A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

#2725
Citaat van: Bas Akkerman op november 26, 2012, 22:44:21
Ja, en anders stop ik er gewoon een sok in. Sorry Theo, zal me van nu af aan beheersen... :angel:

:D :D Het gaat nu wel erg ver hoor Bas......  Gelukkig is onze Theo erg ruimdenkend en niet zo moeilijk  :pompom:

@Theo   Dat wordt toch een aardig stukje toeren morgen  ;)
Kijk je uit dat het toch niet een hele dure versterker gaat worden als je de afstand (te) snel wilt overbruggen  :crazy:
Dit zeggende omdat Jan eind vorig jaar van de A16 is ''geplukt'' omdat hij een MF M6i had opgehaald en deze uit brandende nieuwsgierigheid z.s.m. aan wilde sluiten  :music:
Om hier niet als een wegpiraat verder door het leven te moeten gaan zal ik niet alle details vertellen, maar het programma wegmisbruikers had er een mooie uitzending van kunnen maken  :pompom:



ps  Het blad met de trio test is nog steeds niet gearriveerd  :(  Heeft jullie receptioniste het wel verstuurd ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

190 km héén en 190 km terug........En nu maar hopen dat er geen bekeuring valt :D

Inmiddels staat het "Lebentje" opgesteld en z'n eerste klus was het ondersteunen van een film :D
Zo zeg ik, daar valt heel wat te beleven daar waar we het hebben over de klank.
Er gebeurt van alles, zeer 3D en gevarieerd kan ik nu al wel zeggen.

2x12 watt is kennelijk meer dan genoeg  :o. De volumeknop van de M6i kwam nooit voorbij 10.00 uur, hetzelfde geldt eigenlijk voor de Leben, hard zat.......diepe bass ook.....

Ik zal morgen inderdaad eens even in het Postvak Uit bakje kijken, misschien net als vorige keer niet herkend als zijnde post uit........




YamahaRXV

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Theo !
Je eerste indrukken zijn volgens mij niet verkeerd  ;D
We zullen ongetwijfeld nog wel meer gaan lezen over je komende impressies denk ik zo..... :D
Foto,s zijn trouwens ook altijd welkom  :headbanging:

En nu maar afwachten of je geen "fanmail" van het CJIB binnen gaat krijgen  :crazy:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op november 27, 2012, 22:31:58
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Theo !
Je eerste indrukken zijn volgens mij niet verkeerd  ;D
We zullen ongetwijfeld nog wel meer gaan lezen over je komende impressies denk ik zo..... :D
Foto,s zijn trouwens ook altijd welkom  :headbanging:

En nu maar afwachten of je geen "fanmail" van het CJIB binnen gaat krijgen  :crazy:
De bereikte snelheden vandaag waren absoluut potentiel CJIB materiaal.... :D

Ik ben inderdaad heel blij met het Lebentje (hij is erg klein namelijk)

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 27, 2012, 22:37:24
De bereikte snelheden vandaag waren absoluut potentiel CJIB materiaal.... :D

Maar je bent in ieder geval niet zoals mij van de weg gehaald door een ingeschakeld VHT team ?  ;) :devil:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Citaat van: YamahaRXV op november 27, 2012, 23:42:08
Maar je bent in ieder geval niet zoals mij van de weg gehaald door een ingeschakeld VHT team ?  ;) :devil:
Of nog erger als je al fotograferend achter het stuur zit :D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: Kingpin op november 27, 2012, 23:53:28
Of nog erger als je al fotograferend achter het stuur zit :D


Kijk, dat zijn tenminste mooie snelheden waar je goed mee voor de dag kan komen :D :pompom:   En dan nog nog zo,n 1500 rpm  over hebben voordat de ''rode zone'' bereikt wordt...... dus nog potentieel aanwezig  ;)

In februari dit jaar (op de duitse autobahn en onderweg naar mijn wintersportbestemming  ;)) had ik de teller nog op zo,n 20 km/u hoger staan als de teller op de foto.
Mijn vriendin was halfwakker en klaagde over een toename van windgeruis  :angel:  Ik heb haar toen nog gevraagd om een fotootje te maken van de snelheid die aangegeven werd op de teller, maar in plaats van een foto te maken wilde ze bijna haar telefoon naar m,n kop gooien toen ze de snelheid op de teller zag...... :crazy: :D

Het is ook nooit goed bij die vrouwen  :angel: :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

#2732
Citaat van: YamahaRXV op november 28, 2012, 00:08:23
Kijk, dat zijn tenminste mooie snelheden waar je goed mee voor de dag kan komen :D :pompom:   En dan nog nog zo,n 1500 rpm  over hebben voordat de ''rode zone'' bereikt wordt...... dus nog potentieel aanwezig  ;)
Echt veel meer zat er niet in, voet van het gas en foto genomen, zat misschien nog 5km/h in, maar vergeet niet dat het geen dikke Beemer is ... wat een verschil qua 'gevoel', als ik m'n 330i dit rijd of in deze Clio, bij de laatste kijk je ook letterlijk met je neus op het wegdek, en een oorverdovend geluid, bij deze snelheid versta je mekaar niet meer (met dikke induction kit net achter je oor :D) ... gadver wat mis ik die bak (niet origineel meer) het is dat de kwaliteit zo belabberd was maar voor de rest :wub:

Citaat
In februari dit jaar (op de duitse autobahn en onderweg naar mijn wintersportbestemming  ;)) had ik de teller nog op zo,n 20 km/u hoger staan als de teller op de foto.
Mijn vriendin was halfwakker en klaagde over een toename van windgeruis  :angel:  Ik heb haar toen nog gevraagd om een fotootje te maken van de snelheid die aangegeven werd op de teller, maar in plaats van een foto te maken wilde ze bijna haar telefoon naar m,n kop gooien toen ze de snelheid op de teller zag...... :crazy: :D

Het is ook nooit goed bij die vrouwen  :angel: :pompom:
:D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

Vrouwen, audio, snelle wagens en bier......kortom, dit is een echt mannentopic :D

Alleen die laatste is bij mij al lang geleden van het menu áf gevallen, compleet AA al 5 jaar...was handiger voor Theootje zei Monique..........de audio en de snelle wagens mochten blijven :pompom:

advr

Citaat van: twani op november 27, 2012, 22:24:25
190 km héén en 190 km terug........En nu maar hopen dat er geen bekeuring valt :D

Inmiddels staat het "Lebentje" opgesteld en z'n eerste klus was het ondersteunen van een film :D
Zo zeg ik, daar valt heel wat te beleven daar waar we het hebben over de klank.
Er gebeurt van alles, zeer 3D en gevarieerd kan ik nu al wel zeggen.

2x12 watt is kennelijk meer dan genoeg  :o. De volumeknop van de M6i kwam nooit voorbij 10.00 uur, hetzelfde geldt eigenlijk voor de Leben, hard zat.......diepe bass ook.....

Ik zal morgen inderdaad eens even in het Postvak Uit bakje kijken, misschien net als vorige keer niet herkend als zijnde post uit........

Buizen hè.... snel en zeer 3D. 8)
Tevens zijn de buizenwattjes anders dan transistor wattjes :music:

Veel plezier met je aanwinst!!
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani


twani

Wat heb je nog meer nodig in het leven........


Er zijn van die dagen dat ik best "een wiel" zou willen "zijn" ;D


Kingpin

 :D

Dezelfde e30 was mijn eerste BMW, ook nog eens 4 wiel aangedreven, wat een techniek toentertijd.
Was meende ik ergens midden jaren '80 (nu voel ik me oud), volledig recaro interieur en werd gebouwd in de M-fabriek, m'n eerste aanraking met het Beemer virus ;D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

garmtz

Tof Theo! 3D en krachtig in het laag herken ik direct in je beschrijving. Wacht maar tot je het middengebied van deze versterker 'ontdekt'.

vanzomereng

Citaat van: garmtz op november 28, 2012, 09:31:19
Tof Theo! 3D en krachtig in het laag herken ik direct in je beschrijving. Wacht maar tot je het middengebied van deze versterker 'ontdekt'.

Begint een beetje Marantz PM11S2 karaktertrekjes te krijgen  :D

Veel plezier ermee.....  :headbanging:
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

advr

Citaat van: VANZOMERENG op november 28, 2012, 10:11:14
Begint een beetje Marantz PM11S2 karaktertrekjes te krijgen  :D

Veel plezier ermee.....  :headbanging:

maar dat blijft een transistor... :hehe: :hehe: :music:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz

Citaat van: VANZOMERENG op november 28, 2012, 10:11:14
Begint een beetje Marantz PM11S2 karaktertrekjes te krijgen  :D

Klinken echt heel erg verschillend, kan ik melden... :)  Ken uiteraard de klank van beiden uit de eerste hand.

twani

Citaat van: Kingpin op november 28, 2012, 09:26:35
:D

Dezelfde e30 was mijn eerste BMW, ook nog eens 4 wiel aangedreven, wat een techniek toentertijd.
Was meende ik ergens midden jaren '80 (nu voel ik me oud), volledig recaro interieur en werd gebouwd in de M-fabriek, m'n eerste aanraking met het Beemer virus ;D
Dan had jij een 325iX met van die opgezette spatboardverbredertjes.......

BMW = supercool....... De mooiste blijft overigens de E30 M3, die deden (en heel af en toe nog) in full race trim 10.000 toeren bij mij achter op het circuit...........  :worship:

twani

Citaat van: garmtz op november 28, 2012, 09:31:19
Tof Theo! 3D en krachtig in het laag herken ik direct in je beschrijving. Wacht maar tot je het middengebied van deze versterker 'ontdekt'.
Inderdaad moet ik `m nog "leren luisteren", ik hoor zoveel andere dingen :o Bovendien is het mij niet gegeven een nieuw "klankbeeld"  heel snel te ontrafelen en te analyseren, laat staan dat nog eens kundig aan het papier toe te vertrouwen.....

Bas Akkerman

Citaat van: twani op november 28, 2012, 12:18:54
Inderdaad moet ik `m nog "leren luisteren", ik hoor zoveel andere dingen :o Bovendien is het mij niet gegeven een nieuw "klankbeeld"  heel snel te ontrafelen en te analyseren, laat staan dat nog eens kundig aan het papier toe te vertrouwen.....
Wanneer zal ik langskomen? ;D Grapje. Geniet ervan, je zal ongetwijfeld steeds meer horen en ervaren. Wat ik er zelf van heb gehoord en wat Garmt al zei, middengebied... :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Citaat van: twani op november 28, 2012, 12:18:54
Inderdaad moet ik `m nog "leren luisteren", ik hoor zoveel andere dingen :o Bovendien is het mij niet gegeven een nieuw "klankbeeld"  heel snel te ontrafelen en te analyseren, laat staan dat nog eens kundig aan het papier toe te vertrouwen.....

hoe is het met het beeldmateriaal ??  ::)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

garmtz


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten