A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

Jumping Jack

Idd Boner, je hebt het bij het rechte eind  :D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Broner

Citaat van: Jumping Jack op juni  6, 2013, 21:00:05
Idd Boner, je hebt het bij het rechte eind  :D.

Je weet wel hoe je mijn pleziertje moet verpesten. Touché.

YamahaRXV

Citaat van: Broner op juni  6, 2013, 21:02:08
Je weet wel hoe je mijn pleziertje moet verpesten. Touché.

Ach, het leven biedt zoveel mooie dingen, wat dat betreft legio mogelijkheden om (buiten dit forum) pleziertjes te kunnen hebben toch... :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Broner

Citaat van: YamahaRXV op juni  6, 2013, 21:09:55
Ach, het leven biedt zoveel mooie dingen, wat dat betreft legio mogelijkheden om (buiten dit forum) pleziertjes te kunnen hebben toch... :)

En dat zeg je tegen mij....

VlisChris

Broner en anderen, hou het netjes aub.
Persoonlijk gaan is nergens voor nodig ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

YamahaRXV

Citaat van: Broner op juni  6, 2013, 21:11:13
En dat zeg je tegen mij....

Yep, jouw pleziertje werd toch verstoord ?   Het mijne niet hoor.... :pompom:  Ik zit hier prima op mijn plek met mijn fascinerende ''afwijkingen'' en velen met mij denk ik zo  ;)
Maar goed, laten we het speelkwartiertje (uurtje) maar beëindigen, tenzij je iets op ''de markt'' wil verkopen en snel aan de verplichte 50 posts moet zitten  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Broner

Citaat van: YamahaRXV op juni  6, 2013, 21:19:44
Yep, jouw pleziertje werd toch verstoord ?   Het mijne niet hoor.... :pompom:  Ik zit hier prima op mijn plek met mijn fascinerende ''afwijkingen'' en velen met mij denk ik zo  ;)
Maar goed, laten we het speelkwartiertje (uurtje) maar beëindigen, tenzij je iets op ''de markt'' wil verkopen en snel aan de verplichte 50 posts moet zitten  ;D

Je mist wel een beetje de bedoeling van mijn post. Geeft niet. Ik ga koffie zetten.

@Christiaan: ik ben een puppy.

VlisChris

Laatste waarschuwing zal niet nodig zijn heren?
Mijn eerste opmerking was vrij duidelijk. Volgende opmerking in de trend die nu gezet heeft een 3 daagse ban.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Citaat van: Christiaan S op juni  6, 2013, 22:05:19
Laatste waarschuwing zal niet nodig zijn heren?
Mijn eerste opmerking was vrij duidelijk. Volgende opmerking in de trend die nu gezet heeft een 3 daagse ban.
Ach het is de ophef niet waard Christiaan.

garmtz


Hifi Addict

Citaat van: YamahaRXV op juni  6, 2013, 19:03:08
Solderen is geen probleem voor mij  ;)  Verder erg interessant om te lezen (en mogelijk om uit te voeren) maar waar haal ik zo,n ripple of smoothing filter en welke waarde heb ik nodig voor een 7,5 amp. voeding ?

http://rockgrotto.proboards.com/thread/8851?page=1#

Ik ga denk ik de voedingen voor de pc's zelf bouwen/ontwerpen, dat kan zo ongeveer uit voor de prijs van de teradak voedingen  8) En ik wil het wat bruter doen, wat meer capaciteit, lagere totale esr etc ;-) Misschien zelfs wel een CLCLC ofzo  8) Alhoewel dat waarschijnlijkd an wel weer duurder gaat zijn. Alleen even kijken of ik een aantal lm338's ofzo parallel zelt (kan gewoon met een ~0.1 serieweerstand waar ik de navolgende kabel voor kan gebruiken  ::) ) of met vermogenstransistoren ga werken a la teradak.

twani

We zitten niet vér meer van compleet eigenbouw af met onze set :P

Hifi Addict

Citaat van: twani op juni  7, 2013, 13:19:46
We zitten niet vér meer van compleet eigenbouw af met onze set :P

Heb je inmiddels al wat besteld? Zoja wat?  ;D

Xander32

Citaat van: twani op juni  7, 2013, 13:19:46
We zitten niet vér meer van compleet eigenbouw af met onze set :P
Wanneer kan ik mijn hestelling plaatsen?


