Ik voel inmiddels een zekere last op mijn schouders mannen :blush:

Mooie dag gewenst :pompom:

Deleted Member 2

Citaat van: twani op juli 20, 2013, 09:35:21
Theo de Harbeth "fluisteraar" :D.  Al bij al een hilarische uiteenzetting van mijn competenties, ik heb er smakelijk om gelachen :clapping:

Ik voel inmiddels een zekere last op mijn schouders mannen :blush:

Mooie dag gewenst :pompom:

Je weet het Theo: je kan altijd op je forumvrienden terug vallen (als ze er zijn met dat mooie weer) ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op juli 20, 2013, 09:35:21
Theo de Harbeth "fluisteraar" :D.  Al bij al een hilarische uiteenzetting van mijn competenties, ik heb er smakelijk om gelachen :clapping:

Ik voel inmiddels een zekere last op mijn schouders mannen :blush:

Mooie dag gewenst :pompom:

;D Ik wist dat je het toch wel kon waarderen, jou zover kennende  ;)
Sorry Theo, Henk was zo lekker bezig dat ik wel moest "inhaken"  :)
Maar je weet dat er absoluut geen kwade wil achter zit.

Zojuist even één van Henk zijn "referentie" nummers gedraaid (Marcus Miller, Jean Pierre) en dat klinkt toch wel erg lekker moet ik zeggen  :music:
In het verleden wilden bepaalde stukken van het nummer nog wel eens neigen tot een brei van geluiden (vooral bij hogere volumes) maar daar is nu absoluut geen sprake meer van.
Felle en dynamische uithalen,strak omlijnd en met veel percussie.
Het bewijs dat ik het niet verkeerd hoorde werd geleverd door een in de keuken ramenzemende vriendin die aangaf het betreffende nummer vooral anders te kennen... :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

#5984
Citaat van: YamahaRXV op juli 20, 2013, 10:04:47
;D Ik wist dat je het toch wel kon waarderen, jou zover kennende  ;)
Sorry Theo, Henk was zo lekker bezig dat ik wel moest "inhaken"  :)
Maar je weet dat er absoluut geen kwade wil achter zit.

Zojuist even één van Henk zijn "referentie" nummers gedraaid (Marcus Miller, Jean Pierre) en dat klinkt toch wel erg lekker moet ik zeggen  :music:
In het verleden wilden bepaalde stukken van het nummer nog wel eens neigen tot een brei van geluiden (vooral bij hogere volumes) maar daar is nu absoluut geen sprake meer van.
Felle en dynamische uithalen,strak omlijnd en met veel percussie.
Het bewijs dat ik het niet verkeerd hoorde werd geleverd door een in de keuken ramenzemende vriendin die aangaf het betreffende nummer vooral anders te kennen... :angel:
En Meneer zit zelf op de sweetspot; de rollen zijn in het huishouden van Jan iig. duidelijk verdeeld ...

  :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

#5985
Citaat van: Xander32 op juli 20, 2013, 10:08:22
En Meneer zit zelf op de sweetspot; de rollen zijn in het huishouden van Jan iig. duidelijk verdeeld ...

  :D

Juist !  8)



Nee hoor Sander, ik praat stoer nu maar we hebben wat dat betreft een goede takenverdeling gemaakt; de tuin bijhouden, badkamer schoonmaken en zo nog wat dingen staan vast op mijn takenlijst geschreven  :sleep:

Btw, vlot het al een beetje met de verkoop van de Usher,s want ik zit eerlijk gezegd wel uit te kijken naar een luistersessie bij jou met daarin een stel mooie Tannoy,s in de hoofdrol  :P
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op juli 20, 2013, 10:19:58
Juist !  8)



Nee hoor Sander, ik praat stoer nu maar we hebben wat dat betreft een goede takenverdeling gemaakt; de tuin bijhouden, badkamer schoonmaken en zo nog wat dingen staan vast op mijn takenlijst geschreven  :sleep:

Btw, vlot het al een beetje met de verkoop van de Usher,s want ik zit eerlijk gezegd wel uit te kijken naar een luistersessie bij jou met daarin een stel mooie Tannoy,s in de hoofdrol  :P
... een paar keer een enigszins serieus bod gehad en heel veel onzinnige voorstellen.
Daarnaast een echt heel serieus inruil aanbod gehad, maar dat betrof helaas niet op de Glennies  :-[.

