A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Hifi Addict op januari 30, 2013, 11:06:09
He Theo  ;)

Heb je JPLAY weleens geprobeerd? Er is nu een nieuwe versie uit (v5) die je als ASIO driver kunt aansturen en via een kleine omweg kunt configureren om b.v. vanuit spotify aan te sturen. Dat maakt echt aanzienlijk uit  8) Ik wil je niks aansmeren maar er is een trial versie beschikbaar  :ph34r:
Ná alle mentale support ben ik wel haast verplicht om Jplay te gaan proberen, ik zal dat ook doen ;)

twani

Mbt JPlay....is het zo dat de asiodriver van JPlay zich ín Spotify nestelt of is het juist andersom?


Ttsssss, ik weet er (nog steeds) té weinig van :devil:

Hifi Addict

#3852
 ;D Als je fidelify (.net) als spotify client gebruikt kun je asio uitsturen naar jplay 5 :hehe:

edit: jplay 5 "presenteert" zich als asio driver, als je dan in fidelify of b.v. jriver, foobar, squeezelite etc asio als uitgang kiest streamt je applicatie naar jplay, jplay stuurt dan weer je geluidskaart/usb converter aan via wasapi of kernel streaming (laatste klinkt in de regel een stuk beter).

twani

Morgen proberen ;). Anders meld deze "digitale sukkel" zich wel weer :P

Hifi Addict

Citaat van: Hifi Addict op januari 30, 2013, 23:41:06
;D Als je fidelify (.net) als spotify client gebruikt kun je asio uitsturen naar jplay 5 :hehe:

edit: jplay 5 "presenteert" zich als asio driver, als je dan in fidelify of b.v. jriver, foobar, squeezelite etc asio als uitgang kiest streamt je applicatie naar jplay, jplay stuurt dan weer je geluidskaart/usb converter aan via wasapi of kernel streaming (laatste klinkt in de regel een stuk beter).

;D

twani


Hifi Addict



frank2

Na dat zeer lange verhaal bij de post hierboven zul je wel weer toe zijn aan  :coffee:
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

Tja daar ging iets niet goed maar geen zorg, ik heb de koffie in m`n hand hoor :pompom:

Jumping Jack

De koffie heb je al in de hand, nu jezelf nog (niet op die manier viespeuk!)  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Zeg hou jij je een beetje in :D  Hoe noemde je het hier ook alweer, de "conversatiebarak?  ;D

Jumping Jack

Sorry Theo, ben aan een moeilijke zaak bezig en kom hier dan maar wat stoom afblazen dmv flauwe grappen  :angel:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 31, 2013, 17:09:34
Het is een koffiecorner, geen "Rokershol" ;D

Mijn sigaret smaakt anders best lekker bij het bakje koffie wat ik nu aan het drinken ben..... :tongue2: :D
De (ongezonde) beloning na een dag ''noeste'' arbeid  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari 31, 2013, 18:17:02
Mijn sigaret smaakt anders best lekker bij het bakje koffie wat ik nu aan het drinken ben..... :tongue2: :D
De (ongezonde) beloning na een dag ''noeste'' arbeid  :pompom:
Jij mag in je eigen topic (dit topic dus ;)) best even roken hoor ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 31, 2013, 18:56:11
Jij mag in je eigen topic (dit topic dus ;)) best even roken hoor ;D

Dank je Theo  :D

Ik kwam zojuist weer wat nieuws tegen van het merk waar ik een aantal jaren geleden best wel een liefhebber van was en hier dus ook een aantal componenten van heb gehad  ;)

De nieuwe dac van het engelse Astin Trew, genaamd de Concord dac. Het merk Astin Trew heeft altijd ''hybride'' componenten op de markt gebracht met buizen in het voorversterkergedeelte en solid state opbouw in het eindgedeelte.
Zo ook dus min of meer met deze nieuwe dac die ik persoonlijk erg geslaagd vind  :headbanging:

Het ding heeft mooie specs en ik heb begrepen dat ze hier hoge ogen mee willen gaan scoren.
Ik ben dus ook wel benieuwd wat voor reviews deze dac gaat opleveren...

Wat vinden jullie er van ? (hij is trouwens ook in het zilver verkrijgbaar hoor Theo  :pompom:)


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

BuSpu


twani

Hij bevalt me (bijna :D) helemaal......  Rara..... :D

unknown

TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 31, 2013, 22:59:25
Hij bevalt me (bijna :D) helemaal......  Rara..... :D

Laat mij raden.......  de prijs ?  :blink: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Zonder usb, kost nog een beetje meer... :pompom:       

unknown

Voor €5500 euro kun je natuurlijk ook geen USB verwachten ;)

Haha, ongekend!
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

twani

Ik ben bang dat ze hiermee boven hun merkimago "uitprijzen".......

twani

In die prijsklasse zou ik doorschakelen naar de Accustic Arts Tube dac