:D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Ik zei "we" niet "ik" :D


Wie heeft er voor mij trouwens nog één of wellicht zelfs twéé Siemens C3G buizen in de hoek liggen?

Ze worden ook wel de Duitse "Poströhre" genoemd...

Ik vermoed een defect in mijn DHTROB DAC namelijk.

Hifi Addict

Mijn nieuwe "dacje" speelt  8) Een dezer dagen toch maar eens kastjes gaan shoppen  :crazy:



Xander32

Citaat van: Hifi Addict op juni  7, 2013, 16:46:21
Mijn nieuwe "dacje" speelt  8) Een dezer dagen toch maar eens kastjes gaan shoppen  :crazy:
... mij lijkt deze nog niet geheel productierijp :D


(Ben stiekum wel jaloers op mensen die zo vaardig zijn dat zij dit in elkaar kunnen zeten)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op juni  7, 2013, 16:49:24
... mij lijkt deze nog niet geheel productierijp :D


(Ben stiekum wel jaloers op mensen die zo vaardig zijn dat zij dit in elkaar kunnen zeten)
Ik niet stiekem hoor! Heb simpelweg blinde bewondering voor zulke vaardigheden. :omg:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vanzomereng

Citaat van: Hifi Addict op juni  7, 2013, 16:46:21
Mijn nieuwe "dacje" speelt  8) Een dezer dagen toch maar eens kastjes gaan shoppen  :crazy:

Kan je die handel, gewoon niet bij elkaar mieteren in een schoenendoes  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

Citaat van: Hifi Addict op juni  7, 2013, 16:46:21
Mijn nieuwe "dacje" speelt  8) Een dezer dagen toch maar eens kastjes gaan shoppen  :crazy:

Mmmmm, indrukwekkend ;).  Naar welke onderdelen kijken we hier nu precies? En welk ontwerp heeft hier model gestaan?

YamahaRXV

Morgen naar het brabantse land om daar een nieuwe M2Tech Hiface Evo USB to SPDIF converter te halen + een 9 volt Squeeze Upgrade LPS voor de Evo  :pompom:
Op de terugweg maar even in Breda shoppen en een terrasje pakken om vriendinlief ook nog een beetje tevreden te houden  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op juni  7, 2013, 20:41:30
Morgen naar het brabantse land om daar een nieuwe M2Tech Hiface Evo USB to SPDIF converter te halen + een 9 volt Squeeze Upgrade LPS voor de Evo  :pompom:
Op de terugweg maar even in Breda shoppen en een terrasje pakken om vriendinlief ook nog een beetje tevreden te houden  ;D

Je laat er inderdaad geen gras over groeien Jan (ahum :crazy: hoor wie het zegt) dan is de MM toch helemaal optimaal getweakt (op de paarse rakker na toch?)!
mainly British stuff

Xander32

Citaat van: Martin!!! op juni  7, 2013, 21:28:25
Je laat er inderdaad geen gras over groeien Jan (ahum :crazy: hoor wie het zegt) dan is de MM toch helemaal optimaal getweakt (op de paarse rakker na toch?)!
... ik kan mij echt niet voorstellen dat Jan hierna de MM met rust zal laten 8).

Ben wel erg benieuwd wat dit allemaal heeft gebracht, daar ik bij de eerste kennismaking al danig onder de indruk was van het presteren van de MM.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

Citaat van: Xander32 op juni  7, 2013, 21:39:10
... ik kan mij echt niet voorstellen dat Jan hierna de MM met rust zal laten 8).

Ben wel erg benieuwd wat dit allemaal heeft gebracht, daar ik bij de eerste kennismaking al danig onder de indruk was van het presteren van de MM.

MacMaxi ;)