A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

twani


unknown

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 23:31:59
Lachen toch voor dat geld......

Jazeker, aangezien ik al een paar keer naar volle tevredenheid kabels en connectoren had besteld daar durfde ik ze ook best ongezien aan te schaffen.

Iets meer on topic: Wat een ongelofelijk mooie set heb je staan! :)
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

AbZ

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 09:08:10
Jij hebt flink zitten slapen Abel :laugh:
Oei  ;D  die had ik gemist idd (ivm afwezigheid). 
Nou, de bouw heeft wel 'even' geduurd, maar het is mooi geworden! 
Oude posting nu gezien, complimenten (ook aan Jan)  :worship:

twani


twani

Citaat van: unknown op januari 28, 2013, 23:35:03
Jazeker, aangezien ik al een paar keer naar volle tevredenheid kabels en connectoren had besteld daar durfde ik ze ook best ongezien aan te schaffen.

Iets meer on topic: Wat een ongelofelijk mooie set heb je staan! :)
Dank je, alhoewel ik me verbaas uit hoe weinig componenten de set inmiddels nog maar bestaat, bizar.....
De Bluray en de Humax zitten nog in de kont van de M1 DAC geprikt, dat is het verder wel....
Een klein dedicated laptopje als bron, een M1 a-synchrone dac, de Leben CS 300 en de Harbeth's, meer is het niet :nopompom:

AbZ


Citaat van: twani op januari 28, 2013, 23:44:51meer is het niet :nopompom:
Dan ga je toch weer lekker plaatjes draaien? 
Kan nooit erger zijn dan tube rolling...

unknown

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 23:44:51
Dank je, alhoewel ik me verbaas uit hoe weinig componenten de set inmiddels nog maar bestaat, bizar.....
De Bluray en de Humax zitten nog in de kont van de M1 DAC geprikt, dat is het verder wel....
Een klein dedicated laptopje als bron, een M1 a-synchrone dac, de Leben CS 300 en de Harbeth's, meer is het niet :nopompom:

Dat vind ik juist het mooie, ik heb hier zelf ook alleen een PC en PS3 als bron.
Morgen komt mijn DacMagic binnen en kan mijn PC icm foobar2000 ineens als volwaardige stereobron dienen.  ;D
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

twani

Wel even in het usb poort management kijken welke "socket" je moet gebruiken voor de beste klank ;)

LeonArdusS

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 23:19:15
http://www.son-video.com/Rayons/Hifi/Amplis/Musical-Fidelity-M1-Clic.html

Geen taal instelling problemen, prijs is namelijk super. Je kan de M1 Clic toch ook als voorversterker gebruiken?
Zit hier ook een pass through op dus om hem in een HT setup te hangen?
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

unknown

Citaat van: twani op januari 29, 2013, 07:55:16
Wel even in het usb poort management kijken welke "socket" je moet gebruiken voor de beste klank ;)

En waaraan zie ik dat?  ::)
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

advr

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 23:44:51

Een klein dedicated laptopje als bron, een M1 a-synchrone dac, de Leben CS 300 en de Harbeth's, meer is het niet :nopompom:

Mooi toch... :music:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

BuSpu


Bas Akkerman

Citaat van: BuSpu op januari 29, 2013, 16:04:00
nou vergeet je toch je USB kabel!  ;D
En nog de nodige stroomkabels en luidsprekerkabels. Veeeeel te veel spullen Theo. :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: unknown op januari 29, 2013, 12:21:23
En waaraan zie ik dat?  ::)
Zie oa. de link in post 3812 op vorige pagina van dit topic.......

unknown

Citaat van: twani op januari 29, 2013, 19:15:25
Zie oa. de link in post 3812 op vorige pagina van dit topic.......

Dank je!

Ik zie daar dat ik een instelling moet veranderen van mijn usb-hub, maar hoe kan ik dan zien op welke poort ik hem het beste aan kan sluiten? Of begrijp ik het gewoon verkeerd? ::)
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

twani

Citaat van: unknown op januari 29, 2013, 19:27:46
Dank je!

Ik zie daar dat ik een instelling moet veranderen van mijn usb-hub, maar hoe kan ik dan zien op welke poort ik hem het beste aan kan sluiten? Of begrijp ik het gewoon verkeerd? ::)
Volgens mij moet je ervoor zorgen dat je de poort te pakken hebt die het minst met neventaken is belast. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn kennis tot hier rijkt, misschien kan iemand inhaken ::)

twani

Streamen, dacs, dedicated geluidskaarten enz enz .Hier vindt je ontzettend veel info en producten


www.itemaudio.com



twani



unknown

Dank voor alle info, ik ga mij hier mogen eens in verdiepen en kijken hoe het klinkt als ik alles aansluit.  ;D
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op januari 28, 2013, 23:41:03
Oei  ;D  die had ik gemist idd (ivm afwezigheid). 
Nou, de bouw heeft wel 'even' geduurd, maar het is mooi geworden! 
Oude posting nu gezien, complimenten (ook aan Jan)  :worship:

Dank je AbZ  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: LeonArdusS op januari 29, 2013, 10:46:13Je kan de M1 Clic toch ook als voorversterker gebruiken?

Ja, dat kan Leon, en ik kan je uit eigen ervaring melden dat dit zeker niet verkeerd klinkt  ;)
Ik heb het destijds met de combi M6i-M1 Clic getest. De M6i kan je namelijk ook als eindversterker buiten de volume/voorversterker regeling om inzetten  ;)
Zoals Theo ook wel zal kunnen beamen is de M1 Clic een zeer fijn component met vele mogelijkheden.
Enige wat ik miste was een dig. out zodat je evt. nog een externe dac achter het streamergedeelte van de M1 Clic kan zetten.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Helemaal mee eens..Streamen op behoorlijk niveau voor digibeten.....daar kun je nou werkelijks niks verkeerd mee doen........

Hifi Addict

He Theo  ;)

Heb je JPLAY weleens geprobeerd? Er is nu een nieuwe versie uit (v5) die je als ASIO driver kunt aansturen en via een kleine omweg kunt configureren om b.v. vanuit spotify aan te sturen. Dat maakt echt aanzienlijk uit  8) Ik wil je niks aansmeren maar er is een trial versie beschikbaar  :ph34r:

LeonArdusS

Citaat van: YamahaRXV op januari 29, 2013, 22:09:47
Ja, dat kan Leon, en ik kan je uit eigen ervaring melden dat dit zeker niet verkeerd klinkt  ;)
Ik heb het destijds met de combi M6i-M1 Clic getest. De M6i kan je namelijk ook als eindversterker buiten de volume/voorversterker regeling om inzetten  ;)
Zoals Theo ook wel zal kunnen beamen is de M1 Clic een zeer fijn component met vele mogelijkheden.
Enige wat ik miste was een dig. out zodat je evt. nog een externe dac achter het streamergedeelte van de M1 Clic kan zetten.
@Jan, thx voor de tip. Gezien die prijs bij die franse shop de moeite waard om te proberen.
Hmm maar eens ff een paar dagen over nadenken.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire