A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

AbZ

Citaat van: twani op januari 27, 2013, 11:28:09
Mijn nieuwe vriendje.....
Mooi  8)
Zit zelf een beetje over de nieuwe MF SDAC te denken...  (zie V-link topic)

twani

Ook mooi alhoewel er voor mij veel te veel ópzit ;)...

twani

De volgende aanschaf.....  Alleen nog kiezen uit een RC 1/1 met een ongefilterde lijst erachter of een RC met meer ingangen..

LeonArdusS

Citaat van: twani op januari 27, 2013, 23:39:49
De volgende aanschaf.....  Alleen nog kiezen uit een RC 1/1 met een ongefilterde lijst erachter of een RC met meer ingangen..

Ziet er gelikt uit, zal wel wat kosten..
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

AbZ

Citaat van: twani op januari 27, 2013, 23:39:49
De volgende aanschaf.....  Alleen nog kiezen uit een RC 1/1 met een ongefilterde lijst erachter of een RC met meer ingangen..
Ik kan nu toch niet nalaten om nog eens naar je DIY stekkerblok te informeren...
Al bijna een jaar geleden, toch 8 pagina's over 1 stekkerblok.
Hoe is het hiermee (niet?) afgelopen?

Maximus_Aurelius

Citaat van: LeonArdusS op januari 27, 2013, 23:47:04
Ziet er gelikt uit, zal wel wat kosten..

Deze stekkerblokken ken ik zeer goed.
De 1/1 circa 620 euro, de 3 variant circa 1800 euro deze heeft ook 1 aansluit  voor een iec aansluit voor verder door te lussen van andere stekkerblok.
Je hebt ook de 4 variant die kost rond de 2500 euro.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

twani

Citaat van: AbZ op januari 28, 2013, 00:32:02
Ik kan nu toch niet nalaten om nog eens naar je DIY stekkerblok te informeren...
Al bijna een jaar geleden, toch 8 pagina's over 1 stekkerblok.
Hoe is het hiermee (niet?) afgelopen?
Jij hebt flink zitten slapen Abel :laugh:

tompj

Citaat van: twani op januari 27, 2013, 23:39:49
De volgende aanschaf.....  Alleen nog kiezen uit een RC 1/1 met een ongefilterde lijst erachter of een RC met meer ingangen..
Je begint aardig door te schieten Theo...
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

frank2

Goed bezig Twani, goede stroomvoorziening is het halve werk.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

http://www.soundvisionfidelity.de    Goed verzorgde site van een Duitse audio winkelier, bij de afdeling " second hand" ook mooie omschrijvingen over de verschillende klank karakters van de diversee Naim componenten....

Cyreg

Citaat van: twani op januari 27, 2013, 23:39:49
De volgende aanschaf.....  Alleen nog kiezen uit een RC 1/1 met een ongefilterde lijst erachter of een RC met meer ingangen..

Spanningsvoorziening heeft in mijn uitgebreide ervaring zeer veel invloed op de klankbalans en -kwaliteit vd audiosetup  :butbut: (echt veel meer dan normaliter wordt gedacht )

Hoop dat je niet alleen gaat voor het uiterlijk of recensies > zelf thuis uitproberen dus  :devil:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

twani

Citaat van: Cyreg op januari 28, 2013, 12:33:35
Spanningsvoorziening heeft in mijn uitgebreide ervaring zeer veel invloed op de klankbalans en -kwaliteit vd audiosetup  :butbut: (echt veel meer dan normaliter wordt gedacht )

Hoop dat je niet alleen gaat voor het uiterlijk of recensies > zelf thuis uitproberen dus  :devil:
Nou, zo mooi vind ik ze niet die HMS RC producten  :dozingoff:

twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 12:04:23
http://www.soundvisionfidelity.de    Goed verzorgde site van een Duitse audio winkelier, bij de afdeling " second hand" ook mooie omschrijvingen over de verschillende klank karakters van de diversee Naim componenten....

Inderdaad een nette en interessante site  :headbanging:
Ze zijn volgens mij ook aardige Naim liefhebbers..... :pompom:  Leuk en interessant (voor mij  ;)) om weer even een paar testen te lezen van de Superuniti  :headbanging:

Grappig ook om te lezen (bij second hand) dat er een Linn Akurate 2200 versterker aangeboden wordt die volgens hun op hetzelfde niveau zit als een Naim NAP 250, maar een heel ander karakter heeft....... tja, dat is voor de meesten al wel duidelijk denk ik  :angel:

@Theo  Is het aluminium stekkerblok nou al aangesloten bij je, of ligt deze nog mooi te wezen in een hoek van de huiskamer ?  :angel:


mompelt iets van bloed, zweet, en tranen....
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari 28, 2013, 21:35:10
Inderdaad een nette en interessante site  :headbanging:
Ze zijn volgens mij ook aardige Naim liefhebbers..... :pompom:  Leuk en interessant (voor mij  ;)) om weer even een paar testen te lezen van de Superuniti  :headbanging:

Grappig ook om te lezen (bij second hand) dat er een Linn Akurate 2200 versterker aangeboden wordt die volgens hun op hetzelfde niveau zit als een Naim NAP 250, maar een heel ander karakter heeft....... tja, dat is voor de meesten al wel duidelijk denk ik  :angel:

@Theo  Is het aluminium stekkerblok nou al aangesloten bij je, of ligt deze nog mooi te wezen in een hoek van de huiskamer ?  :angel:


mompelt iets van bloed, zweet, en tranen....