De aanhouder ... maar de Glenair-serie gaat/is vervallen en het zal er om gaan spannen of tegen de tijd dat ik de Ushers hebt verkocht, de Glenair nog te verkrijgen is ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

#5987
Citaat van: Xander32 op juli 20, 2013, 11:49:14
... een paar keer een enigszins serieus bod gehad en heel veel onzinnige voorstellen.
Daarnaast een echt heel serieus inruil aanbod gehad, maar dat betrof helaas niet op de Glennies  :-[.

De aanhouder ... maar de Glenair-serie gaat/is vervallen en het zal er om gaan spannen of tegen de tijd dat ik de Ushers hebt verkocht, de Glenair nog te verkrijgen is ...

Ook onzinnige voorstellen horen helaas bij het verkopen van spullen  :devil:
Het is erg irritant te noemen om iedere keer weer met "marktplaatspersonen" te maken te krijgen die iets niet op waarde kunnen of beter gezegd willen inschatten.

Maar goed, ik hoop van ganser harte dat je op tijd de Usher,s voor een voor jou acceptabele prijs kan verkopen. Wat dat betreft weet ik zeker dat er wel degelijk interesse is, maar het zijn gewoon vervelende tijden om iets particulier te kunnen verkopen.

Hopelijk kan je ze toch op tijd verkopen en ben je nog op tijd om de lang gekoesterde Glennair,s te kunnen bemachtigen  ;) Heb je in geval van nood nog andere Tannoy alternatieven ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

#5988
Citaat van: YamahaRXV op juli 20, 2013, 12:09:41
Ook onzinnige voorstellen horen helaas bij het verkopen van spullen  :devil:
Het is erg irritant te noemen om iedere keer weer met "marktplaatspersonen" te maken te krijgen die iets niet op waarde kunnen of beter gezegd willen inschatten.

Maar goed, ik hoop van ganser harte dat je op tijd de Usher,s voor een voor jou acceptabele prijs kan verkopen. Wat dat betreft weet ik zeker dat er wel degelijk interesse is, maar het zijn gewoon vervelende tijden om iets particulier te kunnen verkopen.

Hopelijk kan je ze toch op tijd verkopen en ben je nog op tijd om de lang gekoesterde Glennair,s te kunnen bemachtigen  ;) Heb je in geval van nood nog andere Tannoy alternatieven ?
Nee, dat wil zeggen geen alternatieven uit de Tannoy-stal. De overige speakers uit de Prestige serie zijn zelfs voor mij te traditioneel betreft ontwerp en de serie er "onder", de Definition serie, die heeft een geheel ander karakteristiek, welke mij totaal niet aanspreekt.

Alternatieven uit andere stal zijn er eventueel wel (lees; vervangers van de Usher monitoren, maar daarmee geen vervang van de Glennies helaas);
* Adam Pencill
* Dynaudio Focus 260
* Usher MD1 / MD2 (dmd)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op juli 20, 2013, 12:46:28
Nee, dat wil zeggen geen alternatieven uit de Tannoy-stal. De overige speakers uit de Prestige serie zijn zelfs voor mij te traditioneel betreft ontwerp en de serie er "onder", de Definition serie, die heeft een geheel ander karakteristiek, welke mij totaal niet aanspreekt.

Alternatieven uit andere stal zijn er eventueel wel (lees; vervangers van de Usher monitoren, maar daarmee geen vervang van de Glennies helaas);
* Adam Pencill
* Dynaudio Focus 260
* Usher MD1 / MD2 (dmd)

Tja, ik kan niets tegen de eerstgenoemde optie van de alternatieve lijst in brengen... ;D

Vorige week nog een forumlid (jammergenoeg zijn gebruikersnaam vergeten  :() gesproken bij de importeur van Adam Audio die in het bezit is van een Marantz PM 11 S2 en erg veel interesse heeft in de Adam Audio Column (het grotere broertje van de Pencil MK 3).
Daar er geen demo Column,s voor handen waren heeft hij de demo Pencil,s mee mogen nemen en bleek volgens de berichtgeving die ik kreeg uitermate enthousiast te zijn over de combi PM 11 S2 en Adam Pencil MK 3. Een kennis van hem die zelf B&W 804 D,s heeft en pianostemmer is van beroep moest schromelijk toegeven dat de Adam,s dingen lieten horen die zijn B&W,s niet lieten horen  :music:

Misschien laat dit forumlid nog wel even wat van zijn ervaringen weten hier op het forum. Ik weet dat hij niet zo actief is hier, maar wie weet....
Persoonlijk ben ik zeer tevreden met Adam Audio en eerlijk gezegd maakt het mij niet zo veel uit of een ander het wel of niet mooi vindt maar ik zou het wel leuk vinden dat het merk in Nederland  meer de verdiende erkenning en bekendheid krijgt wat het in andere landen wel krijgt.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

Citaat van: Maro op juli  4, 2013, 23:17:16
Moest twee keer kijken voor dat ik zag dat ze blond was.... :angel:

Ikke drie keer...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

#5991
Citaat van: YamahaRXV op juli 20, 2013, 00:27:08
Yep, that,s Theo  ;D   Die Harbeth eigenaren zijn erg handig met vullen  :sigh:
Schiet mij meteen ook een verhaal te binnen over een forumlid waar jij onlangs mee op pad ben geweest.  Iets met zakjes vogelkooi zand en het daarmee niet volledig verdeeld afvullen van stands voor zijn Harbeths...... ;D















En nu ga ik benen maken voordat ik de gehele Harbeth community achter mij aan krijg.... :D
*Ahum* >:(















En dan te bedenken dat ik in het vullen van stands nog best handig ben in vergelijking met andere technische zaken. Te denken valt aan: het aansluiten van een Squeezebox, luidsprekerbekabeling, en dergelijke. Dan hoef ik het niet eens zelf te doen. Iemand anders een stekker in het stopcontact laten steken of een lp laten draaien, is in mijn fysieke aanwezigheid voldoende om de hele boel naar de ratsmodee te laten gaan.

Jan, nog steeds zin in een M&G bij jou? :eh: ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Maakt Jan niet uit, die repareert sneller dan jij stuk kan maken ;D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op juli 21, 2013, 09:38:59
Maakt Jan niet uit, die repareert sneller dan jij stuk kan maken ;D
Weet wat je zegt... :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Nou, hier is alles toch heel gebleven Bas.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op juli 21, 2013, 10:08:31
Nou, hier is alles toch heel gebleven Bas.

Dat geeft ''de burger'' moed ;D

Dus Bas...... :angel:

Ach, ik ben eerlijk gezegd wel wat gewend met zo,n kleine ''terror'' in huis....(die nu gelukkig veel rustiger is en waarvan achteraf bleek dat er een medische verklaring was voor zijn ''onbesuisde'' gedrag)

Ik kan als ik wil een aardige opsomming maken van de dingen die hier stuk gegaan zijn, maar het hoogtepunt was toch wel een zwaar bekrast scherm van mijn eerste Pio plasma.
Brandon had kunststof kabelgoten gevonden in huis en vond het wel leuk om een kabelgoot als schrijfgerei te gebruiken en een mooie wandtekening op het scherm te maken  :-X

Ook waren er acties die hij uithaalde waarvan er sommige toch ook wel hilarisch waren. Zo herinner ik mij nog al te goed het tijdperk dat ik nogal actief was met het HT gebeuren; een dikke Yamaha multi channel receiver (zie gebruikersnaam) en uiteraard ook een actieve sub in de set up, waarbij deze was voorzien van een baspoort aan de voorzijde.
Mijn vriendin die gek is op boeddha beeldjes en al een aardige verzameling had opgebouwd bleek telkens weer een aantal van deze geliefde beeldjes te missen en kon haar verbazing maar niet te boven komen want de beeldjes leken gewoon van de aardbodem verdwenen te zijn.... :crazy:
Dit was natuurlijk koren op de molen voor mij en het maken van grapjes over ''stille kracht'' (erg gevoelig onderwerp bij mensen van Indische afkomst  :P) kon natuurlijk niet uitblijven.
Toen een goede vriend van mij met zijn vriendin op visite kwam stelde ik voor om weer eens lekker een filmpje te gaan kijken en al snel was ''de thuisbioscoop'' aan het spelen op oorlogsterkte. Bij fragmenten waar de actieve sub zijn werk moest doen viel het mij op dat er geluiden waarneembaar waren die niet eerder te horen waren en na een korte check bleken de geluiden uit de sub te komen..... :o  Mijn maat was erg snel met zijn oordeel en gaf aan te denken dat de actieve sub de geest had gegeven.
Het kijken van de betreffende film werd onderbroken en de sub werd op zijn kant gezet waarna ik de woofer uit pure nieuwsgierigheid ben gaan demonteren.
Al snel bleek het mysterie van de ''stille kracht'' opgelost te zijn want alle verdwenen boeddha beeldjes bleken door de baspoort in de behuizing van de sub gedeponeerd te zijn en maakten met het bewegen van het conusoppervlak salto,s.
Toen een aantal weken daarna ook de handset van onze huistelefoon was verdwenen en de ringtone uit de sub te horen was, kon de woofer dus voor een 2e keer gedemonteerd worden  :-X
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op juli 21, 2013, 11:09:39
Dat geeft ''de burger'' moed ;D

Dus Bas...... :angel:

Ach, ik ben eerlijk gezegd wel wat gewend met zo,n kleine ''terror'' in huis....(die nu gelukkig veel rustiger is en waarvan achteraf bleek dat er een medische verklaring was voor zijn ''onbesuisde'' gedrag)

Ik kan als ik wil een aardige opsomming maken van de dingen die hier stuk gegaan zijn, maar het hoogtepunt was toch wel een zwaar bekrast scherm van mijn eerste Pio plasma.
Brandon had kunststof kabelgoten gevonden in huis en vond het wel leuk om een kabelgoot als schrijfgerei te gebruiken en een mooie wandtekening op het scherm te maken  :-X

Ook waren er acties die hij uithaalde waarvan er sommige toch ook wel hilarisch waren. Zo herinner ik mij nog al te goed het tijdperk dat ik nogal actief was met het HT gebeuren; een dikke Yamaha multi channel receiver (zie gebruikersnaam) en uiteraard ook een actieve sub in de set up, waarbij deze was voorzien van een baspoort aan de voorzijde.
Mijn vriendin die gek is op boeddha beeldjes en al een aardige verzameling had opgebouwd bleek telkens weer een aantal van deze geliefde beeldjes te missen en kon haar verbazing maar niet te boven komen want de beeldjes leken gewoon van de aardbodem verdwenen te zijn.... :crazy:
Dit was natuurlijk koren op de molen voor mij en het maken van grapjes over ''stille kracht'' (erg gevoelig onderwerp bij mensen van Indische afkomst  :P) kon natuurlijk niet uitblijven.
Toen een goede vriend van mij met zijn vriendin op visite kwam stelde ik voor om weer eens lekker een filmpje te gaan kijken en al snel was ''de thuisbioscoop'' aan het spelen op oorlogsterkte. Bij fragmenten waar de actieve sub zijn werk moest doen viel het mij op dat er geluiden waarneembaar waren die niet eerder te horen waren en na een korte check bleken de geluiden uit de sub te komen..... :o  Mijn maat was erg snel met zijn oordeel en gaf aan te denken dat de actieve sub de geest had gegeven.
Het kijken van de betreffende film werd onderbroken en de sub werd op zijn kant gezet waarna ik de woofer uit pure nieuwsgierigheid ben gaan demonteren.
Al snel bleek het mysterie van de ''stille kracht'' opgelost te zijn want alle verdwenen boeddha beeldjes bleken door de baspoort in de behuizing van de sub gedeponeerd te zijn en maakten met het bewegen van het conusoppervlak salto,s.
Toen een aantal weken daarna ook de handset van onze huistelefoon was verdwenen en de ringtone uit de sub te horen was, kon de woofer dus voor een 2e keer gedemonteerd worden  :-X

Ik mag die jongen wel......Goeie grappen ;D :thumbs-up:

YamahaRXV

#5997
Citaat van: Onder013 op juli 21, 2013, 11:17:13
Ik mag die jongen wel......Goeie grappen ;D :thumbs-up:

Achteraf hebben we er hier ook nog hartelijk om gelachen en dit soort herinneringen vergeet je nooit meer  :D
Het mooiste van het verhaal is dat ''de dader in crime'' zegt zich niets meer te kunnen herinneren....... :closedeyes:

Het gezicht van ''de dader'' spreekt boekdelen.... :)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Pas maar op dat hij niet tussen die mooie roostertjes van mid en hoog gaat kleuren: goed tussen de lijntjes blijven, Brandon! 8)

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op juli 21, 2013, 11:37:17
Pas maar op dat hij niet tussen die mooie roostertjes van mid en hoog gaat kleuren: goed tussen de lijntjes blijven, Brandon! 8)

Dan maken we er maar een paar ''limited edition'' AMT units van...  :P ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8