A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Jumping Jack

Maar die laatste heeft wel een Guinness in haar handen, weinig Duits aan dus... We zijn op goede weg  :D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Welk merk het ook is, ze heeft sowieso het verkeerde in haar handen :laugh:

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op januari  6, 2013, 19:29:33
Maar die laatste heeft wel een Guinness in haar handen, weinig Duits aan dus... We zijn op goede weg  :D

Zo is het maar net  :D

Over zo,n 1,5 mnd. hoop ik weer wat Stiegl en Zipfler biertjes te kunnen happen op mijn wintersportbestemming en dat is gek zat  :pompom:

Nu maar weer on-topic met audio gerelateerde discussies in het nederlands...... Al die aanstootgevende plaatjes van die dames met bierpullen  :withstupid: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maximus_Aurelius

#3479
Citaat van: YamahaRXV op januari  6, 2013, 19:42:20

Nu maar weer on-topic met audio gerelateerde discussies in het Duits......

:D  :tongue2:


Hoe jij wilt, verder in het Duits  :D Nein, nein, nein  Niederländisch  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

twani

Mmmmm.  Ze heeft ook nog een vriendin

twani


YamahaRXV

Theo, je gaat nu echt de goede kant op  :thumbs-up:

De één na laatste foto met de Guinnes dame..... :wub:
En dan graag ook de Budweiser dame geheel links op de onderste foto  ;)

Zo, mijn persoonlijke voorkeur is weer uitgesproken  :pompom:

Kreeg net al wat meeglurende blikken over mijn schouder en de daaropvolgende uitspraak: wie zet al die "chickies" op het forum ??







Oh, ik weet het al..........Theo zeker weer  O0  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

twani

Deze vrouw heeft alles wat een man nodig heeft  :D

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  6, 2013, 20:39:02
Theo, je gaat nu echt de goede kant op  :thumbs-up:

De één na laatste foto met de Guinnes dame..... :wub:
En dan graag ook de Budweiser dame geheel links op de onderste foto  ;)

Zo, mijn persoonlijke voorkeur is weer uitgesproken  :pompom:

Kreeg net al wat meeglurende blikken over mijn schouder en de daaropvolgende uitspraak: wie zet al die "chickies" op het forum ??







Oh, ik weet het al..........Theo zeker weer  O0  :D
Ik stop ermee, wil geen ruzie met Sheila ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  6, 2013, 21:09:23
Ik stop ermee, wil geen ruzie met Sheila ;)

Kan je nagaan....heb ze jou nog niet in levende lijve ontmoet en nu al zo,n indruk van jou  :o

Nee hoor Theo, als je ziet wat hier soms voor "genre" mailtjes binnen komt van kennissen en vrienden dan moet ze om deze foto,s gewoon lachen hoor.
Heb hier een tijdje terug een hele club vrouwelijke collega,s van Sheila over de vloer gehad en een aantal van hun vroegen belangstellend naar die leuke mailtjes die ik altijd binnenkrijg..... :withstupid:
Jan zittende tussen zo,n groep dames met dit soort wensen....zie je het voor je ? :D
Daar krijg je als man zijnde rode oortjes van hoor  :worship:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

We moeten de dames zeker niet uitvlakken, hun geest dwaalt niet zelden minimaal zo diep de vunzigheid ín als die van ons ;D

Ach we zijn allemaal maar mensen hé.....

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  6, 2013, 23:06:30
We moeten de dames zeker niet uitvlakken, hun geest dwaalt niet zelden minimaal zo diep de vunzigheid ín als die van ons ;D

Ja, dat klopt zeker.....alleen doen (of beter gezegd willen) wij mannen ''meer'' met onze diepgaande dwalende geest op dat vlak  :tongue2 :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

LeonArdusS

Citaat van: YamahaRXV op januari  6, 2013, 19:27:56
Oeffff, die is toch wel mooi hoor......  :inlove:









Ondanks het feit dat ik (bijna) altijd de voorkeur geef aan brunettes  ;)
+1
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

twani

Om dit topic weer enigzins in het spoor te krijgen :D

twani

Aangezien het Linn verhaal toch door mijn hoofd blijft spoken (de Macmini staat nu tijdelijk op de kamer van Junior) maar ik ze razend lelijk vind gaan mijn gedachten nu uit naar een Sneaky welke ik dan "digital out" op de DHTROB dac kan aansluiten.
Bjorn/Garmt hebben jullie een demo toestel in een van jullie "studios"? ;D

Gr
THeo

Deleted Member 2


frank2

enige voordeel is wel dat ze betaalbaar zijn....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted Member 2

Citaat van: frank2 op januari  7, 2013, 12:07:28
enige voordeel is wel dat ze betaalbaar zijn....

een teac streamer is nog beter betaalbaar.  8)

Bas Akkerman

Een SBT nog betaalbaarder wilde ik zeggen, maar inmiddels vliegen die prijzen omhoog.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Ja hoor! PM me maar ;D.

Groet,

Bjorn

Citaat van: twani op januari  7, 2013, 10:32:37
Aangezien het Linn verhaal toch door mijn hoofd blijft spoken (de Macmini staat nu tijdelijk op de kamer van Junior) maar ik ze razend lelijk vind gaan mijn gedachten nu uit naar een Sneaky welke ik dan "digital out" op de DHTROB dac kan aansluiten.
Bjorn/Garmt hebben jullie een demo toestel in een van jullie "studios"? ;D

Gr
THeo

BuSpu

Citaat van: twani op januari  7, 2013, 10:32:37
Aangezien het Linn verhaal toch door mijn hoofd blijft spoken (de Macmini staat nu tijdelijk op de kamer van Junior) maar ik ze razend lelijk vind gaan mijn gedachten nu uit naar een Sneaky welke ik dan "digital out" op de DHTROB dac kan aansluiten.
Die heeft wel ook een versterker aan boord maar die zou je dan niet gebruiken?

Mitch--

Citaat van: BuSpu op januari  7, 2013, 13:07:02
Die heeft wel ook een versterker aan boord maar die zou je dan niet gebruiken?

de Leben van theo maakt daar weer gehakt van denk ik zo, moet wel zeggen op muziekaal vlak maakt de sneaky gehakt van mijn primare!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'