Ik had 'm eigenlijk ook een beetje voor jou en JJ gepost  ;)

Het blok zit ertussen hoor Jan, en blijft daar ook......  Ik ga 2 gescheiden groepen maken waarbij de Leben ongefilterd aan de JF blijft hangen.....

twani

Sfeer in huize Twani!  De Leben gromt, duwt en perst de gruwelijk mooie klanken van Monolake (dank Garmt en Bas) door de strotten van de Harbeths. Me happy........

Deleted member

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 21:53:25
Sfeer in huize Twani!  De Leben gromt, duwt en perst de gruwelijk mooie klanken van Monolake (dank Garmt en Bas) door de strotten van de Harbeths. Me happy........

Klinkt als een zware bevalling!  :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 21:41:55
Ik had 'm eigenlijk ook een beetje voor jou en JJ gepost  ;)

Het blok zit ertussen hoor Jan, en blijft daar ook......  Ik ga 2 gescheiden groepen maken waarbij de Leben ongefilterd aan de JF blijft hangen.....

Ah, dat is goed te horen  ;) :D

Mijn Superuniti laat hier ook een verbeterde weergave horen sinds hij aangesloten is op het zware aluminium DIY stekkerblok met Furutech Alpha 3 bekabeling.
De Superuniti is het enige component wat nu aangesloten zit op dit stekkerblok wat gevoed wordt door een aparte audio groep en dat is zeer duidelijk waarneembaar t.o.v. het andere alu DIY stekkerblok waarin eerst ook de plasma, blu ray speler en HD tuner op zaten aangesloten.
Het Naim groene varistor lampje wat ik van jou heb gehad laat in deze set-up toch wel wat klankverbetering horen moet ik zeggen.

Ik ben nog steeds zeer happy met de Superuniti-Adam Audio combi en iedere dag weer geniet ik volop van de weergave.
Buiten mijn muziekcollectie op de NAS zijn er ook een aantal internet zenders die verbazingwekkend genoeg erg goed klinken.
Ik zit nu weer volop te genieten van mijn favoriete zender Audiogrooves.net met een heerlijke mix van lounge/deep house muziek  :music:

Best wel een lekker gevoel om echt tevreden te zijn met je set en geen neigingen meer te hebben om te upgraden of te tweaken  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Je blijft aardig bezig Theo  :clapping:. Bedankt voor de link, die zal ik eens rustig bekijken want mijn Duits is allesbehalve soepel  ;D.

Hier wordt de laatste tijd niet zo veel muziek geluisterd, met zo'n klein hummeltje erbij vind ik dat ook niet zo erg  :inlove:. Ik kruip geregeld wel wat vroeger in bed met de draadloze hoofdtelefoon en de ipad om zo toch mijn nodige portie binnen te krijgen  :music:...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Lounge en deephouse zitten ook in mijn repertoire Jan. Net als Ambiënt, psychtrance en meer van dat soort "gestoorde gedoe"


Het Naim lampje blijft zitten waar die zit. Hij wordt gevoed door de vervuiling, dat is het varisator principe......

tompj

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 20:45:18
Een goede leidraad om je dedicated Windows 7 laptop te configureren. Bij mij werkt 't prima....




http://www.sweetwater.com/sweetcare/downloads/Windows_7_Optimization_Guide.pdf
Dank! Ik ben door de menu's heengelopen. Enkel mijn Remote App communiceerde niet meer met mijn PC. Moest in 'services' 'bonjour' weer aanvinken. Nu draait alles weer lekker.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

unknown

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 21:53:25
Sfeer in huize Twani!  De Leben gromt, duwt en perst de gruwelijk mooie klanken van Monolake (dank Garmt en Bas) door de strotten van de Harbeths. Me happy........

Dat ziet er wel sfeervol uit ja, zijn die stands toevallig van W&M? :)
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

twani

http://www.son-video.com/Rayons/Hifi/Amplis/Musical-Fidelity-M1-Clic.html




Ssssssttttttt jongens, niet doorvertellen.  Goedkoop...........   Ook de M1 dac asynchroon voor €395,-

twani

Citaat van: unknown op januari 28, 2013, 23:18:28
Dat ziet er wel sfeervol uit ja, zijn die stands toevallig van W&M? :)
Niet eens toevallig ;D. Het zijn ze. Superdingen voor het geld, echt waar. De TNT koerier ging spontaan door z' n rug toen het pakket kwam aanbrengen destijds........


unknown

Citaat van: twani op januari 28, 2013, 23:21:08
Niet eens toevallig ;D. Het zijn ze. Superdingen voor het geld, echt waar. De TNT koerier ging spontaan door z' n rug toen het pakket kwam aanbrengen destijds........

Haha, ik heb die ook voor m'n rear speakers. Zijn inderdaad echt superdingen en zeker niet te duur!

Werden hier bij de buren bezorgd omdat ik niet thuis was.

Toen mijn moeder dacht het 'pakketje' even te gaan halen, heeft de buurman het hier naar binnen gedragen ;D
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700