A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op juli  6, 2013, 19:19:52
En we hebben weer wat nieuws uit The Chord Company stal om te proberen.... Naast de erg goed bevallende Chord Digtal Signature nu ook de Chord Signature speakerkabels  :pompom:
Dat deze zowieso anders klinken dan de Naim NAC A5 is al wel te horen na een uurtje luisteren.


Jouw drie-daagse upgrade :clapping:.
Wat gaan die drie dagen steeds weer snel voorbij he :P.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Ja! En dan tegen mij nog roepen dat ik niet zo snel ga :P.

Deleted member

Citaat van: twani op juli  6, 2013, 20:53:37
Dé kern van de materie, middels implementatie van andere afspeelsoftware kun je naar hartelust experimenteren met de klank, dat is met een duur aangeschafte streamer wel anders.... Ben je nog gebonden aan de updates van de fabrikant ook......

Met een laptop als bron hoef je dus helemaal niet eerst thuis te luisteren....

Wordt dat project nummer 12 voor je dan, je eigen software schrijven en up-to-date houden? Ga je dit project wel afmaken?

twani

Citaat van: Antoine op juli  6, 2013, 21:14:47
Wordt dat project nummer 12 voor je dan, je eigen software schrijven en up-to-date houden? Ga je dit project wel afmaken?
Als het zo uitkomt wellicht, ik heb het nogal druk met het luisteren naar mijn tevredenstellende, géén wensen openlatende, en wat mij betreft ideale muziekinstallatie :D. Er zit dus totaal geen druk op, ik ben tevreden zoals het nu is. Misschien maak ik geen enkel project af zelfs......

Ik ben een "mazzelpik", ik weet het.

AbZ

Ach joh, bij Devialet is de software ook nog niet af.
Dan zeg je gewoon dat je voorloopt.

Deleted member

Je bent inderdaad een mazzelpik Theo, "Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."   :P

Voor project 13 en 14, de rest van 't forum komt er waarschijnlijk net als ik ook een keer achter dat je eigenlijk vrijwel alleen pakt maar niet zo veel terug geeft, inhoudelijk dan; ik tel de fotootjes van de dames hier in dit topic namelijk even niet mee.  :D

@AbZ, tsjaa, cutting edge is soms bleeding edge. Maar gezien alle steekjes hier en daar scheppen jij en Theo er duidelijk een genoegen uit dat 't bij Devialet en zijn eigenaren 'even tegen zat'. Best jammer, ik vraag me wel eens af of dat nou zuiver uit jaloezie is of dat er ook nog wat anders speelt.

AbZ

Citaat van: Antoine op juli  6, 2013, 21:36:47@AbZ, tsjaa, cutting edge is soms bleeding edge. Maar gezien alle steekjes hier en daar scheppen jij en Theo er duidelijk een genoegen uit dat 't bij Devialet en zijn eigenaren 'even tegen zat'. Best jammer, ik vraag me wel eens af of dat nou zuiver uit jaloezie is of dat er ook nog wat anders speelt.
Het is natuurlijk mooi spul maar laten we eerlijk wezen:  een goedkoop product met soortgelijke 'kinderziekten' zou gewoon helemaal afgebrand worden.  Als de 'stakes' wat hoger zijn praat men opeens heel anders.  Dat is idd vermakelijk en interessant.  Je ziet alle rationalisaties van high end in actie komen.  Jaloezie, nee.  Zou best 10~20k te besteden willen hebben aan audio maar dat is niet het geval wegens andere prettige keuzes.  Ik zou het sowieso heel anders besteden.

twani

Citaat van: Antoine op juli  6, 2013, 21:36:47
Je bent inderdaad een mazzelpik Theo, "Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."   :P

Voor project 13 en 14, de rest van 't forum komt er waarschijnlijk net als ik ook een keer achter dat je eigenlijk vrijwel alleen pakt maar niet zo veel terug geeft, inhoudelijk dan; ik tel de fotootjes van de dames hier in dit topic namelijk even niet mee.  :D

@AbZ, tsjaa, cutting edge is soms bleeding edge. Maar gezien alle steekjes hier en daar scheppen jij en Theo er duidelijk een genoegen uit dat 't bij Devialet en zijn eigenaren 'even tegen zat'. Best jammer, ik vraag me wel eens af of dat nou zuiver uit jaloezie is of dat er ook nog wat anders speelt.
Maak ervan wat je wilt Antoine. Ik "pak" inderdaad meer dan ik geef, ik ben dan ook géén zelfbenoemde High End profeet, ik weet er maar bar weinig van en daar schaam ik me niet voor.

Ik wist ook helemaal niet dat het "geven en nemen percentage" werd gemeten op het HT forum :o

Los van dat alles ben ik uiterst dankbaar voor alle hulp die mij is toegespeeld de afgelopen jaren.

Jaloezie, tja daar kom je zelf maar iedere keer mee op de proppen. Het lijkt wel alsof je denkt dat alleen jíj een baan hebt met een salaris waarmee je een Devialet kan kopen. Ik heb nieuws, als ik er al een zou willen hebben stond het ding er morgen nog. Dan kunnen we er nog wel wat vergelijkingsmateriaal bijpakken, wat voor auto rijdt je vrouw enz enz...hoe laag kunnen we gaan

Allemaal zinloos wat mij betreft, je bent de laatste tijd gewoon nogal "zurig" in je doen en laten, eigenlijk sinds je de Devialet hebt ;D

Kop op man, have fun :pompom:


Deleted member

@AbZ, blij dat je toegeeft dat de ellende van anderen je entertaint. Het zou je trouwens sieren om zo nu en dan ook eens iets persoonlijks te posten of beter gezegd te posten over iets dat -jou- persoonlijk bezig houdt. Je houdt 't echter zuiver bij anderen, misschien omdat je bang bent voor soortgelijke reactie als jij geeft?

@Twani, volgens mij was jij de laatste die van jaloezie sprak: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=49503.msg2439014#msg2439014 Maar wees vrij om mijn posts te onderzoeken op de woorden jaloezie/jaloers etc. Je zal zien dat ik geen jaloers persoon ben. Overigens vul jij nu zelf in waar die jaloezie vandaan komt of hoe je dat zelf interpreteert dus dat is weer verhelderend. De zuurheid komt niet bij mij vandaan behalve als je onder 't laten blijken van irritatie na 15x dezelfde steekjes 'zuurheid' verstaat. Ik vind eerder de persoon die blijft drukken op 'bepaalde knopjes' die hij denkt te zien zuur.

Wellicht kunnen jullie beiden gewoon stoppen met de kinderachtige steekjes en 't bij de inhoud houden. Wil je dat niet ook prima, dan weet ik genoeg.

YamahaRXV

#5834
Citaat van: Xander32 op juli  6, 2013, 21:02:32
Jouw drie-daagse upgrade :clapping:.
Wat gaan die drie dagen steeds weer snel voorbij he :P.

@Sander  Die drie dagen gaan zeker snel voorbij.... moet ook, anders krijg ik straks nog afkick verschijnselen  ;D
Maar even serieus; ik ben uiterst tevreden met de set zoals die nu speelt, maar dat neemt niet weg dat ik altijd wel open sta voor evt. upgrades.
De Chord Signature kabels zijn van een goede kennis van mij die ze achter zijn Accuphase set had, maar toch (een aantal maanden na aankoop) de voorkeur geeft aan zijn Synergistic Research kabels.
Ik heb deze nauwelijks ingespeelde Chord,s dus te leen om ze te vergelijken met de Naim NAC A5 kabels. Als het een daadwerkelijke upgrade zou betreffen (waar ik overigens zeker nog niet over uit ben...) heb ik de mogelijkheid om deze over te nemen voor een ''schappelijke'' prijs.
Doordat Chord kabels het over het algemeen goed doen met Naim was mijn interesse dus wel aanwezig in deze kabels  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op juli  6, 2013, 22:13:42
@Sander  Die drie dagen gaan zeker snel voorbij.... moet ook, anders krijg ik straks nog afkick verschijnselen  ;D
Maar even serieus; ik ben uiterst tevreden met de set zoals die nu speelt, maar dat neemt niet weg dat ik altijd wel open sta voor evt. upgrades.
De Chord Signature kabels zijn van een goede kennis van mij die ze achter zijn Accuphase set had, maar toch (een aantal maanden na aankoop) de voorkeur geeft aan zijn Synergistic Research kabels.
Ik heb deze nauwelijks ingespeelde Cord,s dus te leen om ze te vergelijken met de Naim NAC A5 kabels. Als het een daadwerkelijke upgrade zou betreffen (waar ik overigens zeker nog niet over uit ben...) heb ik de mogelijkheid om deze over te nemen voor een ''schappelijke'' prijs.
Doordat Chord kabels het over het algemeen goed doen met Naim was mijn interesse dus wel aanwezig in deze kabels  ;)
Je hebt groot gelijk hoor; als kansen zich voor doen moet je ze pakken 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AbZ

Citaat van: Antoine op juli  6, 2013, 22:06:50
@AbZ, blij dat je toegeeft dat de ellende van anderen je entertaint. Het zou je trouwens sieren om zo nu en dan ook eens iets persoonlijks te posten of beter gezegd te posten over iets dat -jou- persoonlijk bezig houdt. Je houdt 't echter zuiver bij anderen, misschien omdat je bang bent voor soortgelijke reactie als jij geeft?
Hoho, jij begint hier over leedvermaak.  Niet mijn ding.  Zoals twani aangeeft, het is jouw denken...   maar zo groot zal het leed met een Devialet ook niet zijn, of wel?  Er zijn ergere dingen in het leven dan nukkige software.  Als je zoiets al 'leed' (ellende) noemt is de term nogal onzinnig.  Voorts post ik wat ik wil; er zijn genoeg mensen die dat regelmatig op prijs stellen.  Ik denk dat je beter niet teveel voor een ander kan invullen.  Je bent er niet goed in.

Deleted member

Draaideur. Lees je voorlaatste post nog eens door, daarin gebruik je en het woord "inderdaad" en "vermakelijk".

Ik denk trouwens niet dat veel mensen jouw gemiddelde posts op prijs stellen al ga je na de laatste aanvaring idd. wat inhoudelijker posten. Als jij zou posten wat je zou willen zou je 't hier niet lang uithouden dat is me wel duidelijk en er is geen genie voor nodig om dát in te vullen, elke autist zal dat lukken.  :D

edit: ja en als je je posts blijft aanpassen dan is verdere discussie lastig.......veel plezier verder.

AbZ

Citaat van: Antoine op juli  6, 2013, 22:32:26
Draaideur. Lees je voorlaatste post nog eens door, daarin gebruik je en het woord "inderdaad" en "vermakelijk".

Ik denk trouwens niet dat veel mensen jouw gemiddelde posts op prijs stellen al ga je na de laatste aanvaring idd. wat inhoudelijker posten. Als jij zou posten wat je zou willen zou je 't hier niet lang uithouden dat is me wel duidelijk en er is geen genie voor nodig om dát in te vullen, elke autist zal dat lukken.  :D

edit: ja en als je je posts blijft aanpassen dan is verdere discussie lastig.......veel plezier verder.
Er is niets veranderd aan mijn manier van posten.  Dat jij het niet altijd snapt is mij bekend.
Het woord "vermakelijk" gaat mijns inziens niet over leed/ellende.  Jij ook veel plezier.

O ja, nog ff een edit:  mijn posts gingen over het Devialet gebeuren. 
Jij maakt er weer iets persoonlijks van.  Dat werkt dus niet...

twani

Citaat van: Antoine op juli  6, 2013, 22:06:50
@AbZ, blij dat je toegeeft dat de ellende van anderen je entertaint. Het zou je trouwens sieren om zo nu en dan ook eens iets persoonlijks te posten of beter gezegd te posten over iets dat -jou- persoonlijk bezig houdt. Je houdt 't echter zuiver bij anderen, misschien omdat je bang bent voor soortgelijke reactie als jij geeft?

@Twani, volgens mij was jij de laatste die van jaloezie sprak: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=49503.msg2439014#msg2439014 Maar wees vrij om mijn posts te onderzoeken op de woorden jaloezie/jaloers etc.
Pfff, ik heb het druk man, moet muziek luisteren ;D

AbZ

Citaat van: twani op juli  6, 2013, 22:55:02
Pfff, ik heb het druk man, moet muziek luisteren ;D
Nu ben ik wel jaloers...  dat jij zo efficient & to the point weet te reageren  ;D

Deleted member

Citaat van: AbZ op juli  6, 2013, 22:37:20
O ja, nog ff een edit:  mijn posts gingen over het Devialet gebeuren. 
Jij maakt er weer iets persoonlijks van.  Dat werkt dus niet...

Aangezien ik jou en Twani aanspreek op gedrag dat voor mij storend is (grapje is leuk, drie keer 't zelfde grapje minder, en elke keer daarop wordt 't meer en meer vervelend) en het dus niet om de inhoud gaat (die ontbreekt namelijk) kan ik dat niet anders dan op persoonlijke titel. Dat jullie vinden dat 't probleem bij mij ligt daar kunnen we over van mening verschillen (en dat doen we blijkbaar) maar als je niet weet dat wat je doet irritant is dan moet ik misschien maar weer gaan spiegelen. :-X

Deleted Member 2

Citaat van: Antoine op juli  7, 2013, 14:36:57
Dat jullie vinden dat 't probleem bij mij ligt daar kunnen we over van mening verschillen (en dat doen we blijkbaar) maar als je niet weet dat wat je doet irritant is dan moet ik misschien maar weer gaan spiegelen. :-X

effectief spiegelen is een vaardigheid die slechts weinigen beheersen.

Deleted member

Los daarvan heb ik er geen zin in, lijkt me ook niet nodig, met Twani heb ik 't goed kunnen vinden in 't verleden. Back on topic maar weer! :)

AbZ

Citaat van: Antoine op juli  7, 2013, 14:36:57
Aangezien ik jou en Twani aanspreek op gedrag dat voor mij storend is (grapje is leuk, drie keer 't zelfde grapje minder, en elke keer daarop wordt 't meer en meer vervelend) en het dus niet om de inhoud gaat (die ontbreekt namelijk) kan ik dat niet anders dan op persoonlijke titel. Dat jullie vinden dat 't probleem bij mij ligt daar kunnen we over van mening verschillen (en dat doen we blijkbaar) maar als je niet weet dat wat je doet irritant is dan moet ik misschien maar weer gaan spiegelen. :-X
Het is duidelijk dat het inhoudelijke aspect je vaak ontgaat, en dat je het liever op de persoon gooit.
Anwyay, je hoeft het sowieso niet te lezen, dus blijkbaar haal je er voor jezelf toch iets positiefs uit...

AbZ

Citaat van: Onder013 op juli  7, 2013, 14:41:59
effectief spiegelen is een vaardigheid die slechts weinigen beheersen.
Vooral een goed humeur kan je niet uit blinde woede spiegelen.
Cheer up, Antoine!

Deleted member

Citaat van: AbZ op juli  7, 2013, 14:55:20
Het is duidelijk dat het inhoudelijke aspect je vaak ontgaat, en dat je het liever op de persoon gooit.
Anwyay, je hoeft het sowieso niet te lezen, dus blijkbaar haal je er voor jezelf toch iets positiefs uit...

Klopt, aangezien het bij jou voor mij geen nut meer heeft heb ik je zojuist -ter info- aan de eerder volledig lege negeerlijst toegevoegd. Pas als iedereen dat doet dan kun je discussies ook niet meer sturen dus helemaal 'hufterproof' is die oplossing helaas niet, but it'll have to do, for now.

AbZ

Citaat van: Antoine op juli  7, 2013, 15:02:46
Klopt, aangezien het bij jou voor mij geen nut meer heeft heb ik je zojuist -ter info- aan de eerder volledig lege negeerlijst toegevoegd. Pas als iedereen dat doet dan kun je discussies ook niet meer sturen dus helemaal 'hufterproof' is die oplossing helaas niet, but it'll have to do, for now.
Kijk dat is een prima prothese voor je gebrek aan zelfinzicht  :thumbs-up:
Hufterproof is lastig voor je idd.  Je kunt immers moeilijk jezelf negeren.
Je kunt wel stoppen met dat soort termen, om mee te beginnen.


YamahaRXV

Zonder meteen ''schuldigen'' aan te moeten wijzen vind ik het toch bijzonder zonde en jammer dat dit soort ''perikelen'' vandaag de dag steeds meer dé trend lijkt te zijn hier op het forum. In eerste instantie bleef het beperkt tot een aantal topics, maar nu lijkt het m.i. zich als een waar virus uit te gaan breiden naar een groot gedeelte van het forum  :-X

Topics die eerst vol stonden met leuke, gezellige,  informatieve, technische onderbouwde onderwerpen hebben nu een meer geladen en ontvlambaar karakter gekregen en dat kan toch niet de opzet zijn.....?  Tenzij we met z,n allen in ons sociaal privé leven zo gefrustreerd zijn geraakt dat we hier op het forum maar alle mogelijke frustraties etc. gaan botvieren op andere mensen, al dan niet gepaard gaande met een sterke dosis psychologische oorlogsvoering door bepaalde mensen op hoog niveau uitgeoefend waarbij opmerkingen die mensen persoonlijk raken niet geschuwd worden.

En nog steeds zijn er grote getale mensen die zeggen dat de sfeer hier op het forum perfect is  :closedeyes:  Yeah right !

En ja, ik hoor sommigen nu al denken: ''wat is dat voor ''moreel'' gelul zeg, staat het je niet aan dan donder je toch lekker op hier !!''
De personen die dit zouden kunnen zeggen zijn m.i. nou net die kleine selecte groep mensen die het voor een ander compleet verzieken door totaal geen inhoudelijke bijdrage te leveren en als een groep ware aasgieren boven het forum rondcirkelen, op zoek naar situaties waar weer eens lekker een dagelijks stukje voldoening opgedaan kan worden door het compleet kunnen laten ontsporen van een topic, al dan niet door het gebruik van minder respectvolle en sympathieke ''handelingen''  :mad:

Wie de schoen past trekke hem aan zou ik willen zeggen... ;)

Misschien is het wel een idee om eens één grote HT forum M&G te organiseren waarbij alle goedwillende en positief bijdragende leden, maar ook de ''toetsenbordhelden'' elkaar I.R.L. kunnen ontmoeten. Ben benieuwd welke ''helden'' dan zo daadkrachtig blijven als ze uit hun vertrouwde veilige omgeving zijn  ::)

Sorry, maar ik moest dit even kwijt want ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit alleen bij mij irritatie opwekt.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Antoine op juli  7, 2013, 14:47:05
Los daarvan heb ik er geen zin in, lijkt me ook niet nodig, met Twani heb ik 't goed kunnen vinden in 't verleden. Back on topic maar weer! :)
Klopt en bij mij is er niets veranderd hoor Antoine, ik heb, (en nu citeer ik mezelf :P) in een ander topic al eerder laten vallen dat ik jou niet anders ken dan een aimable, rustige en vriendschappelijke personage. Ik heb niet het gevoel dat ik die mening moet bijstellen ;) Vwb de Devialet posts trek ik het boetekleed aan, nu ik er langer over nadenk heb ik zoiets van:  tja misschien best storend :blush:

Blijft het feit dat Devialet door z'n hoge aanschafprijs extra onder de loep ligt, iets met hoge bomen en veel wind ;D

Theootje doet wél aan zelfreflectie en bied hierbij z'n excuses aan voor zijn soms wat minder subtiele postings, ik kan tegenwoordig prima toegeven dat ik wellicht wat minder gelijk had dan ik dacht :pompom: